Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #36231 3 grudnia 2012, 8:12

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

ta.. baba z plastikowymi cycami reklamoje cos na cycy.. niech wykarmi  3 dzieci, wyjmie implanty, utyje 30 schudnie z 20 kilo, to pogadamy!


Ola kocham cie za ten wpis :D :D




Zgłoś nadużycie #36232 3 grudnia 2012, 8:13

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

mala24 napisał(a)

o czymś takim mowa? Alan tak co jakiś czas ma na rączkach i jednej nóżce, od początku prawie i w tych samych miejscach mu wychodzi


słodki uśmiechniety golasek :D




Zgłoś nadużycie #36233 3 grudnia 2012, 8:19

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

mówie do jude, możemy kupic uywany xlander cy cos... a jude! nie! usi byc nowy! potem koła odpadną, jak ktos jezdził 2 lata to jak ty hccesz w tym trupie dziekco wozic! chyba ktos mi jude podmienił!


O_o  oooooooo!!
coś nowego :D




Zgłoś nadużycie #36234 3 grudnia 2012, 8:20

Konto usunięte

Gosiulkovic napisał(a)

Ola kocham cie za ten wpis :D :D


heh no taka prawda! co ona wie o zwisach?! no co?

Zgłoś nadużycie #36235 3 grudnia 2012, 8:20

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

martus91 napisał(a)

hmy.... chyba wrzucę na nią z 5 kocy xD nie no tak serio, to ja straszny zmarźluch jestem i mi wiecznie zimno... i pewnie dlatego ją pakuję w te wszystkie wdzianka, ale ona chyba też zmarźluch, bo jak wracam i ją rozbieram to jest na ciepłość taka akurat, ani nie spocona, ani zimna :) Ps. powitał mnie dzisiaj ŚNIEG!


i mnie powitał :)




Zgłoś nadużycie #36236 3 grudnia 2012, 8:21

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397
Kurde, moje dziecko znowu nie chce jeść... Kurde! Czy wasze dzieci też tak mają, że burczy im w brzuszkach, marudzą, bo są głodne, a nie chcą jeść? mojej co jakiś czas się takie coś włącza i jest wtedy nie do wytrzymania! A jak jej daje butlę to się wyrywa i wrzeszczy :/ zwariuje... nawet w nocy na śpiocha jest problem :/

Zgłoś nadużycie #36237 3 grudnia 2012, 8:21

Konto usunięte

Gosiulkovic napisał(a)

O_o  oooooooo!!
coś nowego :D


no!! ah ten wózek graco, to błąd jet on 29 cm szeroki, 6 wysokosc.. no nic. pojade pomierze, jude ze mną dzielnie oglądał wózki cały weekend. myśle ze 400-500 zł dam :D . no i anim pojade po wózek odwiedze tesciową- na bank cos tam dołoży ;)

Zgłoś nadużycie #36238 3 grudnia 2012, 8:22

Konto usunięte

martus91 napisał(a)

Kurde, moje dziecko znowu nie chce jeść... Kurde! Czy wasze dzieci też tak mają, że burczy im w brzuszkach, marudzą, bo są głodne, a nie chcą jeść? mojej co jakiś czas się takie coś włącza i jest wtedy nie do wytrzymania! A jak jej daje butlę to się wyrywa i wrzeszczy :/ zwariuje... nawet w nocy na śpiocha jest problem :/


mój je mneij!

Zgłoś nadużycie #36239 3 grudnia 2012, 8:24

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397
Ps. Okres mi się spóźnia... jak jestem w ciąży to sobie w łeb strzelę...

Zgłoś nadużycie #36240 3 grudnia 2012, 8:26

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

heh no taka prawda! co ona wie o zwisach?! no co?


co najwyzej o męskim ;)




Zgłoś nadużycie #36241 3 grudnia 2012, 8:30

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

martus91 napisał(a)

Ps. Okres mi się spóźnia... jak jestem w ciąży to sobie w łeb strzelę...


:D :D :D :D
ojojoj :D :D




Zgłoś nadużycie #36242 3 grudnia 2012, 8:32

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

crystella napisał(a)

od dzis postanowilam malej dawac pol zoltka co drugi dzien jak znalazlam w schemacie zywienia. ale czy ktos wie czy te zotlko jest potrzebne jezeli dziecko jest karmione gotowymi posilkami ze sloiczkow? ona zaczela tez juz jesc jeden posilek z kaszki ryzowej i mleka nastepnego. plus 2 lyzeczki kaszki glutenowej z obiadkiem - na razie pol sloiczka ale juz zaczne zwiekszac porcje plus troszke owocow jako deserek.


a pół zółtka wg schematu żywienia  to chyba od 8 miesiąca się daje, ja wczoraj pierwszy raz dałam


Zgłoś nadużycie #36243 3 grudnia 2012, 8:36

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

Like napisał(a)

Bye, ja też juz jednym okiem patrzę, wczoraj miałam bezsenna noc, nie wiem co jest, ale nie podoba mi się to! Jak za późno pójdę spać to zasnąć nie umiem!



u mnie to samo jak przesiedze godzine do spania to nie moge zasnąć a rano ciężko wstać.
włąsnie obejrzałam o dzieciaczkach tego sportowca z Opola, kurcze odsunęli tego ordynatora tylko co to teraz da...




Zgłoś nadużycie #36244 3 grudnia 2012, 8:38

Ewelyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1188 Podziękowania: 211

martus91 napisał(a)

Idę przyodziać moje dziecko jakoś elegancko, dziś kończy pół roku, musi jakoś wyglądać :D



Wszystkiego naj naj naj :) ode mnie i od Tosi :)

Zgłoś nadużycie #36245 3 grudnia 2012, 8:38

Ewelyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1188 Podziękowania: 211

oll85 napisał(a)

Widziałam . a wiecie ,ze nasza super kolezanka... wywaliła mnei na fb ze znajjomych;D



Nic tylko płakać i sie pociąć :D

Zgłoś nadużycie #36246 3 grudnia 2012, 8:39

Ewelyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1188 Podziękowania: 211

oll85 napisał(a)

http://www.smyk.com/graco-mirage-myszka-miki-i-przyjaciele-wozek-spacerowy-z-opcja-podlaczenia-fotelika,p1047600008,swiat-niemowlaka-p
kuzwa ten!!!! 46 cm szeroki! oooooooooooooo



Ooooo fajny :) mi sie podoba mamas&papas urbo :) szeroki i rozkłada sie fajnie :) myśle o takim na wiosne :)

Zgłoś nadużycie #36247 3 grudnia 2012, 8:40

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

oll85 napisał(a)

Wogóle ostatnio mi się sniło,ze Anetka :D dała tu moje głe foty z nieogolonymi nogami i bobrem, byłam na nią zła:]


:) :) :) a masz takowe? :) ))




Zgłoś nadużycie #36248 3 grudnia 2012, 8:40

Ewelyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1188 Podziękowania: 211

oll85 napisał(a)

a wogóle- w duże mrozu tu wkładamy do spiworka w nóżki termofor :)



Zajebiaszczy pomysł! Kurka nie pomyślałam o termoforku :) a u mnie dziś też śnieg :)

Zgłoś nadużycie #36249 3 grudnia 2012, 8:40

Konto usunięte

martus91 napisał(a)

Ps. Okres mi się spóźnia... jak jestem w ciąży to sobie w łeb strzelę...


ale fajnie :D masz 2 wózki dasz rade

Zgłoś nadużycie #36250 3 grudnia 2012, 8:41

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

Gosiulkovic napisał(a)

:D :D :D :D
ojojoj :D :D


Gośka! módl się żeby nie, bo na prawdę sobie w łeb strzelę :P ale mam ostatnio tak podły humor i tak mnie obsyfiło, że raczej pisze się okres :P no i brak oznak w cyckach, jak zaszłam w ciąże to od razu wiedziałam, że coś jest nie tak, bo cycki jakieś takie inne miałam :P