Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Lutowe mamusie 2014

Zgłoś nadużycie #13051 14 stycznia 2014, 14:00

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
Ewa moja.Nina tez ma mniejszy brzuchol.prawie o 3 tygodnie, ostatnio tez miala :-) Moj doktorek powiedzial ze to normalne, ze dzidziul moze byc na wdechu to raz, a dwa taka uroda moze byc... najwazniejsze czy od ostatniego usg brzuch urosl.




Zgłoś nadużycie #13052 14 stycznia 2014, 14:01

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
jak narazie tylko ta komoda z kosmetykami i wanienka wyszorowana przez mojego K :)
dziś się zabiorę za prasowanie bo mam kupę rzeczy na łóżeczku. Torba w połowie spakowana. no ale muszę dokupić np szlafrok, klapki i spakować małego. a nie wiem jakie ciuszki mu spakować. ogólnie jeszcze syf mam jeśli o to chodzi, bo co z tego, że kupione jak wszystko gdzie indziej położone.... niewyprasowane itd
 



Zgłoś nadużycie #13053 14 stycznia 2014, 14:02

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
najważniejsze być pod kontrolą kobietki :) a wszystko będzie dobrze :)
 



Zgłoś nadużycie #13054 14 stycznia 2014, 14:02

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290

basza napisał(a)

Ewa moja.Nina tez ma mniejszy brzuchol.prawie o 3 tygodnie, ostatnio tez miala :-) Moj doktorek powiedzial ze to normalne, ze dzidziul moze byc na wdechu to raz, a dwa taka uroda moze byc... najwazniejsze czy od ostatniego usg brzuch urosl.



Dlatego pewnie kazał mi znów przyjść za tydzień, żeby porównać wymiary. W sumie ja też zawsze byłam chudzinka dopiero jak zaczęłam pracę biurową to trochę przybrałam więc przestaje się martwić ale odpoczywam więcej :)


Zgłoś nadużycie #13055 14 stycznia 2014, 14:03

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
Dorotka to szykuj szykuj ;p Bo niedługo to potrwa :)


Zgłoś nadużycie #13056 14 stycznia 2014, 14:04

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
No i bardzo dobra decyzja... juz niedlugo.... dasz radę. Mi doktorek powiedzial wczorak a po kim Ona ma miec duzy brzuch... :-) . Takze Ewus duzo spokoju i odpoczynku Moja Kochana DZielna Mamusiu :-)




Zgłoś nadużycie #13057 14 stycznia 2014, 14:05

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
A i Ewcia kolejny skonczony tydzien :-) . Gratulacje Slicznotko :-)




Zgłoś nadużycie #13058 14 stycznia 2014, 14:06

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

ewka90 napisał(a)

Dorotka to szykuj szykuj ;p Bo niedługo to potrwa :)


ej ile jest takich przypadków, że lekarz straszył itp a potem i tak się chodziło po terminie :) :)

wy chudzinki jesteście, to i maluszki małe :)
 



Zgłoś nadużycie #13059 14 stycznia 2014, 14:06

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
Mój mąż to mi dostawę owoców zrobił i soczków owocowych i oczywiście zabronił cokolwiek robić jak go nie ma :) Więc przynajmniej odpocznę :D :D No i mogę bezkarnie jeść :) Lekarz kazał :) )


Zgłoś nadużycie #13060 14 stycznia 2014, 14:07

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
kurde ja to mam zaćmienie i tych suwaczków nie widzę, ale Ewka i ja Tobie gratuluję :)

p.s fryty i camembert w piekarniku. NAJEM SIĘ !
 



Zgłoś nadużycie #13061 14 stycznia 2014, 14:08

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
A ile razy jest tak, że niby jeszcze żadnych oznak porodu a za dwa dni się dziecko rodzi :) )


Zgłoś nadużycie #13062 14 stycznia 2014, 14:08

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

ewka90 napisał(a)

No i mogę bezkarnie jeść :) Lekarz kazał :) )


korzystaj korzystaj bo potem to 3/4 z tego co teraz jemy, pójdzie w odstawkę !
 



Zgłoś nadużycie #13063 14 stycznia 2014, 14:08

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

ewka90 napisał(a)

A ile razy jest tak, że niby jeszcze żadnych oznak porodu a za dwa dni się dziecko rodzi :) )


nooo nigdy niewiadomo co komu się przytrafi, ma to też swój urok :)
 



Zgłoś nadużycie #13064 14 stycznia 2014, 14:08

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
Ja zjadłam pyszną zupkę neapolitańską :) ) teściowa posłała :) )


Zgłoś nadużycie #13065 14 stycznia 2014, 14:09

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
A Ja jutro grzeszę jadę do kosmetyczki tylko ciiiii przed doktorkiem :-)




Zgłoś nadużycie #13066 14 stycznia 2014, 14:11

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
Dorotka Ty mnie tym camembertem zabijesz a Ja się boję go.zjeść a tak mi się chce. Ja wlasnie wciagnelam kaszke.manna.na mleku kokosowym z malinkami i miodkiem. Pyszota. Czekamy na zgagę




Zgłoś nadużycie #13067 14 stycznia 2014, 14:11

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
A co będziesz robić Basza? Jak będziesz tam grzecznie siedzieć to nie poskarżę doktorkowi ;)


Zgłoś nadużycie #13068 14 stycznia 2014, 14:11

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

basza napisał(a)

A Ja jutro grzeszę jadę do kosmetyczki tylko ciiiii przed doktorkiem :-)


a co tam, ciężarna też kobietka :) Tylko po kosmetyczce odrazu do wyrka !
idę dokończyć obiad :)
 



Zgłoś nadużycie #13069 14 stycznia 2014, 14:13

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

basza napisał(a)

Dorotka Ty mnie tym camembertem zabijesz a Ja się boję go.zjeść a tak mi się chce. Ja wlasnie wciagnelam kaszke.manna.na mleku kokosowym z malinkami i miodkiem. Pyszota. Czekamy na zgagę


zabiję? czemu hehe
ja już nieraz jadłam w ciąży. co nas nie zabije to nas wzmocni :) w piekarniku się pozbywa wszystkich złych rzeczy pod wpływem temperatury :)
 



Zgłoś nadużycie #13070 14 stycznia 2014, 14:13

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
ja też na chwilę się prześpię i wrócę do Was :) Smacznych obiadów!