Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #37191 6 grudnia 2012, 12:28

Konto usunięte

seshella napisał(a)

kurcze siedze i (jakby to powiedziała Olka) kminie co kupic dla Jaśka mojej siostry (10 miesiecy):
http://allegro.pl/ciuchcia-z-labiryntem-swiatlo-dzwiek-ruchome-el-i2815676826.ht...
http://allegro.pl/muzyczna-ksiazeczka-organki-z-odglosami-okazja-i2827683629.htm...
http://allegro.pl/muzyczna-ksiazeczka-organki-z-odglosami-okazja-i2827683629.html

ja bym tą ciuchcia sie bawiłą

Zgłoś nadużycie #37192 6 grudnia 2012, 12:28

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187
mój się wierci i w czasie snu obraca na brzuch więc boję się dać mu poduszke żeby się nie poddusił


Zgłoś nadużycie #37193 6 grudnia 2012, 12:29

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

elka40 napisał(a)

O..no to dużo zdrówka wobec tego . My w środę byliśmy na szczepieniu....Boże...jak Zuzka płakała już nawet przy badaniu to szok...jeszcze godzinę po szczepieniu na śpiąco chlipała :-(

biedna :( ja sie boje co bedzie na szczepieniu potem ale teraz całe szczęście jedno kłócie a ostatnio to masakra była jak 3 były




Zgłoś nadużycie #37194 6 grudnia 2012, 12:32

Konto usunięte

Asica napisał(a)

Zuzia już spi na poduszce ? Dziewczyny a Wy też juz kładziecie dzieciaczki na poduszce do spania ?

mój sam sie pcha! mamy 3 jaśki! i on sie skrabie,albo na moja,albo na jaska, defakto zasypia bez, ale czesto lezy sobei na! nie wiem,czy na mnei patrzył i widział,czy sam zakumał

Zgłoś nadużycie #37195 6 grudnia 2012, 12:33

Konto usunięte

mala24 napisał(a)

biedna :( ja sie boje co bedzie na szczepieniu potem ale teraz całe szczęście jedno kłócie a ostatnio to masakra była jak 3 były


ja juz tylko z plastrami szczepie...

Zgłoś nadużycie #37196 6 grudnia 2012, 12:34

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

oll85 napisał(a)

[QUOTE=seshella;1212186]kurcze siedze i (jakby to powiedziała Olka) kminie co kupic dla Jaśka mojej siostry (10 miesiecy):
http://allegro.pl/ciuchcia-z-labiryntem-swiatlo-dzwiek-ruchome-el-i2815676826.ht...
http://allegro.pl/muzyczna-ksiazeczka-organki-z-odglosami-okazja-i2827683629.htm...
http://allegro.pl/muzyczna-ksiazeczka-organki-z-odglosami-okazja-i2827683629.html

ja bym tą ciuchcia sie bawiłą[/QUOTE]
 
3:0 dla ciuchci :)


Zgłoś nadużycie #37197 6 grudnia 2012, 12:35

Konto usunięte

seshella napisał(a)

 
3:0 dla ciuchci :)


no to juz wiesz :)

Zgłoś nadużycie #37198 6 grudnia 2012, 12:36

Konto usunięte
ja 18.12 lece szcepić... 21 wyjezdzamy. oby nie było cyrków:/

Zgłoś nadużycie #37199 6 grudnia 2012, 12:37

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

oll85 napisał(a)

no to juz wiesz :)


dostatnie ciuchcie i kierownice i niech się cieszy :)


Zgłoś nadużycie #37200 6 grudnia 2012, 12:38

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

oll85 napisał(a)

ja 18.12 lece szcepić... 21 wyjezdzamy. oby nie było cyrków:/


mnie tu dziś dziewczyny wystraszyly ze chore dziecko zaszczepili i bylo jak bylo, moze jeszcze z 1,5 tygodnia poczekam po tej chorobie


Zgłoś nadużycie #37201 6 grudnia 2012, 12:40

Konto usunięte
syn dostał renifera- nei powiem- ładny, tanczy i spiewa :D ajłona łisz ju a meriiiiii christmas :D ale syn ma go w dupie ;) ja dostałam koszmrne rajty granatowo sine- ienkie a jude dezodorant :D
i pozatym kwiata- iii słodycze

Zgłoś nadużycie #37202 6 grudnia 2012, 12:40

Konto usunięte

seshella napisał(a)

mnie tu dziś dziewczyny wystraszyly ze chore dziecko zaszczepili i bylo jak bylo, moze jeszcze z 1,5 tygodnia poczekam po tej chorobie

ja mam  4 tyg po ostatnim być, ale mam nadziej,ze nei ebdzie nic si edziało

Zgłoś nadużycie #37203 6 grudnia 2012, 12:48

Konto usunięte
kurcze, ja wróciłam z misji, odprawiłam ciootke,a tu nikogo.... ehh wy!

Zgłoś nadużycie #37204 6 grudnia 2012, 13:11

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598
Wszystkiego najlepszejszego dla Marcinka od Naty77 :)

Zgłoś nadużycie #37205 6 grudnia 2012, 13:12

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598
My wróciliśmy ze spacerku :) piękna pogoda dzisiaj u nas ;) śnieg, słoneczko i niby jest-2 ale nie czuć tego ;)
Mały zasnął a ja biorę się za czytanie mojej ulubionej lektury;D

Zgłoś nadużycie #37206 6 grudnia 2012, 13:13

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

oll85 napisał(a)

syn dostał renifera- nei powiem- ładny, tanczy i spiewa :D ajłona łisz ju a meriiiiii christmas :D ale syn ma go w dupie ;) ja dostałam koszmrne rajty granatowo sine- ienkie a jude dezodorant :D
i pozatym kwiata- iii słodycze



To fajne prezenty ;) a kwiatka jakiego dostałaś? Tulipana? :p

Zgłoś nadużycie #37207 6 grudnia 2012, 13:14

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

seshella napisał(a)

mnie tu dziś dziewczyny wystraszyly ze chore dziecko zaszczepili i bylo jak bylo, moze jeszcze z 1,5 tygodnia poczekam po tej chorobie



Poczekaj bo nigdy nic nie wiadomo;/

Zgłoś nadużycie #37208 6 grudnia 2012, 13:14

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

oll85 napisał(a)

ja 18.12 lece szcepić... 21 wyjezdzamy. oby nie było cyrków:/



Trzymam kciuki żeby wszystko było po Twojej myśli ;)

Zgłoś nadużycie #37209 6 grudnia 2012, 13:17

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598
Szymek dostał na Mikołaja tą żabkę z FP i zadowolony jest z niej bardzo;D poza tym dostał jeszcze czepe z rękawiczkami Renifera (ma w niej zdjęcie na Fb) od chrzestnego, od babki z dołu dostał 2 maskotki ;p od mojej mamy przyjdzie paczka na dniach z kolejką i innymi zabawkami i ubrankami ;)

Zgłoś nadużycie #37210 6 grudnia 2012, 13:18

Konto usunięte

Extremalna21 napisał(a)

To fajne prezenty ;) a kwiatka jakiego dostałaś? Tulipana? :p


nie, gwiazde betlejemską- a sama sobei kupiłam róze w doniczce. wiec mam 2 nowe ;)