Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Lutowe mamusie 2014

Zgłoś nadużycie #14611 21 stycznia 2014, 11:26

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
vikaa a jak sie czujesz w ogole? spakowana jakby co? :)
 



Zgłoś nadużycie #14612 21 stycznia 2014, 11:28

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Vika gratulacje :) trzymam kciuki, żeby szybko poszło :) no i w miarę bezboleśnie
Dorota tak sobie marzyłam, że będzie z wagą ok 3000-3200, bo ja mała jestem :) a chciałabym sn urodzić, jak ja się urodziłam to ważyłam 2500 a mój W. też do wielgachnych nie należy. A ty kiedy masz kolejną wizytę? tą, której masz już nie doczekać?


Zgłoś nadużycie #14613 21 stycznia 2014, 11:30

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

lorelei_l napisał(a)

Vika gratulacje :) trzymam kciuki, żeby szybko poszło :) no i w miarę bezboleśnie
Dorota tak sobie marzyłam, że będzie z wagą ok 3000-3200, bo ja mała jestem :) a chciałabym sn urodzić, jak ja się urodziłam to ważyłam 2500 a mój W. też do wielgachnych nie należy. A ty kiedy masz kolejną wizytę? tą, której masz już nie doczekać?


ustawiłam suwaczek a kaczka nie chce wejść :(
wizytę u lekarza na 3 lutego, a z położną się umówiłam na 31 stycznia :)
spokojnie dasz radę sn urodzić :) :)
 



Zgłoś nadużycie #14614 21 stycznia 2014, 11:30

vikaa13 Zadomowiona
Rejestracja: Paź, 2013 Posty: 72 Podziękowania: 4
Spakowana już, mama mówi że jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale mam nadzieję że to już bo doczekać się nie mogę :)

Zgłoś nadużycie #14615 21 stycznia 2014, 11:31

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

vikaa13 napisał(a)

Spakowana już, mama mówi że jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale mam nadzieję że to już bo doczekać się nie mogę :)


hihi tylko pamiętaj, że też nie ma co za wcześnie jechać do szpitala, bo jeszcze przez ten stresiol Ci się dziecko rozmyśli hihi
 



Zgłoś nadużycie #14616 21 stycznia 2014, 11:32

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
lorelei a te skurcze co myślałaś, że to dzidzia to tak choćby między piersiami tylko niżej i takie twardnienie brzuszka?
 



Zgłoś nadużycie #14617 21 stycznia 2014, 11:34

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
No tak jak mówi Dorota, potem Cię mogą odesłać, bo ich zdaniem zbyt wcześnie i tylko się będziesz denerwować niepotrzebnie

Kurcze, Dorota, to już naprawdę niedługo :D

Idę coś przekąsić, bo za moment mąż wpadnie, do później Mamuśki


Zgłoś nadużycie #14618 21 stycznia 2014, 11:35

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

lorelei_l napisał(a)

No tak jak mówi Dorota, potem Cię mogą odesłać, bo ich zdaniem zbyt wcześnie i tylko się będziesz denerwować niepotrzebnie

Kurcze, Dorota, to już naprawdę niedługo :D

Idę coś przekąsić, bo za moment mąż wpadnie, do później Mamuśki


boje sie ze mnie nastraszyl a potem i tak sie czas bedzie ciagnac jak (to moja babcia mowi) flaki w oleju buahahah :D
smacznego :*
 



Zgłoś nadużycie #14619 21 stycznia 2014, 11:36

vikaa13 Zadomowiona
Rejestracja: Paź, 2013 Posty: 72 Podziękowania: 4
no tak :) mi dziecko się pcha na świat, a bóle czuje mój facet bo brzusio boli go drugi dzień :D

Zgłoś nadużycie #14620 21 stycznia 2014, 11:37

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
Vikaa o już faktycznie niedługo, ale lepiej poczekaj, bo często odsyłają albo zostawiają na patologii ciąży i dzidzia się rozmyśli i będziesz tam leżeć.

Lorelei gratulację udanej wizyty! :) Kamil widzę taki chłopak w sam raz :) ) Hehe urodzisz w domu, bo nie poczujesz skurczy :) Szyjka skrócona czyli już niedługo :)

Fajnie, że macie już jakieś objawy u mnie nic. Szyjka długa pozamykana skurczy brak ;p Maluch chyba stwierdził, że protestuje i dopiero w marcu wyjdzie ;)


Zgłoś nadużycie #14621 21 stycznia 2014, 11:37

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

vikaa13 napisał(a)

no tak :) mi dziecko się pcha na świat, a bóle czuje mój facet bo brzusio boli go drugi dzień :D


pewnie już cały zestresowany :) :)
 



Zgłoś nadużycie #14622 21 stycznia 2014, 11:38

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
Dorotka a Kamil idzie z Tobą rodzić?


Zgłoś nadużycie #14623 21 stycznia 2014, 11:39

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

ewka90 napisał(a)

Vikaa o już faktycznie niedługo, ale lepiej poczekaj, bo często odsyłają albo zostawiają na patologii ciąży i dzidzia się rozmyśli i będziesz tam leżeć.

Lorelei gratulację udanej wizyty! :) Kamil widzę taki chłopak w sam raz :) ) Hehe urodzisz w domu, bo nie poczujesz skurczy :) Szyjka skrócona czyli już niedługo :)

Fajnie, że macie już jakieś objawy u mnie nic. Szyjka długa pozamykana skurczy brak ;p Maluch chyba stwierdził, że protestuje i dopiero w marcu wyjdzie ;)


Ewka nie znasz dnia ani godziny ! :D
ja właśnie dzwoniłam do położnej i właśnie mówiła, że w szpitalu mają tendencję do zostawiania na patologii, a wiadomo potem się głównie leży i się hamuje tą akcję i najlepiej poczekać w domku na bóle.
Tylko jak tu ktoś ma czekać jak ma tyle km do przejechania hihi

ej martwię się o baszkę bo tak zniknęła nagle a wczoraj się źle czuła... na smska też nie odpisuje :/
 



Zgłoś nadużycie #14624 21 stycznia 2014, 11:41

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

ewka90 napisał(a)

Dorotka a Kamil idzie z Tobą rodzić?


jasne :) mam nadzieję, że akurat nie będzie wpracy bo go uduszę. Nie wyobrażam sobie być sama na porodówce...

nasze dzieci czekają na śnieg Ewka :P U nas ta sama pogoda to wiesz :D
 



Zgłoś nadużycie #14625 21 stycznia 2014, 11:42

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
oj no mam nadzieję, że z Baszką wszystko dobrze. Może odpoczywa lub z mamą siedzi :) Poczekamy, aż odpisze... A jak tam Kincia odezwała się?


Zgłoś nadużycie #14626 21 stycznia 2014, 11:43

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290

Dorota93 napisał(a)

jasne :) mam nadzieję, że akurat nie będzie wpracy bo go uduszę. Nie wyobrażam sobie być sama na porodówce...

nasze dzieci czekają na śnieg Ewka :P U nas ta sama pogoda to wiesz :D




hehe może faktycznie czekają :) Ale mój i tak ma więcej czasu niż Twój więc może się doczeka :) Gorzej z Igorkiem :)


Zgłoś nadużycie #14627 21 stycznia 2014, 11:43

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

ewka90 napisał(a)

oj no mam nadzieję, że z Baszką wszystko dobrze. Może odpoczywa lub z mamą siedzi :) Poczekamy, aż odpisze... A jak tam Kincia odezwała się?


wlasnie kincia to chyba jechala dzis na badania morfologia itp jak mi sie nie myli...
 



Zgłoś nadużycie #14628 21 stycznia 2014, 11:44

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

ewka90 napisał(a)

hehe może faktycznie czekają :) Ale mój i tak ma więcej czasu niż Twój więc może się doczeka :) Gorzej z Igorkiem :)


w najgorszym wypadku za miesiąc będą wywoływać to może śnieg spadnie :D
 



Zgłoś nadużycie #14629 21 stycznia 2014, 11:44

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
Jestem jestem :-)




Zgłoś nadużycie #14630 21 stycznia 2014, 11:45

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290

Dorota93 napisał(a)

w najgorszym wypadku za miesiąc będą wywoływać to może śnieg spadnie :D




hehe tak źle nie będzie ;) Jak on się tak pcha to miesiąc już nie wysiedzi :)