Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #39071 15 grudnia 2012, 18:35

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

elka40 napisał(a)

A jak już wklejacie uśmiech swoich dzieci to i ja wkleję Zuzki...bezzębny na razie. A tak moja córcia śpi...wszystko co jest w łóżeczku musi być na jej twarzy


śliczna dzieczynka, jak leleczka :)

Zgłoś nadużycie #39072 15 grudnia 2012, 18:35

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Extremalna21 napisał(a)

Dziewczyny czy Was tez boli kregoslup po zastrzykach jak np. za dlugo stoicie, schylacie sie czy dzwigacie?
Mnie strasznie.... przed ciaza nie mialam takiego problemu ...

tak po ciąży strasznie mnie boli kręgosłup a raczej plecy na dole, codziennie wieczorem, pewnie od dźwigania




Zgłoś nadużycie #39073 15 grudnia 2012, 18:35

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

o matko jaki cudny przystojniak , naprawde sliczny chlopczyk, taki milusi na buźce ;)


prawda?
:D

Zgłoś nadużycie #39074 15 grudnia 2012, 18:36

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

moj tez nie ma ;)


patrz, a ja juz myślałam, sister, ze ma :)

Zgłoś nadużycie #39075 15 grudnia 2012, 18:37

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

gwonka napisał(a)

moj tez tak ma,a na dodatek ma dluga grzywke, musze mu na bok zaczesywac


ano widzisz, małego włosy są nieokrzesane, stoja dęba, nawet 3-4 cm nie da się położyc włos, tylko jezyk

Zgłoś nadużycie #39076 15 grudnia 2012, 18:37

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

mala24 napisał(a)

a to Alanka przytulanka piesek :)


haha, rewelka :)

Zgłoś nadużycie #39077 15 grudnia 2012, 18:38

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

gwonka napisał(a)

mala24
ladne zdjecie slubne. natchnęłaś mnie na obejrzenie moich. ;)


oo tak podaj namiafy na FB jak masz :) no ja krótko po ślubie jestem bo 21 grudnia będą 3 miesiące :)




Zgłoś nadużycie #39078 15 grudnia 2012, 18:38

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

gwonka napisał(a)

u nas tak sama. ale spokojnie i my sie doczekamy :)


ehh.. czasami musze małego faszerować pedicetamolem, bo nawet zimna szczoteczka, żel, nic nie pomaga, kiedys mi cały czas płakał do 23, przez 4 h, dopieró póxniej potraktowałam go lekiem i padł

Zgłoś nadużycie #39079 15 grudnia 2012, 18:39

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

Dziewczyny ugotowalam mu dzis pomidorowa nawet nie ruszyl a indyk w pomidorach ze sloika zostal pochloniety w ekspresowym tempie .
Ugotowalam piers ze swojskiej kury, mam wslasnej roboty przeciery pomidorowe wiejskie warzywka i co i gówno , on nie chce takich zupek !!! nawet chialam go oszukac raz dawlam lyzke ze sloika a drugi raz zupke swojska to sie krzywil, nawet mu troche osolilam , niestety to juz 4 proba ze sowjska zupka i nieudana ;(


ja zaczne w od przyszłej soboty gotować, bo teraz jak przychodzę koło 16 to juz mały po obiedzie, a kiedy tu gotować?

Zgłoś nadużycie #39080 15 grudnia 2012, 18:40

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

aniam napisał(a)

a mój nareszcie przesypia noce :)



Zazdroszcze....u nas tragedia;(

Zgłoś nadużycie #39081 15 grudnia 2012, 18:42

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

elka40 napisał(a)

O! albo śpi tak :-)


aniołek

Zgłoś nadużycie #39082 15 grudnia 2012, 18:42

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Extremalna21 napisał(a)

Zazdroszcze....u nas tragedia;(


u nas też, marzę o przespanej nocce




Zgłoś nadużycie #39083 15 grudnia 2012, 18:44

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Extremalna21 napisał(a)

Zazdroszcze....u nas tragedia;(


ja na to czekałam od 6,5 miesiąca, ale dopiero od 1,5 tyg. spi całe noce, tfu tfu, by nie zapeszyc

Zgłoś nadużycie #39084 15 grudnia 2012, 18:46

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

elka40 napisał(a)

A jak już wklejacie uśmiech swoich dzieci to i ja wkleję Zuzki...bezzębny na razie. A tak moja córcia śpi...wszystko co jest w łóżeczku musi być na jej twarzy



Haha slodki usmiech;D
nie boisz sie ze mala Ci sie udusi ? ja to panikara jestem;/ dlatego maly nie spi juz dawno z pieluszka tylko z miskiem ;) wole chuchac na zimne ;)

narobilas mi smaka na Leszka;D

Zgłoś nadużycie #39085 15 grudnia 2012, 18:50

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

mala24 napisał(a)

u nas też, marzę o przespanej nocce



Ja tak samo :( ja spie 3 czasami 5 godzin na dobe;/ to co to jest? kawa za kawa pije zeby jakos malego ogarniac;/ i dlatego nawet mi sie sprzatac nie chce i w ogole nic ;/ kurcze najpierw 3 miesiace kolki a teraz zeby;/

eh...ale nikt nie powiedzial ze bedzie latwo ;)
szkoda tylko, ze nie zawsze maz to docenia...;/

Zgłoś nadużycie #39086 15 grudnia 2012, 18:52

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

mala24 napisał(a)

kolejna śmieszka :) a co do spania mój synuś 3 dzień sam w łóżeczku zasypia :) i też ma przytulaskę :)



I oby tak dalej ;) fajnie jak nie trzeba bujac nie? :D

Zgłoś nadużycie #39087 15 grudnia 2012, 18:54

Konto usunięte

ewelina6660 napisał(a)

Ola,a jakie Ty sloiki kupujesz,bo widze,że u was z Hippa w Rossmanie kosztuje 1,39E a to tylko 5,88zl.U nas tez sa po tyle.

w moim rossmanie hipp są 1,09 euro lub 99 centów, w dece też jakoś euro. Bebyvita , i te rosmanowe po 65-69 centów a alete nestle po 69-75 centów ,zależy gdzie kupuje, droższych niż w edece po 1, 19 euro nei widiziałam ;)

Zgłoś nadużycie #39088 15 grudnia 2012, 18:55

Konto usunięte

ewelina6660 napisał(a)

Natalka Mama juz mowi od dobrego miesiąca,albo i dłużej.Od tygodnia ciągle gada BABA :)

płodzian  wali na głosnośc, nei na sens słów, dre pałe, piszczy głosniej niz kiedys i inaczej, od 3 dni. masakra... wczoraj tak sie wydzierał w sklepach ze szczescia ,ze ludzie na mnei dziwinie patrzyli, myśleli ze on tak wyje, a ten się smiał

Zgłoś nadużycie #39089 15 grudnia 2012, 18:56

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

mala24 napisał(a)

musisz być cierpliwa, kiedyś zje twoje :) ja przeważnie tylko swoje obiadki daje teraz



Ja tez tylko swoje ;) kilka dni temu dalam mu sloiczek chyba krupnik z cielecina i nie chcial, plul jak szalony;D i musialam mu ugotowac sama ;) Zjadl dwie porcje ;) az chce sie gotowac jak sie widzi, ze dziecku smakuje ;) a on az sobie mruczy jak je;D :D musze go nagrac ;p

Zgłoś nadużycie #39090 15 grudnia 2012, 18:57

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

oll85 napisał(a)

płodzian  wali na głosnośc, nei na sens słów, dre pałe, piszczy głosniej niz kiedys i inaczej, od 3 dni. masakra... wczoraj tak sie wydzierał w sklepach ze szczescia ,ze ludzie na mnei dziwinie patrzyli, myśleli ze on tak wyje, a ten się smiał



Haha ;) czekamy na filmik;D