Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #24791 26 października 2012, 13:22

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Nika napisał(a)

a ja dziabnęlam kawę, mama karmi młodą zupką a ja popylam  z odkurzaczem, praniem i obiadem. Prasowanie pewnie mama mi opędzluje jak mloda uśpi.
Ale mam dzisiaj wypas co? :-D


podła :P

Zgłoś nadużycie #24792 26 października 2012, 13:26

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

a u nas...


cudo :)

Zgłoś nadużycie #24793 26 października 2012, 13:28

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

elka40 napisał(a)

Hmmmm...jak mam wytłumaczyć swojemu dziecku,że ma się wstrzymać jeszcze 5 miesięcy?
Ona dziś nawet za grzechotki w wózku próbowała się podciągać!
Kombinuje jak najęta.
Aha..no i już sie przekręca na brzuch z pleców.


wow, chyba nie posłucha  nie będzie czekac :P

Zgłoś nadużycie #24794 26 października 2012, 13:36

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

elka40 napisał(a)

Hmmmm...jak mam wytłumaczyć swojemu dziecku,że ma się wstrzymać jeszcze 5 miesięcy?
Ona dziś nawet za grzechotki w wózku próbowała się podciągać!
Kombinuje jak najęta.
Aha..no i już sie przekręca na brzuch z pleców.


Ale roześmiana :)

Zgłoś nadużycie #24795 26 października 2012, 13:40

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

Like napisał(a)

no ale nie ma w składzie cukru uzytego, to są cukry z owoców, w hippie też masz soki bez dodatku cukru, a na etykiecie w wartości odżywczej są wyszczególnione 
http://hipp.pl/uploads/tx_hippkatalog/PL8012ET-X_VX_ansicht.pdf


yhm no tak


Zgłoś nadużycie #24796 26 października 2012, 13:42

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

Nika napisał(a)

u mnie w szpitalu one były i moja mama je kupuje także jak u niej jesteśmy to też tymi wycieram. Fajne są tylko kurcze bardzo mocno pachną.


no pachną tyle ze ja ten zapach lubie


Zgłoś nadużycie #24797 26 października 2012, 13:44

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

Like napisał(a)

a co to za zabiegi? odsysanie tłuszczu ? :)


hehe nie..to na moj poorany rozstepami brzuch...pobiera mi moja krew potem miesza ją w takiej maszynce ze sie czerwone krwinki osadzaja i zostaje tylko białe i wstrzykuje mi to w moje rozstepy


Zgłoś nadużycie #24798 26 października 2012, 13:44

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

Nika napisał(a)

a ja dziabnęlam kawę, mama karmi młodą zupką a ja popylam  z odkurzaczem, praniem i obiadem. Prasowanie pewnie mama mi opędzluje jak mloda uśpi.
Ale mam dzisiaj wypas co? :-D


alle ci zazdroszcze.....


Zgłoś nadużycie #24799 26 października 2012, 13:45

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

Emza napisał(a)

hehe nie..to na moj poorany rozstepami brzuch...pobiera mi moja krew potem miesza ją w takiej maszynce ze sie czerwone krwinki osadzaja i zostaje tylko białe i wstrzykuje mi to w moje rozstepy


Pomaga?.Mój brzuch na całe szczęście oszczędzony.

Zgłoś nadużycie #24800 26 października 2012, 13:47

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

Emza napisał(a)

alle ci zazdroszcze.....


Moja Mama też mi ciągle chce pomagać w czynnosciach domowych,ale ja mam jakiś porypany charakter,że wszystko muszę sama.Denerwuje mnie jak ktos mi prasuje,jak sklada ubrania.bo ja musze po swojemu :)

Zgłoś nadużycie #24801 26 października 2012, 13:48

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

Like napisał(a)

i pytałam o siadanie, powiedziała 8-9 miesiąc, nie wcześniej i nie sadzać na siłę, jak to babki kiedyś zwykły poduszkami obstawić i sadzać swoje wnuki. Kłaść na brzuch, dziecko nie siądzie z pozycji na pleców, tylko właśnie leżąc na brzuszku, będzie unosić dupkę, raczkować a potem siadać.


hmm mój brat poszedł jak miał 9 miesiecy..a mojej sistry mała jak miała 5.5 to juz sama siedziała..i to nie to ze ja zmuszali..oni nawet ja kładli ale sie niedała..to ja nie wiem...moja tez juz próbuje siadac podciąga sie w wózku za co moze i siada..a jak nie jest w wózku to próbuje sie za nas podciągać...


Zgłoś nadużycie #24802 26 października 2012, 13:49

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

oll85 napisał(a)

kuzwa mój syn jebnał kupe wode! łaterszita! koniec swiata idzie!!!!!!!!!


moja tez..jakis pogrom ?? ? :D


Zgłoś nadużycie #24803 26 października 2012, 13:51

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

elka40 napisał(a)

Hmmmm...jak mam wytłumaczyć swojemu dziecku,że ma się wstrzymać jeszcze 5 miesięcy?
Ona dziś nawet za grzechotki w wózku próbowała się podciągać!
Kombinuje jak najęta.
Aha..no i już sie przekręca na brzuch z pleców.


śliczna..no i moja robi tak samo :)


Zgłoś nadużycie #24804 26 października 2012, 13:54

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

ewelina6660 napisał(a)

Pomaga?.Mój brzuch na całe szczęście oszczędzony.


no troche tak...sa mniejsze,ciensze ale są :(


Zgłoś nadużycie #24805 26 października 2012, 13:55

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

ewelina6660 napisał(a)

Moja Mama też mi ciągle chce pomagać w czynnosciach domowych,ale ja mam jakiś porypany charakter,że wszystko muszę sama.Denerwuje mnie jak ktos mi prasuje,jak sklada ubrania.bo ja musze po swojemu :)


matko świeta ..pożycz tej twojej mamy :D


Zgłoś nadużycie #24806 26 października 2012, 13:57

Konto usunięte
śpi! mały strucel!

Zgłoś nadużycie #24807 26 października 2012, 13:58

Konto usunięte
a ten zabieg! to ja juz wole rozstepy!! dla mnei to jakas masakra :D

Zgłoś nadużycie #24808 26 października 2012, 14:00

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

ewelina6660 napisał(a)

Moja Mama też mi ciągle chce pomagać w czynnosciach domowych,ale ja mam jakiś porypany charakter,że wszystko muszę sama.Denerwuje mnie jak ktos mi prasuje,jak sklada ubrania.bo ja musze po swojemu :)


Mam to samo...lubię wszystko zrobić sama...a jak mi się nie chce to lezy i czeka...i już.Czasem córka mi pomaga ale wole wszystko po swojemu. To głupota bo człowiek się staje niewolnikiem roboty...ale co zrobić.
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #24809 26 października 2012, 14:02

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615
Moja się obudziła, posiedziała u mnie trochę na kolanach, pooglądała tv a teraz robi przewrotki na macie...podoba jej się to i zaczyna odkrywać co jest na macie u dołu...też jej się podoba.
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #24810 26 października 2012, 14:02

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

oll85 napisał(a)

a ten zabieg! to ja juz wole rozstepy!! dla mnei to jakas masakra :D


no masakra..brzuch po tym wygląda jak jeż..bo sie bąble robią a potem przez tydzien mam siniaki..ale ja nie chce miec takiego brzucha..jak na niego patrze to mi niedobrze;/