Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #26231 30 października 2012, 15:22

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

elka40 napisał(a)

widzę,że wszędzie tylko łepki
a to moja Zuzka:



jaka słodka buzka - do schrupania :-) i jak fajnie siedzi


Zgłoś nadużycie #26232 30 października 2012, 15:23

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

elka40 napisał(a)

Moj Zuzka znalazła nowy sposób...jak leży koło mnie na kanapie a ja się nad nią nachylam, to mnie łapie za poły swetra i sobie siada zadowolona



a mnie Oskarek łapie za włosy !!! szczególnie jak całuje go po brzuszku ....


Zgłoś nadużycie #26233 30 października 2012, 15:24

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

kasia17 napisał(a)

Bylismy na bioderkach , wszystko ok , nastepny raz jak maly bedzie juz ladnie biegal ;)

Gosia i Ola w biedronce , haha tz bylam i nie ma tych kombinezonow ;)


:P haha ja po prostu wiedziałam że ta biedronka też tam gdzieś będzie!!! :D :D
i bardzo się cieszę że z bioderkami ok!!




Zgłoś nadużycie #26234 30 października 2012, 15:24

Konto usunięte
ja pitole młody tą rybą sie podpiera jakos jak sie obraca.. patrze a ona cały ogon aż ciemny :D taki ośliniony :D hehehe mokra :D

Zgłoś nadużycie #26235 30 października 2012, 15:25

Konto usunięte
pozdrowienia od Dominiki i Filipka :)

Zgłoś nadużycie #26236 30 października 2012, 15:25

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

ja pitole młody tą rybą sie podpiera jakos jak sie obraca.. patrze a ona cały ogon aż ciemny :D taki ośliniony :D hehehe mokra :D


:D :D ha ha ryby z reguły są mokre i oślizgłe także luz :D :D




Zgłoś nadużycie #26237 30 października 2012, 15:26

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

pozdrowienia od Dominiki i Filipka :)


a Filip nie kończy przypadkiem 5 miechów dzisiaj ??




Zgłoś nadużycie #26238 30 października 2012, 15:27

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

Extremalna21 napisał(a)

Właśnie gdzie kupiłaś ten śpiworek? mi by na noc się przydał taki bo pierdoła mała wykopuje się;/ a ten śpiworek co mam to już za mały;/ mam jeszcze do wózka ale za ciepły na noc ;/



kupiłam u siebie - jest dosyc drogi - ale u nas jest prawie połowę tańszy niż w internecie


Zgłoś nadużycie #26239 30 października 2012, 15:28

Konto usunięte

Gosiulkovic napisał(a)

a Filip nie kończy przypadkiem 5 miechów dzisiaj ??


kurka nie wiem! ale ząbkuje wyje i ciagle na rece chce...

Zgłoś nadużycie #26240 30 października 2012, 15:28

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

Kropka86 napisał(a)

twój od kilku dni moja od kilku tygodni!! Ola to wogóle powietrzem by zyła
Masakra z tym jedzeniem :(



to tak samo jak Wiktor , nie chce jesc w dzien wogole , jeszcze nigdy nie zjadl mi pol sloiczka zupki ;(

Zgłoś nadużycie #26241 30 października 2012, 15:29

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

kurka nie wiem! ale ząbkuje wyje i ciagle na rece chce...


no kurcze jak mu cała szczęka zębów wychodzi to nie dziwne...




Zgłoś nadużycie #26242 30 października 2012, 15:29

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187
a mój synuś się dzisiaj osikał po same pachy !!! nie wiem jak ja go ubrałam - matka oszołomka


Zgłoś nadużycie #26243 30 października 2012, 15:32

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

Bylismy na bioderkach , wszystko ok , nastepny raz jak maly bedzie juz ladnie biegal ;)
Gosia i Ola w biedronce , haha tz bylam i nie ma tych kombinezonow ;)


świetnie, dobrzez, ze ok :)

Zgłoś nadużycie #26244 30 października 2012, 15:32

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

kasia17 napisał(a)

to tak samo jak Wiktor , nie chce jesc w dzien wogole , jeszcze nigdy nie zjadl mi pol sloiczka zupki ;(


może to taki okres dla dzieciaków jest... moja (żarłok) też bardzo ostatnio wyluzowała z jedzeniem :D i wydaje mi się że trochę schudła. Tylko że akurat mojej to na zdrowie wychodzi.




Zgłoś nadużycie #26245 30 października 2012, 15:34

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

Asica napisał(a)

a mój synuś się dzisiaj osikał po same pachy !!! nie wiem jak ja go ubrałam - matka oszołomka


he he ja tak ostatnio- przebierałam małą a łeb w lapku i czytam forum. I tak małej pieluchę założyłam że jak kupę zrobiła to się osrała po kolana... ehh teraz już patrzę z czego żyję.




Zgłoś nadużycie #26246 30 października 2012, 15:51

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

Gosiulkovic napisał(a)

może to taki okres dla dzieciaków jest... moja (żarłok) też bardzo ostatnio wyluzowała z jedzeniem :D i wydaje mi się że trochę schudła. Tylko że akurat mojej to na zdrowie wychodzi.



Tylko ze Wiktor od poczatku taki niejadek nawet cyckiem sie nie zajadal. 5 min possal i to wszystko ;)

Zgłoś nadużycie #26247 30 października 2012, 16:00

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

kasia17 napisał(a)

Tylko ze Wiktor od poczatku taki niejadek nawet cyckiem sie nie zajadal. 5 min possal i to wszystko ;)


no tak... macie z aniam i kropką przeprawę...




Zgłoś nadużycie #26248 30 października 2012, 16:03

Konto usunięte
a ja po raz 2 dziś uśpiłam syna w wózku... szybciej niż głaskanie po łbie... ehh czuje,ze moje dziecko nabywa super nawyki.. co dziń nowe;/

Zgłoś nadużycie #26249 30 października 2012, 16:05

Konto usunięte
jude przed 17 powinien być. ciekawa jestem co to za afera :D mam nadzieje,ze ten jego szef- okurwieniec do mnei zadzwoni na skarge... ja mu wtedy powiem, co ja o nim sądze :D

Zgłoś nadużycie #26250 30 października 2012, 16:09

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

oll85 napisał(a)

a ja po raz 2 dziś uśpiłam syna w wózku... szybciej niż głaskanie po łbie... ehh czuje,ze moje dziecko nabywa super nawyki.. co dziń nowe;/



a mój się nauczył ze sam zasypia przytulony do króliczka ..... wczesniej machałam wózkiem zeby zasnął