Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Lutowe mamusie 2014

Zgłoś nadużycie #451 14 czerwca 2013, 13:55

Konto usunięte

angel napisał(a)

a co myślicie o zapinaniu pasów w aucie bo ja bardzo dożo jeżdżę nieraz bywają dni ze praktycznie z niego przez kilka godzin nie wysiadam mąż sie śmieje ze w samochodzie urodze :)

ja mam pasy dla kobiet w ciazy i je normalnie zapinam a jestem kierowca moj P tez ale czasem jak musze gdzies jechac to wiadomo ze wole zapisac bo o wypadek łatwo

Zgłoś nadużycie #452 14 czerwca 2013, 14:00

karanga Supermama

angel napisał(a)

a co myślicie o zapinaniu pasów w aucie bo ja bardzo dożo jeżdżę nieraz bywają dni ze praktycznie z niego przez kilka godzin nie wysiadam mąż sie śmieje ze w samochodzie urodze :)

Są takie podkładki pod pupę podtrzymujące pasy pod brzuszkiem. Jeśli bardzo dużo jeździsz to kup, koszt niewielki ok. 100zł. Ja żałuję, że w ciąży z Wiktorem nie kupiłam, bo jeździłam codziennie albo i częściej. A w 9 m-cu ciąży miałam wypadek. Stresu się najadłam co nie miara, Wiktor też. Ale po godzinie obserwacji w szpitalu mnie wypuścili. Poszukajcie na allegro, albo w okolicznych sklepach ze sprzętem dzieciowym (MamaiJa czy ŚwiatDziecka). Ja w następnej ciąży na pewno sobie kupię.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ai_R3y5RPQEUdG1LWkFkS25pNTNncnZBZUlGblhUcEE#gid=0 

Zgłoś nadużycie #453 14 czerwca 2013, 14:00

Mama_Majki Świeżo upieczona