Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #22651 19 października 2012, 22:19

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522
u nas na klatce śpi bezdomny.
Kiedyś nie wiedzieliśmy że bezdomny i myśląc że to jeden z lumpów co do sąsiada przychodzą zadzwoniliśmy straż miejską (mamy ohydnego sąsiada do którego schodzą sie pijaki i srają klatce).

Teraz Witu był śmieci wynieść i zapytał go co tu robi. Powiedział: "co mam pana czarować. Bezdomny jestem. Zimno mi".
Witu właśnie mu kanapki i herbatę robi.
Płakac mi się chce.


Zgłoś nadużycie #22652 19 października 2012, 22:21

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522

martus91 napisał(a)

Spokojnie Nika, moja też śpi dziś niekąpana... o 17 usnęła, ale myślałam, że pośpi z pół godziny, obudzi się, umyje ją, zje sobie i pójdzie spać znowu, ale ona śpi i już... nic jej się nie stanie jak jeden dzień będzie brudasem ;)


nawet nie chodzi o to że nie kąpana tylko że się wyśpi i w nocy będzie harcować.
Ale wyjaśniło się :-) Obudziła się sama 20min po moim poście, zarządała kąpieli i cyca :-) Śpi.  Mam nadzieję że do rana.


Zgłoś nadużycie #22653 19 października 2012, 22:24

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522

ewelina6660 napisał(a)

Dziewczyny jestem po prostu przeszczęśliwa, ale od początku.
Nasze spacery do tej pory wyglądały tak, że Natalka jak nie usnęła w ciągu 10 minut od wyjścia z domu to zaczynała płakać i musiałam ją brać na ręce.Wyglądało to tak, że na jednej ręce Natka, a drugą pchałam wózek.Wracałam spocona jak dziki osiół i załamana, że już do końca świata nasze spacery tak będą wyglądały.
Dzisiaj postanowiłam wypróbować spacerówkę,wyszliśmy wszyscy troje, ja z duszą na ramieniu.Natalka rozglądała się,oczy jak 5 zlotych i po pół godzinie zasnęła kamiennym snem.Cieszyłam się, ale jeszcze sceptycznie do tego podeszłam.
O 15 pojechaliśmy do mojej Przyjaciółki,bo miała mi w swojej aptece kupic tabletki anty,bo nie mam recepty,a że ona jest kierownikiem apteki,wiec nie ma z tym problemu.Jak od niej wyszliśmy to zapakowałam Natalkę do spacerówki,bo marudziła i umówiłam się z mężem,żę on pojedzie autem,a ja pójdę na nogach do Lidla (bo mieliśmy zrobić zakupy).Po kilku minutkach Natalka zasnęła mimo,że wyspana była. Hurrrrrra,chyba lubi jezdzic w wózku :) .Oto fotorelacja:


no super -)
A mam pytanie o te szelki i zagłówki - to w komplecie jest? czy dokupywałaś? jeszcze nie inspalowałam spacerniaka i nie pamiętam.


Zgłoś nadużycie #22654 19 października 2012, 22:28

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

crystella napisał(a)

27 pazdziernika ide na imprezke w kosciolku gdzie zamierzac chrzciny robic. musimy sie pokazac ksiedzu. imprezka jest miedzynarodowa i ludzie maja przyniesc jakies potrawy ze swojego kraju. zastanawiam sie cos zrobic, musze sie ze znajoma zgadac bo ona tez cos z Polski przyniesie, a maz z Nigerii jest wiec tez wezma cos pewnie z jego kraju. Macie propozycje? Tylko nie mowcie ze bigos ?? uwielbiam ale jest bardzo popularny.


 
rolada, kluski, modro kapusta :D to tak bardziej po sląsku. a ty jestes  z jakiego regionu? może coś dokładnie stamtąd skąd pochodzisz :)
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #22655 19 października 2012, 22:33

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

martus91 napisał(a)

Gośka, ja uwielbiam ruskie pierogi! zrób ruskie! i jeszcze lubię barszcz czerwony z uszkami... mniam! iiii.... hmy... już nie mam pomysłu :) może jakieś polskie ciasto? makowiec? szarlotka?



ale ciebie tam nie bedzie, to co sie tak na ruskie upierasz ;P

własnie w indianie johnsie żrą małpie mózgi ;P
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #22656 19 października 2012, 22:34

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522

aneta74 napisał(a)

ja płaciłam 3000 za jedna nogę i zdjęcie szwów było za darmo tylko a jak poszłam chyba po dwóch tygodniach na kontrol to juz placiłam 170.i teraz też za każdą tyle płacę .
właśnie nie wiem o co chodziło tej pielęgniarce może być aż tak słaby sprzęt wątpię cholera by się chyba nie wybierali na takie badania z jakimś lipnym?zadzwonie jeszcze do swojej lekarki i się dopytam bo tak mnie te nogi męczą i ta robiona najbardziej żeby było smieszniej


A skąd jesteś? nie  pamiętam.
Ten lekarz od mojej mamy jest świetny, nazywa się Czeczotka. Moja mama miała 2 operacja spieprzone on ją nieźle ponaprawiał ;-) Dożywotnia gwarancja i bezpłatne wizyty plus umiejętności fachowca. Płaci się w sumie za 2 pierwsze wiztyty i operację. potem nic.
Jak masz do Łodzi po drodze - to polecam.


Zgłoś nadużycie #22657 19 października 2012, 22:35

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522
Dziewczyny mam ważne pytanie.
Która vit D uczulała? Wiem że przewijal się ten wątek. Poproszę odp na priv - zależy mi a nie chcę przeoczyć odpowiedzi....
z góry dzięki!!!!


Zgłoś nadużycie #22658 19 października 2012, 22:37

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

Nika napisał(a)

A skąd jesteś? nie  pamiętam.
Ten lekarz od mojej mamy jest świetny, nazywa się Czeczotka. Moja mama miała 2 operacja spieprzone on ją nieźle ponaprawiał ;-) Dożywotnia gwarancja i bezpłatne wizyty plus umiejętności fachowca. Płaci się w sumie za 2 pierwsze wiztyty i operację. potem nic.
Jak masz do Łodzi po drodze - to polecam.


ja spod Szczecina




Zgłoś nadużycie #22659 19 października 2012, 22:39

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

ewelina6660 napisał(a)

Dziewczyny jestem po prostu przeszczęśliwa, ale od początku.
Nasze spacery do tej pory wyglądały tak, że Natalka jak nie usnęła w ciągu 10 minut od wyjścia z domu to zaczynała płakać i musiałam ją brać na ręce.Wyglądało to tak, że na jednej ręce Natka, a drugą pchałam wózek.Wracałam spocona jak dziki osiół i załamana, że już do końca świata nasze spacery tak będą wyglądały.
Dzisiaj postanowiłam wypróbować spacerówkę,wyszliśmy wszyscy troje, ja z duszą na ramieniu.Natalka rozglądała się,oczy jak 5 zlotych i po pół godzinie zasnęła kamiennym snem.Cieszyłam się, ale jeszcze sceptycznie do tego podeszłam.
O 15 pojechaliśmy do mojej Przyjaciółki,bo miała mi w swojej aptece kupic tabletki anty,bo nie mam recepty,a że ona jest kierownikiem apteki,wiec nie ma z tym problemu.Jak od niej wyszliśmy to zapakowałam Natalkę do spacerówki,bo marudziła i umówiłam się z mężem,żę on pojedzie autem,a ja pójdę na nogach do Lidla (bo mieliśmy zrobić zakupy).Po kilku minutkach Natalka zasnęła mimo,że wyspana była. Hurrrrrra,chyba lubi jezdzic w wózku :) .Oto fotorelacja:



elegancko! :)
czyli jednak przejscie na spacerówkę pomogło?! wow :D
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #22660 19 października 2012, 22:39

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

Nika napisał(a)

Dziewczyny mam ważne pytanie.
Która vit D uczulała? Wiem że przewijal się ten wątek. Poproszę odp na priv - zależy mi a nie chcę przeoczyć odpowiedzi....
z góry dzięki!!!!


ja coś pamiętam, że na pewno nie uczula jakaś w kropelkach, co na receptę jest. Maryna chyba stosuje. Chciałabym wziąć receptę od lekarza w środę, także dajcie znać, jeżeli któraś z Was stosuje, jak to się zwie.


Zgłoś nadużycie #22661 19 października 2012, 22:45

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852
w ciągu jednego dnia tyle stron!!! taka ładna pogoda a wy na forum :)




Zgłoś nadużycie #22662 19 października 2012, 22:46

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

mala24 napisał(a)

w ciągu jednego dnia tyle stron!!! taka ładna pogoda a wy na forum :)


ja tam 3 godziny dworu zaliczyłam :)


Zgłoś nadużycie #22663 19 października 2012, 22:46

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Like napisał(a)

ja coś pamiętam, że na pewno nie uczula jakaś w kropelkach, co na receptę jest. Maryna chyba stosuje. Chciałabym wziąć receptę od lekarza w środę, także dajcie znać, jeżeli któraś z Was stosuje, jak to się zwie.


ja mam devkap ale też małego uczula więc pediatra zalecił całkowite odstawienie tej witaminy




Zgłoś nadużycie #22664 19 października 2012, 22:47

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522
Ela - Zuzanna śliczność!!!!


Zgłoś nadużycie #22665 19 października 2012, 22:47

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852
a ja mam doła... pokłóciliśmy się i mąż wziął i wyszedł z domu




Zgłoś nadużycie #22666 19 października 2012, 22:49

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Aneczka napisał(a)

mimo ze nie czytam prawie, to wrzuce wam moje osiagniecie dzisiejsze - Oskar na youtube :)
http://www.youtube.com/watch?v=inC5luCIra4

cudny i się śmieje super w głos :)




Zgłoś nadużycie #22667 19 października 2012, 22:49

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522

aneta74 napisał(a)

ja spod Szczecina


hehe no tak, pisałas przeciez o zakupach w niemczech :-)
srednio po drodze Ci pewnie do Lodzi :-D


Zgłoś nadużycie #22668 19 października 2012, 22:53

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490

mala24 napisał(a)

a ja mam doła... pokłóciliśmy się i mąż wziął i wyszedł z domu



to w czas... :/
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #22669 19 października 2012, 22:55

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 490
jesli mnei pamiec nie myli, to któras pisala o tej


http://cokupic.pl/produkt/VITIS-PHARMA-VITA-D-WITAMINA-D-DLA-NIEMOWLAT-KARMIONYC...

na priv tez ci przesylam-jakby co :)
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #22670 19 października 2012, 22:58

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522

Ulla napisał(a)

no niech se najpierw te kudły zwiąże, jak komus w gary zaglada ;P


dokładnie. jak mnie brzydzi kłak w jedzeniu!!!!!!
sanepid się kłania.