Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #31571 12 listopada 2012, 13:29

Konto usunięte

Gosiulkovic napisał(a)

dziewczyny a na ile wam takie mleko starcza ?? ile wydajecie na miesiąc na mm ?? drogi to gips chyba co ??


nieeee mi tak na 5 dni.. czyli 6 w miesiacu, to jakos 20 e...

Zgłoś nadużycie #31572 12 listopada 2012, 13:30

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

Extremalna21 napisał(a)

Przygotowanie do loda? A tu zonk ;D



hahahahhahhaha :D daj to na FB, udostępnie :D
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #31573 12 listopada 2012, 13:35

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

oll85 napisał(a)

haj hitler.... pisać mi szbko czy zyjes dziecie spi na brzuchu? bo mój oszalał. wyje na placach, pzrez sen, na brzuch sie obraca i spi w poprzek lozka na brzuchuu



raz tak spal, ostatnio. teraz drzemie na boku...tera zjakas nowosc...
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #31574 12 listopada 2012, 13:35

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

Gosiulkovic napisał(a)

dziewczyny a na ile wam takie mleko starcza ?? ile wydajecie na miesiąc na mm ?? drogi to gips chyba co ??


Ja kupuję Nan opakowanie  2 x 300g za 29 zł  mam na tydzień czyli w miesiącu 4 duże opakowania muszę kupić. czasami mniej wypije czasami więcej ;) teraz na bebilon przechodzimy niecałe 19 zł 500 g tez pewnie 4 paczki mi wyjdą ;) i troche pieniędzy w kieszeni ;) małemu coś za to będę kupowała ;p

Zgłoś nadużycie #31575 12 listopada 2012, 13:38

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

martus91 napisał(a)

aaaa.... od dziś się odchudzam :D właśnie "jem" śniadanie - kawusię :D



ja zjadlam cztery kromy-trzy z wedlina i chrzanem , jedna z serkiem :) do tego serek wiejski i inka...zjadła bym cos jeszcze :P
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #31576 12 listopada 2012, 13:45

Konto usunięte

Ulla napisał(a)

ja zjadlam cztery kromy-trzy z wedlina i chrzanem , jedna z serkiem :) do tego serek wiejski i inka...zjadła bym cos jeszcze :P


jaaaaaaaaaaaa pierdziele :D omomommmmmmmmmmmmmm żarłacz

Zgłoś nadużycie #31577 12 listopada 2012, 13:46

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

aniam napisał(a)

dziewczyny jak obcinacie paznokcie maluchom?

na spiocha? bo ja od kiedy mały skończył miesiac obcinam na żywca, patrzy się i nie szarpie się, choć początki były, ze musiałam robic kilka podejść, by wszystkie obciachac :P



Ja biorę małego na kolana i gadam do niego "fuj fuj"i pokazuję mu pazurki on się śmieje a ja obcinam a jak skończę to mówię "ciaci" i wtedy ma totalną polewkę;D

Zgłoś nadużycie #31578 12 listopada 2012, 13:48

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

Ulla napisał(a)

ja zjadlam cztery kromy-trzy z wedlina i chrzanem , jedna z serkiem :) do tego serek wiejski i inka...zjadła bym cos jeszcze :P



Aleś mi narobiła chęci na chrzan! idę se kiełbache zagrzać;D

Zgłoś nadużycie #31579 12 listopada 2012, 13:50

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

Asica napisał(a)

dziewczyny które karmią piersią - karmicie z dwóch piersi naraz czy tylko z jednej ? bo mój Oskarek chyba się z jednej nie najada i co godzinę chce jeść ! może powinnam mu już wprowadzic jakies kaszki ?



z reguły z jednej. na początku ssania ziecko pije. potem mleko jest bardziej tresciwie i mozna powiedziec, ze je. kiedy dajesz mu druga pierś, to zas zaczyna od picia.

ze dwa razy mi sie zdarzylo, ze dałam przy jednem karmieniu druga pierś.

nie wiem, czy kaszki rozwiążą sprawe. pewnie bys musiala zacząc od mneijszych ilosci-tak mi sie wydaje.

ja od czwartku daje na 25ml wody 1 łyżke kaszki na noc. jak zje, to i tak ssie pierś prawie godzine.

dzisiaj tez moj synek budził sie co godzine w nocy... porazka....






Ha! a moze on nie chce jesc, tylko pic?! hmmm.. ile masz w domu stopni i jaką wilgotnosc-masz pomiar wilgotnosci? moze tez za cieplo jest ubrany...

generalnei ile dziecko chce piers, tyle mu dawac trzeba :)
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #31580 12 listopada 2012, 13:51

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

ewelina6660 napisał(a)

No mnie na chlopski rozum wydaje,że raczej od razu.Kazde mleko ma swój skład,swoje witaminy,mikroelementy i nie wiem,czy powinno sie mieszac.



kurcze, ja tez gdzies czytałam kiedys ze sie miesza
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #31581 12 listopada 2012, 13:54

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

aniam napisał(a)

ja praktycznie co drugi trzeci dzień, bo inaczej cały poorany na buxce, a najgorsze, ze i mnie szczypie wszędzie gdzie popadnie



Szymon tez strasznie szczypie ;/ ostatnio szłam z nim po schodach i szczypnął mnie w szyje i nie chciał puścić ...myślałam,że go upuszczę z bólu;/ Szczypawa mała;D

Zgłoś nadużycie #31582 12 listopada 2012, 13:56

Konto usunięte

Ulla napisał(a)

kurcze, ja tez gdzies czytałam kiedys ze sie miesza


ja myśle,e jak cos ma sie dziac, to i tak będzie. obojetnie czy zmieni sie tak czy tak. płodian był niewzruszony;]

Zgłoś nadużycie #31583 12 listopada 2012, 13:57

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

Asica napisał(a)

mój wazy 7300 ale jest coraz bardziej zarty więc teraz chyba bedzie szybciej przybierał


Mój we wrzęśniu ważył 8900 ale teraz wydaje mi się, że zjechał;/ w środe szczepienie to zobaczę ile ma ;)

Zgłoś nadużycie #31584 12 listopada 2012, 13:57

Konto usunięte

Extremalna21 napisał(a)

Szymon tez strasznie szczypie ;/ ostatnio szłam z nim po schodach i szczypnął mnie w szyje i nie chciał puścić ...myślałam,że go upuszczę z bólu;/ Szczypawa mała;D


Kamil tez;/ jak go karmie, to mnei szcypie tyłu w reke,a siniaki mam;/

Zgłoś nadużycie #31585 12 listopada 2012, 13:58

Konto usunięte

Extremalna21 napisał(a)

Mój we wrzęśniu ważył 8900 ale teraz wydaje mi się, że zjechał;/ w środe szczepienie to zobaczę ile ma ;)


kuzwa! ja tez mam szcepienie! 16 tego! aaaaaaa zapomniałabym

Zgłoś nadużycie #31586 12 listopada 2012, 13:58

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

Extremalna21 napisał(a)

Szymon tez strasznie szczypie ;/ ostatnio szłam z nim po schodach i szczypnął mnie w szyje i nie chciał puścić ...myślałam,że go upuszczę z bólu;/ Szczypawa mała;D



mnie wczoraj za włosy ciagnie, mówie "przestan, puść, mame to boli". nie dociera. no to sru go za włosy i tez ciągnę. puścił, za chwile zas mnei łaps za włosy, to ja go też... nie będzie bezstresowego wychowania!
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #31587 12 listopada 2012, 13:58

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

aniam napisał(a)

a to nóżki mojego łobuza



Szpyrki ku szpyrki :D Kocham

Zgłoś nadużycie #31588 12 listopada 2012, 13:59

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490
a! no i 100 lat dla Płodzimira :D
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #31589 12 listopada 2012, 14:00

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490
kurde, druga godzina, ja kudły tłuste, obiadu nie ma, o 16ej mój mąz kończy prace, a pojechał autem, to szybciej będzie.. o 17ej w kosciele.. trza cos robic a nie tylko w stołek pierdziec :/
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #31590 12 listopada 2012, 14:00

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

oll85 napisał(a)

Kamil tez;/ jak go karmie, to mnei szcypie tyłu w reke,a siniaki mam;/



Najgorzej jak go karmię na leżąco ;/ trzymam mu butle a ten mnie w suty szczypie;/ boli jak cholera ;/
chce mi robić kręcenie sutów;D