Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #26871 1 listopada 2012, 7:52

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848


Ona sie ciagle chichra ;) smiejocha cudna ;) mysle ze trafiony prezent ;) slysze ze jak u mnie mini mini w tle ;)

Zgłoś nadużycie #26872 1 listopada 2012, 7:55

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

Ale się świetnie śmieje ;DSuper ta hopsalnia :D Też bym chciała dla Szymka ale to tylko do 10 kg jest? A On we wrześniu ważył 8990 ;/

Zgłoś nadużycie #26873 1 listopada 2012, 7:57

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

aniam napisał(a)

my tez prosimy o głosy
http://www.bobovita.pl/galeria/81155
http://www.bobovita.pl/galeria/81156



My już głosowaliśmy na wszystkie dzieciaczki;D

Zgłoś nadużycie #26874 1 listopada 2012, 8:01

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
My też zagłosowaliśmy.

Zgłoś nadużycie #26875 1 listopada 2012, 8:08

Konto usunięte

Like napisał(a)

rozwal mu ryja plissd

haha nie było potrzeby, nic nie sapał ;)

Zgłoś nadużycie #26876 1 listopada 2012, 8:10

Konto usunięte

Like napisał(a)

filmiki będą ale dopiero jak się przerobią na avi i jak je wrzucę na yt,a to potrwa, tymczasem 2 zdjęcia :) i jedno, jak pije mamusi mleczko...z butelki niestety!

haha na tej 2 focie ma diabła w oczach :D pewnie niebawem rzpierdzieli tą hopsalnie :D

Zgłoś nadużycie #26877 1 listopada 2012, 8:11

Konto usunięte

Extremalna21 napisał(a)

Olka;D

bo  pale pyry i gary? czy dlatego,ze gotowałam upe z pieprzu i marchwi:?

Zgłoś nadużycie #26878 1 listopada 2012, 8:13

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Like,to trzeba bylo kupić.hahhaha
http://www.youtube.com/watch?v=d9kTP8ZK_9E&feature=related

Zgłoś nadużycie #26879 1 listopada 2012, 8:20

Konto usunięte

Like napisał(a)

hehe ja też od razu o niej pomyślałam :)

nie wiem,czy powinnam być dumna?czy mam sie wstydzic? :D

Zgłoś nadużycie #26880 1 listopada 2012, 8:22

Konto usunięte

Nika napisał(a)

super :-)
kiedyś byłyśmy z koleżanką w delegacji w Grodnie. Wieczorem do kolacji popiłyśmy a rano mialyśmy spotkanie. Nie byłyśmy w zbyt dobrej formie.... Ja już na miejscu, tzn w biurze klienta zorientowałam się że ona sobie 1 oko pomalowała a drugie nie ;-)
myslałam że je.nę!!!! jedno oko pełen make up, cienie, kreski, tusz a drugie "gołe:  :-D

hahahah to wygrała :)

Zgłoś nadużycie #26881 1 listopada 2012, 8:22

Konto usunięte

Nika napisał(a)

Co Ty! Płodzisław do worka będzie robił. Luzik ;-)

no tak :D hehe będzie tanio.. 50 worów 60 centów :D gut &gunstig :D

Zgłoś nadużycie #26882 1 listopada 2012, 8:23

Konto usunięte

heheh e tam ;p emilka jesczez nie kuma czaczy do końca, takze jescze nei zazdroszcze

Zgłoś nadużycie #26883 1 listopada 2012, 8:25

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

czad :D


Zgłoś nadużycie #26884 1 listopada 2012, 8:26

Konto usunięte
nadrobiłam, więc spadam.
Ewelina ten stolik prawie 500 kostuje;/ widziałam na allegro

Zgłoś nadużycie #26885 1 listopada 2012, 9:23

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

oll85 napisał(a)

nadrobiłam, więc spadam.
Ewelina ten stolik prawie 500 kostuje;/ widziałam na allegro


łooooo nawet nie sprawdzalam

Zgłoś nadużycie #26886 1 listopada 2012, 10:23

Konto usunięte
widac,ze chłopy w domu. ;] cicho jak nie wiem!

Zgłoś nadużycie #26887 1 listopada 2012, 10:28

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

Like napisał(a)

filmiki będą ale dopiero jak się przerobią na avi i jak je wrzucę na yt,a to potrwa, tymczasem 2 zdjęcia :) i jedno, jak pije mamusi mleczko...z butelki niestety!



hopsalnia? :D super :D

a jakie ma rzęsy.... malujesz? :)
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #26888 1 listopada 2012, 10:30

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

Like napisał(a)

hehe ja też od razu o niej pomyślałam :)



ja tez o olce... ale nie musimy jej oddawac pieniedzy? :D
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #26889 1 listopada 2012, 10:32

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

Like napisał(a)

no kasa idzie, jak nie wiem! co to będzie teraz, jak pokończyły się becikowe, ubezpieczeniowe itp...masakra, teraz mój jeszcze mi wyjeżdża z oponami, płynami i innymi ch.ujami i skąd ja mam mu nagle wziąć 1000zł?!
Wk,urwia mnie to, że dwóje ludzi pracuje, a nie stać na podstawowe rzeczy!



u mnie to samo... az sama sie zastanawiam, jak pogodzimy wszytsko, gdy na wychowawczym zostaniemy z jedna wyplatą... dobrze ze mam wegiel na zieme...
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #26890 1 listopada 2012, 10:33

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

Extremalna21 napisał(a)

Idę spać bo mi się już ślepia kleją;/ Erotycznych doznań życzę wszystkim ;D U mnie bedzie cisza bo stary już śpi;/;/



liczylam na cos wcozraj, ale moj syn postanowil popsuc nam plany. w prawdzie zasnal w miare normalnie ale pobudke mial o 23, 1, 3, 4, 5, 7 i juz nie spal... padam na pyski ani mi w glowie doopaka.... :(
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.