Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #23291 23 października 2012, 9:00

Konto usunięte
Mhm spaliśmy, ma szczęscie mały!! normalnie nie wyrabiam z nim

Zgłoś nadużycie #23292 23 października 2012, 9:03

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948
hej hej
nadrabiam jak zwykle :D :D

crystella napisał(a)

dziewczyny, czy u was pediatrzy zalecaja wprowadzenie glutenu dzieciom karmionym piersia od 4 mca bo o tym czytalam i sama nie wiem co robic. Jest to podobno takie okienko miedzy 4-6 miesiacem. Mleko matki dziala niby oslonowo i organizm dziecka latwiej akceptuje gluten. Bo jak moj mlody byl maly to gluten wprowadzalo sie moze od 9-10 mc. Coraz to nowe opinie. Ja jeszcze nie mam opinii na ten temat.


mówisz że jak Twój syn był młody...
Ja 2 lata temu z Iwoną miałam wprowadzać gluten dopiero od ok 8 miesiąca. Tak mi zaleciła pediatra.




Zgłoś nadużycie #23293 23 października 2012, 9:07

madzia75 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 363 Podziękowania: 73

Extremalna21 napisał(a)

Dz iewczyny jak jest u was z okresem? Ja miałam już 3 miesiączki....i każdą regularnie co 28 dni....a teraz już 7 dni mi się spóżnia:/ wczoraj robiłam test ale wyszedł negatywny... za 2 dni znowu powtórzę i zobaczymy co wyjdzie;/


witaj w klubie ja miałam identyko - 3 regularne jak w zegarku a ostatnia spóźniła mi sie o 7 dni myslałam ze bede juz pisac z czerwcówkami :-)

Zgłoś nadużycie #23294 23 października 2012, 9:11

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

mój spi włóżeczku. Jestem wyrodna, daje diecku kasze, bujam w bujaku, kupuje skoczka, nosze go tez od dziś w nosidle. pewnie  wg ciebie usmaze sie w piekle? :D


ha ha Ola ty to mi zawsze humor poprawisz :)
i jeszcze mężowi nie dajesz nawet jak grzeczny :D
czemu ty jeszcze w kotle nie iedzisz ?? :D :D :D




Zgłoś nadużycie #23295 23 października 2012, 9:14

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

Like napisał(a)

Dziękujemy za życzonka :) A tu Emilci zdjęcia z ostatniego weekendu :)


ja cie te dwa pierwsze majstersztyk :D
Piękna Emilia :D




Zgłoś nadużycie #23296 23 października 2012, 9:17

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

idziesz do piekła ;p


trudno, a tak pójdę do kicia za zabójstwo  malego :P
Wszyscy sa w ten sposób szczesliwi, jakoś mały nie narzeka , ze śpiw  łóżeczku

Zgłoś nadużycie #23297 23 października 2012, 9:18

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

wow. w schowku ?? ?  obczaje zatem! jakoś jest to oznaczone?!


powinno, tak jest tez regulacja do klimy w schowku jesli takowa posiadasz

Zgłoś nadużycie #23298 23 października 2012, 9:19

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Gosiulkovic napisał(a)

ha ha Ola ty to mi zawsze humor poprawisz :)
i jeszcze mężowi nie dajesz nawet jak grzeczny :D
czemu ty jeszcze w kotle nie iedzisz ?? :D :D :D




bo nie lubi być powoli smażona jak żaba :P

Zgłoś nadużycie #23299 23 października 2012, 9:23

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

Nika napisał(a)

O rany Emilia ma 5 miesięcy!!!!!
To znaczy że jutro my :-)
Buziaki od Werony i cioci Moni!!!!
P.S. jak się czujesz?


Wszystkiego najlepszego dla Weronki!!!!!!!!!!! :*:* :D :D




Zgłoś nadużycie #23300 23 października 2012, 9:24

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

Nika napisał(a)

O rany Emilia ma 5 miesięcy!!!!!
To znaczy że jutro my :-)
Buziaki od Werony i cioci Moni!!!!

P.S. jak się czujesz?


stoooo lat :)


Zgłoś nadużycie #23301 23 października 2012, 9:25

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

Asica napisał(a)

ja mam to samo - uwielbiam karmić :-)


i ja też :)




Zgłoś nadużycie #23302 23 października 2012, 9:26

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

Like napisał(a)

Karmię, w nocy i nad ranem nie ma problemu, ale w dzień często histerie i czasem wieczorem, dlatego średnio na dzień jedna taka butelka 150ml jest jako dodatek. My problemu z butlą nie mamy, bo Emilkę nauczyli pić już w szpitalu, w lecie też codziennie piła herbatkę i wodę. Drugą jej miłością po mleczku są bobo fruty :)


no i tu mam pytanie czy lepsze sa herbatki granulowane czy właśnie takie soczki jak tu dajesz..bo ja daje herbatke z Hippa ale sie zastanawiam nad soczkami


Zgłoś nadużycie #23303 23 października 2012, 9:28

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

Asica napisał(a)

A ja cały czas jem miód na śniadanie - nie wiedziałam że nie można, ale Oskarkowi nie wyszło zadne uczulenie więc chyba jest OK


też jem.jadłam też przy Iwonie i nic jej nie było.




Zgłoś nadużycie #23304 23 października 2012, 9:35

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

Aneczka napisał(a)

Okladam piersi ta soda z woda. Nie wiem cy pomaga bo czuje po porannym koszmarze lekki ból ale nie ma juz zastojem więc git. Chyba nie posłużyły mi ze na chwile na brzuchu w wczoraj w nocy położylam sie. Niby starałam sie podeprzc poduszka zeby nie na piersi ale kurna skądś ten zastój sie zrobić..:/
Dzieki za porady dziewczyny byliście pierwsze co napisałam na forum w akcie desperacji.
I o 5 rano czytałam książkę "warto karmić piersią" z radami co robić przy zastoju itp
Czytałam z latarka w łóżku zeby dziecka nie obudzić a pózniej w kiblu! Byłam tak nieprzytomna ze 3 z czytałam zeby coś skumac.. W końcu zaczęło być mi słabo i obudziła moja mamę zeby popilnowala Oskara bo wzięłam go do łóżku i nie spał tez a mi było słabo i bałam sie ze zemdleje. Oby nigdy wiecej takiego koszmaru!
Dobranoc!


ja włozyłam namoczone waciki w stanik i tak łaziłam cały dzien..a miedzy waciki i stanik kawałek foli co by nie przemakało :)


Zgłoś nadużycie #23305 23 października 2012, 9:38

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

Like napisał(a)

Dziewczyny a co z basenami, Ewelina, Nika, Aneczka? Wy chyba miałyście chodzić, planujecie w najbliższym czasie? bo ja się zastanawiam, kiedy zacząć!


nooo ja tez bym poszła..ale mi tu kazdy mówi ze nie ze zarazki ze dziewczynka i ze potem moze miec problemy z jakimis grzybicami. ze ludzi tam brudni chodzą.i bądz tu mądry


Zgłoś nadużycie #23306 23 października 2012, 9:42

madzia75 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 363 Podziękowania: 73

Ulla napisał(a)

że niby tam jest duzo jakiś pyłków czy coś...

jak ktos ma dziecko skłonne do alergii (jak mój Hieronimek), to ten czas sie wydłuża. a jak np. takiemu Filipkowi nic nie szkodzi, to mozna spróbowac wczesniej.


mi moja Pani doktor tez kazała poczekać do 8 miesiąca, bo Krzyś ma skłonnośc do alergi i jest na nutramidenie ale moze za miesiąc sprubuję

Zgłoś nadużycie #23307 23 października 2012, 9:44

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

aniam napisał(a)

mój mąż wyciąga małego, już to zapowiedział, jak tylko skończy 6 miesięcy;d


hahaha jestem zboczona..zanim przeczytałam cytat przeczytałam twoją odpowiedz i od razu.."mój mąż wyciąga malego" haha jestem chora wiem :P


Zgłoś nadużycie #23308 23 października 2012, 9:44

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

aniam napisał(a)

trzeba wymontowac deskę rozdzielcza i znaleźć taka puszkę :) tam jest poducha


merci :)


Zgłoś nadużycie #23309 23 października 2012, 9:45

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

Nika napisał(a)

też się tak leczyłam. Plus czosnek jeszcze.


czosnek ponoć intensywnie zmienia smak mleka :D :D
ale ja też czosnkuję się i to zdrowo.




Zgłoś nadużycie #23310 23 października 2012, 9:54

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Emza napisał(a)

hahaha jestem zboczona..zanim przeczytałam cytat przeczytałam twoją odpowiedz i od razu.."mój mąż wyciąga malego" haha jestem chora wiem :P


zboczuch!!!! :P