Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #41771 31 grudnia 2012, 18:48

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

IWON88 napisał(a)

Na SYLWKA SAMI W 3KĘ,KUPIŁAM REEDSA MALINOWEGO WIĘC TROSZKU ŁYKNĘ I PÓJDĘ SPAC



My tez w trojke... ja przy herbacie z cytryna a maz jak ogarnie malego na dobre to bedzie wodke pil ;) ja moze sobie groka zrobie ;) moze troche mi przejdzie :D

Zgłoś nadużycie #41772 31 grudnia 2012, 18:52

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

martus91 napisał(a)

Olka! ja nie jestem Twoja szwagierka :D



Hahahaha :D :D co jedna to lepsza :D

Zgłoś nadużycie #41773 31 grudnia 2012, 19:43

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397
kurde... Dominika śpi już prawie 2 godziny... więc opcja jest taka, że będzie spała już do rana, albo zaraz się obudzi i będzie szaleć do 1 :P

Zgłoś nadużycie #41774 31 grudnia 2012, 20:00

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

martus91 napisał(a)

Dziewczyny, słuchajcie... jest taka mała Antosia, której grozi amputacja nóżek, jej rodzice walczą i próbują uzbierać pieniądze na operację... biorą udział w konkursie banku Millenium, gdzie można wygrać 100 tys., głosować można raz dziennie :) pomożemy?
http://www.youtube.com/user/BankMillennium/?x=886


pomozemy


Zgłoś nadużycie #41775 31 grudnia 2012, 20:05

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598
Symek juz 15 minut spi ;) ale on juz na dobre ;) obudzi sie po 23 to maz go nakarmi i go przedszymamy zeby fajerwerki zobaczyl ;)

Zgłoś nadużycie #41776 31 grudnia 2012, 20:36

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598
Mierzylam sobie przed chwila temperature....38,4 :( jest mi strasznie goraco, gardlo mnie boli, mam mega katar i ciagle kicham;( Co za sylwester;(

Zgłoś nadużycie #41777 31 grudnia 2012, 22:48

agata_grd Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 750 Podziękowania: 108

martus91 napisał(a)

Dziewczyny, słuchajcie... jest taka mała Antosia, której grozi amputacja nóżek, jej rodzice walczą i próbują uzbierać pieniądze na operację... biorą udział w konkursie banku Millenium, gdzie można wygrać 100 tys., głosować można raz dziennie :) pomożemy?
http://www.youtube.com/user/BankMillennium/?x=886


Pewnie że pomożemy!


Zgłoś nadużycie #41778 31 grudnia 2012, 22:49

agata_grd Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 750 Podziękowania: 108

Extremalna21 napisał(a)

Mierzylam sobie przed chwila temperature....38,4 :( jest mi strasznie goraco, gardlo mnie boli, mam mega katar i ciagle kicham;( Co za sylwester;(


Masakra! Nie ma kiedy tylko akurat dziś :(


Zgłoś nadużycie #41779 31 grudnia 2012, 22:59

agata_grd Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 750 Podziękowania: 108

Extremalna21 napisał(a)

My tez w trojke... ja przy herbacie z cytryna a maz jak ogarnie malego na dobre to bedzie wodke pil ;) ja moze sobie groka zrobie ;) moze troche mi przejdzie :D


Zapowiadał nam się najlepszy sylwester w życiu, taki rodzinny, tylko my czworo no i w sumie był, poszalałam z dzieciaczkami przed tv. Skończył się pół godziny temu, bo towarzystwo poszło spać. A tak chciałam mieć jutro kaca i być wczorajsza, tymczasem nie mam nawet z kim szampana wypić a sama nie wypiję bo nawet nie potrafię go otworzyć. Po prostu dramat! Zaczęłam od karmi, skończyłam na lechu i koniec imprezy. A do godz 00.05 i tak posiedzę żeby dać małemu antybiotyk.


Zgłoś nadużycie #41780 31 grudnia 2012, 23:14

agata_grd Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 750 Podziękowania: 108
Kochane mamuśki, z okazji nowego roku życzę wam wszystkiego najlepszego, samych miłych i godnych wspomnienia chwil w życiu, zdrowia, miłości i spełnienia najskrytszych marzeń. Oby ten rok był lepszy od poprzedniego i wniósł w nasze życie wiele pozytywów.


Zgłoś nadużycie #41781 1 stycznia 2013, 0:04

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953
Kochane mamuski w tym Nowym Roku życze Wam wszystkiego co najlepsze , mnóstwo szczęścia miłości i zdrówka dla naszych maluszków.Wszystkiego naj!!!!




Zgłoś nadużycie #41782 1 stycznia 2013, 8:26

Konto usunięte
hej :) wsystkiego dobrego w nowym roku ;)
Jak tam maluchy na petardy? płodian o 24 jadł i olał całkiem. My przed 2 w domu, jude kac, ja niewyspana. i to tyle;]

Zgłoś nadużycie #41783 1 stycznia 2013, 10:06

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

oll85 napisał(a)

hej :) wsystkiego dobrego w nowym roku ;)
Jak tam maluchy na petardy? płodian o 24 jadł i olał całkiem. My przed 2 w domu, jude kac, ja niewyspana. i to tyle;]


Dominika poszła spać o 22, o północy obudziły ją fajerwerki, bo praktycznie pod jej oknem strelały, ale nie płakała tylko patrzyła na światełka w pokoju :) wzięłam ją na ręce i podziwiałyśmy fajerwerki, potem Mariusz wziął ją na poddasze, bo tam cały Mińsk widać i mała podziwiała, cieszyła się... jak się skończyły fajerwerki to zaczęła trzeć oczka, 5 minut później spała ;) potem obudziła się o  6 na mleko, potem o po 8, poszalała trochę i znowu śpi :)  
tamten dzieciak jednak nie przyszedl, nie wiem dlaczego :P więc miałam rodzinnego sylwestra :)

Zgłoś nadużycie #41784 1 stycznia 2013, 10:10

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

oll85 napisał(a)

hej :) wsystkiego dobrego w nowym roku ;)
Jak tam maluchy na petardy? płodian o 24 jadł i olał całkiem. My przed 2 w domu, jude kac, ja niewyspana. i to tyle;]


noo Ola spodziewałam sie ciebie dopiero wieczorem :) udany sylwek był ?? ? no mówiłam ze płodek oleje fajerwerki..moja tez spała..nawet sie nie obudziła zreszta my tez spaliśmy hahaha


Zgłoś nadużycie #41785 1 stycznia 2013, 10:11

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

martus91 napisał(a)

Dominika poszła spać o 22, o północy obudziły ją fajerwerki, bo praktycznie pod jej oknem strelały, ale nie płakała tylko patrzyła na światełka w pokoju :) wzięłam ją na ręce i podziwiałyśmy fajerwerki, potem Mariusz wziął ją na poddasze, bo tam cały Mińsk widać i mała podziwiała, cieszyła się... jak się skończyły fajerwerki to zaczęła trzeć oczka, 5 minut później spała ;) potem obudziła się o  6 na mleko, potem o po 8, poszalała trochę i znowu śpi :)  
tamten dzieciak jednak nie przyszedl, nie wiem dlaczego :P więc miałam rodzinnego sylwestra :)


a no i tu super wyszło :)


Zgłoś nadużycie #41786 1 stycznia 2013, 10:14

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320
a u nas tak o 20 dałam małej czopka bo miała 38.2 potem wstała o 22 my oglądalismy jakis film ..jak wstała to z rykiem...poszlismy na góre i próbowaliśmy uspic usneła dopiero po 23..i spała do 4 wstała znowu z gorączką 38,4 ...dałam znowu jesc i pospała do 9..narazie temperatury nie ma..ehh czy 38,4 moze byc na zęby ?? co najlepsze bylismy w sobote u lekarza osłuchiwał ja i mówił ze wszystko ok..a i mała zachowuje sie normalnie smieje sie bawi...mam nadzieje ze to na zęby chociaz przed 1 ząbkiem nie gorączkowała wcale..poprostu sie pojawił


Zgłoś nadużycie #41787 1 stycznia 2013, 10:15

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320
tak wogóle witam majóweczki w nowym roku :) Mam nadzieje ze przez cały ten rok nasz skład forumowy nadal bedzie taki sam a jak ma sie zmieniac to na plus. :)


Zgłoś nadużycie #41788 1 stycznia 2013, 10:16

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

Emza napisał(a)

a no i tu super wyszło :)


tak, na prawdę fajnie było :) mam lekkiego kacyka :P no i zdecydowanie opcja nr 1 :D Mariusz jeszcze śpi, ja chyba też jeszcze się zdrzemne ;)
Jeszcze raz wszystkiego naj :)

Zgłoś nadużycie #41789 1 stycznia 2013, 10:49

paula87 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 421 Podziękowania: 89

oll85 napisał(a)

hej :) wsystkiego dobrego w nowym roku ;)
Jak tam maluchy na petardy? płodian o 24 jadł i olał całkiem. My przed 2 w domu, jude kac, ja niewyspana. i to tyle;]



Witam w Nowym Roku :) Kuba tez sie nie obudził nawet :)

Zgłoś nadużycie #41790 1 stycznia 2013, 10:52

paula87 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 421 Podziękowania: 89

Emza napisał(a)

a u nas tak o 20 dałam małej czopka bo miała 38.2 potem wstała o 22 my oglądalismy jakis film ..jak wstała to z rykiem...poszlismy na góre i próbowaliśmy uspic usneła dopiero po 23..i spała do 4 wstała znowu z gorączką 38,4 ...dałam znowu jesc i pospała do 9..narazie temperatury nie ma..ehh czy 38,4 moze byc na zęby ?? co najlepsze bylismy w sobote u lekarza osłuchiwał ja i mówił ze wszystko ok..a i mała zachowuje sie normalnie smieje sie bawi...mam nadzieje ze to na zęby chociaz przed 1 ząbkiem nie gorączkowała wcale..poprostu sie pojawił



Ja nie wiem dokladnie bo my zebow jeszcze nie mamy ale podobno moze byc wyzsza wtedy temperatura a jak lekarz mowil ze wszystko ok to pewnie to jest tego przyczyna