Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #30471 9 listopada 2012, 11:14

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

oll85 napisał(a)

hymm od wczoraj spadłam jedyna 10 deko... i czytam;/ to nei miały byc płatki owsiane, tylko otręby... kuzwa a dzis jzu też jadłam. no nic! do wieczora jaja i twaróg! aaa jutro warzywa :D przejełam kase domową, jak młody wstanie to idiemy na zakupy, małemu skarpetki kupie, bo widziałam fajne i moze jakies body. musze spakowac a małe;/ bo juz ledwo sie dopinają ;/ ehhh a tak lubiłam te z napisem i love mummy :(



a ja lubiłam te ze zdjecia-z napisem "kocham moich rodziców" :( miał je moze ze trzy razy na sobie :(
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #30472 9 listopada 2012, 11:15

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

oll85 napisał(a)

kumpela mu kupiła w polsce. nie kupie :( moge tu kupic ich liebe meine mutter! kuzwa tfu!



zobacz co ma patryczek :) www.patryczek.pl
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #30473 9 listopada 2012, 11:18

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Gosiulkovic napisał(a)

Ania mnie nie śmieszysz ty tylko ta pani dr :D :D
dziewczynki nie nakręcajmy się lepiej!!! wszystko będzie ok i za niedługo nasze bobasy będą mieć całe garniturki lśniących perełek w buziaczkach :D :D


ja wiem, jak cos słyszę, bądź przeczytam dziele się...
dla mnie to tez dziwne i staralam sie znaleźć w necie, ale to też, zę ktoś słyszął, a brak potwierdzonych badań>

Zgłoś nadużycie #30474 9 listopada 2012, 11:19

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Gosiulkovic napisał(a)

he he ja prawie nigdy na gł stronę nie wchodzę. Tylko jak piszecie że któraś na nas mamą miesiąca jest...


ja tylko wtedy, kiedy Ola, rzuci, ze jest pierwsza :P

Zgłoś nadużycie #30475 9 listopada 2012, 11:19

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

mala24 napisał(a)

mój się zgodził na takie krzesełko też :) tylko musze dołożyć z moich oszczędności :) tlko ich nie mam, wydałam ostatnio hi hi



jakbym miała jeszcze raz wybierac, kupiłabym drewniane jednak. rozkładane na krzesełko i stolik... no ale trudno...
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #30476 9 listopada 2012, 11:20

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

aniam napisał(a)

do kupna?


tak, sporo aukcji jest


Zgłoś nadużycie #30477 9 listopada 2012, 11:20

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Ulla napisał(a)

zobacz co ma patryczek :) www.patryczek.pl


teraz dodał na 68 kochany urwis pajacyk welurowy, a tak ma to samo
patrzę co ma ciekawego od czasu do czasu, ale jak na razi enic :(
l;iczyłam cos zimowego, ale tak jedynie czapki, rekawiczki

Zgłoś nadużycie #30478 9 listopada 2012, 11:21

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

mala24 napisał(a)

pokazac wam mój? hi hi zart :)



pokazuj pokazuj :D
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #30479 9 listopada 2012, 11:21

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

seshella napisał(a)

tak, sporo aukcji jest




tutaj jest niezxła

http://allegro.pl/zyrafa-fisher-price-kolocki-sensoryczne-16-szt-i2769553583.htm...

Zgłoś nadużycie #30480 9 listopada 2012, 11:21

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

aniam napisał(a)

ja tylko wtedy, kiedy Ola, rzuci, ze jest pierwsza :P


a za co te punkty są ??
jest to gdzieś rozpisane ?? ? he he i nagrody jakieś ?? :P :P




Zgłoś nadużycie #30481 9 listopada 2012, 11:21

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
Zamawiamy wizytę dziś, Emila ma znowu zawalony nos i na dodatek kaszle, ja mam kurw.a pięść w gardle, spać nie mogłam. Najgorsze, ze nie wiem co i jak, bo lekarz pracuje w Opolu, no nic będziemy czekać nawet do 22.


Zgłoś nadużycie #30482 9 listopada 2012, 11:25

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Gosiulkovic napisał(a)

a za co te punkty są ??
jest to gdzieś rozpisane ?? ? he he i nagrody jakieś ?? :P :P


chyba za posty,  nie wiem czy są nagrody, raczej nie

Zgłoś nadużycie #30483 9 listopada 2012, 11:25

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

aniam napisał(a)

tutaj jest niezxła
http://allegro.pl/zyrafa-fisher-price-kolocki-sensoryczne-16-szt-i2769553583.html


i z Wawy :D :D możesz sobie bezpośrednio odebrać jak przyjedziesz w odwiedziny :D :D
ja używki kupuję tylko z osobistym odbiorem i przeważnie przez gumtree. Jakoś nie do końca wierzę w uczciwość. Za dużo moich znajomych się nacięło.




Zgłoś nadużycie #30484 9 listopada 2012, 11:35

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

oll85 napisał(a)

hehe :D awansowałam na supermame :D


ciekawe co po supermamie będzie... ;D

Zgłoś nadużycie #30485 9 listopada 2012, 11:36

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490
nadrobiłam fm, fb i ide na strych i prasować.

młody na boku zasnąl z kciukiem w buzi... gosh...jaki on jest słodki... :)
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #30486 9 listopada 2012, 11:38

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Ulla napisał(a)

jakbym miała jeszcze raz wybierac, kupiłabym drewniane jednak. rozkładane na krzesełko i stolik... no ale trudno...

lepsze? bo sie zastanawiam




Zgłoś nadużycie #30487 9 listopada 2012, 11:41

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

Like napisał(a)

Zamawiamy wizytę dziś, Emila ma znowu zawalony nos i na dodatek kaszle, ja mam kurw.a pięść w gardle, spać nie mogłam. Najgorsze, ze nie wiem co i jak, bo lekarz pracuje w Opolu, no nic będziemy czekać nawet do 22.



oj nie dobrze ;( trzymam kciuki za was . Ja chyba dobrze zrobilam ze dalam ten antybiotyk bo obylo sie bez kaszlu , wrocil a petyt tylko glutki jeszcze czasem wylatuja .

Boze !!! Jak on mi sie darl teraz , nie moglam go uspic , do spacerowki nie dal sie wlzozyc a normalnie przytula sie do kocyka powoze go 5 min i spi a teraz 1,5 godziny sie z nim meczylam az w koncu padl u mnie na raczkach i spi w lozeczku !!! a ja glodna i wsiekla , myslalm ze wjde z siebie, co mu bylo ?
teraz juz jzadlam i mi lepeij i patrze na niego jak on slodko spi ;)

Zgłoś nadużycie #30488 9 listopada 2012, 11:47

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

Like napisał(a)

Zamawiamy wizytę dziś, Emila ma znowu zawalony nos i na dodatek kaszle, ja mam kurw.a pięść w gardle, spać nie mogłam. Najgorsze, ze nie wiem co i jak, bo lekarz pracuje w Opolu, no nic będziemy czekać nawet do 22.



Ojej biedna Emilka;( mam nadzieję, źe szybko jej przejdzie te choróbsko

Zgłoś nadużycie #30489 9 listopada 2012, 11:50

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

kasia17 napisał(a)

oj nie dobrze ;( trzymam kciuki za was . Ja chyba dobrze zrobilam ze dalam ten antybiotyk bo obylo sie bez kaszlu , wrocil a petyt tylko glutki jeszcze czasem wylatuja .

Boze !!! Jak on mi sie darl teraz , nie moglam go uspic , do spacerowki nie dal sie wlzozyc a normalnie przytula sie do kocyka powoze go 5 min i spi a teraz 1,5 godziny sie z nim meczylam az w koncu padl u mnie na raczkach i spi w lozeczku !!! a ja glodna i wsiekla , myslalm ze wjde z siebie, co mu bylo ?
teraz juz jzadlam i mi lepeij i patrze na niego jak on slodko spi ;)


u mnie też często taka faza wścieklizny!! wydziera się i wydziera nie wiadomo co z nią robić. Nawet na rękach wrzeszczy po czym chwilę później słodko grucha i uśmiecha do wszystkich.ehh te zęby




Zgłoś nadużycie #30490 9 listopada 2012, 11:50

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598
Nie nadrobię teraz, może póżniej . Muszę mojego dziecia nakarmić i położyć spać i iść pomóc babci ;)
Miłego dzionka mamuśki ;)