Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Lutowe mamusie 2014

Zgłoś nadużycie #11871 7 stycznia 2014, 0:31

Konto usunięte
Niutka z zusem to jest ciężka sprawa :( trzymam kciuki zebyś dowiedziała się o co chodzi ,jak będą niemiłe to powiedz zeby Cię nie straszyły bo jesteś w ciąży i może to źle się skończyć ,ja dzięki temu tekstowi chorobowe wkońcu wywalczyłam :D powodzenia !! :* daj znać co gadali :)

Zgłoś nadużycie #11872 7 stycznia 2014, 0:32

Konto usunięte
Dobranoc Mamusie :* wstałam po magnez ,bo znów powoli zaczyna się kolejka górska skórczy :( jak będzie mocno bolało to jadę do szpitala ! Nawet w środku nocy ! Diana jest najważniejsza :)

Zgłoś nadużycie #11873 7 stycznia 2014, 7:56

Kiniaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 803 Podziękowania: 165
Wpadam życzyc wam miłego, spokojnego dnia :) ja przy śniadanku i zaraz uciekam do pracy ;)
KINCIA-jak skórcze tej nocy ??
Natanek :)




Zgłoś nadużycie #11874 7 stycznia 2014, 7:59

Kiniaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 803 Podziękowania: 165
KINCIA-mam nadzieje ze bez szpitala się obeszło bo coś się nie odzywasz z rana :(
Natanek :)




Zgłoś nadużycie #11875 7 stycznia 2014, 8:05

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Bo koncia o tej godzinie zazwyczaj spi jeszcze, badzmy dobrej mysli :) jak cos to miala mi posac, ale nie pisala to pewnie w domku jest :)
 



Zgłoś nadużycie #11876 7 stycznia 2014, 8:11

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
Niutka powodzenia z ZUS-em :) Jak już będziesz po rozmowie to napisz czy coś się dowiedziałaś...

Kiniaa również życzę miłego dnia w pracy :)

Kincia jak tam skurcze? Mam nadzieję, że ustąpiły trochę?

Dorotka wychodzisz dzisiaj? I jak się czujesz?

Diglab jak minęła nocka? Zasnęłaś wreszcie czy niespokojny sen?

Anett super, że nagrałaś filmik :) Fajną pamiątkę będziesz miała. Co do krwawiących dziąseł to ja od początku ciąży mam przy codziennym myciu zębów, chyba kilka razy mi się tylko to nie zdarzyło. A powiedz mi w czym masz zamiar rodzić? Bo mnie jakoś ostatnio męczy ta sprawa szpitala. Jak to będzie wyglądać itd...

Basza jak tam po nocy? Znam ten ból, bo mój mąż też dzisiaj poszedł do pracy pierwszy raz od 19 grudnia...;/

Muszę włączyć jakieś pranie dla Małego, bo na prawdę się nie wyrobię. No i dzisiaj czekam na księdza. Jeszcze muszę odwiedzić drogerię by kupić jakieś świeczki na stół, bo mam same takie zapachowe ;p


Zgłoś nadużycie #11877 7 stycznia 2014, 8:28

Konto usunięte
Hej Mamcie :*
Kinia Ty się zapracujesz kobieto ! :) dzięki :* najadłam się magnezu i jakoś przetrwałam :) co tam u Kornelki ? :) miłego dnia ! :*
Dorota jak Ty mnie znasz xD ahaha . Trzymam kciuki żebyś dziś do domku wróciła :*
Ewka zaczynało się wczoraj ostro ,ale nie rozkręciło się całe szczęście na dobre :) noc spoko ,tylko te nogi puchną ,ale damy rade :) dzięki za pamięć :* gratki skończonego tyg ! :* udanej kolendy :) a tam odpal zapachowe te świeczki :D

Zgłoś nadużycie #11878 7 stycznia 2014, 8:43

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
Kincia coś mi się wydaje, że Ty nam na pewno do lutego nie wytrzymasz :) ) Lepiej sobie już wszystko przygotuj :)


Zgłoś nadużycie #11879 7 stycznia 2014, 8:58

Konto usunięte

ewka90 napisał(a)

Kincia coś mi się wydaje, że Ty nam na pewno do lutego nie wytrzymasz :) ) Lepiej sobie już wszystko przygotuj :)


Akurat :P nie chcę rodzić w styczniu ! Nie lubie stycznia :P wolę luty :D
Ale serio to musze do końca swoją torbe do szpitala ogarnąć bo mnie to stresuje :D jak bd gotowa w 100% to poród mi się zacznie w marcu :D

Zgłoś nadużycie #11880 7 stycznia 2014, 9:02

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
Hehe to lepiej przygotuj całą torbę i jak będziesz już gotowa i spokojna to Diana posiedzi wtedy do lutego :) Ale pamiętaj, że jesteś lutóweczką, nawet jak urodzisz w styczniu :) )


Zgłoś nadużycie #11881 7 stycznia 2014, 9:03

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
Idę po te świeczki i przy okazji na spacer się przejdę :) ) Wczoraj też wybraliśmy się z mężem na ponad godzinny spacer i od razu lepiej się w nocy spało :)


Zgłoś nadużycie #11882 7 stycznia 2014, 9:11

Konto usunięte

ewka90 napisał(a)

Idę po te świeczki i przy okazji na spacer się przejdę :) ) Wczoraj też wybraliśmy się z mężem na ponad godzinny spacer i od razu lepiej się w nocy spało :)


Ja tam nigdzie się nie wybieram :P nawet jak mnie z tego forum "wygonicie" to zostaje :P hihi . Masz racje nie ma to jak spacer ,też muszę gdzieś wyjść się przejść bo siedzę jak taki dziad w domu tylko ,ostatni raz byłam na dworzu w piątek i to jeszcze tylko z samochodu do domu :) chyba jestem niedotleniona :D miłego dnia ! :*

Zgłoś nadużycie #11883 7 stycznia 2014, 9:15

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Do jutra mnie tu chca trzymac :(
 



Zgłoś nadużycie #11884 7 stycznia 2014, 9:20

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
Dzien doberek!

Dorotka dosc juz tego spa :-) do domu pora Kochana.

Kincia Ja codziennie sobie powtarzam trzeba spakowac torbę i... Moze Ty nie lubisz stycznia ale Diana lubi ;-) , a tak na powaznie niech sobie jeszcze posiedzi gdzie Jej bedzie tak dobrze. Doczytalam.wczoraj o Twoim mezu - no.to.mamy podobnych panow.w.domu :-) . Ciekawe co z tymi.coreczkami tatusia bedzie.

Diaglab Ty po.prostu imprezowalas a Ja się zamartwiałam :-) ale.to fajnie, ze.mialas gosci... Ja to juz zdziczalam do reszty. Teraz byle do 13 a potem niech sie.dzieje wola nieba :-) .

Niutka powodzenia z Zusem :-) .

Ewa a co zapachowe nie mogą być? Jak.się czujesz ??




Zgłoś nadużycie #11885 7 stycznia 2014, 9:21

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
Ewa gratki skonczonego tygodnia :-)




Zgłoś nadużycie #11886 7 stycznia 2014, 9:36

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
Zapachowe by mogły być ale mam same jakieś ziarenka kawy i kwiatki :) Już byłam i kupiłam :)

Dorotka może faktycznie jak tak będzie lepiej to poleż tam, przynajmniej mają Igorka na oku :) A sama mówiłaś, że towarzystwo masz fajne.


Zgłoś nadużycie #11887 7 stycznia 2014, 9:51

qasha Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 2203 Podziękowania: 705
czesc mamusie :)

ja wpadam na szybko sie tylko przywitac. nadrobie was z domku, bo w pracy zawrót głowy :)

Zgłoś nadużycie #11888 7 stycznia 2014, 10:08

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Towarzystwo fajne ale wszyscu dzis wychodza oprocz mnie
 



Zgłoś nadużycie #11889 7 stycznia 2014, 10:22

babeluniek Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 950 Podziękowania: 222
Hej,
Dorotka, najważniejsze, że jesteś pod kontrolą :) Sama mi tak napisałaś, kiedy ja leżałam w szpitalu :)

Dziewczęta, mam pytanie. Jak będzie zima to jak będziecie ubierać maluchy na spacery? Mam ten gruby kombinezon - naprawdę grubaśny i jak wsadzę małą do wózka to wystarczy jak przykryję ją kocykiem no i tą osłonką w gondoli czy pakować ją jeszcze do śpiworka? Mam coś takiego http://allegro.pl/karex-spiwor-spiworek-do-wozka-owcza-welna-90-cm-i3816220218.h... ale nie wiem czy to nie za dużo...

Zgłoś nadużycie #11890 7 stycznia 2014, 10:36

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Hej :)

Dziękuję za życzenia zdrowia- katar się zmniejszył, ale niestety mam teraz suchy kaszel, więc na 11 się wybieram do internisty, niech mnie osłucha, żeby nie zeszło jeszcze niżej.
A jestem już po wizycie u gin- Kamil w końcu się ustawił główką w dół :) i na 99% już się nie przekręci, więc nie muszę się martwić :D mogę zacząć zwiedzać szpitale. Maluch waży 2200 g :) co mnie bardzo cieszy.
Pytałam swoją położną o herbatkę z liści malin i powiedziała, że pomaga, ale żeby ją pić po 38 tygodniu, dla pewności, żeby nie wywołała wcześniejszego porodu.