Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Magnez a PMS-jaki związek?

Zgłoś nadużycie #11 7 stycznia 2017, 21:48

wieslawa Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 180 Podziękowania: 1
Zastanawiacie się,  jaki związek ma magnez a właściwie jego niedobór z PMS? Zapoznajcie się z ciekawym artykułem poradnikowym ze strony 



https://www.magneb6.pl/dla%20kogo%20magnez/mangnez-a-pms   znajdziecie w nim kilka ciekawych informacji.

Zgłoś nadużycie #12 25 stycznia 2017, 15:32

aniucha Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2017 Posty: 247 Podziękowania: 5
Zanim sięgniemy po tabletki warto w naturalny sposób go uzupełnić. Najlepszym źródłem jest gorzkie kakao i gorzka czekolada. Dość dużo magnezu jest w ziarnach soi, pestkach dyni, kaszy gryczanej, jaglanej, fasoli, grochu, orzechach, maku i pieczywie pełnoziarnistym i bananach.

Zgłoś nadużycie #13 6 lutego 2017, 9:49

doriana Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2014 Posty: 198 Podziękowania: 3
Nie zastanawiam się już zupełnie nad PMS, mam wkładkę hormonalną levosert więc takie dolegliwości mnie już nie dotyczą, bolesne i obfite miesiączki też nie :)

Zgłoś nadużycie #14 13 lutego 2018, 13:52

kelosol Zadomowiona
Rejestracja: Lut, 2017 Posty: 81 Podziękowania: 0
ja zawsze przed okresem, zjadam 3 tabliczki czekolady, bo mam taka ochote na słodycze... to jest straszn. Od niedawna zaczełam się zabezpieczac z moim facetem i stosuje pigulki vines... i w końcu nie mam zachcianek typu czekolada przed okresem, czy napady głodu... ale magnez uzupełniam w inny sposób :)

Zgłoś nadużycie #15 21 września 2018, 0:24

Alicja01 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2016 Posty: 228 Podziękowania: 0
Ja ostatnio zetknęłam się z kosmetykami z zawartością czystego magnezu http://zechsal.pl/61-zechsallsport Przez skórę, wchłania się go o wiele więcej niż tradycyjnie przyjmowany. Stalę cierpię na niedobór magnezu, a nie lubię brać tabletek, więc myślę że pielęgnujący żel do ciała z magnezem będzie dla mnie dobrym zamiennikiem tabletki.

Zgłoś nadużycie #16 22 października 2018, 15:08

blankaa Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 146 Podziękowania: 0
Ja kojarzę, że na stronie http://www.castagnus.pl/ też było coś na ten temat wspomniane. W ich wskazówkach dotyczących wpływu diety i odżywiania na zespół napięcia przedmiesiączkowego, jeżeli dobrze pamiętam, wymieniono magnez – obok wapniu, potasu, cynku, witamin A, B6, E oraz błonnika – jako jeden z istotnych składników, które mogą nam znacząco pomóc przy nadchodzącym PMS, jeżeli będziemy je w odpowiednich dawkach dostarczać. Także jak najbardziej coś w tym musi być.

Zgłoś nadużycie #17 26 października 2018, 13:41

Maminka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 467 Podziękowania: 1
Jeśli ma to zaraz biorę ;)

Zgłoś nadużycie #18 26 października 2018, 13:56

mika.75 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 477 Podziękowania: 1
Możesz też wypróbować na sobie tabletki antykoncepcyjne, które mają pozytywny wpływ na PMS. Mam na myśli Vixpo - ja też je przyjmuję bo lekarz mi zapisał jak zgłosiłam właśnie te problemy i muszę powiedzieć, że jestem zadowolona.

Zgłoś nadużycie #19 29 października 2018, 21:23

karolciaW Świeżo upieczona
Rejestracja: Sie, 2018 Posty: 8 Podziękowania: 0
Też bym tabletek antykoncepcyjnych spróbowała, mnie belara bardzo pomogła na PMS> zaczęłam brać w celu ochrony przed ciążą a zanim pms-u to miły skutek uboczny :)