Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #38251 12 grudnia 2012, 12:23

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

seshella napisał(a)

to mój link polecający http://gruper.pl/referrer.php/405810


wiesz co mnie przekierowuje od razu na http://gruper.pl/polska


Zgłoś nadużycie #38252 12 grudnia 2012, 12:24

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
kurde fajowe rzeczy są na gruperze!
http://gruper.pl/x.php/1,31806/Cala-Polska-Imabook.pl-8-sztuk-swiatecznych-karte...


Zgłoś nadużycie #38253 12 grudnia 2012, 12:25

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

Gosiulkovic napisał(a)

oooooooooooooooo ja!
czyżby Płodzisław miał dzisiaj 7 miesięcy ?? ??
100 lat dla małego rozbójniczka! :D



100 lal 100lat niech żyje żyje nam!!!!!!!!




Zgłoś nadużycie #38254 12 grudnia 2012, 12:25

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
te kapciochy mi sie podobają!! http://gruper.pl/x.php/1,32156/Cala-Polska-Soxo.pl-para-wysokich-cieplych-kapci-... i dzięki temu weszłam na ich stornę http://soxo.pl/-c-1886.html, jaki tu jest wybór tych kapciochów!! Extra!! Ja zamówiłam na allegro, jedne z żyrafką, już przyszły, jeszcze sobie zamówię u nich w sklepie


Zgłoś nadużycie #38255 12 grudnia 2012, 12:27

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

elka40 napisał(a)

hehe...taaaaaaaaaaaaa.....jak będą miały rok to wszędzie wlezą, jak będą miały 5 lat to będą robiły sceny na ulicy i chciały tego czy tamtego, jak będą miały 10 lat to się nei będą chciały uczyć, będą kłamały, podbierały kasę i lały inne dzieci, jak 15 to będą chodziły na imprezy i wracały uchlane, dobrze jak nie zmajstrują dziecka, jak 18 to powiedzą,ze będą robiły co będą chciały i tylko argument :" to nie ma utrzymania" na nie wpłynie ( albo i nie )
Z dziećmi jest problem caaaaałe życie....nie taki to inny...wiem co mówię :-)


Ela ma rację :) ))




Zgłoś nadużycie #38256 12 grudnia 2012, 12:28

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Był już ktoś z pociechą na sankach?

Zgłoś nadużycie #38257 12 grudnia 2012, 12:29

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

Extremalna21 napisał(a)

Wszystkiego najlepszego dla Natalki, Filipka i oczywiscie Kamilka :)



dla Kamila juz skladałam więc teraz 100 lat dla Natalki i Filipa




Zgłoś nadużycie #38258 12 grudnia 2012, 12:34

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953
w poniedziałek wysyłałam zdjęcia a dzis mam juz kalendarze :) ))Jak dla mnie super , nawet z tych zdjęc co mi krzyczało że mała rozdzielczosć wyszły super foty na kalendarzu...
i przyszedł warsztacik -schowałam ale klocki edukacyjne wyjęłam i juz mala się nimi bawi ....




Zgłoś nadużycie #38259 12 grudnia 2012, 12:35

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

Like napisał(a)

wiesz co mnie przekierowuje od razu na http://gruper.pl/polska


ooo czemu tak, jakaś lipa


Zgłoś nadużycie #38260 12 grudnia 2012, 12:35

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

aneta74 napisał(a)

w poniedziałek wysyłałam zdjęcia a dzis mam juz kalendarze :) ))Jak dla mnie super , nawet z tych zdjęc co mi krzyczało że mała rozdzielczosć wyszły super foty na kalendarzu...
i przyszedł warsztacik -schowałam ale klocki edukacyjne wyjęłam i juz mala się nimi bawi ....


używany warsztacik kupiłaś? ile dałaś?


Zgłoś nadużycie #38261 12 grudnia 2012, 12:41

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953
[QUOTE=ewelina6660;1226182]Był już ktoś z pociechą na sankach?[/QUOTE
ja nie - nie kupowałam sanek




Zgłoś nadużycie #38262 12 grudnia 2012, 12:42

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

seshella napisał(a)

używany warsztacik kupiłaś? ile dałaś?


z przesyłka 50 dych ale ładny czyściutki , bużki nie powycierane




Zgłoś nadużycie #38263 12 grudnia 2012, 12:43

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953
przez to ze pradu nie było wczoraj to przegapiłam szczeniczka 36 z +wysyłka 11




Zgłoś nadużycie #38264 12 grudnia 2012, 12:48

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

aneta74 napisał(a)

przez to ze pradu nie było wczoraj to przegapiłam szczeniczka 36 z +wysyłka 11


ooo to naprawdę tanio, ale w pl wersji i ten z serduszkiem?


Zgłoś nadużycie #38265 12 grudnia 2012, 12:48

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

seshella napisał(a)

ooo to naprawdę tanio, ale w pl wersji i ten z serduszkiem?


polska i z serduszkiem




Zgłoś nadużycie #38266 12 grudnia 2012, 12:50

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

aneta74 napisał(a)

polska i z serduszkiem


W uchu jest jeszcze jedna ffunkcja,bo zapomniałam.Mówi "niebieskie ucho" :)

Zgłoś nadużycie #38267 12 grudnia 2012, 12:54

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

ewelina6660 napisał(a)

Był już ktoś z pociechą na sankach?

ja im więcej myślę o ich kupnie tym bardziej jestem na nie i chyba kupimy za rok, chyba nie chcę tej buzieńki małej wystawiać na mróz, a w tym roku to chyba frajda byłaby większa dla nas niż dla małej. Emila w gondoli jeździ, tam jej cieplutko, nawet nie chcę jej narazie do spacerniaka brać, bo się mieści w gondolę.
Nie wiem, nie wiem...


Zgłoś nadużycie #38268 12 grudnia 2012, 12:54

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

seshella napisał(a)

ooo czemu tak, jakaś lipa

no kurde!


Zgłoś nadużycie #38269 12 grudnia 2012, 12:56

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
chyba dziś przebiorę Emilę w Mikołajkę, cyknę fotę i zamówię te kartki świąteczne :)


Zgłoś nadużycie #38270 12 grudnia 2012, 13:00

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

Like napisał(a)

wiesz co mnie przekierowuje od razu na http://gruper.pl/polska


no nic może tak ma być, spróbujemy, czytałam i niby jest dobrze, tak jak zrobiłaś