Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #33591 19 listopada 2012, 8:43

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

oll85 napisał(a)

http://allegro.pl/vscout-spiworek-welniany-wozek-fotelik-i-sanki-i2782669357.html
chce kupic płodkowi to. co myślicie?


do spacerowki w gorach na pewno sie przyda


Zgłoś nadużycie #33592 19 listopada 2012, 8:43

Konto usunięte

Nika napisał(a)

fajnie że ma otworki na pasy.


własnie dlatego chce to a nie koc. płodzian sie wije... musi byc zapięty

Zgłoś nadużycie #33593 19 listopada 2012, 8:43

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522

seshella napisał(a)

a moja nie przepada za szpinakiem i losiem, musze ja jakos przyzwyczaic do tych smakow




ja wczoraj zupkę ugotowałam trochę marchewk i pietruchy, ziemniak i szpinak, troszkę selera naciowego. Nie trzęsła uszami jak za innymi ale wymiotła sporo.
ja w ogóle mam szczęście z nią i jedzeniem bo chętnie wcina właściwie wszystko co jej dam. Owoce szału nie robią, ale nie przejmuje się. Cos tam zawsze pociamka.


Zgłoś nadużycie #33594 19 listopada 2012, 8:45

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

seshella napisał(a)

a moja nie przepada za szpinakiem i losiem, musze ja jakos przyzwyczaic do tych smakow


Natalka za szpinakiem też nie przepada.

Zgłoś nadużycie #33595 19 listopada 2012, 8:46

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522
Natalka rządzi :-D
Rewelacyjnie sobie radzi!


Zgłoś nadużycie #33596 19 listopada 2012, 8:54

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

kasia17 napisał(a)

http://parenting.pl/portal/kryzys-osmego-miesiaca
Dziewczyny moje dziecko przechodzi przez ten etap !!!
Nie mam czasu na nic , przez weekend prawie njie wlaczalam lapka.
Mam przesrane, maz wlasnie wrocil do pracy i jestesmy sami.


Nic innego, jak ewidentny i wręcz namacalny dowód na to, że dziecko
rozwija się prawidłowo ruchowo, emocjonalnie, społecznie i zaczyna być
odrębną „samo stanowiącą" istotą. Czyli, jednym słowem, cała ta
rewolucja to efekt tzw. skoku rozwojowego.
NIC TYLKO SIĘ CIESZYĆ :D hehe wogóle fajnie to opisali..wiemna co sie przygotowac chociaz wydaje mi sie ze moja mała juz to przeżywa..bo humor potrafi jej sie zmieniac co 5 minut


Zgłoś nadużycie #33597 19 listopada 2012, 8:59

Konto usunięte
mmm a mnei jude pytał co chce pod choinke;]
Pozatym wczoraj kiedy szarpałam się za wał sadła na bruchu jude mówi:
"mała dawaj ci to oj.biemy :) pomoge ci!"
ja móie ok, idz po nóż z ikei, potem wez z szafki czarną dratwe- założysz mi szwy :D
a jude" nie mała, opale cię palnikiem, będzie git, nic sie nie martw :D " polewke mieliśmy cały wieczór

Zgłoś nadużycie #33598 19 listopada 2012, 9:01

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

oll85 napisał(a)

mmm a mnei jude pytał co chce pod choinke;]
Pozatym wczoraj kiedy szarpałam się za wał sadła na bruchu jude mówi:
"mała dawaj ci to oj.biemy :) pomoge ci!"
ja móie ok, idz po nóż z ikei, potem wez z szafki czarną dratwe- założysz mi szwy :D
a jude" nie mała, opale cię palnikiem, będzie git, nic sie nie martw :D " polewke mieliśmy cały wieczór


hahha...a my chyba pod choinke to zrobimy prezenty ale tylko dla małej...przez remont ani my ani moi rodzice nie mamy kasy...eh a tu jeszcze 17 grudnia rocznica ślubu


Zgłoś nadużycie #33599 19 listopada 2012, 9:05

Konto usunięte

Emza napisał(a)

hahha...a my chyba pod choinke to zrobimy prezenty ale tylko dla małej...przez remont ani my ani moi rodzice nie mamy kasy...eh a tu jeszcze 17 grudnia rocznica ślubu


ja w tym roku chce diament gigant! za to,ze na rocznice, na urodziny i na urodzenie syna nei dostałąm nic !! aa no i 28 mam rocznice slubu! wiec chce tez cos! powiedziałąm;D oby z siostra nic nie kupił, bo jebne

Zgłoś nadużycie #33600 19 listopada 2012, 9:06

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

oll85 napisał(a)

ja w tym roku chce diament gigant! za to,ze na rocznice, na urodziny i na urodzenie syna nei dostałąm nic !! aa no i 28 mam rocznice slubu! wiec chce tez cos! powiedziałąm;D oby z siostra nic nie kupił, bo jebne


hehe no to rzeczywiście u ciebie to mus...musi być diamentos :D


Zgłoś nadużycie #33601 19 listopada 2012, 9:11

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

Emza napisał(a)

hahha...a my chyba pod choinke to zrobimy prezenty ale tylko dla małej...przez remont ani my ani moi rodzice nie mamy kasy...eh a tu jeszcze 17 grudnia rocznica ślubu


a moj maz jeszcze na zalegle urodziny chce mnie wyslac do kosmetyczki lub fryzjera, ale jakos nie mam czasu, a jak mam to wole go z Julią spędzić


Zgłoś nadużycie #33602 19 listopada 2012, 9:13

Konto usunięte
Ja do fryjera ide zawsze jak w pl jestem i do kosmetyczki. Ciuchy tez kupuej w pl, wiec tego nei chce pod choinke. Jude kupil sobei wczoraj buty na ebay, pwoiediał,zebym tez sobei zamówiła, ale jakos nei znalazłam fajnych.. zaraz jecse raz pokukam :D

Zgłoś nadużycie #33603 19 listopada 2012, 9:14

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756
a tesciowie mnie wczoraj niezapowiedzianie odwiedzili i zdziwilam sie, bo dostalismy kołdre, poduszki, komplet poscieli i recznikow, a Julia czapkę i szalik na zimę, SZOK (ale poduszki to najchetniej zamienilabym na cos innego, bo nie spimy na takich wielkich 70 x80)


Zgłoś nadużycie #33604 19 listopada 2012, 9:15

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

seshella napisał(a)

a moj maz jeszcze na zalegle urodziny chce mnie wyslac do kosmetyczki lub fryzjera, ale jakos nie mam czasu, a jak mam to wole go z Julią spędzić


mnie fryzjer nie widział połtora roku :D


Zgłoś nadużycie #33605 19 listopada 2012, 9:16

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

oll85 napisał(a)

Ja do fryjera ide zawsze jak w pl jestem i do kosmetyczki. Ciuchy tez kupuej w pl, wiec tego nei chce pod choinke. Jude kupil sobei wczoraj buty na ebay, pwoiediał,zebym tez sobei zamówiła, ale jakos nei znalazłam fajnych.. zaraz jecse raz pokukam :D


takie pasujące to jego czapki ?? ? :D


Zgłoś nadużycie #33606 19 listopada 2012, 9:17

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

seshella napisał(a)

a tesciowie mnie wczoraj niezapowiedzianie odwiedzili i zdziwilam sie, bo dostalismy kołdre, poduszki, komplet poscieli i recznikow, a Julia czapkę i szalik na zimę, SZOK (ale poduszki to najchetniej zamienilabym na cos innego, bo nie spimy na takich wielkich 70 x80)


szok bo czemu ?? ? nie lubisz teściowej ?? ? :D


Zgłoś nadużycie #33607 19 listopada 2012, 9:22

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

Emza napisał(a)

szok bo czemu ?? ? nie lubisz teściowej ?? ? :D


nie to że nie lubię, tylko nic od nich nie dostaliśmy i nie przywyklam do prezentow :) ale nie bede sie przyzwyczajac


Zgłoś nadużycie #33608 19 listopada 2012, 9:25

Konto usunięte

Emza napisał(a)

takie pasujące to jego czapki ?? ? :D


ahhahha na bank! tyle razy juz miał nauczke... i dalej zamawia

Zgłoś nadużycie #33609 19 listopada 2012, 9:25

Konto usunięte
kur.. otwieram rolete a tam pan z taczką, na moim tarasie.. jeny, teraz to juz głupio zamnąc... ehh

Zgłoś nadużycie #33610 19 listopada 2012, 9:31

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

oll85 napisał(a)

kur.. otwieram rolete a tam pan z taczką, na moim tarasie.. jeny, teraz to juz głupio zamnąc... ehh


eee głupio ...zamykaj :D