Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Lutowe mamusie 2014

Zgłoś nadużycie #9931 5 grudnia 2013, 12:38

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Ewka gratulacje, jesteś dowodem na to, że jak się uparcie do czegoś dąży to się to załatwi. Najgorzej pokazać im, że masz to gdzieś bo to oleją ! :)
jeśli chodzi o tą moją "przyjaźń", to zaledwie parę wiadomości na fb nic więcej... jest jedyną osobą która tam rodziła i znam...
a ja to bym nawet i moze poszla gdzies na sylwestra, ale....
I- nie mam w czym,
II- nie mam gdzie :D
miałam zaproszenie w góry, chyba do Zakopanego. Ale odpadają takie podróże 4 tyg przed porodem... inny klimat też robi swoje.
 



Zgłoś nadużycie #9932 5 grudnia 2013, 12:39

babeluniek Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 950 Podziękowania: 222
Ewka, wiedziałam, że w końcu wygrasz z tym nieszczęsnym ZUSem :)

Zgłoś nadużycie #9933 5 grudnia 2013, 12:41

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
No wygrałam wygrałam i w nagrodę zabieram dzisiaj męża na obiad na pizzę do pizzerii :) ) Staram się w ciązy nie jeść takich dań, ale mam taką ochotę... :) )
No i zaczynam zamawiać na allegro dla Małego rzeczy :) ) No i zdecydowaliśmy się na ten fotelik maxicosi z bazą :) W sobotę chcemy jechać zamówić :)


Zgłoś nadużycie #9934 5 grudnia 2013, 12:43

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

ewka90 napisał(a)

Dorotka a brzuszek piękny :) Ja tam nie widzę, żeby Ci poszło w tyłek, buzię i uda ;) Chyba sobie same to wmawiamy :)


jest tak :D mi szwagier na tej imprezie ostatnio (ale tak pozytywnie :D ) chwyta za policzki jak zawsze się dzieci chwyta i mi gada: "Ale Ci te papuletki urosły :D ". No komplement to nie był, ale tak się uśmiałam, że szok :D
 



Zgłoś nadużycie #9935 5 grudnia 2013, 12:43

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
Ja chciałam jechać w góry w ten weekend 15-17.12 ale też się zastanawiam... Lekarz odradza więc chyba też nie pojadę.


Zgłoś nadużycie #9936 5 grudnia 2013, 12:43

Anett Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1340 Podziękowania: 354
Ewka90 cieszę się, że udało się załatwić w końcu! :)

Dorotka nie tylko w brzuszek nie tylko, no ale przede wszystkim :) ojj tak może być dziś fajno, w planach przede wszystkim kocyki, na to się uparła moja mama no to niech będzie...
Słońce olej te komentarzy, przecież nikt Ci nie będzie wybierał znajomych yhh.....nie rozumiem takich ludzi :)

Co do rozstępów to właśnie myśle, że to nic się nie ma do kremów, jak mają być to będą a jak nie to nie i juu :)


A co do chłopów to ja ostatnio sie poprztykałam ze swoim i o co? o podejście do homoseksualistów hehe.. można?

A ja idę na Sylwestra a co, robimy ze znajomymi imprezkę w jakieś tematyce :) może lata 30 hmm... :)

Zgłoś nadużycie #9937 5 grudnia 2013, 12:44

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

ewka90 napisał(a)

No wygrałam wygrałam i w nagrodę zabieram dzisiaj męża na obiad na pizzę do pizzerii :) ) Staram się w ciązy nie jeść takich dań, ale mam taką ochotę... :) )
No i zaczynam zamawiać na allegro dla Małego rzeczy :) ) No i zdecydowaliśmy się na ten fotelik maxicosi z bazą :) W sobotę chcemy jechać zamówić :)


pogonię kincie, żeby Ci tu napisała o tym foteliku coś, bo wiem, że go ma :)
dziś w DDTVN było o żywieniu kobiet w ciąży i mówili, że od czasu do czasu można wszystko :)
 



Zgłoś nadużycie #9938 5 grudnia 2013, 12:44

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
Dorotka w ciąży to akurat komplement :) No i ładniejsze buźki są w ciąży, bo są okrąglejsze ;)


Zgłoś nadużycie #9939 5 grudnia 2013, 12:46

diaglab Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 818 Podziękowania: 285
U mnie tez sylwek z tv i picollo po polnocy hehe :-)

Kirsti jak tam Twoj tato sie czuje? i jak emocje przed slubem? stres juz jest? mi tez smutno samej w chacie ale zawsze mam Was :-) szkoda ze na zywo nie mamy jak sie spotkac :(

mam nadzieje ze do mnie ten huragan czy cos tam nie dotrze. Bo i tak mocno juz wieje, a po sniegu tez juz u mnie nie ma sladu, a rano bylo go troche. Szkoda, balwana nie ulepie hihi :-)
skoro tak polecacie ten film to tez musze go ogladnac :-)
jesli chodzi o torbe do szpitala to zostala mi po studiach taka na kolkach wiec przynajmniej ten wydatek mnie ominie :-)
Anett mi tez brzuch zamiast na boki sie rozpychac to coraz bardziej do przodu sie pietrzy :-) za niedlugo rownowagi nie bede mogla zlapac bo mnie przewazy :-) udanych zakupow :-)
Ewka bohaterko udalo Ci sie wygrac z Zusem :-) super ze masz juz pieniazki :-) dobrze ze pracuja tam jeszcze normalni ludzie.

Zgłoś nadużycie #9940 5 grudnia 2013, 12:46

babeluniek Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 950 Podziękowania: 222
A ja właśnie mimo, że przytyłam, to moja twarz zmieniła się w drugą stronę. Zauważyłam to ostatnio na jakimś zdjęciu, jakby rysy mi się wyostrzyły :P Choć zawsze byłam pucuśna na twarzy i M. od zawsze podziwiał moje poliki i mówił, że dziecko ma je po mnie odziedziczyć :P

Zgłoś nadużycie #9941 5 grudnia 2013, 12:46

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
ewka no właśnie zmiana klimatu w czasie wysokiej ciąży może nie wpływać korzystnie. Mimo, że może się wydawać zdrowsze niż te nasze śląskie "aromaty" hihi :)
ja też myślę, że co do rozstępów to w genach. Ja się smaruję jak mi się przypomni, póki co tfu tfu nic nie mam. jedna lekka żyłka na lewym cycu :P
 



Zgłoś nadużycie #9942 5 grudnia 2013, 12:49

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
nie nadążam odpisywać, aaaaaa ! :D
 



Zgłoś nadużycie #9943 5 grudnia 2013, 12:49

babeluniek Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 950 Podziękowania: 222
Jejkuuu... Zbieram się pod prysznic i się zebrać nie mogę. A muszę się ogolić tu i ówdzie, żeby dziś lekarka nie zgubiła jakiegoś narzędzia ginekologicznego w moim gąszczu :P Nie wiem jak tego dokonam :P

Zgłoś nadużycie #9944 5 grudnia 2013, 12:51

ewka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 990 Podziękowania: 290
Co do rozstępów to genetyczne.Siostra smarowała się jakimiś drogimi kremami i tak ma rozstępy na brzuchu. Ja używam ten niebieski gerber na razie nic ale zobaczymy... A też nie codziennie się smaruję. Zdarza mi się zapomnieć.


Zgłoś nadużycie #9945 5 grudnia 2013, 12:51

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

babeluniek napisał(a)

Jejkuuu... Zbieram się pod prysznic i się zebrać nie mogę. A muszę się ogolić tu i ówdzie, żeby dziś lekarka nie zgubiła jakiegoś narzędzia ginekologicznego w moim gąszczu :P Nie wiem jak tego dokonam :P


ja tez dzis sie ogarnialam :D mogłabym Ci napisać moje pozy, ale aż wstyd :D
 



Zgłoś nadużycie #9946 5 grudnia 2013, 12:52

babeluniek Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 950 Podziękowania: 222

Dorota93 napisał(a)

ja tez dzis sie ogarnialam :D mogłabym Ci napisać moje pozy, ale aż wstyd :D


A co Ty nagle taka wstydliwa? :P

Zgłoś nadużycie #9947 5 grudnia 2013, 12:54

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

babeluniek napisał(a)

A co Ty nagle taka wstydliwa? :P


no widzisz jak to musi wygladac, ze az wstyd pisac hahahaha ! :D
 



Zgłoś nadużycie #9948 5 grudnia 2013, 12:56

diaglab Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 818 Podziękowania: 285
Ja narazie tez nie mam rozstepow, smaruje sie zwykla oliwka dla niemowlat i poki co pomaga. Moja mama ma straszne po urodzeniu mojej siostry i mnie- doslownie caly brzuch i piersi. Balam sie panicznie ze tez takie bede miec dlatego zawsze mialam stracha przed zajsciem w ciaze.

Dorota tylko jedna zylka? na mnie ukladu krwionosnego mozna sie uczyc :-) :-) :-)

Co do papulkow znajomi tez mi mowia ze przytylam na twarzy choc ja tego nie widze :P a jedna kolezanka stwierdzila ze wargi mi sie zwezyly haha to juz w ogole chyba glupota :-)

Zgłoś nadużycie #9949 5 grudnia 2013, 12:56

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

diaglab napisał(a)

U mnie tez sylwek z tv i picollo po polnocy hehe :-)

Kirsti jak tam Twoj tato sie czuje? i jak emocje przed slubem? stres juz jest? mi tez smutno samej w chacie ale zawsze mam Was :-) szkoda ze na zywo nie mamy jak sie spotkac :(

mam nadzieje ze do mnie ten huragan czy cos tam nie dotrze. Bo i tak mocno juz wieje, a po sniegu tez juz u mnie nie ma sladu, a rano bylo go troche. Szkoda, balwana nie ulepie hihi :-)
skoro tak polecacie ten film to tez musze go ogladnac :-)
jesli chodzi o torbe do szpitala to zostala mi po studiach taka na kolkach wiec przynajmniej ten wydatek mnie ominie :-)
Anett mi tez brzuch zamiast na boki sie rozpychac to coraz bardziej do przodu sie pietrzy :-) za niedlugo rownowagi nie bede mogla zlapac bo mnie przewazy :-) udanych zakupow :-)
Ewka bohaterko udalo Ci sie wygrac z Zusem :-) super ze masz juz pieniazki :-) dobrze ze pracuja tam jeszcze normalni ludzie.


tez chcialam balwana lepic :( w nocy widziałam jak sypie to jak rano leciałam do okna, to mało co bym się wypieprzyła po drodze a tam zielono :(
 



Zgłoś nadużycie #9950 5 grudnia 2013, 12:57

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

diaglab napisał(a)

Ja narazie tez nie mam rozstepow, smaruje sie zwykla oliwka dla niemowlat i poki co pomaga. Moja mama ma straszne po urodzeniu mojej siostry i mnie- doslownie caly brzuch i piersi. Balam sie panicznie ze tez takie bede miec dlatego zawsze mialam stracha przed zajsciem w ciaze.

Dorota tylko jedna zylka? na mnie ukladu krwionosnego mozna sie uczyc :-) :-) :-)

Co do papulkow znajomi tez mi mowia ze przytylam na twarzy choc ja tego nie widze :P a jedna kolezanka stwierdzila ze wargi mi sie zwezyly haha to juz w ogole chyba glupota :-)


wargi Ci sie zwezyly haha :D
tzn jedna widoczna, a inne to takie kurcze nie wiem jak to opisac takie jasne... jak szlaczek dla niewidzących