Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #23391 23 października 2012, 11:55

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

pozniej obejrze bo mlody spi a o co chodzi tam ? ze wkoncu tzreba czy nie tzreba sciagac skory?


ja mojemu ściągam, jak tylko skończył 3 miesiące, ostatnio pediatra tez ściągała i nic się nie odezwała :)

Zgłoś nadużycie #23392 23 października 2012, 11:55

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

tak juz 3 dzien bez cyca ;( buuuuuuuuuu ;(


współczuję, wiem co przechodzisz, ale i tak ługo karmiłaś :)

Zgłoś nadużycie #23393 23 października 2012, 11:56

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852
a u mnie dzisiaj była pielęgniarka środowiskowa, ja nieogarnienia ale co tam, wcześnie było




Zgłoś nadużycie #23394 23 października 2012, 11:56

Konto usunięte

aniam napisał(a)

Olka, wszystkie chcesz nas ugotować ?? ??
Wiesz, jaki niedobry i pqskudny wywar z tego mixa powstanie ??


ja nie;D Ale Magda kilka takich postów napisała,że myśle ,ze jestesmy wszytkie wyrodne ;p

Zgłoś nadużycie #23395 23 października 2012, 11:57

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

oll85 napisał(a)

jak mnie to wkurza,ze jacek na kanapie... jakby mi sie malzenstwo ropadło.. a swoją drogą tak jak u Niki i innych tak ciulowo jest.... i wlansie myśle,e te to spanie osobno jest winne.
Mój mały ostatnio 2 razy spał e mną, taki neiznośny był;/ kładłam go do wyra i zasypiał, ale z rykiem!!! a wiecie jak on gzrecznie wczesniej zawsze sam! jaca w neidziel go bujał, ehh te zęby!!
Ale dzis spi sam! nei ma spaia matką;/ kuzwa boje sie sie ,ze go przyzwyczaje!


ze mna maly spi rano tak od 6 - 7 a w nocy u siebie




Zgłoś nadużycie #23396 23 października 2012, 11:58

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

oll85 napisał(a)

ja nie;D Ale Magda kilka takich postów napisała,że myśle ,ze jestesmy wszytkie wyrodne ;p


zgadzam się




Zgłoś nadużycie #23397 23 października 2012, 11:58

Konto usunięte
Apropo waszych cycków... co dzień prawie myśle ,ze mogłam jecszesie pomeczyc, ze mały tylko 2 tyg miał moje mleko. wszytkie karmiły tylko ja nei dałam rady. Ehhh szkoda mi pędraka. no ale teraz to już nic nie zmieni. Może jakbym nie była taka zdołowana na początku, to jakos inaczej by mi to wyszło?
Albo jakby mi ktoś tu pomagał te pierwsze dni.
Podziwiam się sama, że dałam jakoś rade..

Zgłoś nadużycie #23398 23 października 2012, 11:58

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

oll85 napisał(a)

ja nie;D Ale Magda kilka takich postów napisała,że myśle ,ze jestesmy wszytkie wyrodne ;p


to wszystkie rzeczywiście do jednego kotła :)




Zgłoś nadużycie #23399 23 października 2012, 12:00

Konto usunięte

mala24 napisał(a)

ze mna maly spi rano tak od 6 - 7 a w nocy u siebie


u mnie o 6 to on już gotowy do boju;D hehe ja sie modle ostatnio zeby te zęby wyrosły i zeby moj grzeczny syneczek wrócił. bo łobuz straszny sie zrobił. teraz spi w wozku, bo w sklpeie byłam, a ja siedze cicho, wszytkow ylaczone, zeby tylko go nei budzić...

Zgłoś nadużycie #23400 23 października 2012, 12:00

Konto usunięte

mala24 napisał(a)

ze mna maly spi rano tak od 6 - 7 a w nocy u siebie


u mnie o 6 to on już gotowy do boju;D hehe ja sie modle ostatnio zeby te zęby wyrosły i zeby moj grzeczny syneczek wrócił. bo łobuz straszny sie zrobił. teraz spi w wozku, bo w sklpeie byłam, a ja siedze cicho, wszytkow ylaczone, zeby tylko go nei budzić...

Zgłoś nadużycie #23401 23 października 2012, 12:00

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

oll85 napisał(a)

Apropo waszych cycków... co dzień prawie myśle ,ze mogłam jecszesie pomeczyc, ze mały tylko 2 tyg miał moje mleko. wszytkie karmiły tylko ja nei dałam rady. Ehhh szkoda mi pędraka. no ale teraz to już nic nie zmieni. Może jakbym nie była taka zdołowana na początku, to jakos inaczej by mi to wyszło?
Albo jakby mi ktoś tu pomagał te pierwsze dni.
Podziwiam się sama, że dałam jakoś rade..


z kolejnym dzidziusiem będzie lepiej i większa wiedzę będziemy miały, mnie szpital tak zniechęcił do karmienia




Zgłoś nadużycie #23402 23 października 2012, 12:02

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

oll85 napisał(a)

u mnie o 6 to on już gotowy do boju;D hehe ja sie modle ostatnio zeby te zęby wyrosły i zeby moj grzeczny syneczek wrócił. bo łobuz straszny sie zrobił. teraz spi w wozku, bo w sklpeie byłam, a ja siedze cicho, wszytkow ylaczone, zeby tylko go nei budzić...


u nas chyba tez zeby ida bo w nocy kiepsko spi i budzi sie z płaczem takim histerycznym




Zgłoś nadużycie #23403 23 października 2012, 12:03

Konto usunięte

mala24 napisał(a)

u nas chyba tez zeby ida bo w nocy kiepsko spi i budzi sie z płaczem takim histerycznym


u mnie dzis od 5 nei spał,a od 6 do 7.30 prawie wył
jakas masakra...

Zgłoś nadużycie #23404 23 października 2012, 12:04

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

oll85 napisał(a)

u mnie dzis od 5 nei spał,a od 6 do 7.30 prawie wył
jakas masakra...


Ciekawe kiedy Natalka zamieni sie w diabelka.

Zgłoś nadużycie #23405 23 października 2012, 12:07

madzia75 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 363 Podziękowania: 73

oll85 napisał(a)

Apropo waszych cycków... co dzień prawie myśle ,ze mogłam jecszesie pomeczyc, ze mały tylko 2 tyg miał moje mleko. wszytkie karmiły tylko ja nei dałam rady. Ehhh szkoda mi pędraka. no ale teraz to już nic nie zmieni. Może jakbym nie była taka zdołowana na początku, to jakos inaczej by mi to wyszło?
Albo jakby mi ktoś tu pomagał te pierwsze dni.
Podziwiam się sama, że dałam jakoś rade..


olka nie przejmuj sie ja mialam tak samo, karmiłam nie całe 3 tydodnie na zmiane z modyfikowanym i do dziś sie zastanawiam co by było gdyby. tego sie nie dowiemy wiec lepiej sie nie zamartwiać i skupić sie na czym innym

Zgłoś nadużycie #23406 23 października 2012, 12:10

Konto usunięte

madzia75 napisał(a)

olka nie przejmuj sie ja mialam tak samo, karmiłam nie całe 3 tydodnie na zmiane z modyfikowanym i do dziś sie zastanawiam co by było gdyby. tego sie nie dowiemy wiec lepiej sie nie zamartwiać i skupić sie na czym innym


ehh myślałam,ze tylko ja nie ogarnełam się z tymi cyckami

Zgłoś nadużycie #23407 23 października 2012, 12:11

Konto usunięte

ewelina6660 napisał(a)

Ciekawe kiedy Natalka zamieni sie w diabelka.


oby nie! mówie ci, oczy mnei pieką, taka zamuona jestem;/ ehhh

Zgłoś nadużycie #23408 23 października 2012, 12:11

Konto usunięte
A płodzio lubi nosidło, śmiał sie jak nei wiem :) i taka ma regulacje, e chyba nawet w kombinezonie go upcham :)

Zgłoś nadużycie #23409 23 października 2012, 12:13

Konto usunięte
No i hopsalnie chyba kupie w polsce.... za te 90 euro to kuie mu ta super wypasioną.. tylko ze w przyszlym miesiacu bedzi emiał kto mi przywiesc... chyab ze dhl. mama ma sie dowiedziec dzis jakie sa ceny!

Zgłoś nadużycie #23410 23 października 2012, 12:15

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

Asica napisał(a)

Ja też jem miód, cytrynę i sok malinowy.... a słyszałam że nie wolno jeść czosnku bo stosuje się go na spalenie pokarmu !!!



?! ja sporadycznie dodaje do potraw. na brak pokarmu nie narzekam. owszem, slyszałm, ze czosnek przy karmieniu piersia sie odradza, ale ze względu na jego zapach. smaku mleka ponoc nie zmienia, ale mame "czuc"...
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.