Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #28651 5 listopada 2012, 13:56

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

Ewelyna napisał(a)

Kasia jak Wiktorek lepiej?



dzieki lepiej ;) nie ma goraczki juz , ale ciagle w nosku furczy ;(

Zgłoś nadużycie #28652 5 listopada 2012, 14:00

Ewelyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1188 Podziękowania: 211

kasia17 napisał(a)

dzieki lepiej ;) nie ma goraczki juz , ale ciagle w nosku furczy ;(


Super ze nie ma już gorączki :) teraz to juz tylko musi być lepiej.

Zgłoś nadużycie #28653 5 listopada 2012, 14:06

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

Like napisał(a)

aha! Nasiwin tylko 1 raz na noc, gdyż on stopuje katar. No i poleciła mi kupno inhalatora, co też uczynie. Mówiła, ze inhalacje z soli fizjologicznej najszybciej wykutza katar a inhalator na pewno mi się przyda do inhalacji i podawania leków.



o widzisz ja daje 2 razy na dzien i wlasnie nic mu nie wylatuje tylko furczy wtym nosie i moze pzrez ten nasiwin?

Zgłoś nadużycie #28654 5 listopada 2012, 14:06

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
Jaka kupiłaś MArta? I za ile?


Zgłoś nadużycie #28655 5 listopada 2012, 14:06

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

martus91 napisał(a)

kupiłam Dominice hopsalnie :D niby jest od 6 miesięcy, ale wydaje mi się, że ona jest tak silna, że chyba mogę już do hopsalni wkładać. Jak myślicie?


Emilka od Like skacze :)

Zgłoś nadużycie #28656 5 listopada 2012, 14:07

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

oll85 napisał(a)

no :D to pokaz, my ci powiemy :D



tratatata ;)

Zgłoś nadużycie #28657 5 listopada 2012, 14:10

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848
Ola fajne foty ;) a jude , no no lansik na calego ;)

Dziewczyny filmiki na you tube mi sie nie otwieraja i nie moge waszych dzieciaczkow obejrzec ;( co jest?

Zgłoś nadużycie #28658 5 listopada 2012, 14:10

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

kasia17 napisał(a)

o widzisz ja daje 2 razy na dzien i wlasnie nic mu nie wylatuje tylko furczy wtym nosie i moze pzrez ten nasiwin?


no mi powiedziała, ze sola moge wiele razy, a nasiwin, tak jak napisałam, tzn akurat dlatego, ze Emilce sam ten katar nie wypływa, dlatego mam nie psikac tymi kroplami, ale z tego co piszesz Wiktor też nie ma lejacego się kataru tylko taki gdzieś głęboko siedzący.


Zgłoś nadużycie #28659 5 listopada 2012, 14:12

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

kasia17 napisał(a)

Ola fajne foty ;) a jude , no no lansik na calego ;)

Dziewczyny filmiki na you tube mi sie nie otwieraja i nie moge waszych dzieciaczkow obejrzec ;( co jest?


masz pecha :p nie no moze nie masz jakiejś wtyczki wydanej, albo spróbuj inna przeglądarka.


Zgłoś nadużycie #28660 5 listopada 2012, 14:12

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
Emila śpi juz 2 godz


Zgłoś nadużycie #28661 5 listopada 2012, 14:13

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

Gosiulkovic napisał(a)

tak ja też słyszałam że od warzyw ale sama z rozpędu jako pierwsze dałam jabłko :)


ja tez od jablka zaczelam i tak mi pediatra zaleciała


Zgłoś nadużycie #28662 5 listopada 2012, 14:17

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

seshella napisał(a)

ja tez od jablka zaczelam i tak mi pediatra zaleciała



co lekarz to inna szkoła ;-)


Zgłoś nadużycie #28663 5 listopada 2012, 14:17

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

Ewelyna napisał(a)

To zaopatrze sie dodatkowo w aftin jeszcze :) dzięki wielkie



Nie polecam aphtinu nic nie pomaga na pleśniawki;/ ja moczyłam pieluche w małego siusiach i mu smarowałam 2 dni i mu zeszły

Zgłoś nadużycie #28664 5 listopada 2012, 14:17

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

oll85 napisał(a)

Tu mój dzisiejszy mini filecik z ryby :D w piekarniku i  ja i jude z wozem :D


jude jaki lansik i gdzie on ta czapke chce zakladac


Zgłoś nadużycie #28665 5 listopada 2012, 14:17

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

Like napisał(a)

Jaka kupiłaś MArta? I za ile?


http://cokupic.pl/produkt/Fisher-Price-Skoczek-Precious-Planet-P0291
taką kupiłam za 190 zł. z przesyłką :) używana ;)

Zgłoś nadużycie #28666 5 listopada 2012, 14:18

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

Like napisał(a)

masz pecha :p nie no moze nie masz jakiejś wtyczki wydanej, albo spróbuj inna przeglądarka.



probowalam i nic o co chodzi? niektore filmy otwiera .

Zgłoś nadużycie #28667 5 listopada 2012, 14:19

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

ewelina6660 napisał(a)

Emilka od Like skacze :)


Gosia, a Ty jaką masz? Raniforest?

Zgłoś nadużycie #28668 5 listopada 2012, 14:21

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

martus91 napisał(a)

http://cokupic.pl/produkt/Fisher-Price-Skoczek-Precious-Planet-P0291
taką kupiłam za 190 zł. z przesyłką :) używana ;)



ale na alegro ?

Zgłoś nadużycie #28669 5 listopada 2012, 14:22

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

Ewelyna napisał(a)

http://allegro.pl/fisher-price-zyrafa-pelna-klockow-b4253-i2741762607.html.
Proszę :)


i co fajna ta zyrafa na zywo?


Zgłoś nadużycie #28670 5 listopada 2012, 14:22

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

kasia17 napisał(a)

ale na alegro ?


na tablicy :) miałam kupić na allegro, ale znalazłam taniej na tablicy, zadzwoniłam do babki i się dogadałam, mam nadzieję, że to nie jest jakaś lipa :P