Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #34051 21 listopada 2012, 9:34

ankanadi Zadomowiona
Rejestracja: Paź, 2012 Posty: 76 Podziękowania: 15

Ola83 napisał(a)

To mi ulżyło, bo myslalam, ze jestem mega glupia matka :-)


No mi jest tak wygodniej bo jak mam wstawac 5razy w nocy i ja karmic albo dac jej cyca zeby tylko sobie pocmokalat to na sama mysl mnie otrzasa. Jestesmy fajnymi mamami ;"

Zgłoś nadużycie #34052 21 listopada 2012, 9:36

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

oll85 napisał(a)

kolczyki takie ło. mam naszyjnik z yes ;) z rodowanymi serduszkami ;) bedzie pasowac


ładne :)




Zgłoś nadużycie #34053 21 listopada 2012, 9:39

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

seshella napisał(a)

moja około 6 dostaje piers, potem jak jestem w pracyje zazwyczaj owocki i zupe i potem od razu jak wracam po 14 krzyczy o cyca


moja rano 6.30 7 ma cyc 9-10 kaszka owsiana ,12sta zupka 15sta owoce 20 kaszka mleczna w międzyczasie cyc i herbatki i jeszcze 125 wyciągnie w nocy dale budzi się 3-4 razy bo głodna przecież ;)




Zgłoś nadużycie #34054 21 listopada 2012, 9:39

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Uffff stertę prania wyprasowałam.Natalka śpi,ale pewnie jeszcze tylko chwilkę.Muszę dzisiaj ten burdel ogarnąć.Codziennie sprzątam i efektów nie widac.Wczoraj posprzątałam w szafkach kuchennych,całą masę przeterminowanych przypraw wywaliłam i od razu się więcej luzu zrobiło.Muszę ogarnąć szafę z butami,bo tam to dopiero sodoma i gomora.

Zgłoś nadużycie #34055 21 listopada 2012, 9:41

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Ola,ten śpiwór bardzo fajny.Mam podobny oryginalny od Mutsy i też się przeciąga pasy przez te otwory.Wczoraj nie mogliśmy zaskoczyć o co kaman.Jeszcze nie byliśmy w nim na dworze,ale ciepły jest na pewno.

Zgłoś nadużycie #34056 21 listopada 2012, 9:42

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

seshella napisał(a)

na ciemnym to kazdy paproch znac, najpraktyczniejsze sa wzorzyste i jasne  :)


no właśnie ale z drugiej strony jasną jak kupię to się boję żeby zaraz brudna nie była...kolęda nie długo jak mi klecha w buciorach się właduje to będzie masakra :) )




Zgłoś nadużycie #34057 21 listopada 2012, 9:43

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Wczoraj dałam pierwszy raz Camilię na zabkowanie,bo marudna była strasznie.Tak jakby się uspokoiła,ale czy to faktycznie po tym to nie wiem.ja tam trochę niedowiarek homeopatyczny jestem.

Zgłoś nadużycie #34058 21 listopada 2012, 9:45

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

Emza napisał(a)

moj brat wyjechał jak Roksana miała 14 a Julia 5 lat po pół roku juz nie było problemu z jezykiem..a poszli odrazu do szkoł


Fakt jak będa musieli się w tym języku porozumiewać to może szybciej sie nauczą




Zgłoś nadużycie #34059 21 listopada 2012, 9:48

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

madzia75 napisał(a)

hejka, musze dzis zamówić ten garnuszek na klocuszek czy moze któraś z was zamawiała i moze polecic jakiegoś linka


na ten tańszy http://allegro.pl/garnuszek-klocuszek-tanczy-gra-swieci-gratisbatere-i2808014458...




Zgłoś nadużycie #34060 21 listopada 2012, 9:49

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

aneta74 napisał(a)

no właśnie ale z drugiej strony jasną jak kupię to się boję żeby zaraz brudna nie była...kolęda nie długo jak mi klecha w buciorach się właduje to będzie masakra :) )


My mamy w pokoju ciemnoniebieską:
http://www.komfort.pl/wykladziny-dywanowe/bohemia-186172
W rzeczywistosci jest nie taka szara.
raz do roku wypożyczamy z Comfortu odkurzacz piorący.
Jasną mamy w sypialni.Przy raczkującym dziecku to chyba ciemną lepiej,bo przynajmniej kazego rzyga :) nie bedzie widac.

Zgłoś nadużycie #34061 21 listopada 2012, 9:55

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

ewelina6660 napisał(a)

My mamy w pokoju ciemnoniebieską:
http://www.komfort.pl/wykladziny-dywanowe/bohemia-186172
W rzeczywistosci jest nie taka szara.
raz do roku wypożyczamy z Comfortu odkurzacz piorący.
Jasną mamy w sypialni.Przy raczkującym dziecku to chyba ciemną lepiej,bo przynajmniej kazego rzyga :) nie bedzie widac.


fajna tylko u mnie kolorystycznie to by coś w brązie musiało być ,bo meble mam venge a wypoczynek kremowy i ściany pomarańczowe.
a ile kosztuje to wypozyczenie odkurzacza ?




Zgłoś nadużycie #34062 21 listopada 2012, 9:57

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953
Wiecie co tak się zastanawiam kiedy ja będę miała w końcu kosz na pranie pusty?Kuwa co popiorę to następne pranie mi ładują oszaleć idzie .Jude by nie przeżył u mnie -pralka chodzi codziennie i czasami 2 -3 razy ją włączam :)




Zgłoś nadużycie #34063 21 listopada 2012, 9:58

madzia75 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 363 Podziękowania: 73

aneta74 napisał(a)

na ten tańszy http://allegro.pl/garnuszek-klocuszek-tanczy-gra-swieci-gratisbatere-i2808014458.html


dzieki zaraz sobie go zamówie

Zgłoś nadużycie #34064 21 listopada 2012, 10:02

Konto usunięte

aneta74 napisał(a)

Wiecie co tak się zastanawiam kiedy ja będę miała w końcu kosz na pranie pusty?Kuwa co popiorę to następne pranie mi ładują oszaleć idzie .Jude by nie przeżył u mnie -pralka chodzi codziennie i czasami 2 -3 razy ją włączam :)

hahah mi w ten week, 1 raz od daawna udalo sie wszytko wyprac, a juz sie przewala góra.. mam 1 suszarke i nie moge wiecej niz 2 na dzien robi;/

Zgłoś nadużycie #34065 21 listopada 2012, 10:03

Konto usunięte
a tak pozatym to spałam ;p jadłam jajecznice i sie polozyłam na pol h. jak syn wstanie dostanie mleka. i na spacer :)

Zgłoś nadużycie #34066 21 listopada 2012, 10:14

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

aneta74 napisał(a)

fajna tylko u mnie kolorystycznie to by coś w brązie musiało być ,bo meble mam venge a wypoczynek kremowy i ściany pomarańczowe.
a ile kosztuje to wypozyczenie odkurzacza ?


Placisz tylko za plyn,ktory musisz u nich kupic.Ok 60 zl.

Zgłoś nadużycie #34067 21 listopada 2012, 10:15

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

Aneczka napisał(a)

Jutro syn ma pól roku!!! Bedzie ciasto i zapraszamy cioteczki :)


wszystkiego naj naj dla Oskarka! :*




Zgłoś nadużycie #34068 21 listopada 2012, 10:17

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

Like napisał(a)

nowe obiecane filmiki się przesyłają, pewnie rano już będą dostępne
http://www.youtube.com/user/LikeAnAngeI/videos?flow=grid&view=0


ha ha ale fajna!! :D :D
jednak hopsalnia usypia :D kochana mała :D




Zgłoś nadużycie #34069 21 listopada 2012, 10:18

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953
znalazłam taki http://www.komfort.pl/dywany/natura-334484 nawet by mi pasował




Zgłoś nadużycie #34070 21 listopada 2012, 10:24

Konto usunięte

aneta74 napisał(a)

znalazłam taki http://www.komfort.pl/dywany/natura-334484 nawet by mi pasował


kurka, ja wlazłam tam. w te la dzieci.... ale cad! może zamiast 10000 puzli kupei dywanik;D