Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #24031 24 października 2012, 20:41

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

ewelina6660 napisał(a)

Przed chwilą Natalka obudziła się z ogromnym,smutnym płaczem.nie pomoglo nawet wzięcie na ręcę (pierwszy raz) to chyba brzuszek,bo pierdziała bardzo.Dałam jej Sab Simplex i cyca i usnęła :(


i co myślisz, że po jakimś jedzeniu>?


Zgłoś nadużycie #24032 24 października 2012, 20:42

Aneczka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1264 Podziękowania: 128

Like napisał(a)

a u nas jest tak
7-9 mleko moje, wtedy się obeżre
po 10 troszkę pociumka
ok 11 kaszka na gęsto lub mm 120-150ml  i 2 miarki kaszki
14-15 słoiczek lub pół (mam wrażenie, że pół to już za mało, ewentualnie pół tego większego :) )
ok 16-18 deserek
19-21, moje mleko bądź mm, jeśli jest histeria (ostatnio nie ma :) )
potem między 0-2.00 i czasem na dranem 4-5 moje mleko, ale wtedy to jest krótko, wydaje mi się, że to takie picu niż posiłek,
a no i jeszcze jak śpi między 12-14 to albo w trakcie snu, albo po obudzeniu tuz przed obiadkiem troszkę popije z cycka :)


I masz pokarm jak tak rzadko karmisz piersią? Czy odciagasz tez dodatkowo?

Zgłoś nadużycie #24033 24 października 2012, 20:43

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

oll85 napisał(a)

ja po polowie słoika daje, ale nie a duzo, bo ulewa. daje kilka łyków, bo on zaraz znow robi buuuuuuuuuu i pluje na mnie;D resztkami, a tak to z sokiem leci wsyztko od razu dalej ;)



jezu moj tez tak pluje juz mam tego dosc bo dosc ze on jest upaprany to i ja i wkurza mnie takie karmienie ale juz czasem to smaic mi sie chce ;)

Zgłoś nadużycie #24034 24 października 2012, 20:44

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

Like napisał(a)

i co myślisz, że po jakimś jedzeniu>?


Nie mam pojęcia,nic nowego nie jadła dzisiaj.Warzywa z rybką z bobovity i jabłko z dynią.No chyba,że to moja wina,bo zjadłam małą miseczkę zupy grochowej,ale to nie pierwszy raz i nic jej nie było.

Zgłoś nadużycie #24035 24 października 2012, 20:45

Aneczka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1264 Podziękowania: 128

Like napisał(a)

no masakra, jak to się różni, nie wiedziałam, że dziecko tak szybko potrafi za nóżki łąpać, fajnie!


Oski to ani nie łapie nozek ani nie przewraca sie... Leniuch

Zgłoś nadużycie #24036 24 października 2012, 20:47

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
Emilka waży 7120g!!! i mierzy 69 cm (ale się bardzo wiła, więc podejrzewam, że tu może być ciut mniej ;) )Juppi, już nie jest najmniejsza ! ha!
Także dziewczęta nasze spanie razem i podpijanie mleczka z cycuszków w nocy i nad ranem chyba się przyczyniły to ładnego wzrostu wagi :) no i zapewne troszkę te kaszki! choć ja naprawdę jej niewiele dawałam, te z hippa od zeszłego tygodnia jakoś, 4 słoiki zjadła dopiero. Od 11 września przybrała 1200g!


Zgłoś nadużycie #24037 24 października 2012, 20:49

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

Aneczka napisał(a)

I masz pokarm jak tak rzadko karmisz piersią? Czy odciagasz tez dodatkowo?

no co Ty nie mam co odciągać!


Zgłoś nadużycie #24038 24 października 2012, 20:49

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

Like napisał(a)

Emilka waży 7120g!!! i mierzy 69 cm (ale się bardzo wiła, więc podejrzewam, że tu może być ciut mniej ;) )Juppi, już nie jest najmniejsza ! ha!
Także dziewczęta nasze spanie razem i podpijanie mleczka z cycuszków w nocy i nad ranem chyba się przyczyniły to ładnego wzrostu wagi :) no i zapewne troszkę te kaszki! choć ja naprawdę jej niewiele dawałam, te z hippa od zeszłego tygodnia jakoś, 4 słoiki zjadła dopiero. Od 11 września przybrała 1200g!


Łoł toż to wielka baba :) ..żartuję,a poważnie to ślicznie przybrała na wadze.

Zgłoś nadużycie #24039 24 października 2012, 20:49

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

Aneczka napisał(a)

Oski to ani nie łapie nozek ani nie przewraca sie... Leniuch


Emila też nie! :D


Zgłoś nadużycie #24040 24 października 2012, 20:51

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

oll85 napisał(a)

Gośkaaa do kotła!



hehe do kotła jak nic !!! widzisz nie mieszkasz w W-awie i nie znasz sie ;) hehe ;)

Zgłoś nadużycie #24041 24 października 2012, 20:52

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

oll85 napisał(a)

Magda nie obraź sie, ale twoje posty są jakby obraźliwe.... nei ma chyba osoby która wie coś lepiej niż ty, co?



tez odosze takie wrazenie , bez obrazy ;)

Zgłoś nadużycie #24042 24 października 2012, 20:54

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522

Like napisał(a)

Emilka waży 7120g!!! i mierzy 69 cm (ale się bardzo wiła, więc podejrzewam, że tu może być ciut mniej ;) )Juppi, już nie jest najmniejsza ! ha!
Także dziewczęta nasze spanie razem i podpijanie mleczka z cycuszków w nocy i nad ranem chyba się przyczyniły to ładnego wzrostu wagi :) no i zapewne troszkę te kaszki! choć ja naprawdę jej niewiele dawałam, te z hippa od zeszłego tygodnia jakoś, 4 słoiki zjadła dopiero. Od 11 września przybrała 1200g!


no to pięknie!
Werona równo 7 wczoraj miala.


Zgłoś nadużycie #24043 24 października 2012, 20:54

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

Like napisał(a)

no co Ty nie mam co odciągać!


i tak dobrze, że wpadłam na pomysł żeby z nią spać, bo inaczej byłoby kiepsko! Teraz wiem, że w nocy nadrabia, nad ranem i rano jest super bo słyszę jak łyka raz za razem, potem już jestem wydojona, ale staram się popołudniu ze 2-3 razy choć na te 2-4 minutki przystawić, żeby było częściej. Może jakbym miała elektryczny laktator to bym spróbwała kilka dni rozbudzić, ręcznym nie mam chęci ani czasu, chyba bym zwariowała :)


Zgłoś nadużycie #24044 24 października 2012, 20:57

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

ewelina6660 napisał(a)

Łoł toż to wielka baba :) ..żartuję,a poważnie to ślicznie przybrała na wadze.


Pomimo tego, że już tyle waży to lekarka do nas, ile ma? 3 miesiące? :D jak weszliśmy i jeszcze nie wiedziała, co i jak, po co tam jesteśmy, a ja mówię, że skończone 5! a ona, a taka mała się wydaje :D
ale ona ma malutki łebek, dlatego wygląda na taką właśnie filigranową laleczkę :)


Zgłoś nadużycie #24045 24 października 2012, 20:59

madzia75 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 363 Podziękowania: 73

Emza napisał(a)

aaa sławne chinskie sukieneczki..moja mama jak rzucili takie na sklep to pół dnia stała...a ile opowieści jakie one piekne były


ja moją mam jeszcze do dziś,lezy u mamy schowana.Jaki był bek jak nie mogłam juz w nią wejć :-)

Zgłoś nadużycie #24046 24 października 2012, 21:01

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
Ale dziewczyny co za ryk był! Okropny ! i to przed szczepieniem jeszcze!
rozebrałam ją, była uśmiechnięta, kładę na wagę, ściagam z wagi a ona nagle wytrzeszcz oczu i ryk, jakby już wiedziała co będzie potem! Straszne to było, płakała już cały czas aż do samochodu wsiedliśmy! Lekarka mówiła, że tak to już jest ze starszymi dziećmi, ale wydaje jej się, że to za wcześnie by pamiętała, coś mi się jednak wydaje, że mogła coś zajarzyć!


Zgłoś nadużycie #24047 24 października 2012, 21:05

Aneczka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1264 Podziękowania: 128

Like napisał(a)

i tak dobrze, że wpadłam na pomysł żeby z nią spać, bo inaczej byłoby kiepsko! Teraz wiem, że w nocy nadrabia, nad ranem i rano jest super bo słyszę jak łyka raz za razem, potem już jestem wydojona, ale staram się popołudniu ze 2-3 razy choć na te 2-4 minutki przystawić, żeby było częściej. Może jakbym miała elektryczny laktator to bym spróbwała kilka dni rozbudzić, ręcznym nie mam chęci ani czasu, chyba bym zwariowała :)


Elektryczny spoko ale powiem ci ze dawno tez nie od odciagnelam nic bo nic. Nie leciały juz. Mimo ze jak Oskar ssie to leci. Nie wiem o co kaman? Mam chyba laktacje tylko na ssaka nieoporna. Pytałam bo zastanawiam sie czy mi nie zniknie pokarm jak wroce do pracy i w dzien nie bede maila jak karmić. Bo hce wieczorami w nocy i rano karmić. Myślcie ze sie utrzyma tak laktacje? CHce w pracy raz odciagac.

Zgłoś nadużycie #24048 24 października 2012, 21:06

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Kurczę,poczytała troche i zaczełam się martwic.Moja Natalka obraca się z pleców na brzuszek,ale tylko przez jeden bok.Wyczytałam,że może to być asymetria.

Zgłoś nadużycie #24049 24 października 2012, 21:07

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

Aneczka napisał(a)

Elektryczny spoko ale powiem ci ze dawno tez nie od odciagnelam nic bo nic. Nie leciały juz. Mimo ze jak Oskar ssie to leci. Nie wiem o co kaman? Mam chyba laktacje tylko na ssaka nieoporna. Pytałam bo zastanawiam sie czy mi nie zniknie pokarm jak wroce do pracy i w dzien nie bede maila jak karmić. Bo hce wieczorami w nocy i rano karmić. Myślcie ze sie utrzyma tak laktacje? CHce w pracy raz odciagac.


Moja Przyjaciółka tak karmi,ale w pracy własnie odciaga.

Zgłoś nadużycie #24050 24 października 2012, 21:09

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

Like napisał(a)

Emilka waży 7120g!!! i mierzy 69 cm (ale się bardzo wiła, więc podejrzewam, że tu może być ciut mniej ;) )Juppi, już nie jest najmniejsza ! ha!
Także dziewczęta nasze spanie razem i podpijanie mleczka z cycuszków w nocy i nad ranem chyba się przyczyniły to ładnego wzrostu wagi :) no i zapewne troszkę te kaszki! choć ja naprawdę jej niewiele dawałam, te z hippa od zeszłego tygodnia jakoś, 4 słoiki zjadła dopiero. Od 11 września przybrała 1200g!



super ;0)