Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #26791 31 października 2012, 20:52

nata77a Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 2164 Podziękowania: 177

Asica napisał(a)

a podobno tam są same proteiny ;-)



Podobnie jak w robakach :)

Zgłoś nadużycie #26792 31 października 2012, 20:54

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
Wiktorek cudowny, super się śmieje i w ogóle piękny nawet taki zapłakany! Tatuś też niczego sobie! Mamusia to wiadomo! Tylko Kacha troszkę uśmiechu!
Jak Ci na bezrobociu ? :)


Zgłoś nadużycie #26793 31 października 2012, 20:54

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
Wiktorek cudowny, super się śmieje i w ogóle piękny nawet taki zapłakany! Tatuś też niczego sobie! Mamusia to wiadomo! Tylko Kacha troszkę uśmiechu!
Jak Ci na bezrobociu ? :)


Zgłoś nadużycie #26794 31 października 2012, 20:58

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
Mamy hopsalnie, narazie zapoznawczo, ale jest git majonez, czuje ze ma córka szybko się z nią zadomowi, coś tam ja nagrałam, ale nie wiem czy wrzucę dziś filmik, bo mi laptopa zajmuje ma chrzesnica, zaraz będę ja zganiac, bo mi juz gra na nerwach, zostaje u mnie i tylko na necie siedzi, rozumiem jakby nie miała, ale ma!


Zgłoś nadużycie #26795 31 października 2012, 21:04

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

kasia17 napisał(a)

a tu Wiktorek zaplakany po ubieraniu w koszule na urodzinki babci , przed kapiela po urodzinkach i jak ciagnie tate za wlosy na klacie i wnowej czapie ;)


wiktorek to bez dwoch zdan słodziak i tak newinnie w tej czapie siedzi, a i ślicznie wygląda


Zgłoś nadużycie #26796 31 października 2012, 21:07

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

oll85 napisał(a)

kuzwaaa spaliłam gar i pyry.. mam czarne pure... na haloween;] super.. gotuje ryż na sucho. a jude dalej nie ma;]


Ola dobra jesteś. normalnie poczytam troche forum i od razu mi sie humor poprawia :) moj maz sie tylko pyta z czego się śmieje


Zgłoś nadużycie #26797 31 października 2012, 21:09

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

oll85 napisał(a)

ja pier... jedliśmy obiad o 18 suchy ryż i smazone filety. miodzio... kucharka ze mnie jak ta lala. nei wiem co ze mną jest.


spokojnie, ja całe życie nie spaliłam zadnego garnka, a niedawno w ciagu tygodnia 2 sztuki mi sie udało


Zgłoś nadużycie #26798 31 października 2012, 21:11

nata77a Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 2164 Podziękowania: 177

Gosiulkovic napisał(a)

kurna moje bambino też padło...ufff nareszcie! tamto wcześniejsze 15 min snu się nie liczy.



Ja pierniczę, jestem dziś tak zmęczona że w pierwszym momencie nie skumałam jakie bambino - myślałam, źe mówicie o kremie :)

Zgłoś nadużycie #26799 31 października 2012, 21:13

nata77a Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 2164 Podziękowania: 177
Właśnie Mały zakrztusił się śliną lub cofnęło mu się i obudził się z płaczem. Wystraszył się biedaczek. Ja też.

Zgłoś nadużycie #26800 31 października 2012, 21:21

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

Like napisał(a)

Wiktorek cudowny, super się śmieje i w ogóle piękny nawet taki zapłakany! Tatuś też niczego sobie! Mamusia to wiadomo! Tylko Kacha troszkę uśmiechu!
Jak Ci na bezrobociu ? :)



do 10 -tego jeszcze na urlopie jestem ;) ja do zdjec jakos malo sie usmiecham ;0

Zgłoś nadużycie #26801 31 października 2012, 21:25

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

nata77a napisał(a)

Właśnie Mały zakrztusił się śliną lub cofnęło mu się i obudził się z płaczem. Wystraszył się biedaczek. Ja też.



biedactwa ;0 tez bym sie przestraszyla.

Zgłoś nadużycie #26802 31 października 2012, 21:27

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

Like napisał(a)

Mamy hopsalnie, narazie zapoznawczo, ale jest git majonez, czuje ze ma córka szybko się z nią zadomowi, coś tam ja nagrałam, ale nie wiem czy wrzucę dziś filmik, bo mi laptopa zajmuje ma chrzesnica, zaraz będę ja zganiac, bo mi juz gra na nerwach, zostaje u mnie i tylko na necie siedzi, rozumiem jakby nie miała, ale ma!



czekamy na film ;0

Zgłoś nadużycie #26803 31 października 2012, 21:36

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

haha ;) ty dostalas ? aniam o czyms nie wiemy ? hehe zartuje ;)


takiego na patyku z migdałami :P

Zgłoś nadużycie #26804 31 października 2012, 21:36

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

mala24 napisał(a)

loda... ciekawe :) zero skojarzeń hi hi


zero skojarzeń :P
świntuchy!!!!!!!

Zgłoś nadużycie #26805 31 października 2012, 21:37

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

ewelina6660 napisał(a)

Natalka też spi w piżamce tzn w rampersie takim bez stópek.


a nie, mój w typowej piżamce, :)

Zgłoś nadużycie #26806 31 października 2012, 21:37

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

elka40 napisał(a)

No! moje młodsze dziecko już śpi..do 6 rano spokój. Starsze dziecko pojechało na helloweenową zabawę...tez do 6 spokój. A my z moim mężem zamiast się seksić...siedzimy na kompach...każdy na swoim...widzicie co się dzieje po 20 latach po slubie ;-)
Aha...no i mój mąż pójdzie na tacierzyński...był dziś u lekarza i okazało się,ze wkrótce będzie rodzić....kamień. Tłumaczyłam dziewczynom,że niedługo będą miały braciszka :D


oj, a to boli :P

Zgłoś nadużycie #26807 31 października 2012, 21:37

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

ewelina6660 napisał(a)

Like dostała hopsalnie,dostałam smsa z fotką Emilki :)


to teraz czekamy na foty, jak mała hasa :P

Zgłoś nadużycie #26808 31 października 2012, 21:41

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

seshella napisał(a)

spokojnie, ja całe życie nie spaliłam zadnego garnka, a niedawno w ciagu tygodnia 2 sztuki mi sie udało


Teraz musisz nadrobić;D

Zgłoś nadużycie #26809 31 października 2012, 21:49

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

Extremalna21 napisał(a)

Teraz musisz nadrobić;D


a wszystko przez forum, zaczytam sie i zapominam o swiecie :)


Zgłoś nadużycie #26810 31 października 2012, 22:02

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

aniam napisał(a)

w ramach przeprosin od męża dostałam loda;d



A jednak się przełamałaś? :D