Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #32571 15 listopada 2012, 7:49

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

dziewczyny dostalismy propozycje wymiany mieszkania na nasze 3 pokoje i kuchnia na osiedlu gdzie mieszka moja siostra rodzona za 145 tys a nasze warte 120 tys bo na nowym osiedlu mieszkamy tam 60 m a my 36 mamy ;)
Musielibysmy wziac 50 tys kredytu tylko zeby im doplacic i wyremontowac sobie co nie co . ;)
w sb jedziemy ogladac mieszkanie ;)


ooo... mielibyscie lepiej, większe mieszkanie dla dziecka to super, swój pokój, ewentualnie na kolejne jeszcze będzie... :)
tylko czy sie opłaci?

Zgłoś nadużycie #32572 15 listopada 2012, 7:49

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

kasia17 napisał(a)

http://przyjacielekinderniespodzianki.pl/movies/show/6883
prosimy ;)

nie mogę zagłosowac znowu




Zgłoś nadużycie #32573 15 listopada 2012, 7:50

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Like napisał(a)

mam nadzieję, że nie bo mój stary "na bonda jechał" z kolegą z pracy xD


hehe, w bondzie jest gej który przystawial się do bonda, moze być i nowa pozycja;d

Zgłoś nadużycie #32574 15 listopada 2012, 7:50

Konto usunięte
zapomniałam wam powiedzieć, jude mało wczoraj se ręki nei obciął! kuzwa ten jego pojebany szef zlecił mu roboty- on budowlaniec, tnie jakąś straszna maszyną wielkie na 4 m stalowe stare drwi na kawałki, a reszta pracowników stoja i patrzą, nei dosc,ze opiłki mu sie wbijają wszedie, to wczoraj wielki kawał tych drwi spadł, a on z nimi drabimy.. obdarło mu łape... aż się boje,ze kuzwa be ręki kiedyś wrói. wkurwia mnie ten jego szef. mam nadzieje,ze od stycznia go zwolni;]

Zgłoś nadużycie #32575 15 listopada 2012, 7:50

Konto usunięte

aniam napisał(a)

hehe, w bondzie jest gej który przystawial się do bonda, moze być i nowa pozycja;d


hahhahahhahahhahahahhahahah

Zgłoś nadużycie #32576 15 listopada 2012, 7:51

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

ewelina6660 napisał(a)

Dzisiaj moja kochana akrobatka nauczyła się stac w pozycji czworaczej,normalnie na kolanach :) .


no proszę, co dzień nowa umiejęstność!!!!!
gratuluję ;)

Zgłoś nadużycie #32577 15 listopada 2012, 7:51

Konto usunięte
ANIAM na ciebie oddałam 3 głosy, ale na te 2 małe nei moge wejsc

Zgłoś nadużycie #32578 15 listopada 2012, 7:53

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852
http://www.bebiklub.pl/home/konkursy/moje-wyjatkowe-chwile-macierzynstwa/galeria...




Zgłoś nadużycie #32579 15 listopada 2012, 8:00

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Extremalna21 napisał(a)

Mój mały śmieszek cały dzień się brecha ;) wystarczy mu palec pokazać ;D http://www.youtube.com/watch?v=lw1dZ1iU65A&feature=youtu.be

super śmieszek




Zgłoś nadużycie #32580 15 listopada 2012, 8:01

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852
 wszystkiego najlepszego dla Sandry i Piotrusia z okazji 6 miesięcy :D




Zgłoś nadużycie #32581 15 listopada 2012, 8:03

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

dziewczyny spadam , padam naprawde ;(
marze zeby choc troche sie wyspac, chyba okres mi sie zbliza bo mnie wkur.ia wszystko !!!
Moj juz siedzi w domu 2 tydz i tylko sie zremy !!!
papa.


ja dostałam i leje się ze mnie :(

Zgłoś nadużycie #32582 15 listopada 2012, 8:04

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Extremalna21 napisał(a)

Mój mały śmieszek cały dzień się brecha ;) wystarczy mu palec pokazać ;D http://www.youtube.com/watch?v=lw1dZ1iU65A&feature=youtu.be


jejku, jaki smieszek :)

Zgłoś nadużycie #32583 15 listopada 2012, 8:05

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Nika napisał(a)

Siemka,
właśnie piekę czekoladowe muffinki i wiele wskazuje na to że jeszcze dzisiaj jedną zjem :-)
Nie jadłam od ciąży. Być może jak Wit wróci z meczu to zastanie mnie zaszytą w kącie z umorusaną czeko-twarzą i objawami euforii ......


haha, jak małe dziecko :P

Zgłoś nadużycie #32584 15 listopada 2012, 8:06

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Nika napisał(a)

A! Wer wczoraj 7500 na liczniku miała.
Dziś znowu odmówiła picia wody z butelki natomiast napiła się z mojej szklanki. Chyba chodzi o to że widzi że ja tak piję. Nauka przez obserwacje otoczenia :-D
Wygląda przekomicznie ze giga szklanką z grubego szkła. Ale normalnie pije! Trochę jak kotek z miseczki ale z jakiegoś powodu odmawia wody z butli... (chociaż mleko pija).
Przyłapałam ją też na piciu wody z wanienki..... :-D
Mam nadzieje że nie znajdę jej kiedyś z głową w sedesie.


no prosze juz szuka wodnika szuwarka jak na razie w szklance;d

Zgłoś nadużycie #32585 15 listopada 2012, 8:07

Konto usunięte
a no 100 lat dla dzieciaczków:*:*:*

Zgłoś nadużycie #32586 15 listopada 2012, 8:07

Konto usunięte
kuwaaaaaaaaaaa 8 rano, ja napierdzielam bruszki a tu jakeis typy mam na tarasie! jak meni to wkurw............ wynosze sie !

Zgłoś nadużycie #32587 15 listopada 2012, 8:08

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

ciśneinie? pogoda? te tak czasem mam :D wypij 3 kawy ;) lub 4 :D


Olka, chcioałabym, ale ja w zyciu raz wziełam łyka, jest ohydna, mnie nie smakuje

Zgłoś nadużycie #32588 15 listopada 2012, 8:08

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

seshella napisał(a)

i zjedz porzadne sniadanie


na diecie jestem :P

Zgłoś nadużycie #32589 15 listopada 2012, 8:09

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

SYN śpi;] uffff jak dobrze bedzie to do 9 spokojnie :D niah niah


mój grasuje , ale juz lżejszy o balast :P

Zgłoś nadużycie #32590 15 listopada 2012, 8:09

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

mój uwielbia piosenke julii jak sie zaczyna to piszczy :D hehe


jak widać, dla każdego cos dobrego;d