Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #35911 1 grudnia 2012, 7:55

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Asica napisał(a)

chyba zacznę pić, żeby się wkońcu wyspać :-)


to może ja do wieczornej kaszki będę dodawać ??
bo juz padam na ryj, praca, mały i nocne wstawanie- jestem wykończona

Zgłoś nadużycie #35912 1 grudnia 2012, 7:56

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

mala24 napisał(a)

biedactwa, oby szybko wyzdrowiał Filipek :* trzymamy kciuki :*


własnie mi Ola, napisała, tragedia , co za jełop z tego lekarza, ze się nie poznał...

Zgłoś nadużycie #35913 1 grudnia 2012, 7:59

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Emza napisał(a)

a i powiedzcie mi czy próbowałyscie tych mlek swoich małych ...bo jak juz pisałąm mam bebilon i moja nie chce pic sama sie napisałm i ochyda.,...moze inne lepsze w smaku....Pomóżcie plis


nam dorosłym to nie smakuje, ale dla dzieci to prawdziwy rarytas...
moze powinnaś zmienić na inne? tylko z tego co wiem, powinno się testowac kolejne przez tydzień czy dwa...
moze polubi...

Zgłoś nadużycie #35914 1 grudnia 2012, 8:00

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Asica napisał(a)

nie pomogę bo nie mam zadnego mleka, u mnie narazie tylko cyc mleczny


Sto lat dla Oskarka :)

Zgłoś nadużycie #35915 1 grudnia 2012, 8:02

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Emza napisał(a)

jezu to moze moje sie skwasiło..no ale jak;/ data good


ponoć daje się melko zrobione w ciągu pół godz. dłuzej nie moze stac, chyba że w lodówce
moze wtedy się kwasi ??

Zgłoś nadużycie #35916 1 grudnia 2012, 8:05

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485
teraz idę pracować, nie wiem,, kiedy znów zajrzę do WAs :(

Zgłoś nadużycie #35917 1 grudnia 2012, 8:06

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485
u nas nie ma ząbka, mały się ślini, nie chce pełzać, ogólnie mam starsznie leniwego syna!!

Zgłoś nadużycie #35918 1 grudnia 2012, 9:02

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

martus91 napisał(a)

złapała się za ten plastyk i siedziała, ale czasami się puszczała i chwilę równowagę łapała, jak spadała to na puzzle, a one mięciutkie są :) ale ogólnie to potrafi sama usiąść i siedzieć sobie, tylko podpiera się jedną ręką, a drugą łapie zabawki :)

spryciula mała :)




Zgłoś nadużycie #35919 1 grudnia 2012, 9:03

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Asica napisał(a)

mój też teraz śpi na boku, sam się tak układa a do tego głowę odchyla do tyłu :-) faktycznie powyginany jak paragraf

ooo u nas tak samo, już myślałam że coś nie tak bo powyginany ale ok skoro wasze dzieciaczki tez tak śpią




Zgłoś nadużycie #35920 1 grudnia 2012, 9:06

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Aneczka napisał(a)

Aneta do kiedy ta zniżka w Tesco?
Ja dzis dałam kawałek chleba przennego z siemieniem- akurat taki jadlabym a mały chciał to mu dałam. Pociumkal, pojawił sie i tyle. A z kubka kapka i niekapka pije.
Ta końcówka aventu niekapkowa do butelek jest super. Rzuca nim itp i nic.
I nie musiałam kupować nowego kubka tylko nakladam na butelkę avent.
Pozdro. my jutro chcrzciny :)

super, czekamy na zdjęcia przystojniaczka małego z jego wielkiego dnia :)




Zgłoś nadużycie #35921 1 grudnia 2012, 9:07

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

martus91 napisał(a)

Mam dla was parę fot mojego łobuza :) bo dawno nie wstawiałam :)
1. Dominika sobie siedzi i ogląda bajkę :)
2. Dominika szykuje się na spacer
3. Moje dziecko kontra biszkopt 
4. Tajfun
5. Mariusz na spacerze z córką = CUD
6. Na deser mój super ekologiczny dzięcioł na mojej eko palmie ( nie widać, ale na czubku rosną eko banany :D )



ale słodka ta Twoja mała :-) a zdjęcie z delicją rewelacja !!!


Zgłoś nadużycie #35922 1 grudnia 2012, 9:09

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

aniam napisał(a)


no dobra, pogadałam, teraz idę pracować, bo dziś w pracy :)

a jak tam w pracy? już lepiej? przyzwyczaiłaś się już do tego że mały z teściową? nie tęskisz tak jak na początku?




Zgłoś nadużycie #35923 1 grudnia 2012, 9:09

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

aniam napisał(a)

własnie mi Ola, napisała, tragedia , co za jełop z tego lekarza, ze się nie poznał...


a wiadomo już dokładnie co jest Filipkowi ?? ??


Zgłoś nadużycie #35924 1 grudnia 2012, 9:11

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Asica napisał(a)

a wiadomo już dokładnie co jest Filipkowi ?? ??


no właśnie bo nic nie wiem? co z lekarzem? nie doczytałam czy jak? Sto lat dla Oskarka :) już pół roku za tobą :)




Zgłoś nadużycie #35925 1 grudnia 2012, 9:12

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

mala24 napisał(a)

super, czekamy na zdjęcia przystojniaczka małego z jego wielkiego dnia :)



czekamy, czekamy :-)


Zgłoś nadużycie #35926 1 grudnia 2012, 9:15

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

mala24 napisał(a)

no właśnie bo nic nie wiem? co z lekarzem? nie doczytałam czy jak? Sto lat dla Oskarka :) już pół roku za tobą :)



Dziękujemy :-) i myślałam że pospi jak inne dzieci.... a on co 2 godzinki, jak zwykle :-( nie ma spania


Zgłoś nadużycie #35927 1 grudnia 2012, 9:18

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

mala24 napisał(a)

ooo u nas tak samo, już myślałam że coś nie tak bo powyginany ale ok skoro wasze dzieciaczki tez tak śpią


tak mojtez tak spi i pytalam neurolog to powiedziala zeby ie nie pzrejmowac ze to normalne.

Zgłoś nadużycie #35928 1 grudnia 2012, 9:24

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Czy ja czegoś nie doczytałam,na czym lekarz się nie poznał u Filipka?

Zgłoś nadużycie #35929 1 grudnia 2012, 9:25

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Marta,zdjęcia cudne oczywisćie.Ale jej delicja smakuje :)

Zgłoś nadużycie #35930 1 grudnia 2012, 9:26

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

ewelina6660 napisał(a)

Czy ja czegoś nie doczytałam,na czym lekarz się nie poznał u Filipka?


no właśnie też myślałam że coś przeoczyłam, może Ola coś więcej wie