Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #35151 28 listopada 2012, 16:19

Konto usunięte
wogole, ten kombinezon, to taki wielki i cienki, jakis down go wymyslił. na zime, bede mu pod spod wiecej ubierała narazie tylko spiochy i body.

Zgłoś nadużycie #35152 28 listopada 2012, 16:21

Konto usunięte
A ostatnio wziełam go w tej spacerówce, bez spiwora, bez koca, tylko z osłonką, to czkawki dostał... wydaje mis ie ze zimno mu było.

Zgłoś nadużycie #35153 28 listopada 2012, 16:25

Konto usunięte
Uciekam zakupomaniaczki :) ja tych szwabskich zabawek juz nie chce. jak słysze radyjko "kom wir hyren miusik! wir klapen in di fusen! to chce sobei je na łbie rozbic :D hehe
ide judowi pluć w obiad. dzis go nie ubije chyba. bede udawała umeirającą na brzuszną grype! neich się mna zajmieD: aaa :D taki mam plan

Zgłoś nadużycie #35154 28 listopada 2012, 16:32

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

oll85 napisał(a)

mysle,ze ta sraka, to bunt na dukana..... wiec od jutra koniec. warzywami zbije ten ostatni 1 kg :)



Dzielna babka z Ciebie Olka! Podziwiam Cię :) Ja jak przytyję jeszcze kilogram to tez będę się odchudzać;D na razie mam 59 kg jak w morde strzelił ;)

Zgłoś nadużycie #35155 28 listopada 2012, 16:40

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

ewelina6660 napisał(a)

Natalka zjadła pół dużego słoika dyni z indykiem :) ,ale się cieszę :)

że pół dużego czy że dynia z indykiem? :)




Zgłoś nadużycie #35156 28 listopada 2012, 16:42

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

mala24 napisał(a)

że pół dużego czy że dynia z indykiem? :)


Że pół :)

Zgłoś nadużycie #35157 28 listopada 2012, 16:43

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

mala24 napisał(a)

Alan i jego perełki


czyli Perełka z perełkami :D




Zgłoś nadużycie #35158 28 listopada 2012, 16:46

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

ewelina6660 napisał(a)

Za paste i nakładkę zaplaciłam 13 zl.


o to rzeczywiście dużo taniej...




Zgłoś nadużycie #35159 28 listopada 2012, 16:46

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

oll85 napisał(a)

pewnie płodzian w szwabii i ma tylko szwabskie jak naraie, ale nadrobie to za 3 tyg! oblegne komisy.. rozprzestrzenie się jak stonka! będe w amoku :D mam 2 sklepy uper uzywane :D mmmm z allegro juz nei chce nic! pierdziele. złodiej nóg mnie zneichęcił i ta spacerówka. ps. płoduś dzis- w gondoli, zobaczcie same ,ze wieksza dużo! i to ma jescze spiworek wielki taki do 3 lat!

bardziej zadowolony :) i rzeczywiście ma więcej miejsca :)




Zgłoś nadużycie #35160 28 listopada 2012, 16:47

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

Ja je.... pęde,pęde parkiem(droga nie uczesczana przez ciotke i ojca) brzuch meni zaczął bolec... no myśle okres.. pędze wolniej.. na meijsce ledow doszłam, wracaąc myslałam,ze umre... no i co? do tego bólu poczułam,ze araz sie zesram! a do domu daleko! no i nei posłam do sklepu tylko biegłam prawie... kurcze mam takiego łaterszita, ze nei wiem cy zejde z kibla!


:D :D :D
lepiej już ??
to po tych waniliowych twarogach! ble!




Zgłoś nadużycie #35161 28 listopada 2012, 16:48

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

mala24 napisał(a)

że pół dużego czy że dynia z indykiem? :)


hehe :)
A ja dziś ugotowałam królika i osobno warzywka: marchew, pietruszkę, seler, groszek, brokul, koper, wszystko zblenowałam, 2 porcje zamrożone, jedna zjedzona i jeszcze jedna na jutro. Oczwiście smakowało :) do smaku dodałam masełko. Pachniało naprawdę przyjemnie :)


Zgłoś nadużycie #35162 28 listopada 2012, 16:54

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

ewelina6660 napisał(a)

Że pół :)

Alan zjada cały duży




Zgłoś nadużycie #35163 28 listopada 2012, 17:00

Konto usunięte

Gosiulkovic napisał(a)

:D :D :D
lepiej już ??
to po tych waniliowych twarogach! ble!


tak tak, już nei sram :) oglądam brzydule! kocham violette kubasinska :D na tvn 7 lecą własnei powtorki :D czus!

Zgłoś nadużycie #35164 28 listopada 2012, 17:01

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

mala24 napisał(a)

Alan zjada cały duży


Emila chyba dużego by nie zjadła, tzn jakby była jarzynowa albo marchewkowa z ryżem z bobovity w dużych slojach to może by zjadła :) Mały słoik jest w sam raz.


Zgłoś nadużycie #35165 28 listopada 2012, 17:02

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

oll85 napisał(a)

tak tak, już nei sram :) oglądam brzydule! kocham violette kubasinska :D na tvn 7 lecą własnei powtorki :D czus!


Oglądasz Julkę?


Zgłoś nadużycie #35166 28 listopada 2012, 17:08

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

pewnie płodzian w szwabii i ma tylko szwabskie jak naraie, ale nadrobie to za 3 tyg! oblegne komisy.. rozprzestrzenie się jak stonka! będe w amoku :D mam 2 sklepy uper uzywane :D mmmm z allegro juz nei chce nic! pierdziele. złodiej nóg mnie zneichęcił i ta spacerówka. ps. płoduś dzis- w gondoli, zobaczcie same ,ze wieksza dużo! i to ma jescze spiworek wielki taki do 3 lat!


Rany ale go opatuliłaś!! nic go nie ruszy. On sam się zresztą też nie ruszy ;)




Zgłoś nadużycie #35167 28 listopada 2012, 18:03

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
MAMY ZĘBY!!! JE JE JE! DWIE DOLNE JEDYNECZKI ;) HAHAHA dopiero co pisalam, ze nie mamy ;)
Jak ja zauważyłam to co ma mi maz kupić ?? :P


Zgłoś nadużycie #35168 28 listopada 2012, 18:07

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

Like napisał(a)

MAMY ZĘBY!!! JE JE JE! DWIE DOLNE JEDYNECZKI ;) HAHAHA dopiero co pisalam, ze nie mamy ;)
Jak ja zauważyłam to co ma mi maz kupić ?? :P


Gratulacje!
Sukienkę,chociaz ja się nie doczekałam :)

Zgłoś nadużycie #35169 28 listopada 2012, 18:42

marla2214 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 946 Podziękowania: 128

Like napisał(a)

MAMY ZĘBY!!! JE JE JE! DWIE DOLNE JEDYNECZKI ;) HAHAHA dopiero co pisalam, ze nie mamy ;)
Jak ja zauważyłam to co ma mi maz kupić ?? :P


Super, gratuluję!!!

Zgłoś nadużycie #35170 28 listopada 2012, 18:54

Konto usunięte

Like napisał(a)

Oglądasz Julkę?

tak :D