Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Lutowe mamusie 2014

Zgłoś nadużycie #7291 3 listopada 2013, 16:57

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
w ogóle to też mam doła z powodu mojego wyglądu :( czuję się grubo... a nie umie wytrzymać bez słodkiego. Podobno w 3 trym najłatwiej o przytycie i w tym czasie teraz już trzeba pilnować się do końca.
Ja dopiero zacznę. O ile dam radę :/
 



Zgłoś nadużycie #7292 3 listopada 2013, 17:10

Konto usunięte
Doroooota :* co Ty za głupoty masz w głowie ? Igorek jest,był i będzie zdrowy!! :) zobaczysz że urodzi się cały ,duży chłopak :) co do Twojego wyglądu ,to naprawdę możesz tylko czuć się "grubo",bo ani trochę nie wyglądasz grubo .Wyglądasz ślicznie i kwitnąco ,tak jak powinna wyglądać kobieta w ciąży :) jedz słodycze śmiało,na pewno przytyjesz tyle ile masz przytyć i nic się nie martw,bo nawet jeśli przytyjesz więcej ,to odrazu to zgubisz! karmiąc spala się dziennie 500 kcal :) to tego trochę mel i będziemy fit na lato :D nowe bikini będzie trzeba kupować :) głowa do góry ! :* a z powodu notebooka przykro mi ,ale są i tego dobre strony :D tablet :p

Zgłoś nadużycie #7293 3 listopada 2013, 17:15

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

kincia napisał(a)

Doroooota :* co Ty za głupoty masz w głowie ? Igorek jest,był i będzie zdrowy!! :) zobaczysz że urodzi się cały ,duży chłopak :) co do Twojego wyglądu ,to naprawdę możesz tylko czuć się "grubo",bo ani trochę nie wyglądasz grubo .Wyglądasz ślicznie i kwitnąco ,tak jak powinna wyglądać kobieta w ciąży :) jedz słodycze śmiało,na pewno przytyjesz tyle ile masz przytyć i nic się nie martw,bo nawet jeśli przytyjesz więcej ,to odrazu to zgubisz! karmiąc spala się dziennie 500 kcal :) to tego trochę mel i będziemy fit na lato :D nowe bikini będzie trzeba kupować :) głowa do góry ! :* a z powodu notebooka przykro mi ,ale są i tego dobre strony :D tablet :p


no troszkę mnie pocieszyłaś :* :) ja się boję wstać na wagę po 2 czy 3 miesiącach nei ważenia się... Boziu... Chcę mieć to za sobą....
a notebooka nie jest mi ani troche szkoda, no co Ty :P czekałam tylko aż mi sie ten złom zepsuje. Teraz czekać do 10go i do sklepu :P
 



Zgłoś nadużycie #7294 3 listopada 2013, 17:21

Konto usunięte

Dorota93 napisał(a)

no troszkę mnie pocieszyłaś :* :) ja się boję wstać na wagę po 2 czy 3 miesiącach nei ważenia się... Boziu... Chcę mieć to za sobą....
a notebooka nie jest mi ani troche szkoda, no co Ty :P czekałam tylko aż mi sie ten złom zepsuje. Teraz czekać do 10go i do sklepu :P


ahahah :D to ja Cię pocieszę i wejdę specjalnie dla Ciebie na wagę.Mogę się założyć że ważę najwięcej i jeszcze zmierzę się mierą :D i porównam moje wymiary sprzed ciąży gdzieto mierzyłam się co tydzień :)
głowa do góry damy radę Mamuśka :D

Zgłoś nadużycie #7295 3 listopada 2013, 17:22

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

kincia napisał(a)

ahahah :D to ja Cię pocieszę i wejdę specjalnie dla Ciebie na wagę.Mogę się założyć że ważę najwięcej i jeszcze zmierzę się mierą :D i porównam moje wymiary sprzed ciąży gdzieto mierzyłam się co tydzień :)
głowa do góry damy radę Mamuśka :D


ale po ciąży musisz mnie wspierać i dodawać sił do ćwiczeń ! Albo na skype razem będziemy działać z mel :D idę na kawkę , bede potem :* :)
 



Zgłoś nadużycie #7296 3 listopada 2013, 17:40

Konto usunięte
tak będziemy ćwiczyć razem ! :) jak ja bym chciała abyśmy wszystkie były z jednego miasta :P wtedy razem byśmy ćwiczyły,potem wszystkie razem na spacer z wózkami :D ale byśmy wyglądały ,cała ekipa Mamusiek :D
teraz moje wymiary :D
PRZED CIĄŻĄ :
waga : 70kg
pod piersiami : 74cm
talia : 73cm
brzuch : 75cm
CIĄŻA :
waga : 86,4kg (na dzień dzisiejszy)
pod piersiami : 83cm
talia : 98cm
brzuch : 110cm
także nie ma co spoko :D załamka

Zgłoś nadużycie #7297 3 listopada 2013, 17:40

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
Dorotka z tego co ostatnio widziałam na zdjęciach to wyglądasz prześlicznie, masz śliczny brzuszek, a wszystko inne jest szczupłe. A po porodzie bierzemy się za siebie i tyle. A co do obaw o zdrowie i życie dziecka - to wiesz, że Ja mam tak samo - ale to też ponoć normalne. A tak wogóle to polecam mega poradnik dla kobiet w ciąży:http://www.taniomania.pl/q/ciezarowka-przez-9-miesiecy?gclid=CNKR7_OGyboCFU5a3godq3oAsA dostałam od przyjaciółki i jest po prostu mega,napisany z humorem, ale duża dawka wiedzy, rozwiewa wiele naszych obaw :-) . Polecam duża dawka śmiechu gwarantowana




Zgłoś nadużycie #7298 3 listopada 2013, 17:41

Konto usunięte
idę z moim do garażu ,troszkę ogarnę ,pa:* bd pózniej :)

Zgłoś nadużycie #7299 3 listopada 2013, 17:43

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375

kincia napisał(a)

tak będziemy ćwiczyć razem ! :) jak ja bym chciała abyśmy wszystkie były z jednego miasta :P wtedy razem byśmy ćwiczyły,potem wszystkie razem na spacer z wózkami :D ale byśmy wyglądały ,cała ekipa Mamusiek :D
teraz moje wymiary :D
PRZED CIĄŻĄ :
waga : 70kg
pod piersiami : 74cm
talia : 73cm
brzuch : 75cm
CIĄŻA :
waga : 86,4kg (na dzień dzisiejszy)
pod piersiami : 83cm
talia : 98cm
brzuch : 110cm
także nie ma co spoko :D załamka



szkoda, że nie mieszkamy w jednym mieście w przypadku, gdy któraś miałaby dzień na "płacz" od razu można byłoby zorganizować pogotowie :-) ciężarówkowe. Kincia a gdzie jest talia teraz ?? Bo Ja już nie posiadam hihihih




Zgłoś nadużycie #7300 3 listopada 2013, 18:58

Konto usunięte

basza napisał(a)

szkoda, że nie mieszkamy w jednym mieście w przypadku, gdy któraś miałaby dzień na "płacz" od razu można byłoby zorganizować pogotowie :-) ciężarówkowe. Kincia a gdzie jest talia teraz ?? Bo Ja już nie posiadam hihihih


hehe z tą talią to dobre :P uśmiałam się dzięki ! :* a i dziękuje za polecenie książki ,zaraz sobie zamówię :) ja polecam tą książkę :) http://www.empik.com/najszczesliwsze-niemowle-w-okolicy-karp-harvey,p1059125883,... lubię takie książki :)

Zgłoś nadużycie #7301 3 listopada 2013, 19:11

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375
tak Ja też chcę żeby Moja Niunia była najszczęśliwsza w okolicy - także ta pozycja to ansolutny must have tego sezonu. Zobaczę czy jest w empiku jutro, s jak nie to zamówię przez neta




Zgłoś nadużycie #7302 3 listopada 2013, 19:12

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
A w ogole czytalam gdzies w necie, ze jak kobieta je duzo slodyczy i fast foody to dziecko grube bedzie ?? To na forum pisalo, ale nie umie nigdzie opini od lekarzy sie doszukac. Wali mi juz. A o tej talii to fajne hihi ;D kurde musze wage se kupic masakra
 



Zgłoś nadużycie #7303 3 listopada 2013, 19:14

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

basza napisał(a)

Dorotka z tego co ostatnio widziałam na zdjęciach to wyglądasz prześlicznie, masz śliczny brzuszek, a wszystko inne jest szczupłe. A po porodzie bierzemy się za siebie i tyle. A co do obaw o zdrowie i życie dziecka - to wiesz, że Ja mam tak samo - ale to też ponoć normalne. A tak wogóle to polecam mega poradnik dla kobiet w ciąży:http://www.taniomania.pl/q/ciezarowka-przez-9-miesiecy?gclid=CNKR7_OGyboCFU5a3godq3oAsA dostałam od przyjaciółki i jest po prostu mega,napisany z humorem, ale duża dawka wiedzy, rozwiewa wiele naszych obaw :-) . Polecam duża dawka śmiechu gwarantowana


Aparat mnie lubi , nie wiem czy na zywo tez tak bo ja na zdjeciach lepiej wygladam :D
 



Zgłoś nadużycie #7304 3 listopada 2013, 19:16

Konto usunięte
prawie zemdlałam ,zrobiło mi się gorąco,czarno przed oczami,ręce i nogi zaczeły mi drżeć :( mam nadzieje że dzisiaj nie urodzę :(

Zgłoś nadużycie #7305 3 listopada 2013, 19:20

qasha Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 2203 Podziękowania: 705
kincia kochana co jest ?? poloz sie i lez kochana. a jak bedzie zle to na IP jedz. przytulam!!!.

Zgłoś nadużycie #7306 3 listopada 2013, 19:25

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

kincia napisał(a)

prawie zemdlałam ,zrobiło mi się gorąco,czarno przed oczami,ręce i nogi zaczeły mi drżeć :( mam nadzieje że dzisiaj nie urodzę :(


dużo leż, ja też tak miałam ostatnio. Nigdzie już nie łaź za tym swoim chłopem, tak to jest jak się ich pilnuje ! :P a tak poważnie to uważaj na siebie :*
 



Zgłoś nadużycie #7307 3 listopada 2013, 19:28

Konto usunięte
dzięki dziewczyny jesteście NAJUKOCHAŃSZE :* :* już mi lepiej ,ale teraz muszę grzecznie leżeć :) no czasami trzeba pilnować tych naszych chłopów :D

Zgłoś nadużycie #7308 3 listopada 2013, 19:31

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

kincia napisał(a)

dzięki dziewczyny jesteście NAJUKOCHAŃSZE :* :* już mi lepiej ,ale teraz muszę grzecznie leżeć :) no czasami trzeba pilnować tych naszych chłopów :D


mi mój dał cały weekend odpocząć i czuję się jak nowo narodzona :) Sprzątał, robił obiad, kolacje. Normalnie cud miód :D ale naprawdę czułam się do dupy . Teraz musisz Ty swojego tak przeszkolić, niech się zatroszczy !! :) )
 



Zgłoś nadużycie #7309 3 listopada 2013, 19:34

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375

kincia napisał(a)

prawie zemdlałam ,zrobiło mi się gorąco,czarno przed oczami,ręce i nogi zaczeły mi drżeć :( mam nadzieje że dzisiaj nie urodzę :(


Kincia musisz leżeć i odpoczywać, Ja miałam tak w piątek w Kościele. Uważaj na siebie, przytulam :-)




Zgłoś nadużycie #7310 3 listopada 2013, 19:35

basza Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 1382 Podziękowania: 375

qasha napisał(a)

kincia kochana co jest ?? poloz sie i lez kochana. a jak bedzie zle to na IP jedz. przytulam!!!.



fajnie, że już wróciłaś do Nas :-)