Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #42091 2 stycznia 2013, 12:04

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

paula87 napisał(a)

Wiesz co z kilku przyczyn jednym z nich jest wlasnie to ze nie mam z kim zostawic Kuby, kolejnym ze wcale nie chce wracac do tej pracy bo moj team sie rozsypał , ogolnie jest kryzys i robi sie beznadziejnie a po za tym mam daleko i by mnie nie było cale dnie w domu i nie wyobrazam sobie zostawic Kuby poprostu jak narazie jestesmy nierozłaczni (wiem ze to nie jest dobre) a no i planujemy kolejnego dzidziusia w niedlugim czasie ale jeszcze czekamy bo ja po cc


jak planujecie drugie dziecko to opłacalo się wrócic do pracy, popracować troche, zajśc w ciąże iść na zwolnienie (100 % pensji) a potem na macierzyński


Zgłoś nadużycie #42092 2 stycznia 2013, 12:05

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 489

Extremalna21 napisał(a)

A ja dzisiaj jakas taka zdolowana jestem...maly chory;( i przypomnialo mi sie, ze jutro minal dokladnie 3 lata od czasu kiedy poronilam :( Musze isc jutro na cmentarz postawic znicz przy krzyzu...jak co roku;(



:*
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #42093 2 stycznia 2013, 12:06

EdytaH Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 293 Podziękowania: 45
ja mam taki plan , tylko jestem po cc więc muszę się trochę wstrzymać

Zgłoś nadużycie #42094 2 stycznia 2013, 12:08

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

paula87 napisał(a)

Ja jeszcze nie dawalam Kubie, moze dzis mu zaserwuje ale wkoncu musze zaczac sama gotowac b o te sloiki drogo wychodza a ja juz na wychowawczym bezplatnym :)


Ostatnio kupiłam te obiadki w miseczkach z Hippa Bio.Dwie mieseczki 12 zl.Smiac mi sie chce,bo sklad to ziemniaki, marchewka i wołowina.Wołowiny 8 %.jakby samemu by sie ugotowało to moze z 3 zl by kosztowało.

Zgłoś nadużycie #42095 2 stycznia 2013, 12:09

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

martus91 napisał(a)

heheh... moja ma swój ukochany smok 0-3 i nie chce żadnego innego, a ma 2 smoki 3-6 i dwa 6-12 i gardzi nimi :P no co zrobic ;)


Kurczę, nie wiem, czy tak może być,bo potem chyba mogą byc wady zgryzu.

Zgłoś nadużycie #42096 2 stycznia 2013, 12:12

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

ewelina6660 napisał(a)

Ostatnio kupiłam te obiadki w miseczkach z Hippa Bio.Dwie mieseczki 12 zl.Smiac mi sie chce,bo sklad to ziemniaki, marchewka i wołowina.Wołowiny 8 %.jakby samemu by sie ugotowało to moze z 3 zl by kosztowało.


3 zł? no co Ty... góra 2 ;) dlatego ja teraz też Dominice sama gotuję :) jak ugotuje gar zupy to mi wychodzi porcji na jakieś 10 dni, potem gotuję drugą zupę, jakąś inna i też mroże i daje jej na zmianę, kupuję tylko rybę w słoikach, bo jej nienawidzę i od samego zapachu jest mi niedobrze :P

Zgłoś nadużycie #42097 2 stycznia 2013, 12:12

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

EdytaH napisał(a)

ja mam taki plan , tylko jestem po cc więc muszę się trochę wstrzymać


a po jakim czasie od cesarki można zajść w ciążę? rok? nie to, żebym planowała, ale tak z ciekawości :D

Zgłoś nadużycie #42098 2 stycznia 2013, 12:17

paula87 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 421 Podziękowania: 89

martus91 napisał(a)

może sąsiedzi mają? :D i najlepiej jak dziecko widzi, że pies zjada smoka, wtedy nie ma już odwrotu :D (brutalna jestem?)


Troche :p

Zgłoś nadużycie #42099 2 stycznia 2013, 12:20

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 489

IWON88 napisał(a)

oczywiście teściwa zapowiedziała że w maju nas odwiedzi na nowym mieszkanku bo musi zobaczyć jak nam się mieszka,ratunku!!!!!



zaopatrz dobrze lodówke, zeby nie bylo, ze mężą głodzisz XD
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #42100 2 stycznia 2013, 12:22

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

martus91 napisał(a)

a po jakim czasie od cesarki można zajść w ciążę? rok? nie to, żebym planowała, ale tak z ciekawości :D


różnie lekarze mówia, tak książkowo to chyba powinno się odczekać 2 lata, ale niektórzy zaciążają wczesniej i nic się nie dzieje. mojego znajomego siostra po 2 cesarce usłyszała, że lepiej żeby wiecej dzieci nie miała, bo ma zrosty, ale nie wiem o co z tym chodzi.


Zgłoś nadużycie #42101 2 stycznia 2013, 12:22

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

martus91 napisał(a)

heheh... moja ma swój ukochany smok 0-3 i nie chce żadnego innego, a ma 2 smoki 3-6 i dwa 6-12 i gardzi nimi :P no co zrobic ;)


ale on już był taki wymemłany, że ohyda brała,

Zgłoś nadużycie #42102 2 stycznia 2013, 12:23

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

aniam napisał(a)

ale on już był taki wymemłany, że ohyda brała,


Ania a Ty dziś w pracy?


Zgłoś nadużycie #42103 2 stycznia 2013, 12:24

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

paula87 napisał(a)

Mojemu akurat odwrotnie nic mu nie przeszkadza zadne grudki aby tylko cos dobrego mu dac i musze mu ograniczac bo on by jadl bez konca a co do smoczkow to kiedy planujecie oduczac dzieci ??


ja dopiero wtedy kiedy ząbki- jedynki wyjdą, a na razie dolna jedynka, ale już druga się zapowiada, poczekam na górne i smoczek idzie w odstawkę, bo nie chcę, by nauczył się palucha ssać, wolę już smoka

Zgłoś nadużycie #42104 2 stycznia 2013, 12:24

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

martus91 napisał(a)

Aniu to się ciesz... ja swojej nigdy bym małej nie zostawiła! z resztą, ona nawet nigdy nie zaproponował, że z nią posiedzi :/ no bo ona "ma ją w dupie" .... eh... głupia baba :/


wiem, czytałam Twoje perypetie z "tą" babą, współczuję

Zgłoś nadużycie #42105 2 stycznia 2013, 12:24

paula87 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 421 Podziękowania: 89

seshella napisał(a)

jak planujecie drugie dziecko to opłacalo się wrócic do pracy, popracować troche, zajśc w ciąże iść na zwolnienie (100 % pensji) a potem na macierzyński



planuje zajsc w ciaze i dopiero wrocic na chwile zeby nie mogli mnie zwolnic bo cyrki sie dzieja u mnie w firmie :)

Zgłoś nadużycie #42106 2 stycznia 2013, 12:26

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

paula87 napisał(a)

Wiesz co z kilku przyczyn jednym z nich jest wlasnie to ze nie mam z kim zostawic Kuby, kolejnym ze wcale nie chce wracac do tej pracy bo moj team sie rozsypał , ogolnie jest kryzys i robi sie beznadziejnie a po za tym mam daleko i by mnie nie było cale dnie w domu i nie wyobrazam sobie zostawic Kuby poprostu jak narazie jestesmy nierozłaczni (wiem ze to nie jest dobre) a no i planujemy kolejnego dzidziusia w niedlugim czasie ale jeszcze czekamy bo ja po cc


no to super odwagi, ze tak szybko decydujecie się na małego kolejnego Kajtka...
ja musiałam wracać, choć mam szefa debila, ale cóż zrobić, wiecie jak z jednej pensji ciężko wyżyć

Zgłoś nadużycie #42107 2 stycznia 2013, 12:26

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

aniam napisał(a)

ja dopiero wtedy kiedy ząbki- jedynki wyjdą, a na razie dolna jedynka, ale już druga się zapowiada, poczekam na górne i smoczek idzie w odstawkę, bo nie chcę, by nauczył się palucha ssać, wolę już smoka


moja gardzi smokiem, ale paluszków tez nie wklada do buzi, jak miala 3 miesiace to ssała, a teraz nie ma czasu, za dużo rzeczy dookoła do zbadania


Zgłoś nadużycie #42108 2 stycznia 2013, 12:27

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

martus91 napisał(a)

może sąsiedzi mają? :D i najlepiej jak dziecko widzi, że pies zjada smoka, wtedy nie ma już odwrotu :D (brutalna jestem?)


toż to trauma dla dziecka :P okrutnica!!
nie lepiej wymyślić, dla starszego rozumiejącego, ze grasuj złodziej smoków i moze ukraść, więc w dzień należy chować, a tylko na noc dac troszkę pociumkac?

Zgłoś nadużycie #42109 2 stycznia 2013, 12:27

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

paula87 napisał(a)

planuje zajsc w ciaze i dopiero wrocic na chwile zeby nie mogli mnie zwolnic bo cyrki sie dzieja u mnie w firmie :)


no i dobrze, kasa zawsze sie przyda


Zgłoś nadużycie #42110 2 stycznia 2013, 12:27

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Ulla napisał(a)

Hirek do dzis ma białe plemy na ciele-tam gdzie sterydów musiałm uzywac. no ale przeciez to kiedys zejdzie?...chyba :|


na pewno z zczasem zejdzie