Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #25771 29 października 2012, 16:41

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

oll85 napisał(a)

kamil tez sie nie rwie;] tylko Elci Zuzka :)



a mój Oskarek nawet w leżaczku podnosi głowę do siadania, ale to komicznie wyglada


Zgłoś nadużycie #25772 29 października 2012, 16:43

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

Extremalna21 napisał(a)

Biszkopciki rozpuszczają się w buzi ;) ja też małemu daję i wcina ładnie, dziąsełka sobie drapie przy okazji ;) dzisiaj 3 zjadł ;) a upaciany był cały...nawet pod wałkami na szyjce miał schowane, pewnie na póżniej ;) Ja daję Petitki



a od którego miesiąca są te petitki ?


Zgłoś nadużycie #25773 29 października 2012, 16:57

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

Gosiulkovic napisał(a)

ha ha



jak bedziemy długo karmić to też nam tak zostanie


Zgłoś nadużycie #25774 29 października 2012, 17:00

nata77a Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 2164 Podziękowania: 177

Like napisał(a)

Emilka i chrupki :) http://www.youtube.com/watch?v=JtVWcxgM0eQ&feature=plcp



Jest niezła :) A jak chrupki trzyma i wcina równo :)

Zgłoś nadużycie #25775 29 października 2012, 17:00

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

kasia17 napisał(a)

podjade zobacze jak beda mozliwe to wezme mu ten bialy ;)



napisz czy fajne te kombinezony


Zgłoś nadużycie #25776 29 października 2012, 17:11

nata77a Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 2164 Podziękowania: 177

Like napisał(a)

a to nasza dzisiejsza kąpiel, troszkę
mało chlapała przez to nagrywanie :)
http://www.youtube.com/watch?v=e2juLKAdY80&feature=plcp



I jak się cieszy :)
Na czym Emilka leży?

Zgłoś nadużycie #25777 29 października 2012, 17:13

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

Asica napisał(a)

Oskarek na spacerku :-)


jak sobie foaniusio leży :) moja to juz musi wszystko widziec, a i tak ne zawsze zadowolona


Zgłoś nadużycie #25778 29 października 2012, 17:15

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

nata77a napisał(a)

I jak się cieszy :)
Na czym Emilka leży?


to chyba cos takiego http://allegro.pl/lezak-lezaczek-fotelik-do-kapieli-noworodka-frotka-i2682485106...


Zgłoś nadużycie #25779 29 października 2012, 17:17

nata77a Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 2164 Podziękowania: 177

oll85 napisał(a)

o fak!!
to tye co teraz ;p jakby.
Apropo snów, dzis mi sie sniło ,ze moja najlepsza kumpela do mnei przyjechała, ale siedziałą na gg cały czas bo teskniła za swym chłopem i nei mogłam jej wywlec  domu. potem znalazłam super prace, ale pan szef kazał mi smarowac swoje djecie w paszporcie specjalnym tuszem, ktory wykrywaa ,czy jestem karana w niemczech. I ja wiedziałam,ze mam recydywe... n i bałam sie :D buahahha



To chyba za te samoloty i skoczki :)

Zgłoś nadużycie #25780 29 października 2012, 17:17

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598
A wstawie kilka fot po dłuuuuugim czasie ;D
Z dzisiejszego spacerku, u cioci na kolanach, sam pije z butli, je danonka i obiadek ;) i ostatnie... dzisiejszy mrożny poranek

Zgłoś nadużycie #25781 29 października 2012, 17:20

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

Extremalna21 napisał(a)

A wstawie kilka fot po dłuuuuugim czasie ;D
Z dzisiejszego spacerku, u cioci na kolanach, sam pije z butli, je danonka i obiadek ;) i ostatnie... dzisiejszy mrożny poranek


ale ma czuprynke fajną :) a na pierwszej fotce super minka


Zgłoś nadużycie #25782 29 października 2012, 17:20

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

Extremalna21 napisał(a)

A wstawie kilka fot po dłuuuuugim czasie ;D
Z dzisiejszego spacerku, u cioci na kolanach, sam pije z butli, je danonka i obiadek ;) i ostatnie... dzisiejszy mrożny poranek


Swietny, a jakie ma dlugie włoski :)

Zgłoś nadużycie #25783 29 października 2012, 17:22

Asica Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1143 Podziękowania: 187

Extremalna21 napisał(a)

A wstawie kilka fot po dłuuuuugim czasie ;D
Z dzisiejszego spacerku, u cioci na kolanach, sam pije z butli, je danonka i obiadek ;) i ostatnie... dzisiejszy mrożny poranek



jakie ma długie włosy :-) super


Zgłoś nadużycie #25784 29 października 2012, 17:29

nata77a Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 2164 Podziękowania: 177

oll85 napisał(a)

rilax! bo emilka te bedzie wsciekła! pamietaj,e młode wyczują.... kuzwa, ja to choc tyle dobrze mam,ze jak jude w domu, to wręczam mu małego i ide spac. Choć wczoraj pospałam z godizne, słysze wyje, ryczy,drze sie.... myśle oho ,głodny i osczany.
A mój mąż- geniusz. przynosi mi go, bo on chce spac,ale nei moze, a w nagach buła taka,ze szok. Mówi mu kretino! a ty bys spał? z zaszczanymi gaciemi i głodny. a on, no to trzeba go przewinąć! no kuzwa ameryka! ale nei mogl sam, musiał meni obudzic! miał szczescie, ze poslzimy spac we 3 jesce na 2 h :D



Takie teksty "no to trzeba go przewinąć" mnie rozwalają :) Bo faceci nie potrafią - kobiety się rodzą z tą umiejętnością...

Zgłoś nadużycie #25785 29 października 2012, 17:31

nata77a Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 2164 Podziękowania: 177

Emza napisał(a)

like wspołczuje..mnie by kur....wzieła.. juz ja bym mojemu dała usnąć po czyms takim sam by spał na kanapie!



Popieram :)

Zgłoś nadużycie #25786 29 października 2012, 17:33

nata77a Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 2164 Podziękowania: 177

marla2214 napisał(a)

Cześć dziewczyny. Napiszę po krotce co u nas. Jeździmy dwa razy w tygodniu na rehabilitację z Werką. Bardzo źle to znosi, tak strasznie jest mi jej szkoda, ale tłumaczę sobie, że to wyłącznie dla jej dobra i kiedyś może nam za to podziękuje. Mamy 30 min. ćwiczeń i następnie 30 min. masażu. Malutka płacze ogromnie, po takiej godzinie płaczu oczka ma aż przekrwione, serce mi pęka. Jestem z nią razem w środku, ale nie wiem jeszcze jak długo to zniosę, bo jak widzę jak ona patrzy na mnie takim zapłakanym wzrokiem żebym ją stamtąd zabrała to aż mnie ciarki przechodzą. Już sama nie wiem, może lepiej będzie jak ja będę zostawać na korytarzu...nie wiem co robić... A jak długo potrwa rehabilitacja to zależy od efektów, jak na razie to raczej bez większych zmian... Poza tym Weroniczka już bardzo ciągnie się do siedzenia, nie chce już leżeć i na swoich kolanach już ją sadzam, bo nie uleży :-) Także sądzę, że za parę dni już całkiem siądzie o własnych siłach. A jak tam u Was? Czy już niektóre dzieciaczki siedzą ?? ?? My w dalszym ciągu oczekujemy pierwszego ząbka :-) Poza tym to po staremu...Aha tydzień temu dowiedziałam się, że mojej koleżanki córeczka (ur.we wrześniu t.r.) prawdopodobnie nie słyszy, ma mieć jeszcze powtórzone badania... Bardzo się tym przejęłam, spłakałam itp. A napiszę, że będąc w ciąży z Alicją zaraziła się toksoplazmozą, po urodzeniu Małej niby wszystko było w porządku, a tu teraz takie rzeczy wychodzą... Za tydzień ma mieć powtórzone badanie słuchu w innym szpitalu także zobaczymy... Bardzo się boję... Pozdrawiam Was serdecznie Majowe Mamusie i przepraszam, że tak rzadko Was teraz odwiedzam.
Ps: dziękuję Ci aniam, że napisałaś co tam u nas :-)
Buziaczki ślę dla Was i Waszych Maleństw.



Chyba nie do końca się orientuję - dlaczego rehabilitacja?

Zgłoś nadużycie #25787 29 października 2012, 17:41

nata77a Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 2164 Podziękowania: 177

mala24 napisał(a)

marla2214 będzie dobrze, trzymamy kciuki, mała czuje twoją obecność więc lepiej przetrzymać i wejść razem z nią. Ja nie mogę słuchać jak mały płacze a nie jestem przy nim. :*




Też tak uważam. Obecność mamy jest balsamem na cierpienie. Dacie radę :)

Zgłoś nadużycie #25788 29 października 2012, 17:45

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
my po spacerze, ale zimnica! masakraa!


Zgłoś nadużycie #25789 29 października 2012, 17:45

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

Emza napisał(a)

rośnie rośnie..a jaka sliczna ta dizewczynka..to bratanica siostrzenica kto ?? ?

szwagierki córka, moja i męża chrześnica


Zgłoś nadużycie #25790 29 października 2012, 17:45

nata77a Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 2164 Podziękowania: 177

oll85 napisał(a)

jude wczoraj wygłosił orędzie do mnie- że oni mi płacą rok za zajmowanie sie dzieckiem! cały rok 24 na dobe! i mam sie nim ajmowac, bo jemu za neidziele nie płacą , i jak nei pracuje to nie płacą. A ja mu mowie,czyli jak mi nie bedą płacic, to mam sie nie zajmowac tak? mam powiedziec, płodek sam se wez rób mleko, nie płacą mi :D buahaha ale się uśmiałam



Piękny tekst - 24 na dobę. A Pan tatuś sobie popatrzy. Jak mnie wkurza takie podejście :)
Mój też uważa że jak jestem w domu z dzieckiem to mam się zajmować dzień i noc. I nie mam prawa ani do snu ani do wytchnienia :) Bo on pracuje 8 godzin, a ja mam 24 godziny. Muszę nad nim popracować :)