Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #25711 29 października 2012, 14:05

Konto usunięte

aniam napisał(a)

ehh.. dzisiaj ogórkowa, nie miałam weny na obiad


ja miałam, ale teraz sobei kmnie,ze mogłam podgotować te pyry;/ a nei surowe w piecu.. co myślisz?:>

Zgłoś nadużycie #25712 29 października 2012, 14:06

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Gosiulkovic napisał(a)

ja też ale czy to nie aby o noworodka chodziło ??


takie do kilku miesięcy, przynajmniej do 10. miesiąca z tego co mi się kojarzy jak gdzieś wyczytałam, a może roku?
"Zrezygnujcie ze spaceru dopiero wtedy, gdy temperatura spadnie poniżej
-10°C albo dzień jest bardzo wietrzny. Przy silnym wietrze już przy -5°C
lepiej zostać w domu. W wietrzne i wilgotne dni niską temperaturę
odczuwa się znacznie silniej niż w mroźne i suche. "

Zgłoś nadużycie #25713 29 października 2012, 14:06

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Gosiulkovic napisał(a)

no właśnie Szymuś ma najwięcej ze wszystkich dzieciaczków!


wcześnie zaczał :)

Zgłoś nadużycie #25714 29 października 2012, 14:07

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Gosiulkovic napisał(a)

tak ja to sobie często przez zęby powtarzam jak moje dziecko widzę!


kiedy to prawda,
nie pamięta wół jak cielęciem był ?? ?? ?? ?
:P

Zgłoś nadużycie #25715 29 października 2012, 14:07

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

ewelina6660 napisał(a)

Nowe zajęcie Natalki :)


no proszę proszę :D ale jej się melancholia włączyła :D
tylko że na zdjęciu prawie Natalki nie widać! tylko bujny włos! :D




Zgłoś nadużycie #25716 29 października 2012, 14:08

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

ja jakbym jezdiła tylko tak o po meiscie to bym kupila jakis 1 lepszy.. ale w te trasy;/ to juz dupa




pomyśl nad czyms lepszym zwłaszcza z atestami

Zgłoś nadużycie #25717 29 października 2012, 14:08

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

płodozmian w górach :D
aa dziś mi sie prypomiało,że chciałam nazwać córke gonadotropina;D co wy na to? :D


:D :D luka sobie opatulony :D
moja miała być Entalpia :D




Zgłoś nadużycie #25718 29 października 2012, 14:09

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

ja miałam, ale teraz sobei kmnie,ze mogłam podgotować te pyry;/ a nei surowe w piecu.. co myślisz?:>


hmm.. ano mogłaś, ale w piekarniku chcesz pyry zrobić?
to przetrzyć, lekko polej olejem i będą smakowac jak frytki, póxniej posól, posyp słodka papryką i mniam :)

Zgłoś nadużycie #25719 29 października 2012, 14:09

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

ja nawet nie wiediłam,ze ktos taki jest;D a mam przeciez polski tv i net;D
Wiesz dzieci w innych krajach nei znaju zawitkowskiego i żyją;D w zasadzie mam w dupie;D
 
Pozjadałam wszystkie rozumy i wychowam płoda jak mi się widzi;D
 


a pewnie!
ja też ;) :P




Zgłoś nadużycie #25720 29 października 2012, 14:11

Konto usunięte

Gosiulkovic napisał(a)

:D :D luka sobie opatulony :D
moja miała być Entalpia :D


ja wycytywałam durne imiona, jak blizniakami bylam w ciazy. i jak jakąś zenobie znalazłam, to moja mama mówi, to już lepiej gonadotropina kosmówka :D hahaha i tak mi sie dzis przypomniało

Zgłoś nadużycie #25721 29 października 2012, 14:11

Konto usunięte

aniam napisał(a)

hmm.. ano mogłaś, ale w piekarniku chcesz pyry zrobić?
to przetrzyć, lekko polej olejem i będą smakowac jak frytki, póxniej posól, posyp słodka papryką i mniam :)


to wiem;D ale z godzine je w 200 stopniach? starcyc powinno co?

Zgłoś nadużycie #25722 29 października 2012, 14:13

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

gosiaa byłam kiedyś na chrzcinach w stolyycy i pamietam tylko to,ze kapłan mówił na mszy kelych krwyy mojej;D ten kelych najbardziej, to u was taki slang?


hmm... ni wiem! ja nie rdzenny burak stolyczny... takiego trzebaby było zapytać
ja ze słoików :D
tak nas nazywają ci warszafiacy z dziada pradziada! słoiki ;) bo jeżdzimy co łikend do dom i przywozimy prowiant w słoikach na cały tydzień :D .




Zgłoś nadużycie #25723 29 października 2012, 14:17

Konto usunięte

Gosiulkovic napisał(a)

hmm... ni wiem! ja nie rdzenny burak stolyczny... takiego trzebaby było zapytać
ja ze słoików :D
tak nas nazywają ci warszafiacy z dziada pradziada! słoiki ;) bo jeżdzimy co łikend do dom i przywozimy prowiant w słoikach na cały tydzień :D .


hahahhahahha dobre :D

Zgłoś nadużycie #25724 29 października 2012, 14:19

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

aniam napisał(a)

kiedy to prawda,
nie pamięta wół jak cielęciem był ?? ?? ?? ?
:P


ha ha ! ja byłam grzeczna! :D :D




Zgłoś nadużycie #25725 29 października 2012, 14:20

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948
oooooooo ja !nadrobiłam!
i jestem ze 2 godziny do tyłu z czasem!
do roboty się zabieram!




Zgłoś nadużycie #25726 29 października 2012, 14:25

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948
ha ha




Zgłoś nadużycie #25727 29 października 2012, 14:27

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

Gosiulkovic napisał(a)

:D :D luka sobie opatulony :D
moja miała być Entalpia :D


o Jezusie :-)
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #25728 29 października 2012, 14:29

Konto usunięte

Gosiulkovic napisał(a)

ha ha


hahahahahahha

Zgłoś nadużycie #25729 29 października 2012, 14:30

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

Gosiulkovic napisał(a)

hmm... ni wiem! ja nie rdzenny burak stolyczny... takiego trzebaby było zapytać
ja ze słoików :D
tak nas nazywają ci warszafiacy z dziada pradziada! słoiki ;) bo jeżdzimy co łikend do dom i przywozimy prowiant w słoikach na cały tydzień :D .


haha...rewelcja. to mi się przypomniało jak u mnie w skepie komputerowym nazywa sie klientów serwisu: misie...bo przchodzą tacy i ciągle mówią: bo mi sie zrobiła tak i tak ;-)
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #25730 29 października 2012, 14:32

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

to wiem;D ale z godzine je w 200 stopniach? starcyc powinno co?


powinno, późnij jakies 10 minut przed zmienijsz na 150st. dojda w środku