Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Lutowe mamusie 2014

Zgłoś nadużycie #11091 24 grudnia 2013, 10:01

diaglab Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 818 Podziękowania: 285

Dorota93 napisał(a)

Nie, Kincia zasnela potem :D dam jej znac, zeby sie tu odezwala :)
Diaglab 4 dni i USG w koncu :)



Tak! Już doczekać się nie mogę :-) trochę Ci lepiej? Weź nospe i magnezin jak masz. Mi przechodzi ten ból po tych lekach. No to nieźle trafilas w kościele...to musi być wielka tragedia dla rodziny zmarłego i to jeszcze w święta..

Zgłoś nadużycie #11092 24 grudnia 2013, 10:03

Konto usunięte
Dziewczyny dziękuje jesteście Kochane !! :* też się oszczędzajcie ,bo jednak to już 8-smy miesiąc !! :)
Babeluniek odezwij się co tam u Was !!! Czekami na wieści !!! :)

Zgłoś nadużycie #11093 24 grudnia 2013, 10:09

diaglab Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 818 Podziękowania: 285

basza napisał(a)

Diaglab leżysz ?? Ja trochę sobie więcej pozwalam, ale tylko ciut.... bo zaraz się zaczyna. Już nie mogę doczekać sie wizyty w piatek i usg... to moj najlepszy prezent :-)



Dzisiaj muszę troszkę pochodzić i przygotować na Wigilię bo mój mąż w pracy do 15 będzie, chce mu trochę pomóc, chociaż barszcz nastawie, na leżąco pokroje to co trzeba i chociaż stół przygotuje, ale jak najwięcej będę starała się leżeć bo po ostatnim sama się boję. A nie ma kto za mnie tego zrobić bo sama jestem w domu :-( wszystko powolutku i z dlugimi odpoczynkami pomogę Mu choć i tak pewnie mnie za to nakrzyczy. Baszko to powolutku coś róbmy nic na siłę :-) usg to też dla mnie najlepszy prezent :-) mam nadzieję że wszystko u mojego bobaska jest ok.. :-(

Zgłoś nadużycie #11094 24 grudnia 2013, 10:13

qasha Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 2203 Podziękowania: 705
Dorota to super mąż :) mój też ma funkcję sprzątacza na święta :D

a fryzurka taka jak na avku - cały czas tak samo ;)

kobietki uważajcie na siebie!!

wlasnie Babelunku, odezwij się do nas jak możesz.

Zgłoś nadużycie #11095 24 grudnia 2013, 10:26

diaglab Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 818 Podziękowania: 285
Qasha masz bardzo twarzową fryzurkę i kolor mi się podoba :-)
Może obchod jeszcze trwa? Zawsze Babeluniek odpisywała, poczekajmy cierpliwie :-)

Zgłoś nadużycie #11096 24 grudnia 2013, 10:32

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
Przynajmniej nasi faceci mogą się przekonać ile rzeczy normalnie kobiety robią, docenią nas jeszcze bardziej. Ja mam dzisiaj chandrę - tak mi przykro, ze.pasterka mnie ominie, siedze.ie i koledowanie...eh.. no ale za rok bedzie jeszcze fajniej niz zwykle.

Qasha ale zazdroszcze wizyty u fryzjera :-) . A zakupy dostarczone?




Zgłoś nadużycie #11097 24 grudnia 2013, 10:33

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
A moze Babelunka jednak wypuscili i pakuhe sie juz do domu :-)




Zgłoś nadużycie #11098 24 grudnia 2013, 10:36

qasha Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 2203 Podziękowania: 705
Basza zakupy dostarczone :) jeszcze A pojechał do Ikei po malutki stoliczek bo mamy jeden i na nim stoi choinka a potrzebny nam jeszcze jeden :D ehhhh przygotowania pełną parą :) luuubię to :)

Zgłoś nadużycie #11099 24 grudnia 2013, 10:37

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
E w Ikei to moze dzisiaj nie bedzie tłumów.




Zgłoś nadużycie #11100 24 grudnia 2013, 11:06

qasha Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 2203 Podziękowania: 705

basza napisał(a)

E w Ikei to moze dzisiaj nie bedzie tłumów.


na szczęście nie było :)

Zgłoś nadużycie #11101 24 grudnia 2013, 11:24

babeluniek Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 950 Podziękowania: 222
Jestem :)
Od rana po oddziale poszła wiadomość, że kobietki są masowo wypisywane na święta :) Więc we wszystkie trzy na sali zaczęłyśmy się modlić o wyjście :) Mojego lekarza dziś nie było, zbadała mnie inna lekarka, nic nie powiedziała i poszła. Za chwilę pofatygował się do mnie sam pan ordynator i powiedział, że skoro moje ciśnienie jest "w miarę" a co najważniejsze łożysko wciąż jest młode i sprawne to nie ma sensu, żebym świętowała z nimi Wigilię :P Mam tylko przez te święta nawet nie kiwnąć palcem, kompletnie nic nie robić, żeby nie dopuścić do najmniejszego skoku ciśnienia a gdyby coś się działo to od razu wracać.
Ogólnie fajnie, ulżyło mi ale jestem zła na mojego lekarza prowadzącego, bo on ciągle gadał, jak to przy nadciśnieniu często łożysko szwankuje i tak jakby tylko na to czekał a teraz się okazuje, że jest wszystko ok i tylko niepotrzebnie mnie stresował... Uff :) Nie ma jak w domu :) Jak mi dziś teściowa z jakimś głupim tekstem wyskoczy to jej powiem, że dzwonię na policję, że denerwując mnie naraża życie moje i dziecka :)

Kochane :) Życzę Wam wszystkiego co najlepsze :) Żeby te święta przebiegły w cudownej atmosferze i co najważniejsze, żebyśmy wszystkie zaczęły się rozpakowywać dopiero w lutym :)

Zgłoś nadużycie #11102 24 grudnia 2013, 11:53

diaglab Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 818 Podziękowania: 285
Basza pasterka powinna być też w tv :-) ja też planuję pooglądać, mam nadzieję że dotrwam :-D pokolęduj z rodzinką przy stole wigilijnym :-)
Babeluniek jak ja się cieszę że wyszłaś ze szpitala!!! :-) super że spędzisz święta z rodzinką :-) dbaj o siebie a teściową niech mąż utemperuje :-P nie możesz się denerwować, tylko cieszyć atmosferą swiateczną :-)
Qasha widzę w swoim żywiole jesteś :-)
Basza i jak się czujesz chodząc troszkę po domu? Ja o wiele lepiej, pachwiny mnie przestały boleć :-) jak wyszłam z wyrka to tak się poczułam jakbym była zombi które wyszło z jakieś ciemnej nory hehe :-D jarzyny obrałam już na leżąco i tak mi się to spodobało że obawiam się że już mi może tak zostać hihi nieźle rozleniwię się przez ciąże :-D

Zgłoś nadużycie #11103 24 grudnia 2013, 12:05

kirsti30 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 850 Podziękowania: 193
Witajcie kochane.
Podglądałam was wczoraj ale nie miałam siły już pisać :( jestem przeziębiona na maksa. Eh. A wogóle wieczorem siadłam na kibelku i stało się....miałam cichą nadzieje że mnie to nie spotka a jednak. Najgorsze że krew polała się konkretnie, dołanczam do klubu chemoroidów :( .

Babeluniek chwała Bogu będziesz w domku :) super kochana. U mnie pasterka też przed TV w tym stanie to już nigdzie nie ide :D . Zaraz ostatnie machnięcia ściereczką i doprawienie i gotowe :) .

Zgłoś nadużycie #11104 24 grudnia 2013, 13:11

Anett Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1340 Podziękowania: 354
Dzień dobry :)
Po pierwsze, Bąbeluniek cieszę się, że spędzisz Święta w domu:* z teściową masz rację nie patyczkuj się wcale, i pamiętaj - ani kiwnąć palcem :)
Kincia powinnaś sprawdzić ten ból, nieprzestające naciskanie jest podejrzane ale na pewno będzie dobrze, tylko oszczędzaj się mocno :*
Qasha ja też uwielbiam ten wigilijny kocioł! :)
Diaglab żeby Ci się za bardzo nie spodobało hihi, mąż może być na dłuższą metę nie zbyt zadowolony znajdując w kołdrze obierki po warzywach :) a ja dziś się wybieram na pasterkę :)
Kirsti przeziębienie na Święta nic przyjemnego, wygrzewaj się:*
Dorota to trafiłaś z tym pogrzebem.. ja też na pewno bym nie wytrzymała, swoją drogą to strasznie smutne pożegnać dziś członka rodziny..

Nie dam rady odnieść się do wszystkiego.... :)

Czas dziś jakoś przyśpieszył, wątpię że znajdę jeszcze chwilę żeby tu zajrzeć...
Kochane wpadłam przede wszystkim złożyć Wam najcieplejsze życzenia na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia, dużo dużo zdrówka dla Was i członków rodzin, aby te Święta były spokojne, miłe w gronie najbliższych, żeby wszystkie dolegliwości odpłynęły jak najdalej na ten czas:*
WESOŁYCH ŚWIĄT GWIAZDY! :*
życzę Ja, brzuchowy lokator i mój Michał krzyczy z drugiego pokoju, że też się dołącza do życzeń :*

Zgłoś nadużycie #11105 24 grudnia 2013, 14:26

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Wesolych swiat laski! A ja wbrew wszystkiemu ide sie zdrzemnac :)
Dzis juz raczej nie zajrze, bo po kolacji idziemy do tesciowej.
Buziaki :*
 



Zgłoś nadużycie #11106 24 grudnia 2013, 14:36

Ece Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1069 Podziękowania: 468
hej!Ja tylko na chwilę zyczyc Wam Wszystkim cudownych świąt :-) .
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsNlQxFaaXTNdDJXRF9kakN2cXJabVExbEhfSWlDUFE#gid=0





Zgłoś nadużycie #11107 24 grudnia 2013, 15:13

kirsti30 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 850 Podziękowania: 193
Wesołych Świąt kochane, zdrówka i szczęscia. Wytrwałości i domów pełnych miłości i radości :) . Niechaj marzenia się spełniają.

Zgłoś nadużycie #11108 24 grudnia 2013, 15:29

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
Wesołych Świąt dla Wszystkich! Zdrowia dla Was, Waszych dzieciaczków i całych rodzin :) I dużo spokoju :)


Zgłoś nadużycie #11109 24 grudnia 2013, 15:30

Konto usunięte
Zdrowych Spokojnych i Wesołych Świąt Mamusie !!!

Zgłoś nadużycie #11110 24 grudnia 2013, 23:49

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Pojdzie w cycki..... pękam! Obżarłam się :(