Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #23711 24 października 2012, 7:42

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

aneta74 napisał(a)

Najlepsze życzenia dla dzisiejszych solenizantów :)
Aniam super że wszystko dobrze :)

u mnie w szpitalu musiałyśmy podpisać oświadczenie że nie będziemy brały dzieci do łózek, nie wiedziałam o co chodzi ale potem dowiedziałyśmy sie że niedługi czas wcześniej mama po cesarce wzięła maluszka do łóżka przysnęła czy jak w każdym razie maleństwo spadło i niestety zmarło .


ooo ja cie ale masakra!
ale to jak ona to dziecko trzymała w tym łóżku? na brzegu ??
przekidrane...




Zgłoś nadużycie #23712 24 października 2012, 7:43

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

Nika napisał(a)

ja unikam granulowanych bo to sztuczne i słodzone.


uhu!




Zgłoś nadużycie #23713 24 października 2012, 7:44

Konto usunięte

Like napisał(a)

udało się wrzucić, pierwszy filmik trochę harcore, bo cały "latający" ja nie umiem jak Ola położyć i nagrywać, muszę pajacować z telefonem w ręku :)
http://www.youtube.com/watch?v=DfGpVXYpxek&feature=plcp
a drugi z dziś :) http://www.youtube.com/watch?v=IMgQY9P-LAg


hahhahaha ale smiech :D dobra jest

Zgłoś nadużycie #23714 24 października 2012, 7:45

Konto usunięte

Nika napisał(a)

muszę spadać. ktoś mnie bałamuci na wspólny prysznic.

uuuuuuuuuu :D nagraj

Zgłoś nadużycie #23715 24 października 2012, 7:46

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Asica napisał(a)

To wrzucę chociaż dwie fotki :-)


jaki lans, przystojniaczek :)

Zgłoś nadużycie #23716 24 października 2012, 7:46

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

Asica napisał(a)

To wrzucę chociaż dwie fotki :-)


ale świetny Oskarek!!! fantastiko :D




Zgłoś nadużycie #23717 24 października 2012, 7:47

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848
Mam coraz mniej czasu na odwiedzanie forum ;( znowu mam do nadrobienia duzo stron a pewnie zaraz maly sie obudzi i znow kicha ;(
dzis 2 dzien diety !!! bylam wczoraj na vacu well rewelacja ;)

Zgłoś nadużycie #23718 24 października 2012, 7:47

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Nika napisał(a)

A my dziś od rana endkokrynolog a potem pediatra.
U endo wszystko ok, tarczyca ok, tylko 1 cycuszek jeszcze minimalnie powiększony i z tego powodu musimy byc pod opieką poradni endo ale mam się tym nie przejmować w ogóle.
U pediatry też oki. Co do jedzenia to pomimo tej wysypki przy ustach mam kontynuować rozszerzanie diety. Skoro kupy ma ok i jest pogodna to się nie przejmujemy a układ odpornościowy ma się uczyć (nauczycielem jest jedzenie). Na wysypkę dostałam robioną masć z vit A i E oraz olej migdałowy mam kupić i smarować.
Z glutenem nie szaleć (mąki białej nie) - tylko po malutku kaszę mannę.
Jeśli widzę że 125g czyli objętość słoiczka to mało i chce więcej to mogę spokojnie do 200 zwiększyć.
A! i vit D w kropelkach nam przepisała. Najbardziej podiba mi się cena buteleczki - 5zł :-D


super wieści!! :)

Zgłoś nadużycie #23719 24 października 2012, 7:50

Konto usunięte

Gosiulkovic napisał(a)

ha ha ha ale bestia mała :D
ja takich opowieści kupowych znam setki :D
moi znajomi mają takie 2 aparatki. Różnica wieku rok i miesiąc. Jak starsza cisnęła do nocnika to młodsza się przyczajała i grzebała w tym co starsza naprodukowała. Raz jak kumpela nie zauważyła to wymazała jej kupą kawałek przedpokoju. I tak zwinnie że powchodziło między drewniane panele na podłodze. Moja koleżanka mało co nie zeszła z nerwów jak musiała wygrzebywać patyczkami do uszów te fugi ;)
ta młodsza to w ogóle taka szalona mała jest. Raz ją moja koleżanka znalazła w łazience jak lizała kostkę toaletową. Oczywiście świeżo wyjętą z kibla. Dodam że nic jej po tym nie było :)

ja tez ponoc bardzo lubilam swoje kupy :D wywalac na dywan i walic w nie nocnikiem... obsrac sie po pachy, zdjac spiochy i walic piętami az na scany bryzgało;D a co

Zgłoś nadużycie #23720 24 października 2012, 7:52

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

Like napisał(a)

udało się wrzucić, pierwszy filmik trochę harcore, bo cały "latający" ja nie umiem jak Ola położyć i nagrywać, muszę pajacować z telefonem w ręku :)
http://www.youtube.com/watch?v=DfGpVXYpxek&feature=plcp
a drugi z dziś :) http://www.youtube.com/watch?v=IMgQY9P-LAg


ja cię nie mogę !!!
sama słodycz!
 obśliniona słodycz ;) :D :D :D




Zgłoś nadużycie #23721 24 października 2012, 7:52

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Gosiulkovic napisał(a)

ha ha ha ale bestia mała :D
ja takich opowieści kupowych znam setki :D
moi znajomi mają takie 2 aparatki. Różnica wieku rok i miesiąc. Jak starsza cisnęła do nocnika to młodsza się przyczajała i grzebała w tym co starsza naprodukowała. Raz jak kumpela nie zauważyła to wymazała jej kupą kawałek przedpokoju. I tak zwinnie że powchodziło między drewniane panele na podłodze. Moja koleżanka mało co nie zeszła z nerwów jak musiała wygrzebywać patyczkami do uszów te fugi ;)
ta młodsza to w ogóle taka szalona mała jest. Raz ją moja koleżanka znalazła w łazience jak lizała kostkę toaletową. Oczywiście świeżo wyjętą z kibla. Dodam że nic jej po tym nie było :)


od małego za pan brat z zarazkami :P

Zgłoś nadużycie #23722 24 października 2012, 7:53

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

Nika napisał(a)

do kawy nie ale zupy zabielam
:-p


serio?




Zgłoś nadużycie #23723 24 października 2012, 7:53

Konto usunięte

Gosiulkovic napisał(a)

:D :D no! dla mnie przynajmniej...
ja kąpię codziennie i też ma skórę jedwabistą :D
a co robisz po kupce? tylko chustką przecierasz?
mnie się jakoś śmiać chce z tych zaleceń :D . Ja nie wyobrażam sobie iść spać i się nie wyprysznicować. Odpręża relaksuje i się po tym śpi jak ta lala. Dlaczego moje dziecko miałoby być inne? Poza tym dla mojej wieczorna kąpiułka to jak guzik "o pora spać". Zawsze po myciu- jedzenie i usypia. Dzisiaj  mi przespała od 21 do 5:45.
ehhh te zalecenia :D :D :D
byliśmy na chrzcinach u rodzinki w Niemczech. Mała urodziła się 19 maja (dwa lata temu) a chrzciny były na początku sierpnia. I kąpali wg zalecen: od urodzenia do chrzcin- 3 razy w sumie! (słownie: trzy razy!) z czego trzeci- to dzień przed chrzcinami. Przecież dziecko się uleje, uślini, nie mówiąc już że ciągle w pieluszce leży. Masakra jak dla mnie.

hahah ja myslałam,ze zejde na zawał;D jak mi tak kazali. ale u nas była inna historia. teraz kąpiemy częściej bo mały szyje ma carną :D

Zgłoś nadużycie #23724 24 października 2012, 7:53

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

haha jaki fajnyyyyyyyyyyyy :D uważaj, mnie dziewczyny od zboczenic wyzwały jak płodka z sisiorem wstawiłam :D


bo jesteś!!!!!!!!!

Zgłoś nadużycie #23725 24 października 2012, 7:54

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

Like napisał(a)

udało się wrzucić, pierwszy filmik trochę harcore, bo cały "latający" ja nie umiem jak Ola położyć i nagrywać, muszę pajacować z telefonem w ręku :)

http://www.youtube.com/watch?v=DfGpVXYpxek&feature=plcp

a drugi z dziś :) http://www.youtube.com/watch?v=IMgQY9P-LAg


Ale czadowo sie smiejea jaki ma pucki sliczne :)

Zgłoś nadużycie #23726 24 października 2012, 7:54

Konto usunięte

aniam napisał(a)

bo jesteś!!!!!!!!!


nie nie, ja zamykam waagine. ulka to zbok! nie ja!

Zgłoś nadużycie #23727 24 października 2012, 7:55

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Gosiulkovic napisał(a)

:D :D no! dla mnie przynajmniej...
ja kąpię codziennie i też ma skórę jedwabistą :D
a co robisz po kupce? tylko chustką przecierasz?
mnie się jakoś śmiać chce z tych zaleceń :D . Ja nie wyobrażam sobie iść spać i się nie wyprysznicować. Odpręża relaksuje i się po tym śpi jak ta lala. Dlaczego moje dziecko miałoby być inne? Poza tym dla mojej wieczorna kąpiułka to jak guzik "o pora spać". Zawsze po myciu- jedzenie i usypia. Dzisiaj  mi przespała od 21 do 5:45.
ehhh te zalecenia :D :D :D
byliśmy na chrzcinach u rodzinki w Niemczech. Mała urodziła się 19 maja (dwa lata temu) a chrzciny były na początku sierpnia. I kąpali wg zalecen: od urodzenia do chrzcin- 3 razy w sumie! (słownie: trzy razy!) z czego trzeci- to dzień przed chrzcinami. Przecież dziecko się uleje, uślini, nie mówiąc już że ciągle w pieluszce leży. Masakra jak dla mnie.


popieram, bo przecież dziecko tez sie poci, sra... trzeba umyc dupaka, buxkę, pod paszkami, rączki, nózki, czyli tam gdzie najbardziej się poci, przecież teraz mamy juz wierzgające dzieciaczki, łatwiej jest całego wrzucic i szybko wykąpać, niż bawić się i wietrzyć chusteczkami, taka moja opinia

Zgłoś nadużycie #23728 24 października 2012, 7:55

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

mój nic nie powtarzaa;( ale ma tyle nowych wyrazów i odgłosów ,ze i tak mam ubaw po pachy.
Ostatnio robi buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu i składa usta w dziub i pluje! strasznie pluje!
no i jecsze warczy :D


Ola, mam to samo :P

Zgłoś nadużycie #23729 24 października 2012, 7:57

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

ja tez ponoc bardzo lubilam swoje kupy :D wywalac na dywan i walic w nie nocnikiem... obsrac sie po pachy, zdjac spiochy i walic piętami az na scany bryzgało;D a co


to teraz wiadomo po kim ma Płodek takei zagrania, poczekamy aż zacznei raczkowac i chodzić :P
Ola, współczuję już Ci :P

Zgłoś nadużycie #23730 24 października 2012, 7:57

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

hahah ja myslałam,ze zejde na zawał;D jak mi tak kazali. ale u nas była inna historia. teraz kąpiemy częściej bo mały szyje ma carną :D


dokłądnie, przeciez czasami się i uleje, albo obslini, trzeba myć Płodka!!