Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Lutowe mamusie 2014

Zgłoś nadużycie #11711 5 stycznia 2014, 14:53

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Witam się i ja :)

Dorota- trzymam kciuki, żeby wszystko się dobrze skończyło, a szpital choć brzmi strasznie nie zawsze musi taki być :) a w końcu zrobią wszystko, żeby Maluch (choć 2,5 kg to już duży facet) był zdrowy i bezpieczny
Ewka- spójrz na to z tej strony, jak jest wiele ubranek dla Malucha, to rzadziej będziemy prać :) ja sobie tak wmawiam przewalając te tony rzeczy do prasowania
Basza- leż grzecznie, a rzeczami na które nie masz wpływu się nie stresuj, bo po co, Nina tyle już wytrzymała, że może uda się jeszcze te 4 tygodnie dotrwać
Qasha- super, że przy takiej ilości km i siedzenia, nie masz problemów z żylakami czy generalnie krażeniem
Ece- a lekarz Ci nie zapisał czegoś na te bóle? bo jak Ada będzie się obniżać przed porodem to będzie pewnie jeszcze bardziej naciskać

U nas dziś jest 14 stopni :) więc oczywiście nie mogłam nie skorzystać i wyciągnęłam męża na spacer :) najśmieszniejsze jest to, że jak mam stać to kręgosłup mnie boli po 30 sekundach, a chodzić mogę godzinę i wszystko jest ok :) teraz się zabrałam za 4 pranie :) ale na szczęście już ostatnie.
Mam do Was jeszcze pytanie o pielęgnację kikuta pępowiny u Maluchów- u nas na szkole polecli Octanisept, ale znajoma mówi, że bez sensu wydawać kasę skoro można korzystać ze zwykłego spirytusu. Jakie Wy macie plany w tym zakresie?


Zgłoś nadużycie #11712 5 stycznia 2014, 15:08

Konto usunięte

lorelei_l napisał(a)

Witam się i ja :)

Dorota- trzymam kciuki, żeby wszystko się dobrze skończyło, a szpital choć brzmi strasznie nie zawsze musi taki być :) a w końcu zrobią wszystko, żeby Maluch (choć 2,5 kg to już duży facet) był zdrowy i bezpieczny
Ewka- spójrz na to z tej strony, jak jest wiele ubranek dla Malucha, to rzadziej będziemy prać :) ja sobie tak wmawiam przewalając te tony rzeczy do prasowania
Basza- leż grzecznie, a rzeczami na które nie masz wpływu się nie stresuj, bo po co, Nina tyle już wytrzymała, że może uda się jeszcze te 4 tygodnie dotrwać
Qasha- super, że przy takiej ilości km i siedzenia, nie masz problemów z żylakami czy generalnie krażeniem
Ece- a lekarz Ci nie zapisał czegoś na te bóle? bo jak Ada będzie się obniżać przed porodem to będzie pewnie jeszcze bardziej naciskać

U nas dziś jest 14 stopni :) więc oczywiście nie mogłam nie skorzystać i wyciągnęłam męża na spacer :) najśmieszniejsze jest to, że jak mam stać to kręgosłup mnie boli po 30 sekundach, a chodzić mogę godzinę i wszystko jest ok :) teraz się zabrałam za 4 pranie :) ale na szczęście już ostatnie.
Mam do Was jeszcze pytanie o pielęgnację kikuta pępowiny u Maluchów- u nas na szkole polecli Octanisept, ale znajoma mówi, że bez sensu wydawać kasę skoro można korzystać ze zwykłego spirytusu. Jakie Wy macie plany w tym zakresie?


Miałam ponad godzinny wykład o kikucie i octanisept. Podobno to największa głupota używać ten octanisept ,bo po tym kikut robi się miekki ,zamiast zasychać to się jeszcze bardziej "rozkłada" . Położne kazały nam kupić zwykły spirytus i rozrabiać z wodą ,lub taki spirytus z apteki i przemywać gazikami jałowymi 1 dziennie i nic więcej tam nie "kombinować " :P ale każda Mama zrobi jak uważa :)

Zgłoś nadużycie #11713 5 stycznia 2014, 16:56

Ece Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1069 Podziękowania: 468
Lorelei-tylko magnez 4 razy dziennie i mam zwolnić tempo-a juz chodzę powoli jak żolw,co mnie wkurza niemilosiernie.

Do pepuszka lepiej sprawdza się spirytus 70%.Gencjany nie polecam,bo brudzi ubranka i Martynce pepek po niej odpadł dopiero po21dniach.Ja chyba zacznę od oceniseptu,bo mam w domu,a juz nie muszę się kluc to wwykorzystam.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsNlQxFaaXTNdDJXRF9kakN2cXJabVExbEhfSWlDUFE#gid=0





Zgłoś nadużycie #11714 5 stycznia 2014, 17:01

Ece Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1069 Podziękowania: 468
Kincia-ja mam dobre doswiadczenia z oceniseptem-b.ladnie wysusza i goi-przetestowalam na dziurkach w uszkach Martyski.Najwazniejsze to dobrze osuszać i dużo wietrzyć.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsNlQxFaaXTNdDJXRF9kakN2cXJabVExbEhfSWlDUFE#gid=0





Zgłoś nadużycie #11715 5 stycznia 2014, 17:09

Ece Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1069 Podziękowania: 468
Miałam się zapytać-czy też Wam sie chce ciagle pic,bo ja od wczoraj mam jakies mega pragnienie.I co najgorsze niczym nie jestem w stanie go zaspokoić.Nigdy jeszcze mnie tak nie suszylo ;-) .
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsNlQxFaaXTNdDJXRF9kakN2cXJabVExbEhfSWlDUFE#gid=0





Zgłoś nadużycie #11716 5 stycznia 2014, 17:37

Anett Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1340 Podziękowania: 354
Dzień dobry :) dzięki Wam wróciłam z 5 w indeksie :) na szczęście na dwa tyg te męczarnie z głowy, dziś już jestem przemęczona a po szkole jeszcze zaliczyliśmy obiad u teściowej...

Dorotka biedactwo, najważniejsze że jest w porządku ale współczuję biegunki i skurczy, dziś też miałam namiastkę bo zawsze ze stresu dopada mnie 'jelitówka' i jak wróciłam do domu to przeżyłam bolesne chwile na kibelku ale już troszkę lepiej :)

Kincia wiesz, dałaś mi do myślenia z tym spirytusem, może faktycznie nie ma co przepłacać skoro zwykły spirytus jest najlepszy...

Chciałabym Was wszystkie skomentować ale nie dam rady, wszystko pilnie przeczytałam ale już zapomniałam co kto i jak...przepraszam, dziś mój móżdżek odmawia posłuszeństwa :*

Miłego wieczorku Kochane :*

Zgłoś nadużycie #11717 5 stycznia 2014, 17:39

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Ece nie trzeba tyle pic :P ale tak powaznie to ja tez mam ciazowego kaca.
Odnosnie szyjki to mi ponoc zmiekla ale dalej ladnie zamknieta. Nie znam sie.
 



Zgłoś nadużycie #11718 5 stycznia 2014, 17:39

qasha Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 2203 Podziękowania: 705
Ece ja nawet w nocy piję :D także luuuzk kochana :D mój A się śmieje że mi cysternę przywiezie do domu wody :D

Anett gratki ;)

Zgłoś nadużycie #11719 5 stycznia 2014, 17:40

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Anett gratulacje!! :)
 



Zgłoś nadużycie #11720 5 stycznia 2014, 17:41

qasha Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 2203 Podziękowania: 705
Dorota ale lepiej się już czujesz? wypuszczą was jutro do domku?

Zgłoś nadużycie #11721 5 stycznia 2014, 17:41

Konto usunięte
No dlatego mówię że każda Mamusia zrobi tak jak jej serce podpowie ,bo każda Mama wie co najlepsze dla jej dziecka :)
Anett gratulacje !!!!! :* 5 w indeksie w ciąży... Szok :O ale jesteś zdolna !!! :*

Zgłoś nadużycie #11722 5 stycznia 2014, 17:45

Konto usunięte
Ece kac to mało powiedziane :D nie mogę się napić niczym ,tak jak Ty :) a w nocy śpię z butelką wody :D

Zgłoś nadużycie #11723 5 stycznia 2014, 17:50

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Qasha nie mam ppjecia, ale dziewczyny mowia, ze tu raczej po jednym dniu nie wypuszczaja bo im NFZ zwrotu nie robi :/
Brzuch dalej mnie boli a biegunka coraz mniejsza :)
Ale czad, od ostatniej wizyty nie przytylam xD oby tak dalej
 



Zgłoś nadużycie #11724 5 stycznia 2014, 17:55

qasha Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 2203 Podziękowania: 705
Dorota najwazniejsze ze lepiej sie czujesz :)

Zgłoś nadużycie #11725 5 stycznia 2014, 17:56

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
Lorelai ach te Twoje spacery - no ale jak tu nie korzystać z takiej wiosny.

Kincia a Ty już listę zakupową zamknęłas? I dzięki za rady odnośnie kilutka bo Ja nic nie wiem :-/. Czy zdecydowalas sie na woombiaka ?? Ja jak patrze jak macica sie naokraglo.kurczy a mala caly czas sie rozpycha wiem tzn wydaje mi sie,.ze. w Ninki przypadku moze sie to sprawdzic :-) . Takze jutro zamawiam. Acha i jeszcze dziekuje za stronke ze stanikami jeden tak mi sie bardzo podoba, musze aie obmierzyc i bede zamawiac.

Ece Ty mi.juz nie opowiadaj o swoim zolwim.tempie Ty to błyskawica jesteś.

Anett zdolna kobietko - gratulacje.i wyrazy uznania i podziwu za wytrzymałość.

Dorotka a jak brzusio i biegunka ??




Zgłoś nadużycie #11726 5 stycznia 2014, 17:57

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Wydaje mi sie, ze kroplowki swoje zrobily no i we wlasnym zakresie stoperan ale nie wiem ile najwiecej tego moge wziasc...
 



Zgłoś nadużycie #11727 5 stycznia 2014, 17:59

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
Acha a co do picia to tez ciagle mam wode kolo siebie, a w nocy to spacerek na siusiu a potem woda :-)




Zgłoś nadużycie #11728 5 stycznia 2014, 17:59

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
baszko brzuch mniej boli a biegunka tfu tfu zaczyna ustawac. Oby w nocy nie bylo powtorki z rozrywki! :)
 



Zgłoś nadużycie #11729 5 stycznia 2014, 18:04

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
No to się cieszę Kochana :-) oby tak.dalej




Zgłoś nadużycie #11730 5 stycznia 2014, 18:08

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Za godzine obchod ;) oby mi powiedzieli ze do domu jutro