Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Lutowe mamusie 2014

Zgłoś nadużycie #13831 17 stycznia 2014, 12:17

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
Ale slodziaki a najlepsze to body z kamizelką hihi




Zgłoś nadużycie #13832 17 stycznia 2014, 12:19

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
heh tez mi sie spodobal :)
baszka widzę, że jakoś humorek Cię opuścił. coś się stało?
 



Zgłoś nadużycie #13833 17 stycznia 2014, 12:21

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
I tak ie podziwiam :-) mi to Nina po.wczorajszym dniu juz sie tak nisko zsunela, ze jakas masakra... a tak sobie myslalam wczoraj skoro dalam rade to moze w sobote na jakies zakupy, ale W. i tak pewnie nie pozwoliby mi... p a przeciez musze nowe ciuchy kupic na nasze wieczorne wyjscia na przysly tydzien hihi

Kincia juz wystarczy odwroc sie hihi




Zgłoś nadużycie #13834 17 stycznia 2014, 12:21

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
basza to na allegro :D
 



Zgłoś nadużycie #13835 17 stycznia 2014, 12:24

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
No jakas wypompowana jestem i wiesz co wargi mi tak spuchly ze wygladam jakbym cos sobie wstrzyknela. Taki sexi look. A do bolu brzuszka sid przylaczam.




Zgłoś nadużycie #13836 17 stycznia 2014, 12:26

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375

Dorota93 napisał(a)

basza to na allegro :D


Dorotka ale to nie dojdzie a 27 juz do szpitala ide i nie wiem czy bede mogla sie wyrywac na nasze wieczorne biby :-)




Zgłoś nadużycie #13837 17 stycznia 2014, 12:32

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

basza napisał(a)

Dorotka ale to nie dojdzie a 27 juz do szpitala ide i nie wiem czy bede mogla sie wyrywac na nasze wieczorne biby :-)


a no tak.. ej to jeszcze 10 dni tylko !!
 



Zgłoś nadużycie #13838 17 stycznia 2014, 12:33

Konto usunięte
Żyję nie udusiłam się ,ale stwierdzam że poszewki nie ma co zakładać ,bo to traci swój sens .poprostu trzeba częściej prać tą poduszkę ,a mozna prać ją w pralce :D

Zgłoś nadużycie #13839 17 stycznia 2014, 12:35

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375

Dorota93 napisał(a)

a no tak.. ej to jeszcze 10 dni tylko !!


Aaaaaaaa no.tylko 10 za 11 dni moze Ninuch juz byc ze mną... nie wiem czy bardziej się boję czy cieszę




Zgłoś nadużycie #13840 17 stycznia 2014, 12:36

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375

kincia napisał(a)

Żyję nie udusiłam się ,ale stwierdzam że poszewki nie ma co zakładać ,bo to traci swój sens .poprostu trzeba częściej prać tą poduszkę ,a mozna prać ją w pralce :D


No i git :-) . Ja dzisiaj będę jeszcze wybierać tą do karmienia jakąś.




Zgłoś nadużycie #13841 17 stycznia 2014, 12:37

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
też bym już chciała być po :)
 



Zgłoś nadużycie #13842 17 stycznia 2014, 12:42

Konto usunięte

basza napisał(a)

No i git :-) . Ja dzisiaj będę jeszcze wybierać tą do karmienia jakąś.


Basza a laktator kupujesz ? Bo ja mam dylemat :D

Zgłoś nadużycie #13843 17 stycznia 2014, 12:47

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

kincia napisał(a)

Basza a laktator kupujesz ? Bo ja mam dylemat :D


a mnie sie nie zapyta :(
 



Zgłoś nadużycie #13844 17 stycznia 2014, 12:47

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375

kincia napisał(a)

Basza a laktator kupujesz ? Bo ja mam dylemat :D


z laktatorem mam tez dylemat, podobnie jak z podgrzewaczem, a sterylizator kupowalyscie? Ja kupilam podgrzewacz tykko samochodowy, ale teraz mysle, ze w domu bedzue wygodnie jak nie trzeba bedzie mierzyc temp... ale z drugiej strony przeciez jak bede do kogos szla to termometr bedzie musial wystarczyc. Ciagle nowe dylematy




Zgłoś nadużycie #13845 17 stycznia 2014, 12:49

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

basza napisał(a)

z laktatorem mam tez dylemat, podobnie jak z podgrzewaczem, a sterylizator kupowalyscie? Ja kupilam podgrzewacz tykko samochodowy, ale teraz mysle, ze w domu bedzue wygodnie jak nie trzeba bedzie mierzyc temp... ale z drugiej strony przeciez jak bede do kogos szla to termometr bedzie musial wystarczyc. Ciagle nowe dylematy


ja sterylizatora nie kupuę. Wrzątek wystarczy ;)
 



Zgłoś nadużycie #13846 17 stycznia 2014, 12:49

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
Kurde a jak nie bedzie pikarmua taki laktator to nie jest wcale tania sprawa. A moje przyjacioly te co karmily to mowily ze i tak wolaly same odciagac, bo wtedy masz wyczucie.Ja chyba dopiero po porodzie jesli juz




Zgłoś nadużycie #13847 17 stycznia 2014, 12:50

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375

Dorota93 napisał(a)

ja sterylizatora nie kupuę. Wrzątek wystarczy ;)


No i chyba mam takie samo zdanie. A podgrzewacz kupowalas ??




Zgłoś nadużycie #13848 17 stycznia 2014, 12:52

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

basza napisał(a)

No i chyba mam takie samo zdanie. A podgrzewacz kupowalas ??


też tylko samochodowy ;)
ja chyba jak coś to potem kupię podgrzewacz jeśli już. wodę będę mieć w razie co zawsze przegotowaną, więc wystarczy podgrzać i papu gotowe :) póki co takie mam zdanie
 



Zgłoś nadużycie #13849 17 stycznia 2014, 12:55

Anett Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1340 Podziękowania: 354
Przepraszam, że rano byłam taka mało kontaktowa, juz mi lepiej :)
poza tym już mam spokój, odprawiłam Michała do pracy :) a zaraz następna część domowników jedzie po babcie, dostała wypis na weekend a co dalej nie wiem...

Dorotka śliczne zakupy. ja mam pajace welurkowe ze dwa, pożyczone ale zawsze coś :)
Kincia fajna ta podusia, ale właśnie wydaje mi się ża jak się założy na nią poszewkę to straci swoje właściwości :) a mój kocur też chrapie, ale niestety nie tylko, teraz też kicha i prycha blee no przeziębiła się po prostu :)
Basza pamiętaj grunt to nastawienie, będzie dobrze zobaczysz :*

A co do łóżeczka, moje jeszcze w garażu czeka na tuning ehh...
A rozmiarami ubranek na razie nie ma co się przejmować, 56 mam chyba ze dwa pajace i tyle :) własnie będzie się podwijać rękawki a nie ma co więcej kupować, zresztą popatrzcie na tabelkę styczniówke, dzieciaczki rodziły się nawet ponad 60 cm długości :)

Jeśli mogę się wtrącić do Waszych dylematów, to ja pożyczyłam elektryczny laktator, o sterylizatorze w ogóle nie myślałam - nie kupuję i podgrzewacza też miałam nie kupować ale ostatnio moja mama się pytała czy kupujemy bo ona miała kiedys i się sprawdzał, więc nie wiem może będzie chciała nam kupić :) a jak nie to we wrzątku będzie się podgrzewać, termometr też kupujemy w lutym :)

Zgłoś nadużycie #13850 17 stycznia 2014, 12:56

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
dzwoniłam do labolatorium, mam jakieś cholerstwo :/
i za to muszę dopłacić 45zł, żal