Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #37511 8 grudnia 2012, 11:38

Kropka86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 493 Podziękowania: 87
Powiem Wam że moja olka zaczeła sie wspinać na wszystko co sie da i puszcza sie rękami jeszcze równowagi nie umie za długo utrzymać i sie przewraca tłucze sobie kokosa przy tym( czytaj główkę ) już dwar zazy tak zasadziła a najgorsze że siedze przy niej a i tak nie upilnowałam :(

Zgłoś nadużycie #37512 8 grudnia 2012, 11:43

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

elka40 napisał(a)

Hej dziewczyny :-) Zdjęcia Natalki super!
Ula gratulacje...wreszcie masz z głowy. Ja przechodziłam to rok temu, tzn moja córka zdawała, ale dzięki Bogu udało jej się za pierwszym razem. Bo strasznie by się potem stresowała.
Moja Zuzka wczoraj mało spała w dzień to wieczorem padła o 19 i spała do 7..trochę się kręciłą ale ogólnie ok...teraz znowu śpi.
My w rodzinie mamy zamieszanie, bo u szwagra wczoraj wykryli dwa tętniaki w mózgu...od razu do łodzi do szpitala i wczoraj wieczorem operację miał. Ale,ze wcześniej już dostał małego wylewu to nie wiadomo czy coś już nie uszkodzone. Podobno już od tygodnia miał objawy...zaniki pamięci, utrata przytomności w samochodzie, kłopoty ze zwieraczami. I nie poszedł do lekarza...dopiero jak żona zobaczyła,że nie kontaktuje to się przyznał,że już mu się tak robiło. Cholera...jak to nigdy nie wiadomo co człowiek ma w środku za cholerę.


Faceci niektórzy juz tak mają, kuzynki mąż miał ostre zapalenie woreczka zółciowego i też w końcu ona zobaczyła że cos nie tak bo taki żólty jest on oczywiście do pracy sie wybierał ale pojechala z nim na pogotowie a tam odrazu operacja bo juz zapalenie otrzewnej  było .




Zgłoś nadużycie #37513 8 grudnia 2012, 11:46

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

Emza napisał(a)

o kurde Anetka to moze kup sobie debridat :) j


:) ))




Zgłoś nadużycie #37514 8 grudnia 2012, 12:20

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Kropka86 napisał(a)

Powiem Wam że moja olka zaczeła sie wspinać na wszystko co sie da i puszcza sie rękami jeszcze równowagi nie umie za długo utrzymać i sie przewraca tłucze sobie kokosa przy tym( czytaj główkę ) już dwar zazy tak zasadziła a najgorsze że siedze przy niej a i tak nie upilnowałam :(


mama za kratki włożyła :( śliczna maluda :) nie jesteśmy w stanie upilnować na każdym kroku naszych dzieci




Zgłoś nadużycie #37515 8 grudnia 2012, 12:30

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852
jeden z prezentów :)




Zgłoś nadużycie #37516 8 grudnia 2012, 13:11

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852
ale dzisiaj pustki :( a ja sama z małym cały dzień




Zgłoś nadużycie #37517 8 grudnia 2012, 13:19

Kropka86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 493 Podziękowania: 87

mala24 napisał(a)

jeden z prezentów :)


ha ha Ola dostała takie same tylko zielone z konikiem :) jedyne których z nóg nie sciaga dobry sciągacz mają :)

Zgłoś nadużycie #37518 8 grudnia 2012, 13:39

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Kropka86 napisał(a)

ha ha Ola dostała takie same tylko zielone z konikiem :) jedyne których z nóg nie sciaga dobry sciągacz mają :)


też twierdze że są super :) nie muszę ciągle małemu zakładać bo tych nie ściągnie :)




Zgłoś nadużycie #37519 8 grudnia 2012, 13:56

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

Kropka86 napisał(a)

Kurcze biudulka!
ale rozumiem że humorek jej dopisuje


no na szczescie humorek ma :)


Zgłoś nadużycie #37520 8 grudnia 2012, 13:57

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

Kropka86 napisał(a)

o dzięki już pisze do starego żeby kupił :)
Już go widze jak sie miota pomiędzy półkami i dzwoni do mnie "Sabinka ale nie ma takiego jak ty chcesz ja nie widze nie no nie ma jade do domu innym razem kupie" zawsze taki tekst jest na zakupach :)


haha a kaszka stoi jak wół przed nim :D


Zgłoś nadużycie #37521 8 grudnia 2012, 13:58

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

aneta74 napisał(a)

:) ))


albo zagęszczaccz ten nutriton z bebilonu..na opakowaniu napisane ze i dla dorosłych jest :)


Zgłoś nadużycie #37522 8 grudnia 2012, 14:13

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

Like napisał(a)

To do wcześniejszego ;) polecam kaszkę Nestle, zdrowyy brzuszek pszenno owdiana ze śliwka, kupy są super, zero zatwardzen i plastelinowych kup!! Ja daje ja raz przed spaniem.


Fajne są te kaszki...ja swojej kupuję też pszenną z lipą na dobre spanie. Bardzo lubi te kaszki
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #37523 8 grudnia 2012, 14:13

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

Like napisał(a)

To do wcześniejszego ;) polecam kaszkę Nestle, zdrowyy brzuszek pszenno owdiana ze śliwka, kupy są super, zero zatwardzen i plastelinowych kup!! Ja daje ja raz przed spaniem.


Fajne są te kaszki...ja swojej kupuję też pszenną z lipą na dobre spanie. Bardzo lubi te kaszki
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #37524 8 grudnia 2012, 14:15

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

Kropka86 napisał(a)

Powiem Wam że moja olka zaczeła sie wspinać na wszystko co sie da i puszcza sie rękami jeszcze równowagi nie umie za długo utrzymać i sie przewraca tłucze sobie kokosa przy tym( czytaj główkę ) już dwar zazy tak zasadziła a najgorsze że siedze przy niej a i tak nie upilnowałam :(


Ojej! to wczesnie zaczyna! Brawo! No ale fakt,że trzeba ją pilnować bardziej teraz
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #37525 8 grudnia 2012, 14:16

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

Kropka86 napisał(a)

Powiem Wam że moja olka zaczeła sie wspinać na wszystko co sie da i puszcza sie rękami jeszcze równowagi nie umie za długo utrzymać i sie przewraca tłucze sobie kokosa przy tym( czytaj główkę ) już dwar zazy tak zasadziła a najgorsze że siedze przy niej a i tak nie upilnowałam :(



jaka fajniutka :-) ja też już muszę obniżyć łóżeczko bo Oskarek zaczyna się podnosić na szczebelkach


Zgłoś nadużycie #37526 8 grudnia 2012, 14:16

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

mala24 napisał(a)

jeden z prezentów :)


świetne
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #37527 8 grudnia 2012, 14:18

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

mala24 napisał(a)

jeden z prezentów :)


super ! :-) a te gumki nie cisną pod kolankami ?


Zgłoś nadużycie #37528 8 grudnia 2012, 14:34

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615
Moja znowu usnęła. A wogóle to ma kaszelek...mały ale jednak. I najgorsze,ze nawet jak jej daję lekarstwo z sokiem malinowym, to skubaniec wyczuwa i pluje
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #37529 8 grudnia 2012, 14:36

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

aneta74 napisał(a)

zestaw faktycznie super tylko ja wolę w polskiej wersji językowej


włąśnie też szukam w polskiej wersji językowej, ale nie mogę znalezc


Zgłoś nadużycie #37530 8 grudnia 2012, 14:38

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

elka40 napisał(a)

Hej dziewczyny :-) Zdjęcia Natalki super!
Ula gratulacje...wreszcie masz z głowy. Ja przechodziłam to rok temu, tzn moja córka zdawała, ale dzięki Bogu udało jej się za pierwszym razem. Bo strasznie by się potem stresowała.
Moja Zuzka wczoraj mało spała w dzień to wieczorem padła o 19 i spała do 7..trochę się kręciłą ale ogólnie ok...teraz znowu śpi.
My w rodzinie mamy zamieszanie, bo u szwagra wczoraj wykryli dwa tętniaki w mózgu...od razu do łodzi do szpitala i wczoraj wieczorem operację miał. Ale,ze wcześniej już dostał małego wylewu to nie wiadomo czy coś już nie uszkodzone. Podobno już od tygodnia miał objawy...zaniki pamięci, utrata przytomności w samochodzie, kłopoty ze zwieraczami. I nie poszedł do lekarza...dopiero jak żona zobaczyła,że nie kontaktuje to się przyznał,że już mu się tak robiło. Cholera...jak to nigdy nie wiadomo co człowiek ma w środku za cholerę.



wspólczuje :-( trzeba mieć nadzieję że wszystko będzie dobrze