Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #22451 19 października 2012, 9:50

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

oll85 napisał(a)

pije 2 kawe, zjadłam jajecnice. zaraz sie ograne... ehh tylko spokojnie..... jezuu tu jest 1 straszna rzecz w sklepach i u pediatry.. wszyscy sie nają, neimki maja w dupie wsyztko i pracują bez stresu.. baba w kolejce pzredena pierd..li o mieskznaiu z 15 minut nie robią sobei niz ztego ze mis ie spieszy.. obawiam sie ,ze sie wkurw..e


ja właśnie lubie zakupy w niemczech nikt tam Ci nie rzuca rzeczy na akord na taśmę tak że nie nadążasz pakować tak jak u Nas.Człowiek nie zdąży spakować a juz kasują następnego klienta
.OLL spokojnie nie deneruj się i nie śpiesz się tak




Zgłoś nadużycie #22452 19 października 2012, 9:50

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

aneta74 napisał(a)

woli łatwiejsze wyjście :) moja starsza córa też kolo 5go mca nie chciała już cyca i nie było mocnych na nią.I tak długo karmisz przecież

no chyba o to chodzi, wieczorem zjadła trochę tej kaszki łyżeczką, więc zasnęła bez mleka, Specjalnie jej tą kaszkę na gęsto robiłam, żeby nie dawać butli. Jak zasnęła, to się przebudzała i dwa razy jadła. Koło pierwszej jak spać szłam to też i wtedy to tak porządnie ssała, potem nad ranem też fajnie pojadła! Obudziła się o ósmej i wzięła dosłownie kilka łyków i duppa!! Nie chce cyca i koniec, już prawie 10 i wiem, że na pewno głodna jest, więc co, muszę jej zrobić butlę, bo teraz jak zacznę do piersi przystawiać to zaraz będzie histeria! I co, po południu może z raz się uda żeby pojadła, a potem dopiero w nocy. Jak tak mi będzie jadła, to na pewno stracę pokarm! I tak już mam go niewiele, wiem co odciągnęłam, jak miałam tą biegunkę ostatnio, po całej nocy z dwóch piersi 70ml...makabra!


Zgłoś nadużycie #22453 19 października 2012, 9:51

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

kasia17 napisał(a)

a oto kilka zdjec ze spotkania , kolezanka mi wyslala ;)

no i oczywiście Wiktorek najprzystojniejszy!


Zgłoś nadużycie #22454 19 października 2012, 9:52

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

oll85 napisał(a)

Kasia super foty.. ja zaraz chyba zaczne ryczec. Mam dzis straszny dzien, ude dostanie zjeby straszne. musze sie wyładowac. araz zrobie 2 kawe. młody ubrany lezy na kocu. zjem cos, ogarne sie i wloke sie na to szczepienie.


Olka a co Ci? pogorszyło Ci sie pod kopułą? kopnij się w dupę i głowa do góry, nie no, jak Ty się załamujesz, to naprawdę chyba koniec świata bliski!


Zgłoś nadużycie #22455 19 października 2012, 9:54

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

aneta74 napisał(a)

ale fajne chłopaki :) )


w srodku jest dziewczynka Zuzia ;) haha ;) A sorki nie prZedstawilam babli Zuzka i Nikodem ;)

Zgłoś nadużycie #22456 19 października 2012, 9:54

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

kasia17 napisał(a)

a oto kilka zdjec ze spotkania , kolezanka mi wyslala ;)


aaale jazda!!!
jak trojaczki :)
ale Wiktor najprzystojniejszy ;) żeby nie było :D




Zgłoś nadużycie #22457 19 października 2012, 9:56

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

kasia17 napisał(a)

Ola wyluzuj ;) Jak my sie sprzeczamy to wiktor tez jest taki zezloszczony . I ostatnio tez cos mi przez sen polakuje , a moze to te kly wkoncu ? A ze smoczkziem to juz mam od miesiaca . kochana nie jestes sama tylko tak moge cie pocieszyc . Ja to zwalam wszystko na zeby, no bo co, ladnie spal przesypial noce a teraz sie wszystko urwalo, chociaz od tyg jest tak narazie ze sie budzi co 4 godziny ., wow ;)


u nas zebow nie widac, dziasla nawet nie rozpulchnione, a pobudki w nocy to chyba z glodu, jak wroce do pracy to na noc kasze bedzie dostawc, moze ja bardziej nasyci


Zgłoś nadużycie #22458 19 października 2012, 9:57

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

Like napisał(a)

Gosia o której wstajesz?


a Jasiuniowej godzinie. Waha się między 5 a 8 ;)




Zgłoś nadużycie #22459 19 października 2012, 10:00

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

ewelina6660 napisał(a)

To byl mój pierwszy raz :)


nie ma co naduzywac takich akcji, bo w koncu dojdzie do tego ze nie bedzie zwrotow w sklepach, nawet jak dana rzecz naprawde bedzie w zlym rozmiarze czy kolor nam sie przestanie podobac


Zgłoś nadużycie #22460 19 października 2012, 10:01

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

kasia17 napisał(a)

a oto kilka zdjec ze spotkania , kolezanka mi wyslala ;)


super! Wiktor oczywiście najprzystojniejszy :D

Zgłoś nadużycie #22461 19 października 2012, 10:01

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

aneta74 napisał(a)

to może porób takie małe zestawy ja tak wlaśnie robi parę bodziaków razem , bluzeczek czy spioszków i jakos pomału sprzedaje się


ja zrobiłam jeden zestaw ponad 70 sztuk, ale nie poszedł, teraz każde ubranko oddzielnie wystawiam :D

Zgłoś nadużycie #22462 19 października 2012, 10:02

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

Aneczka napisał(a)

A trudne to wystawianie? Bo nigdy nie wystawialam tylko kupuje a chce wystawić tez.


Niby nie trudne, ale jak masz do wystawienia ponad 100 rzeczy to jest z tym trochę zabawy ;)

Zgłoś nadużycie #22463 19 października 2012, 10:05

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

aniam napisał(a)

ja wczoraj miałam taki dzień, poza tym jak mąz chory to ma zakaz zbliżania się na 5 m do małego i wszystko ja muszę robić 24h/dobę


a u mnie jak maz byl chory, wszystko przy małej robił, nawet w jednym łózku spaliśmy i nic jej nie było, doszłam do wniosku że jak się ma zarazic to i tak sie zarazi, chyba ze bym meza z domu wyrzucila


Zgłoś nadużycie #22464 19 października 2012, 10:05

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Gosiulkovic napisał(a)

a ja też mogę ? ;)
:P zagłosowałam ;)


wszystkie możecie i bardzo prsoimy o głosy

Zgłoś nadużycie #22465 19 października 2012, 10:06

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

elka40 napisał(a)

słuszna uwaga :-) a poza tym kto włazi do kuchni z takimi kłakami( których jej notabene zazdroszczę, bo sama miałam takie niedawno i wiem ile zachodu wymaga taka fryzura...dlatego podejrzewam,że to może być peruka bo zawsze taka pięknie ukręcona ). Swoją drogą moja Patrycja z chłopakiem byli ostatnio w jednej z jej restauracji...szału nie ma...chore ceny, wystrój przeciętny, jedzenie też, porcje małe...nijak się to nie ma do rad jakie daje w programie.


a co ona ma innego do roboty niz siedziec u fryzjera zeby jej klaki ukladal


Zgłoś nadużycie #22466 19 października 2012, 10:07

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Ola,Like dobrze pisze.Zapal sobie kopa i humor Ci sie poprawi

Zgłoś nadużycie #22467 19 października 2012, 10:07

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

ja mam to samo. 0 ochoty


wczoraj wieczorem dostałam okresu, rano wstałam i po nogach mi ciekło dosłwoeni, jakbym była bezpośrednio po porodzie!!!
Zalewa mnie, bo co goidzne muszę tampon wtykać :(

Zgłoś nadużycie #22468 19 października 2012, 10:09

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485
objawy depresji przedporodowej na ddtnv :)

Zgłoś nadużycie #22469 19 października 2012, 10:11

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756
a i przypomnialo mi sie, ze pediatra jest formalistka i nie dala mi zaswiadczenia ze karmie piersia, musze isc do lekarza medycyny pracy, chociaz sama stwierdzila ze to glupie, bo ona wie lepiej jak karmi dziecko, no ale przepisy


Zgłoś nadużycie #22470 19 października 2012, 10:12

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

Like napisał(a)

no jak bez, z naturalnym smarowidłem ;)


ja cały czas nie mam naturalnego, nie wiem dlaczego :(