Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #27651 3 listopada 2012, 14:07

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

a co to za krem ? Ja tez musze cos dzialac bo nie rozbiore sie przed mezem a tak juz mi sie marzylo pokochac sie bez biustonosza na sobie , bo wczesniej byl mus bo znowu pokarm lecial i nie bylo jak ? ehhhhh


z firmy lirene push up

Zgłoś nadużycie #27652 3 listopada 2012, 14:09

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

szybko zlecialy te 4 kg ;) w sumie w 2 tyg a to dlatego ze rano jak wstane zjem owoc potem dopiero o 12-tej sniadanie ( nie lacze ) kolo 15 -16 tej obiadek miesko z warzywkami i koniec nic juz nie jem, nie podjadam kawe pije czarna bez mleka , wieczorem kolo 18-tej wypijam szklanke soku pomidorowego a tak w ciagu dnai miedzy posilkami pije wode i wcale nie ejstem glodna . Teraz jeszcze mi latwiej bo chora jestem to wogole apetytu nie mam a od pond jeszcze cwiczenia dojdą wiec moze w 2 miesiace udami sie te 10 kg zwalic ;)


to ja chyba też spróbuję :)

Zgłoś nadużycie #27653 3 listopada 2012, 14:09

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

ja juz sie wziełam;D mam chrupeczki arachidowe :P mniam


podła, ćwiczysz naszą silną wolę? :P

Zgłoś nadużycie #27654 3 listopada 2012, 14:10

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

ciezko sie zmobilizowac , wiem ;)
Ja mam impreze 17 -tego z dziewczynami ze szkloy i maz sie zgodzil zostac z malym , wiec jakos tzreba wygladac ;)
Dziewczyny aj wychodze do ludzi, bede mogla napic sie piwka i lekko wyluzowac ;) szok ;)
Tylko jest problem bo 17-tego sa moje urodziny i maz chcialby je spedzic ze mna i mam rozterke ;)
A wogole to milo z jego strony ze zaproponowal ze moze zostac z malym bo to spotkanie tez go dotyczy , wkoncu studiujemy razem i to nasi wspolni znajomi ;)
Nie wiem ciagle tak naprawde sie zastanawiam czy wyjsc znimi ale odchudzajac sie ciagle mysle o tej imprezie i to taka mega motywacja dla mnie ;)


hmm.. faktycznie dylemat :)
i co zrobisz?

Zgłoś nadużycie #27655 3 listopada 2012, 14:11

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

moj tez pojechal po proszek do prania bo nam sie skonczyl ;)
Ola a z tym praniem to przyznawaj sie jak u Cebie jest? Moze jak z pieluchami ? Ile razy na dzien pierzesz?
hmm?


ja dzisiaj zrobiłam 6 prań, powscielowe, reczniki i 4 kolorowe (czerwone, czarne, zielono-żółte i białe :P )

Zgłoś nadużycie #27656 3 listopada 2012, 14:13

Konto usunięte

aniam napisał(a)

ja dzisiaj zrobiłam 6 prań, powscielowe, reczniki i 4 kolorowe (czerwone, czarne, zielono-żółte i białe :P )


ja kolory wszytkie razem piore- poza małym żółtym recznikiem, ktory ju 2 meisiac ley i czeka :D bo raz go wrzociłąm i wsyztko było zółte lub ziielone...

Zgłoś nadużycie #27657 3 listopada 2012, 14:14

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485
prosimy o głosy

http://www.bobovita.pl/galeria/81156
http://www.bobovita.pl/galeria/81155

Zgłoś nadużycie #27658 3 listopada 2012, 14:14

Konto usunięte
syn wstał,spał od spaceru. pieluche ma od 11... wygląda jak masa kiełbasiana!!

Zgłoś nadużycie #27659 3 listopada 2012, 14:15

Konto usunięte
ch....j!!!! przeciekłatzn górą! body mokre! mówiłam, ze tak sie nei da :( płodek szcza wiele

Zgłoś nadużycie #27660 3 listopada 2012, 14:20

EdytaH Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 293 Podziękowania: 45

oll85 napisał(a)

a ile utyłas?:>


zawsze mówiłam że 20 kg, ale było tego ze 22kg. Te 20 kg to tak się pocieszałam bo i tak każdy mówił że dużo. A jak chodziłam do lekarza do zawsze go oszukiwałam na wadze, bo mnie straszył szpitalem i wysokim ciśnieniem!!!

Zgłoś nadużycie #27661 3 listopada 2012, 14:22

Konto usunięte

EdytaH napisał(a)

zawsze mówiłam że 20 kg, ale było tego ze 22kg. Te 20 kg to tak się pocieszałam bo i tak każdy mówił że dużo. A jak chodziłam do lekarza do zawsze go oszukiwałam na wadze, bo mnie straszył szpitalem i wysokim ciśnieniem!!!

taaa.... gadasz z rekordzistką... 98 kilo :D do porodu :D tzn 10 dni przed, wiec może i 100 było. a przed 69 jakoś.. teraz 75 jakoś.. nei wazyłam sie 2 tyg.. boje sie;/

Zgłoś nadużycie #27662 3 listopada 2012, 14:26

EdytaH Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 293 Podziękowania: 45

oll85 napisał(a)

taaa.... gadasz z rekordzistką... 98 kilo :D do porodu :D tzn 10 dni przed, wiec może i 100 było. a przed 69 jakoś.. teraz 75 jakoś.. nei wazyłam sie 2 tyg.. boje sie;/


to faktycznie,

Zgłoś nadużycie #27663 3 listopada 2012, 14:27

EdytaH Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 293 Podziękowania: 45

oll85 napisał(a)

taaa.... gadasz z rekordzistką... 98 kilo :D do porodu :D tzn 10 dni przed, wiec może i 100 było. a przed 69 jakoś.. teraz 75 jakoś.. nei wazyłam sie 2 tyg.. boje sie;/


to już schudłaś i tak dużo
Ja bardzo dużo jadłam teraz jak karmie, a i tak kilogramy mi uciekają :) na szczęście bo dziewczyny z pracy to głównie o wagę pytały

Zgłoś nadużycie #27664 3 listopada 2012, 14:28

Konto usunięte

EdytaH napisał(a)

to faktycznie,


najlepse to,ze w styczniu miałam 6 kilo na plusie! a potem zaczełam żrec jak nienormalna:/ ehh ciezko było :D kurka, musez znow na diete.. bo sylwester tuz tuz... do 70 zbic trzeba.. chyab zaczne jesc wate z octem :D

Zgłoś nadużycie #27665 3 listopada 2012, 14:29

Konto usunięte

EdytaH napisał(a)

to już schudłaś i tak dużo
Ja bardzo dużo jadłam teraz jak karmie, a i tak kilogramy mi uciekają :) na szczęście bo dziewczyny z pracy to głównie o wagę pytały


ja jak mleko odciagałam te 2 tyg, to jakos spadała ta waga, potem na 86 staneło.. przestałam jesc chleb, to jakos 3 kio jecsze spadło, ale potem to juz ta dieta dukana była :D b jak byłam w polsce w czerwcu to kurcze wszytkie sasiadki o jezuuuuuuuuu ale pani gruba!!!!!!!!!!!!!!!! myślałam,ze sie potne!

Zgłoś nadużycie #27666 3 listopada 2012, 14:33

Konto usunięte
http://www.oglaszamy24.pl/ogloszenie/954569044/krakow-weight-b-gon-Jaja-tasiemca...
kupujemy ?? ? LIKE>>> ?? ?? ?? ?? ?? ?? :D

Zgłoś nadużycie #27667 3 listopada 2012, 14:43

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

oll85 napisał(a)

ch....j!!!! przeciekłatzn górą! body mokre! mówiłam, ze tak sie nei da :( płodek szcza wiele


hmmmmm aż niemożliwe.Chyba jednak te pieluchy sa mniej chlonne.My po nocy mamy mega petrde,ale nie wycieka.

Zgłoś nadużycie #27668 3 listopada 2012, 14:46

Konto usunięte

ewelina6660 napisał(a)

hmmmmm aż niemożliwe.Chyba jednak te pieluchy sa mniej chlonne.My po nocy mamy mega petrde,ale nie wycieka.


no mi tez nie! a teraz wyciekło... moe zle zapiełam... bokiem poleciało;/ on tak sie kręci,ze juz nei wiem;/

Zgłoś nadużycie #27669 3 listopada 2012, 14:48

Konto usunięte
grzeje sie obiad płodziana... spageti bolońskie! dziś dostanie ile zechce! nawet cały słój! neich żre w dień- moe da spać nocą :D

Zgłoś nadużycie #27670 3 listopada 2012, 14:52

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
My bylismy w trójkę 1,5h na spacerze.Teraz gotuję rosół :)