Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #34991 28 listopada 2012, 8:12

Konto usunięte

Emza napisał(a)

szkoda słów..


mam nadzieje,ze ktos sie za nich w koncu wezmie! kutasy! boże.... ja dziekuej bogu,ze mój porod był taki jak chciałam!

Zgłoś nadużycie #34992 28 listopada 2012, 8:18

Konto usunięte
http://moda.allegro.pl/sliczna-sukienka-fuksja-piora-tren-ogon-i2792473341.html
jest!

Zgłoś nadużycie #34993 28 listopada 2012, 8:21

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

oll85 napisał(a)

http://moda.allegro.pl/sliczna-sukienka-fuksja-piora-tren-ogon-i2792473341.html
jest!


Tą bierz w ciemno.

Zgłoś nadużycie #34994 28 listopada 2012, 8:24

Konto usunięte

ewelina6660 napisał(a)

Tą bierz w ciemno.


:D buahha kuzwa, jak mozna ubrac sie w takie cos?!

Zgłoś nadużycie #34995 28 listopada 2012, 8:25

Konto usunięte
No więc będe puscała płoda, ale wczoraj walnał sie w głowe;/ i płakał. kuzwaaa przeciez nie połoze na panele gąbki wszedzie... , może kupie mu malutki kask? :D ::

Zgłoś nadużycie #34996 28 listopada 2012, 8:29

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

oll85 napisał(a)

No więc będe puscała płoda, ale wczoraj walnał sie w głowe;/ i płakał. kuzwaaa przeciez nie połoze na panele gąbki wszedzie... , może kupie mu malutki kask? :D ::


Hahah minute temu dostalam fote na telefon od Przyjaciółki ze zdjecie jej Kajtka w takim wlasnie kasku:
http://allegro.pl/kask-dzieciecy-do-nauki-raczkowania-chodzenia-i2770392552.html

Zgłoś nadużycie #34997 28 listopada 2012, 8:32

Konto usunięte
hahhaha dobre;] puki nei mam, ubiore mu chyba czapke ;p

Zgłoś nadużycie #34998 28 listopada 2012, 8:44

madzia75 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 363 Podziękowania: 73

oll85 napisał(a)

http://moda.allegro.pl/sliczna-sukienka-fuksja-piora-tren-ogon-i2792473341.html
jest!


zajebista kiecka i cena tez :-) Ola chyba czegoś nie doczytałam dlaczego do meliny idziecie ??

Zgłoś nadużycie #34999 28 listopada 2012, 8:48

madzia75 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 363 Podziękowania: 73
dziewczyny zaczełam wprowadzac gluten powiedzcie jak długo to trzeba wprowadzac ile dni ??

Zgłoś nadużycie #35000 28 listopada 2012, 8:48

Konto usunięte

madzia75 napisał(a)

zajebista kiecka i cena tez :-) Ola chyba czegoś nie doczytałam dlaczego do meliny idziecie ??


to jeszce nei pewne do końca.. ale policzylismy,ze wóek z 400-500 zł, łózko 400, świeta tez kasa pojdie, płaszczyk, torebka, podróż... no i sylwseter 450 zł, gdzie na bank alkoholu mało.. wiec pewnei z 600 by wyszło. cieko tylko kasy a 1 razem puscic.
Auto musimy na sprawdenie dac, tarcze, klocki załozyc nowe... za duzo tego na 1 wyjazd. tymbardiej,e chce lokaty zakładac... a jak wsyztko kupie i wydam, to nei bede miała z czego

Zgłoś nadużycie #35001 28 listopada 2012, 8:49

Konto usunięte

madzia75 napisał(a)

dziewczyny zaczełam wprowadzac gluten powiedzcie jak długo to trzeba wprowadzac ile dni ??


kochana, ja daje ra po raz, jaki słoj chwyce. albo ma gluten,albo nie ;p no i kaska na noc ma gluten. ale płodzian jest hardkorem.

Zgłoś nadużycie #35002 28 listopada 2012, 8:51

Konto usunięte
nie uwierzyci..... kuzwa co na mym tarasie? znow ten turas i dziad w berecie! no ile mozna?! słysze ich,ale nei widze, nei wiem co robią, słysze taz za 2 oknem, jak cos sypią. i pewnei zaraz usłyse ryk kamila! kuzwaaa

Zgłoś nadużycie #35003 28 listopada 2012, 9:07

madzia75 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 363 Podziękowania: 73

oll85 napisał(a)

to jeszce nei pewne do końca.. ale policzylismy,ze wóek z 400-500 zł, łózko 400, świeta tez kasa pojdie, płaszczyk, torebka, podróż... no i sylwseter 450 zł, gdzie na bank alkoholu mało.. wiec pewnei z 600 by wyszło. cieko tylko kasy a 1 razem puscic.
Auto musimy na sprawdenie dac, tarcze, klocki załozyc nowe... za duzo tego na 1 wyjazd. tymbardiej,e chce lokaty zakładac... a jak wsyztko kupie i wydam, to nei bede miała z czego


dlaczego na łuzeczko 400 ja mam takie turystyczne za 250 z firmy sun baby a ty taz masz kojec nie mozesz go wziąść i małego w nim położyc

Zgłoś nadużycie #35004 28 listopada 2012, 9:08

Konto usunięte

madzia75 napisał(a)

dlaczego na łuzeczko 400 ja mam takie turystyczne za 250 z firmy sun baby a ty taz masz kojec nie mozesz go wziąść i małego w nim położyc


na łóżko- dla nas, nei dla dziecka

Zgłoś nadużycie #35005 28 listopada 2012, 9:10

madzia75 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 363 Podziękowania: 73
mam pytanie czy jak wasze dzieci spią to tez chrapią/ moj niezle orze musze go nagrac i jak bedzie duzy to mu puszczę :-)

Zgłoś nadużycie #35006 28 listopada 2012, 9:11

madzia75 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 363 Podziękowania: 73

oll85 napisał(a)

na łóżko- dla nas, nei dla dziecka


a nie zczaiłam :-)

Zgłoś nadużycie #35007 28 listopada 2012, 9:11

madzia75 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 363 Podziękowania: 73

oll85 napisał(a)

na łóżko- dla nas, nei dla dziecka


a nie zczaiłam :-)

Zgłoś nadużycie #35008 28 listopada 2012, 9:12

madzia75 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 363 Podziękowania: 73
przyszed do mnie ten garnuszek na klocuszek - podróba i muszę powiedzieć ze nie jestem zadowolona ten fishera jest lepszy ma wiecej funkcji

Zgłoś nadużycie #35009 28 listopada 2012, 9:27

Konto usunięte

madzia75 napisał(a)

przyszed do mnie ten garnuszek na klocuszek - podróba i muszę powiedzieć ze nie jestem zadowolona ten fishera jest lepszy ma wiecej funkcji


ten za 24z ł ?? ? tak, płodian czasem chrapie sobei :D

Zgłoś nadużycie #35010 28 listopada 2012, 9:27

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

oll85 napisał(a)

piekłoby ja. nic jej sie nie stanie, płodzian tez ra sie otarł mocno. zlazło po 3 dniach


Emila też miała, ja tylko wazelina smarowalam. Kremem jakimś posmaruj albo pudrem zasyp.