Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #27091 2 listopada 2012, 8:31

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

ewelina6660 napisał(a)

W Gerberze za to zamiast indyka byl MON.ja kupuję różne,nie mamy ulubionych.


co to MON ??

Zgłoś nadużycie #27092 2 listopada 2012, 8:32

Konto usunięte

aniam napisał(a)

j apier... córkę chyba ma zryta psychikę

ma.. wyjechała do hiszpanii z 12 lat temu,albo 13... i jest ładnei orąbana.. a moja tesciowa ostatnio mówi, ja to sie ciesze ,ze elki tu nei ma , bo tylko wstyd robi jak przyjezda... fajnie.. nei ma co! patrzac na nich to sie dziwie,ze jude i tak normalny jest... moj tesc po 2 miesiącach wychodzi ze szpitala za 2 tyg. i ona mówi do jacka.. a neich jedie pksem, ja nei bede jechała, nei chce mi sie. kasy mi skzoda.. fajnie.. 40 lat po ślubie. dobre,e od razu mu nei powiedziałą, do piachu dziadu! w dupei mam twojego raka!

Zgłoś nadużycie #27093 2 listopada 2012, 8:32

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Extremalna21 napisał(a)

Szymonek bardzo prosi o głosy ;) http://www.bobovita.pl/galeria/80899
no i Bartuś również prosi o głosy https://apps.facebook.com/casting-na-smyka/main/zdjecie/8a681765102ddae3177ba681f0055e8e


zrobione, 715 głos
moje te proszą o głosy
http://www.bobovita.pl/galeria/81155
http://www.bobovita.pl/galeria/81156

Zgłoś nadużycie #27094 2 listopada 2012, 8:33

Konto usunięte

aniam napisał(a)

bardzo dobrze, ja chyba tez tak kiedyś wybuchnę bo się zbiera i zbiera!!

ja wybucham zawsze.. ale czasem tylko nawyzywam, teraz pojechałam po całosci.

Zgłoś nadużycie #27095 2 listopada 2012, 8:33

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

ma.. wyjechała do hiszpanii z 12 lat temu,albo 13... i jest ładnei orąbana.. a moja tesciowa ostatnio mówi, ja to sie ciesze ,ze elki tu nei ma , bo tylko wstyd robi jak przyjezda... fajnie.. nei ma co! patrzac na nich to sie dziwie,ze jude i tak normalny jest... moj tesc po 2 miesiącach wychodzi ze szpitala za 2 tyg. i ona mówi do jacka.. a neich jedie pksem, ja nei bede jechała, nei chce mi sie. kasy mi skzoda.. fajnie.. 40 lat po ślubie. dobre,e od razu mu nei powiedziałą, do piachu dziadu! w dupei mam twojego raka!


masakra, w jaką Olka Ty rodzinę weszłaś, jakaś porabana!!

Zgłoś nadużycie #27096 2 listopada 2012, 8:34

Konto usunięte
aniam ile to malenstwo ma? na tej focie?

Zgłoś nadużycie #27097 2 listopada 2012, 8:34

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

ja wybucham zawsze.. ale czasem tylko nawyzywam, teraz pojechałam po całosci.


ja mam tak, ze wolę zcasami sie ugryżć w język i milczę, ale to póxnij mnie zżera od wewnątrz i jest jeszcze gorzej

Zgłoś nadużycie #27098 2 listopada 2012, 8:35

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

aniam ile to malenstwo ma? na tej focie?


piesek ??

Zgłoś nadużycie #27099 2 listopada 2012, 8:36

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485
6 tyg., ale to nie jest mój :)

Zgłoś nadużycie #27100 2 listopada 2012, 8:36

Konto usunięte

aniam napisał(a)

masakra, w jaką Olka Ty rodzinę weszłaś, jakaś porabana!!


mnie to też załamuje.. boje sie,ze jude bedzie taki jak oni... casem widze podobieństwo...to sie załamuje. Dzieki bogu on 14 lat z nimi nei mieszka.. bo za granicą, a w sumei to juz 16;] wie zaczyna sie wyrabiac ...
Ale mówie ci.. koszmar!

Zgłoś nadużycie #27101 2 listopada 2012, 8:36

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485
ja właśnei szukam jakiegoś fajnego psiaka

Zgłoś nadużycie #27102 2 listopada 2012, 8:37

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

mnie to też załamuje.. boje sie,ze jude bedzie taki jak oni... casem widze podobieństwo...to sie załamuje. Dzieki bogu on 14 lat z nimi nei mieszka.. bo za granicą, a w sumei to juz 16;] wie zaczyna sie wyrabiac ...
Ale mówie ci.. koszmar!


jednak wychowanie i to co wyniósł z domu tak szybko się nie wykorzeni, ale pomalu z czasem, kto wie :P

Zgłoś nadużycie #27103 2 listopada 2012, 8:43

Konto usunięte

aniam napisał(a)

ja mam tak, ze wolę zcasami sie ugryżć w język i milczę, ale to póxnij mnie zżera od wewnątrz i jest jeszcze gorzej


eheh ja tez sie gryze... jakbym mu powiedziałą dokładnei co myśle o nich wszytkich;D to by mnei zostawił chyba;D
Hehehe przedwczoraj mói :D jude :D
kochanie cieszysz się,ze moja siostra przyjezdza? :D i się smieje :D
a ja no taaaa;D
hehhe on do mnei, czemu ty jej tak nei lubisz :D

A powiem wam... np. dlatego,ze chciała na moj slub przyjsc w suknie balowej, jakby to ona najwazniejsza była(ohdneij rozowej wsciekłej, wygladałaby jak kretyn), jak byłam w ciay blizniakami, to nas ciagała po melinach i do mnei no wez piwk, nei zaszkodzi ci.. pamietam,ze wtedy dostałam szału i mwoei ej! kuzwa kup wóde dawaj, najebiemy sie :D
i kazałam jacy sie ubeirac i do dom
Jak byłam chora(tez w tamtej ciazy) dostałam raptem gorączki 39 st. no i co? jude w ten dzien wiozł elke do szcecina.. do kliniki na operacje uszu.. czaicie ?? ?? ?
Bo ona sie juz umówiła... nei żone w ciazy tylko siostre... noż kur..
Ona sama powinna powiedziec ,zeby wracał do domu. mnie wujek wiozl prywatnie, bo kolejki byly.. a 3 dni pozniej lezałam w szpitalu :(
zawsze wszyscy skaca koło tego dałna, bo ona jest to juz resta nei wazna...
2 lata temu 1 dzien swiat sama leałam w lozku, bo ona akurat w 1 dzien swiat przyleciałą i jacek ma po nia jechac, cały dzien sama byłam! jakby pred swietami nei mogła przyleciec, albo po!
Aaaa i jecsez moja tesciowa na wigilie miałą pierogi bo elka lubi i to zimne ii barszcz- z makaronem amino- bo la meni nei wigilia, bo elki nei ma.
Nooo neicierpie ich!!!!!!!!!! az mi sie rzyac chce na te swieta

Zgłoś nadużycie #27104 2 listopada 2012, 8:45

Konto usunięte

aniam napisał(a)

ja właśnei szukam jakiegoś fajnego psiaka


polecam schroniskowe... ja mam 2. są najkochansze na swiecie.. wiem,ze nie sa rasowe i najpiekniejsze, ale  kochają tak samo!!! mój 20 letni senior rodu nigdy nic nei zniszczył w domu! wiełam go  jak miał pol roku. a  8 letnia wariatka, to jest u nas od maluszka, szczala wszedzie i zjadła mi z 30 par butów :D obdarła tapety itd :D ale jest kochana :)

Zgłoś nadużycie #27105 2 listopada 2012, 8:50

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

aniam napisał(a)

co to MON ??


Mięso oddzielone mechanicznie,czyli skórki,kosteczki,ścięgna,pazurki.Oczywiscie MOM mialo byc.

Zgłoś nadużycie #27106 2 listopada 2012, 8:51

Konto usunięte

ewelina6660 napisał(a)

Mięso oddzielone mechanicznie,czyli skórki,kosteczki,ścięgna,pazurki.Oczywiscie MOM mialo byc.


o fu

Zgłoś nadużycie #27107 2 listopada 2012, 8:56

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

polecam schroniskowe... ja mam 2. są najkochansze na swiecie.. wiem,ze nie sa rasowe i najpiekniejsze, ale  kochają tak samo!!! mój 20 letni senior rodu nigdy nic nei zniszczył w domu! wiełam go  jak miał pol roku. a  8 letnia wariatka, to jest u nas od maluszka, szczala wszedzie i zjadła mi z 30 par butów :D obdarła tapety itd :D ale jest kochana :)


ale ja nie szukam rasowców, tylko własnie takie kundelki mieszane :)

Zgłoś nadużycie #27108 2 listopada 2012, 8:56

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

eheh ja tez sie gryze... jakbym mu powiedziałą dokładnei co myśle o nich wszytkich;D to by mnei zostawił chyba;D
Hehehe przedwczoraj mói :D jude :D
kochanie cieszysz się,ze moja siostra przyjezdza? :D i się smieje :D
a ja no taaaa;D
hehhe on do mnei, czemu ty jej tak nei lubisz :D
A powiem wam... np. dlatego,ze chciała na moj slub przyjsc w suknie balowej, jakby to ona najwazniejsza była(ohdneij rozowej wsciekłej, wygladałaby jak kretyn), jak byłam w ciay blizniakami, to nas ciagała po melinach i do mnei no wez piwk, nei zaszkodzi ci.. pamietam,ze wtedy dostałam szału i mwoei ej! kuzwa kup wóde dawaj, najebiemy sie :D
i kazałam jacy sie ubeirac i do dom
Jak byłam chora(tez w tamtej ciazy) dostałam raptem gorączki 39 st. no i co? jude w ten dzien wiozł elke do szcecina.. do kliniki na operacje uszu.. czaicie ?? ?? ?
Bo ona sie juz umówiła... nei żone w ciazy tylko siostre... noż kur..
Ona sama powinna powiedziec ,zeby wracał do domu. mnie wujek wiozl prywatnie, bo kolejki byly.. a 3 dni pozniej lezałam w szpitalu :(
zawsze wszyscy skaca koło tego dałna, bo ona jest to juz resta nei wazna...
2 lata temu 1 dzien swiat sama leałam w lozku, bo ona akurat w 1 dzien swiat przyleciałą i jacek ma po nia jechac, cały dzien sama byłam! jakby pred swietami nei mogła przyleciec, albo po!
Aaaa i jecsez moja tesciowa na wigilie miałą pierogi bo elka lubi i to zimne ii barszcz- z makaronem amino- bo la meni nei wigilia, bo elki nei ma.
Nooo neicierpie ich!!!!!!!!!! az mi sie rzyac chce na te swieta


współczuję, faktycznie jacek też sie nie spisywal jako mąz, ale może teraz jest już lepiej?
bo zroumiał, ze żona najwazniejsza?

Zgłoś nadużycie #27109 2 listopada 2012, 8:57

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

ewelina6660 napisał(a)

Mięso oddzielone mechanicznie,czyli skórki,kosteczki,ścięgna,pazurki.Oczywiscie MOM mialo byc.


aha, to nawet nie wiedziałam :)

Zgłoś nadużycie #27110 2 listopada 2012, 9:00

Konto usunięte

aniam napisał(a)

współczuję, faktycznie jacek też sie nie spisywal jako mąz, ale może teraz jest już lepiej?
bo zroumiał, ze żona najwazniejsza?

tak! nawet ostatnio szliśmy sobei i mówie mu, że elka now bedzie chciała po melinach łazic, to ja nei ide.. a jacek mówi,ze on tez nie, ze to jest tylko jego siostra, ze on ma rodzine swoją już;D   ( rozwalił mnie ten tekst, bo to takie nie w jego stylu :D )