Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #30011 8 listopada 2012, 13:02

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

bez kitu 3 dzien tych ryków.. wykończy mnei :(


ząbki ?? ?

Zgłoś nadużycie #30012 8 listopada 2012, 13:02

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

Ulla napisał(a)

kurfa, jestem genialna... naprawiłam tacke, tzn. blat :D wzięłam śrubokręt krzyżakowy, rozkręciłam cały spód blatu... nie wiem, jak kobita to zrobiła, ale sprężyna była nie tam gdzie trzeba. teraz przynajmneij blat jest ok... ale mam wrazenie ze krzyesełko jest krzywe :/ moze jak kupie śruby i je skręce, to bedzie ok...
ale i tak babe zjebie. bo o tym ze podłokietnik jest pękniety, to też zapomniała wspomieć...  z drugiej strony taki dzyndzlek jest urwany. ciekawe ile ten shit wytrzyma...
a na pierwszy rzut oka jest wszytsko ok.


no widzisz :) nie ma co panikować ;) brawo :)

Zgłoś nadużycie #30013 8 listopada 2012, 13:03

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

ewelina6660 napisał(a)

hahahahha,ona piszczy jak cos chce.Oj placze,placze :)
A teraz spi:

ale słodko :) widzę że też w łóżku?




Zgłoś nadużycie #30014 8 listopada 2012, 13:03

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

ewelina6660 napisał(a)

hahahahha,ona piszczy jak cos chce.Oj placze,placze :)
A teraz spi:


sliczna

Zgłoś nadużycie #30015 8 listopada 2012, 13:03

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

oll85 napisał(a)

http://www.youtube.com/watch?v=tnFJ6DOFQUc&feature=youtu.be
od 30 sekundy.. nowe wyrazy i śpiewy syna(przed amokiem)



On jest niemożliwy ;) Ghhhyyy :D

Zgłoś nadużycie #30016 8 listopada 2012, 13:04

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852
budzi się!!!




Zgłoś nadużycie #30017 8 listopada 2012, 13:04

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

ewelina6660 napisał(a)

hahahahha,ona piszczy jak cos chce.Oj placze,placze :)
A teraz spi:



Anioł nie dziecko :D

Zgłoś nadużycie #30018 8 listopada 2012, 13:04

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

oll85 napisał(a)

Ale pechowy tydzien na allegor mamy co?!!!!!!!!! Ula ja i kasia! masakra!


a mi przyszła hopsalnia z tablicy. Jestem zachwycona! a Dominika jeszcze bardziej! no CUD! I jak się cieszy :D
o tak sobie hopsa :)
http://www.youtube.com/watch?v=ew7imJ6fSKI&feature=youtu.be

Zgłoś nadużycie #30019 8 listopada 2012, 13:05

Konto usunięte

Extremalna21 napisał(a)

On jest niemożliwy ;) Ghhhyyy :D


tez tak sądze :) tylko kuzwa te zęby! wszytko pierdolą!

Zgłoś nadużycie #30020 8 listopada 2012, 13:06

madzia75 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 363 Podziękowania: 73
widzę ze wszystkie dzieciaczki śpią mój tez a ja mam chwile dla siebie bo dziś obiadu nie musze pralka pierze a wczorajsze juz poprasowałam :-)

Zgłoś nadużycie #30021 8 listopada 2012, 13:06

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

Extremalna21 napisał(a)

U mnie obie da się zdjąć ;) tą dużą zieloną trzeba na siedzeniu pod dupką małego odhaczyć tu gdzie jest pas i ściągnąć górę ;)



dałam rade :D
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #30022 8 listopada 2012, 13:06

Konto usunięte

martus91 napisał(a)

a mi przyszła hopsalnia z tablicy. Jestem zachwycona! a Dominika jeszcze bardziej! no CUD! I jak się cieszy :D
o tak sobie hopsa :)
http://www.youtube.com/watch?v=ew7imJ6fSKI&feature=youtu.be


czad :)
Ja pocekam najdluzej.. ale po tych 2 dniach , pogodziłam sie juz tym ,e mnei wydymano, wiec poczekam te 18 dni :D

Zgłoś nadużycie #30023 8 listopada 2012, 13:06

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490
Dzień dobry,

Krzesełko przyszło dzisiaj rano. Plus za szybka wysyłkę :) i to by było na tyle, jeśli chodzi o plusy...

Po pierwsze nie wysłała Pani śrub. Jak więc mam złożyć krzesełko? Druga sprawa: pręt, który utrzymuje krzesełko na stelażu też Pani miała bez jednej czerwonej zaślepki.
Prawy podłokietnik jest pęknięty, w lewym jest ułamany kawałek plastyku. W opisie aukcji pisze Pani, że materiał nie ma dziur-owszem, jest lekko udarty. Lekko, bo lekko, ale jednak jest. No i gdzie są naramienniki? Skoro dała Pani zdjęcie z naramiennikami, to spodziewałam się ich w komplecie.
Krzesełko jest krzywe, ale może jak kupię dziś śruby i wszystko skręcę, tak jak powinno być, to się wyprostuje. Tego jeszcze nie wiem.

O blacie nie wspominam, bo o tym akurat napisała Pani w aukcji (trzeba było jeszcze dodać, że kawałek plastyku, w którym jedna ze śrub się wkręca, jest ułamany, co być może uniemożliwi ewentualna naprawę).

Reasumując domyślam się, że zwrot mi się nie opłaca, bo zapłacę za wysyłkę w obie strony, a Pani zaś wystawi krzesełko na licytację i znajdzie inna "ofiarę". Jakbym wiedziała o wszystkich wadach tego krzesełka nie wzięłabym udziału w licytacji!
Żeby obeszło się bez większych jeszcze nieprzyjemności zaproponuję inne rozwiązanie- zwrot części ceny. Powiedzmy przelew z powrotem na konto 70zł. Tak, jak mówię -nie licytowałabym wcale. Pani pisze, że ocenia stan na bardzo dobry. Ja się zastanawiam, czy jest dostateczny, aby posadzić w nim bezpiecznie dziecko.
Oczekuję szybkiej odpowiedzi i odpowiedniej reakcji.

Pozdrawiam
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #30024 8 listopada 2012, 13:06

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490
moze byc czy o czyms zapomnialam?
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #30025 8 listopada 2012, 13:07

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

Extremalna21 napisał(a)

No to ja nie mam takich, a mam nowe krzesełko ;/



no to ja nie wiem jak u ciebie było, ale na tej aukcji kobieta wrzucila zdjecia z naramiennikami...
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #30026 8 listopada 2012, 13:07

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

oll85 napisał(a)

bez kitu 3 dzien tych ryków.. wykończy mnei :(


Ola pociesze Cię, ja tak mam jak wroce do domu to nawet na 5 minut nie moge jej polozyc bo jest ryk i po poludniu wogole nie spi, takze nawet jem z nia na kolanach. a i w nocy mi nie daje spac juz blisko miesiac i coraz to gorzej jest, wyobrazasz sobie budzić sie co pol godziny przez miesiac czasu?


Zgłoś nadużycie #30027 8 listopada 2012, 13:07

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397
Olka, Płodzisław super! ahahah, a jaka cenzura :)

Zgłoś nadużycie #30028 8 listopada 2012, 13:09

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

ewelina6660 napisał(a)

hahahahha,ona piszczy jak cos chce.Oj placze,placze :)
A teraz spi:


dzieci sa grzeczne jak spia i jesc nie wolaja :)
 Natalka i Alan słodziaki :)


Zgłoś nadużycie #30029 8 listopada 2012, 13:10

Konto usunięte

Ulla napisał(a)

Dzień dobry,
Krzesełko przyszło dzisiaj rano. Plus za szybka wysyłkę :) i to by było na tyle, jeśli chodzi o plusy...
Po pierwsze nie wysłała Pani śrub. Jak więc mam złożyć krzesełko? Druga sprawa: pręt, który utrzymuje krzesełko na stelażu też Pani miała bez jednej czerwonej zaślepki.
Prawy podłokietnik jest pęknięty, w lewym jest ułamany kawałek plastyku. W opisie aukcji pisze Pani, że materiał nie ma dziur-owszem, jest lekko udarty. Lekko, bo lekko, ale jednak jest. No i gdzie są naramienniki? Skoro dała Pani zdjęcie z naramiennikami, to spodziewałam się ich w komplecie.
Krzesełko jest krzywe, ale może jak kupię dziś śruby i wszystko skręcę, tak jak powinno być, to się wyprostuje. Tego jeszcze nie wiem.
O blacie nie wspominam, bo o tym akurat napisała Pani w aukcji (trzeba było jeszcze dodać, że kawałek plastyku, w którym jedna ze śrub się wkręca, jest ułamany, co być może uniemożliwi ewentualna naprawę).
Reasumując domyślam się, że zwrot mi się nie opłaca, bo zapłacę za wysyłkę w obie strony, a Pani zaś wystawi krzesełko na licytację i znajdzie inna "ofiarę". Jakbym wiedziała o wszystkich wadach tego krzesełka nie wzięłabym udziału w licytacji!
Żeby obeszło się bez większych jeszcze nieprzyjemności zaproponuję inne rozwiązanie- zwrot części ceny. Powiedzmy przelew z powrotem na konto 70zł. Tak, jak mówię -nie licytowałabym wcale. Pani pisze, że ocenia stan na bardzo dobry. Ja się zastanawiam, czy jest dostateczny, aby posadzić w nim bezpiecznie dziecko.
Oczekuję szybkiej odpowiedzi i odpowiedniej reakcji.
Pozdrawiam


pięknie :D

Zgłoś nadużycie #30030 8 listopada 2012, 13:10

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

martus91 napisał(a)

a mi przyszła hopsalnia z tablicy. Jestem zachwycona! a Dominika jeszcze bardziej! no CUD! I jak się cieszy :D
o tak sobie hopsa :)
http://www.youtube.com/watch?v=ew7imJ6fSKI&feature=youtu.be



nie kus kufa... już z jednym mam dosc nerwów :/
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.