Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #35611 30 listopada 2012, 11:03

Konto usunięte
Jude pyta mnie.. mała jak to znów tyle lumów?! doprania... a ja móie, bo jak wychodzisz, widze,ze znikasz, od razu lece tarzac sie w błocie i syna :D i tak 5 razy :D o :D

Zgłoś nadużycie #35612 30 listopada 2012, 11:03

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

kur...wa jak będe w polsce laptopa oddaje, grarancje ma. a to ZZZZZZZZZZZZZ jebane mnei doprowadza d szału. musze w nie walić


ja mam zrąbane sssssssssss :D




Zgłoś nadużycie #35613 30 listopada 2012, 11:03

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

oll85 napisał(a)

marto moja kochana... jak wiesz, dobiłam do 70 kilo.... a me biodra big są! jakos w spodnie sie mieszcze z przed ciazy... ale kuzwa 42 ?? ?? miałam 38-40 max! moja dupa- biodra big


Eh.... no ja miałam tak samo... tęsknie za spodniami w rozmiarze 38 :( bu.... ja miałam takie małe bioderka i takie duże cycki,a teraz to co to kurde ma być :/ miałam 100 w cyckach i 93 w biodrach, a teraz kurde mam odwrotnie :/ 100 w biodrach i 93 w cyckach! skandal! oddawać moje cycki!

Zgłoś nadużycie #35614 30 listopada 2012, 11:04

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

Jude pyta mnie.. mała jak to znów tyle lumów?! doprania... a ja móie, bo jak wychodzisz, widze,ze znikasz, od razu lece tarzac sie w błocie i syna :D i tak 5 razy :D o :D


ha ha ha :D :D :D
no wykończysz chłopa... :D :D :D




Zgłoś nadużycie #35615 30 listopada 2012, 11:05

Konto usunięte

martus91 napisał(a)

Eh.... no ja miałam tak samo... tęsknie za spodniami w rozmiarze 38 :( bu.... ja miałam takie małe bioderka i takie duże cycki,a teraz to co to kurde ma być :/ miałam 100 w cyckach i 93 w biodrach, a teraz kurde mam odwrotnie :/ 100 w biodrach i 93 w cyckach! skandal! oddawać moje cycki!


ja przed poprzednią ciążą miałam 34-36..... masz coś?:]

Zgłoś nadużycie #35616 30 listopada 2012, 11:05

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

oll85 napisał(a)

Martaa a może te 7 cm to teraz masz,ale nei w obwodzie tylko w dół? :D bo ja na bank :D


Kuźwa to, że 7 cm cycków w dół to już nie wspominam :P

Zgłoś nadużycie #35617 30 listopada 2012, 11:07

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

oll85 napisał(a)

Jude pyta mnie.. mała jak to znów tyle lumów?! doprania... a ja móie, bo jak wychodzisz, widze,ze znikasz, od razu lece tarzac sie w błocie i syna :D i tak 5 razy :D o :D


Hahahahahahaha, ostatnio Mariuszowi mówiłam, że Twój Jude żydzi na pranie i Mariusz był w szoku, bo on by chciał, żebym prała codziennie :D

Zgłoś nadużycie #35618 30 listopada 2012, 11:07

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

martus91 napisał(a)

A chciałam wam jeszcze powiedzieć, że ostatnio się mierzyłam i.... wyszło mi, że w cyckach mam 7 cm. mniej niż przed ciążą, a w biodrach 7 cm. więcej! aaaaaaaaaaaaaaaaa! kuźwa.... jak to moja mama mówi "w przyrodzie nic nie ginie" :P


to chyba dobrze :-) masz kobiece kształty


Zgłoś nadużycie #35619 30 listopada 2012, 11:07

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

oll85 napisał(a)

ja przed poprzednią ciążą miałam 34-36..... masz coś?:]


a idź Ty badylaku :P

Zgłoś nadużycie #35620 30 listopada 2012, 11:08

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

Asica napisał(a)

to chyba dobrze :-) masz kobiece kształty


Bu... nie dobrze... wolałam mojej byłe kształty... lubiłam swoje cycki i bioderka :( bu! bu! bu! gdzie one?

Zgłoś nadużycie #35621 30 listopada 2012, 11:09

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

oll85 napisał(a)

wyrwałam z
i działa lepiej :D wsadziłam z powrotem, moze pomoze


a co wyrwalaś i wsadziłaś z powrotem ?? ??


Zgłoś nadużycie #35622 30 listopada 2012, 11:10

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397
Dobra! cicho! sprzątam! bo już się wybieram od pół godziny! :P a zaraz mi się dziecko obudzi i nic nie pocznę :P IDĘ! Jakbym wróciła to macie mnie wygonić ;>

Zgłoś nadużycie #35623 30 listopada 2012, 11:12

Konto usunięte

Asica napisał(a)

a co wyrwalaś i wsadziłaś z powrotem ?? ??


tak :D

Zgłoś nadużycie #35624 30 listopada 2012, 11:12

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

martus91 napisał(a)

Dobra! cicho! sprzątam! bo już się wybieram od pół godziny! :P a zaraz mi się dziecko obudzi i nic nie pocznę :P IDĘ! Jakbym wróciła to macie mnie wygonić ;>


uciekaj już !!!!! akysz


Zgłoś nadużycie #35625 30 listopada 2012, 11:14

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
U mnie moja Mama była.Posiedziałyśmy troszkę.Wstawiłam pranie,Natalka spi.Muszę trochę pokój ogarnąć,bo burdel na kółkach.Natalka dostała fajne welurowe dresy :)

Zgłoś nadużycie #35626 30 listopada 2012, 11:14

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

Gosiulkovic napisał(a)

he he ja też nie mam raczki poszczepiennej (bo pewnie uważasz mnie za przewrażliwioną ;) ) i moje też chodzą ze mną wszędzie (od pierwszych dni) bo i nie mam ich gdzie zostawić. Są codziennie na dworze przy każdej pogodzie, mają kontakt ze wszystkimi możliwymi zarazkami bo nie wyparzam łyżeczek ani innych sztućców nie przesadzam z szorowaniem zabawek. Asia pełza mi po podłodze bo bez przerwy gdzieś z maty ucieka, liże parkiet, kółka od hulajnogi Iwony ostatnio oblizywała :D :D Niemniej szczepionka to dla mnie kawał porządnego syfu wprowadzonego do organizmu. Nie trzymam ich w izolatce tydzień przed i tydzień po :D :D :D ale podchodzę do tego zdroworozsądkowo- mają być zdrowe i wypoczęte jak idą na szczepienie i do końca dnia już raczej lajtowo.


ja chyba tez aż takiej sraczki to nie mam po prostu w ten dzięń unikam jakiegoś natłoku ludziów.żeby nie było do sklepów też z nia chodze nie to ze wcale ale jak mam do wyboru zostawić ja z mężem i on pójdzie z nia na spacer a ja w spokoju moge sama zakupy zrobic bez jego jęczenia i marudzenia że czemu tak długo to wole ją zostawić i sama pojechac :) zreszta przeważnie ja robie większe zakupy raz w tygodniu oblatuje tesco , biedrę i tyle po prostu samej mi wygodniej.




Zgłoś nadużycie #35627 30 listopada 2012, 11:16

Konto usunięte

aneta74 napisał(a)

ja chyba tez aż takiej sraczki to nie mam po prostu w ten dzięń unikam jakiegoś natłoku ludziów.żeby nie było do sklepów też z nia chodze nie to ze wcale ale jak mam do wyboru zostawić ja z mężem i on pójdzie z nia na spacer a ja w spokoju moge sama zakupy zrobic bez jego jęczenia i marudzenia że czemu tak długo to wole ją zostawić i sama pojechac :) zreszta przeważnie ja robie większe zakupy raz w tygodniu oblatuje tesco , biedrę i tyle po prostu samej mi wygodniej.


jak ja marze o zakupach bez wózka!!!!!!!!!!!!!!! ale już niedługo

Zgłoś nadużycie #35628 30 listopada 2012, 11:18

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953
ja kończę sosik do gołąbków małej dam zupke i trzeba śmignąc na spacer bo wczoraj padało i nie było jak.Dzis zimno i wilgotno to chyba wypróbujemy spiwór nowy :) w ogóle takie chmury na snieg widac , ponuro ogólnie




Zgłoś nadużycie #35629 30 listopada 2012, 11:24

Konto usunięte
u mnie dzis strasznie zimno, lód na chodnikach.. grrrrrrr

Zgłoś nadużycie #35630 30 listopada 2012, 11:27

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

jak ja marze o zakupach bez wózka!!!!!!!!!!!!!!! ale już niedługo


kurde Ola sam wózek to luz!!!! uwierz mi! jak ja bym miała tylko sam wózek to bym się czuła wolna jak skowronek! ehh dopiero teraz to doceniłam jak muszę wlec oprócz wózka rozwrzeszczanego łobuza, który utrudnia jak tylko może, jęczy, stęka, wydziera się, ucieka, tarza po podłodze w sklepie i w ogóle pół drogi musisz go nieść. Ostatnio mi w Biedrze uciekła. Ja pakuję zakupy przy kasie, ludzi mnóstwo, Asia stęka a Iwona zwiała! Kur.. no myślałam że wyjdę z siebie. Zebrałam rzeczy na bok i Asię na ręke i szukam tej małej cholery. Taka byłam wku...na że mimo iż uważam że to niewychowawcze w dupsko bym strzeliła! Zanim ją znalazłam zdążyłam doliczyć do 20 i mi przeszło.