Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #40691 21 grudnia 2012, 17:27

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

Gosiulkovic napisał(a)

kurde u nas dalej kaszana. Lekarz dotarł do nas dopiero 0:30! Iwona juz spała (właściwie to wszycy juz spalismy). Kuźwa taki wyrwidąb!! z 2,20 i 100 kg jak go Iwona zobaczyła to jej sie chyba goraczka o 2 stopnie podniosła z histerii. Stwierdził ze trzydniówka to chyba nie jest bo Iwona za stara ?? !! i albo jakiś łagodny rotawirus ( ?? ) albo zapalenie dróg moczowych... Mielismy dzisiaj zawiesc mocz do analizy ale mamy problem ze złapaniem czystego...
Iwona cały czas goraczkuje do 39,7. Po czopku opada do ok 37,7 i zaraz znowu rośnie. Nurofen doustny wyrzyguje...Kupiłam nurofen w czopkach ale nie pomaga prawie wcale. cały czas robimy chłodne okłady i stajemy na głowie zeby goraczke zbic. Jak dalej bedzie taka kapa to chyba po pogotowie zadzwonimy. Ja juz na rzesach ze zmeczenie chodze...


wspcyuje Ci.. biedna Iwonka... moze złapało ją to co nas? nie ma kataru? kaszlu? 
Jak tak dalej będzie to się nie zastanawiaj tylko bierz ją na pogotowie... ona ma prwie 40 stopni gorączki, to nie żarty!
Gosia trzymajcie się!

Zgłoś nadużycie #40692 21 grudnia 2012, 17:29

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397
a Dominika siedzi w leżaczku-bujaczku, ogląda Jaka to melodia, macha łyżeczką i "śpiewa" :D hahaha nie wyrobię... a jak nie ma piosenki to się wkurza :P ( nadal leje jej się z nosa i denerwuje się jak jej ten katar wycieram, co chwilę jest krzyk :/ )

Zgłoś nadużycie #40693 21 grudnia 2012, 17:34

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

kasia17 napisał(a)

Dziewczyny moj syn odparzyl sobie cale dlonie od tego wkladania ich do buzi , swedza go dziasla i wkalda sobie pisatki i gryzie , nie moge go upilnowac z tym, ma cale lapki czerwone , brzydkie takie, smaruje mu elo baza jak spi i tak w ciagu dnia probuje ale to nic nie daje bo on robi to ciagle !!!
I do tego wzielam go wczoraj na dwor, posmarowalam sopelkiem a dzis mega czerwone policzki !!! I to limo jeszcze do tego, wyglada jak żul !!!
POMOCY !!!


kurcze on to dopiero partyzant :D
bieduś kochany :D smutnooki :D




Zgłoś nadużycie #40694 21 grudnia 2012, 17:38

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

martus91 napisał(a)

Wszystkiego naj dla Emilki :* 
Ps. ja też się rozkładam, mam temperaturę, zapchany nos i bolące gardło :/


tak! wszystkiego naj naj :D . 100 lat Emilciu




Zgłoś nadużycie #40695 21 grudnia 2012, 17:43

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

ewelina6660 napisał(a)

Też już mam po dziurki w nosie tego siedzenia w domu,tak bym sobie pospacerowala.Dzisiaj mieliśmy jechac od pracy wszyscy we troje,ale w biurze coś słabo dzisiaj grzeją :( i my zostałyśmy :( .Gotuję własnie gulasz,posprzątałam łazienkę.Wczoraj zrobiliśmy 60 pierogów :)


Ewelina uważaj bo mój tata mieszka w sosnowcu a on jest niespotykanym pierogożercem!!!! wyczuwa pierogi na kilometry! uwielbia! jeszcze ci nalot na chatę zrobi :D :D :D




Zgłoś nadużycie #40696 21 grudnia 2012, 18:05

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Gosiu,trzymajcie się dzielnie.Strasznie wysoką ma tą gorączkę :( .
Daj znac w wolnej chwili jak czuje się Iwonka.

Zgłoś nadużycie #40697 21 grudnia 2012, 18:06

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

Gosiulkovic napisał(a)

Ewelina uważaj bo mój tata mieszka w sosnowcu a on jest niespotykanym pierogożercem!!!! wyczuwa pierogi na kilometry! uwielbia! jeszcze ci nalot na chatę zrobi :D :D :D


:)

Zgłoś nadużycie #40698 21 grudnia 2012, 19:33

Konto usunięte
Spadam, pakowac zabawek reszte, trzymajcie sie! i kciuki zebysmy dojechali bez korków! odezwe sie do kogoć(chyab tylko like numer mam u siebei wpisany ;) czus!

Zgłoś nadużycie #40699 21 grudnia 2012, 19:56

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397
Zjadła! Zjadła! Zjadła! 210 kaszki z BUTELKI! i śpi... CUD!

Zgłoś nadużycie #40700 21 grudnia 2012, 20:31

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397
Hmy... zastanawiam się nad podaniem Dominice jakiegoś serka/jogurtu... wiem, że Extremalna Szymkowi daje danonki. Czy któraś z was jeszcze daje dziecku danonki, albo jakiś inny derek/jogurcik. Wiem, że są jogurciki z Nestle, ale są potwornie drogie (tak mi się przynajmniej wydaje :P ). Pomyślałam nad robieniem samodzielnie takiego jogurciku, ze zwykłego jogurtu naturalnego i owoców. Myślicie, że to dobry pomysł? może za wcześnie na coś takiego?

Zgłoś nadużycie #40701 21 grudnia 2012, 20:52

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

oll85 napisał(a)

MAM dla was konkurs :D Prosę mi wymyślic, co robic z małym ,zeby w sylwestra o 24 nie płakał i nei bał sie petard( dodam, ze nie wywioe go do puszczy ani na sachare)

ha ja mam idealne miejsce, u mojej siory :) pustki, najbliżsi sądziedzi kilometr dalej :)




Zgłoś nadużycie #40702 21 grudnia 2012, 20:56

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

martus91 napisał(a)

też się nad tym zastanawiałam :/ już powiedziałam Mariuszowi, że będziemy mieć zajebistego sylwestra w tym roku... on wróci z pracy o 21, Dominika pójdzie spać o 23.55, a o 24 będzie ryk :P :D jupi! nie wiem... może jakieś korki do uszu włożyć? ;>

a my na rynku mieszkamy i petardy to tu szok będzie




Zgłoś nadużycie #40703 21 grudnia 2012, 21:01

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Gosiulkovic napisał(a)

kurde u nas dalej kaszana. Lekarz dotarł do nas dopiero 0:30! Iwona juz spała (właściwie to wszycy juz spalismy). Kuźwa taki wyrwidąb!! z 2,20 i 100 kg jak go Iwona zobaczyła to jej sie chyba goraczka o 2 stopnie podniosła z histerii. Stwierdził ze trzydniówka to chyba nie jest bo Iwona za stara ?? !! i albo jakiś łagodny rotawirus ( ?? ) albo zapalenie dróg moczowych... Mielismy dzisiaj zawiesc mocz do analizy ale mamy problem ze złapaniem czystego...
Iwona cały czas goraczkuje do 39,7. Po czopku opada do ok 37,7 i zaraz znowu rośnie. Nurofen doustny wyrzyguje...Kupiłam nurofen w czopkach ale nie pomaga prawie wcale. cały czas robimy chłodne okłady i stajemy na głowie zeby goraczke zbic. Jak dalej bedzie taka kapa to chyba po pogotowie zadzwonimy. Ja juz na rzesach ze zmeczenie chodze...

straszne, nie ma gorszego jak chore dziecko, dobrze widzę że lekarz dotarł w środku nocy? zdrówka :*




Zgłoś nadużycie #40704 21 grudnia 2012, 21:09

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

martus91 napisał(a)

Hmy... zastanawiam się nad podaniem Dominice jakiegoś serka/jogurtu... wiem, że Extremalna Szymkowi daje danonki. Czy któraś z was jeszcze daje dziecku danonki, albo jakiś inny derek/jogurcik. Wiem, że są jogurciki z Nestle, ale są potwornie drogie (tak mi się przynajmniej wydaje :P ). Pomyślałam nad robieniem samodzielnie takiego jogurciku, ze zwykłego jogurtu naturalnego i owoców. Myślicie, że to dobry pomysł? może za wcześnie na coś takiego?


Podaje Natalce te z Nestle lub z Bobovity,ale kupiłam jogurt naturalny i mam mrożone owoce leśne i mam zamiar sama zrobic.Myslę,że cdecydowanie można podawać.

Zgłoś nadużycie #40705 21 grudnia 2012, 21:14

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446
[QUOTE=IWON88;1248655]Hejka Emi kończy dziś 7m-cy,z katarem łzawiące oczka a ja z bólem gardła,rozkładamy się na święta masakra
najlepszego dla Emi!!!




Zgłoś nadużycie #40706 21 grudnia 2012, 21:25

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

mala24 napisał(a)

a jakbyś najpier spróbowała położyć się obok niego, pogłąskać po główce, plecykach, pośpiewać :) ja najpierw tak robiłam :)


dzis go w nocy walilo i go wzielam ok 24godz do łozka bo myslalam ze oszaleje.... nawet hustanie w wozku nie pomagalo nie chcial spac i tyle.... wiec po dobrej godz.jak sie zmeczyl.gadaniem,szalenstwani,pluciem,trzaskaniem itd to wkoncu sam zasnąl....glaskalam go troche po pleckach az padl...pierwszy raz sam zasnął u mnie w łóżku!!! i spal ze mna do rana..... szok to jest dla mnie..... ja udawalam ze spie a on co chwile lapką mnie sprawdzal...dotykal itd...hihi fajne to takie ...




Zgłoś nadużycie #40707 21 grudnia 2012, 21:27

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

gwonka napisał(a)

a z czym na przyklad? bo ja nie mam zadngo pomyslu



z surową marchewka starta i wycisnieta




Zgłoś nadużycie #40708 21 grudnia 2012, 21:30

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

gwonka napisał(a)

no z bananem musze sprobowac, dzieki bardzo


tylko jak on ma problemy z kupka to nie dawaj banana bo on jest dobry wlasnie przy rozwolnieniu.... dobre jest jablko z surowym sokiem z marchwi..bo znow gotowana marchew tez troche czopuje kupe




Zgłoś nadużycie #40709 21 grudnia 2012, 21:38

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

kasia17 napisał(a)

poprosze o przepis na ta z ryzem i cebulka prazona, brzmi ciekawie , nie slyszalalm o takiej ;)


Bo to mój wynalazek: ryż ugotowany na sypko, fasolka biała z puszki ( czerwona tez może być ), szynka pokrojona w kosteczkę i dużo prażonej cebulki i majonez.Czasem dodaję też kukurydzę.
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #40710 21 grudnia 2012, 21:40

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

elka40 napisał(a)

ja tradycyjną bo u mnie najlepiej idzie, a do tego może taką z porem i ananasem , albo z ryżem i cebulką prażoną.


a co to za salatka z ryzem i cebulka ?? zapodaj przepisa jak mozesz ??