Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Lutowe mamusie 2014

Zgłoś nadużycie #9051 24 listopada 2013, 21:54

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
coś z fm jest , nie umie dodac tych fotek :(
 



Zgłoś nadużycie #9052 24 listopada 2013, 22:12

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
o jest :)
 



Zgłoś nadużycie #9053 24 listopada 2013, 22:18

Konto usunięte

Dorota93 napisał(a)

o jest :)


Najpiękniejsza !!! :*

Zgłoś nadużycie #9054 24 listopada 2013, 22:19

Kiniaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 803 Podziękowania: 165
Dorota no co ty chcesz fajne foty...mi się podobają ;)
A swoją drogą takie pytanko ode mnie jak można:ile twój mężuś lat liczy?...wysokiego chłopa masz z tego co widzę :) :) :)
Natanek :)




Zgłoś nadużycie #9055 24 listopada 2013, 22:21

Kiniaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 803 Podziękowania: 165
Witam was kobietki :)

my byliśmy w gościach od południa i już odpoczywam w chałupie swojej ....zmęczona się czuje :(
a wy jak tam?
Natanek :)




Zgłoś nadużycie #9056 24 listopada 2013, 22:22

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

kincia napisał(a)

Najpiękniejsza !!! :*


oh dzięki :)

Kiniaa napisał(a)

Dorota no co ty chcesz fajne foty...mi się podobają ;)
A swoją drogą takie pytanko ode mnie jak można:ile twój mężuś lat liczy?...wysokiego chłopa masz z tego co widzę :) :) :)


mój 24 :) no wysoki strasznie, ja jestem niska. musze na palcach stac ;d a zdjec wybralam pare a jest ich mnostwo... i malo co sie podoba ;p
 



Zgłoś nadużycie #9057 24 listopada 2013, 22:22

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

Kiniaa napisał(a)

Witam was kobietki :)

my byliśmy w gościach od południa i już odpoczywam w chałupie swojej ....zmęczona się czuje :(
a wy jak tam?


to odpoczywaj :) mnie boli kregoslup, chlopa zbiera chorobsko... oj ciezko bedzie ;/
 



Zgłoś nadużycie #9058 24 listopada 2013, 22:23

Konto usunięte
Znalazłam taki przesąd dla ciężarnej :D
Gdy kobieta w ciąży zapatrzy się na murzyna może urodzić czarne dziecko
Ahahaha xD

Zgłoś nadużycie #9059 24 listopada 2013, 22:26

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

kincia napisał(a)

Znalazłam taki przesąd dla ciężarnej :D
Gdy kobieta w ciąży zapatrzy się na murzyna może urodzić czarne dziecko
Ahahaha xD


murzyny fajne chłopy :P
 



Zgłoś nadużycie #9060 24 listopada 2013, 22:27

Konto usunięte
Hej Kinia :) ja leżę i pdpoczywam ,czytam głupoty w necie żeby się troche rozweselić ,bo teściowa mnie do szału doprowadza :D chyba poszukam jakiś kawałów o teściowej xD lepiej poopowiadaj coś o swojej córci ,już ma ponad roczek to pewnie biega po całym domu :)
Dorota na kręgosłup to dobre jest leżenie :D a Kamilowi weź jakąś miksture dobrą zrób :) i dużo zdrowia ! :)

Zgłoś nadużycie #9061 24 listopada 2013, 22:27

Kiniaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 803 Podziękowania: 165

Dorota93 napisał(a)

oh dzięki :)

mój 24 :) no wysoki strasznie, ja jestem niska. musze na palcach stac ;d a zdjec wybralam pare a jest ich mnostwo... i malo co sie podoba ;p



ty na palcach a on żeby ci buziaka dac na kolanach hihi.....no żartuje ;)
Natanek :)




Zgłoś nadużycie #9062 24 listopada 2013, 22:27

Konto usunięte

Dorota93 napisał(a)

murzyny fajne chłopy :P


Ahaha :D

Zgłoś nadużycie #9063 24 listopada 2013, 22:28

Konto usunięte
Ahahaha :D
Facet mówi do sąsiada:
- Byłem z teściową w zoo.
- I jak było?
- Nie przyjęli jej.

Zgłoś nadużycie #9064 24 listopada 2013, 22:28

Kiniaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 803 Podziękowania: 165

Dorota93 napisał(a)

murzyny fajne chłopy :P



ciekawe z kąd ty to wiesz... ;)
Natanek :)




Zgłoś nadużycie #9065 24 listopada 2013, 22:32

Konto usunięte
co to jest: ropucha i 100 żabek?
- teściowa wieszająca firanki

Zgłoś nadużycie #9066 24 listopada 2013, 22:32

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

Kiniaa napisał(a)

ciekawe z kąd ty to wiesz... ;)


Widzialam jednego na plazy xD mmm
 



Zgłoś nadużycie #9067 24 listopada 2013, 22:33

Konto usunięte
Kilka głupich kawałów i odrazu się robi człowiekowi lepiej :D

Zgłoś nadużycie #9068 24 listopada 2013, 22:34

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

Kiniaa napisał(a)

ty na palcach a on żeby ci buziaka dac na kolanach hihi.....no żartuje ;)


Zebys wiedziala xd jak
on tanczy ze mba np wolne to albo ja mu sie przytulam do brody albo on musi dupe wypiac i sie schylic xd
 



Zgłoś nadużycie #9069 24 listopada 2013, 22:35

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

kincia napisał(a)

Kilka głupich kawałów i odrazu się robi człowiekowi lepiej :D


No i przez ciebie kamil sie nie wyspi bo sie polozylam i sie smoeje na glos z tych kawalo xd
 



Zgłoś nadużycie #9070 24 listopada 2013, 22:37

Kiniaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 803 Podziękowania: 165

kincia napisał(a)

Hej Kinia :) ja leżę i pdpoczywam ,czytam głupoty w necie żeby się troche rozweselić ,bo teściowa mnie do szału doprowadza :D chyba poszukam jakiś kawałów o teściowej xD lepiej poopowiadaj coś o swojej córci ,już ma ponad roczek to pewnie biega po całym domu :)
Dorota na kręgosłup to dobre jest leżenie :D a Kamilowi weź jakąś miksture dobrą zrób :) i dużo zdrowia ! :)




ja tez odpoczywam bo zameczyli mnie w gościach...ogólnie super ale ja ostatnio wole jakos na kanapie w domku swoim przytulic się do mężulka i patrzeć na naszą łobuziare...
o tak kincia ona wszędzie wlezie ale to najukochańsze dziecko na swiecie i cudowne
jest to że już rozumie że mamusia ma w brzuszku dzidziusia-braciszka Kornelki i często podchodzi i się brzytula,głaszcze i mówi dzidzi....oh jaka kochana :) :) :)
może wstawie jakas fotke bo ostatnio byliśmy u znajomego fotografa(taka sesja zdjeciowa :) :)
Natanek :)