Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Lutowe mamusie 2014

Zgłoś nadużycie #12371 10 stycznia 2014, 12:48

Anett Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1340 Podziękowania: 354
Tak jest, wytrzymasz! :)

Uciekam Mamcie, boli mnie już dupka i plecy - trzeba się odprężyć a potem zerknąć w notatki blehh... :)


aaaaa jeszcze na koniec muszę się pochwalić, jutro jedziemy po wózek! :) tym bardziej jest to przyjemne, że bierzemy ze sobą przyszłą ciocię (moją siostrę) i jej portfel w tym celu (skoro się uparła) hihi

Miłego popołudnia! :)

Zgłoś nadużycie #12372 10 stycznia 2014, 12:48

Kiniaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 803 Podziękowania: 165
Hejooo :) ale pogaduchy was się czepiły ;) a ja zarobiona i nie mam jak posiedzieć z wami ,ale przywitać sie to ja wpadłam do was ;)
nadrobiłam kilka stron i musze przyzanac że ślicznoty z was mamuśki i te śliczne brzuszki,ja swój pokaże po sesji 18ego mamy :)
wracam do obowiązków bo wyrobić sie nie mogę,za powolna dziś jestem.. jak żółw :)
Natanek :)




Zgłoś nadużycie #12373 10 stycznia 2014, 12:55

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
miło, że wpadłaś Kiniaa i pamiętasz o nas, bo co niektóre to już zapomniały :P
u mnie za 12 zdjęć jest koszt 500zł :( boli po kieszeni :(
 



Zgłoś nadużycie #12374 10 stycznia 2014, 12:57

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Anett cierpliwości do nauki. I uczyć się, a nie z chłopem siedzieć ! :P
 



Zgłoś nadużycie #12375 10 stycznia 2014, 13:03

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
No Dorotka faktycznie drogo. Ja napisałam wiadomość do takiej znajomej fotografki więc zobaczymy.

Idę robić obiad. Miłego po południa, chociaż pewnie jeszcze wpadnę.


Zgłoś nadużycie #12376 10 stycznia 2014, 13:04

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
ej co robicie na obiad? :D
 



Zgłoś nadużycie #12377 10 stycznia 2014, 13:15

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
Ja mam dzisiaj brazowy ryz gotowany na mleku kokosowym zapieczony z jablkami. Oychota :-)




Zgłoś nadużycie #12378 10 stycznia 2014, 13:16

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
Dorotka.czemu Ty na suwaczku wyprzedzasz mnie tylmo o tydzien, a bylo o.2?




Zgłoś nadużycie #12379 10 stycznia 2014, 13:17

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
Kincia.przestan smyrac kota ;-) dawaj tu do Nas




Zgłoś nadużycie #12380 10 stycznia 2014, 13:20

Niutka26 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 451 Podziękowania: 199
jestem z powrotem
wzięłam się za układanie ostatniej paczki ubranej od koleżanki,ale tak się zmęczyłam tym rozkładaniem i zapisywaniem rozmiarów,które i tak są jakies dziwne (bo jeden kaftanik jest na 3-6mc a drugi identyczny na 6-12 :) ) że usiadłam przy misce cheerios'ów i musze chwilę odsapnąć..
dzisiaj jestem umówiona z mężem na prasowanko.
ciekawe jak nam to pójdzie,bo jest tego trzy kartony :/
na dowód wklejam co zrobiłąm przez tą godzinę :P



Zgłoś nadużycie #12381 10 stycznia 2014, 13:23

Niutka26 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 451 Podziękowania: 199
ja dzisiaj robię standardowy,tradycyjny polski obiad :D
ziemniaczki z filetem z kurczaka i ogórek z pomidorkiem w śmietanie :)
szybko,prosto ale smacznie :)



Zgłoś nadużycie #12382 10 stycznia 2014, 13:29

Konto usunięte

basza napisał(a)

Dorotka.czemu Ty na suwaczku wyprzedzasz mnie tylmo o tydzien, a bylo o.2?


bo Dorota oszukuje! już jej to pisałam ,ma termin wcześniejszy ,ale ustawiła sobie ten najdalszy ,bo mówi że przenosi ciąże !!! a pewnie pierwsza się wykluje :D

Zgłoś nadużycie #12383 10 stycznia 2014, 13:30

Konto usunięte

basza napisał(a)

Kincia.przestan smyrac kota ;-) dawaj tu do Nas


ahahhaa :D

Zgłoś nadużycie #12384 10 stycznia 2014, 13:30

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Basza zyc nie umierac z takimi pysznosciami :) niutka do ciebie tez bym na obiadeknwpadla :)
Baszko bo ja teraz ustawilam na termin z om jak powiedzialyscie ze z usg sie nie liczy :)
 



Zgłoś nadużycie #12385 10 stycznia 2014, 13:34

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
ale się rozkręciłyście- 4 strony przez 2 godziny :) ślicznie wszystkie wyglądacie :) widać, że już z nas prawdziwe brzuchaczki :) kabel jest z mężem w pracy, więc zdjęcia będą później
dzięki wszystkim za informację o kocykach :) widać, że mój jeden bez wkładu do wózka to może być mało :)
Basza :) podziwiam Cię i mam nadzieję, że kolejna operacja czyli CC, przebiegnie tak, że będziesz z niej pamiętać jedynie pierwsze widok swojego Malucha :) super, że czeka Cię sesja :) pewnie wspaniała pamiątka z tego będzie :P a ty masz dodatkową motywację :D
Niutka ryczałtem rozliczam najem mieszkania i ryczałt (pit 2 8) się do 20 stycznia składa, jak byłam na KPiR to normalnie do 30 kwietnia był czas
Kincia i Anett wydaje mi się, że przesyłka jest za free jak zrobisz zamówienie w aptece za 300 zł, ale jakoś strasznie szybko się tą granicę przekracza :/
Anett miłej wyprawy po wózek :)

Odnośnie urlopów, biorę najpierw 100% macierzyńskiego a potem 60% rodzicielskiego, bo przy średniej pensji w skali roku dostaje się 2 tysiące więcej niż przez cały rok mając 80%, wynika to z nierównych miesięcy ect.,
A w kwestii staników na szkole mówili, żeby brać te bez fiszbik, ale przyznam, że strasznie mi się nie podobają :) próżna jestem i chciałabym miec ładniejsze :P

U mnie dziś makaronowa zapiekanka gyros :) ale zabiorę się za jej robienie o 15 30 teraz mi się nie chce :)


Zgłoś nadużycie #12386 10 stycznia 2014, 13:34

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Kincia jak to sie czyta u Ciebie na suwaczku: 3 tyg i 5 dni o matko :D
 



Zgłoś nadużycie #12387 10 stycznia 2014, 13:35

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
idę jeść ogórki konserwowe, bo jakoś mnie natchnęło :)


Zgłoś nadużycie #12388 10 stycznia 2014, 13:36

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
Niutka no to ladnie bedzie mial Małz prasowania :-) . Ja mojego nie widzę o nie...

A czemu się nie liczy mi dr mowil, ze albo on albo pierwsze usg - ale ze czesto pierwsze usg jest trafne :-) .

No Kincia kotek wreszcie zdolal sie wyrwac z Twych czulych objec i jestes. Zamowilas juz woombiaka, bo Ja nie moge sie zdecydowac ktory chce




Zgłoś nadużycie #12389 10 stycznia 2014, 13:38

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Niutka ale Twoj kawaler ma spodni no no :)
 



Zgłoś nadużycie #12390 10 stycznia 2014, 13:39

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
Dorotka to zapraszam na obiadek, pol.lozka wolne to legniesz :-) .

Lorelai to mowisz.ze.bardziej sie oplaca.wziac najpierw.100% a potem 60%... i.w kazdym przypadku tak.jest ??