Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Lutowe mamusie 2014

Zgłoś nadużycie #3271 31 sierpnia 2013, 22:54

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Dziewczyny ciagle brzuch mnie boli :(
 



Zgłoś nadużycie #3272 31 sierpnia 2013, 23:05

Ece Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1069 Podziękowania: 468
Dorota-nospa+magnez+odpoczynek.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsNlQxFaaXTNdDJXRF9kakN2cXJabVExbEhfSWlDUFE#gid=0





Zgłoś nadużycie #3273 31 sierpnia 2013, 23:07

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Nie mam ani tego ani tego :( leze..
 



Zgłoś nadużycie #3274 31 sierpnia 2013, 23:11

Konto usunięte
Dorota dużo odpoczywaj !!! Przeforsowałaś się napewno ... Przygotowania i te ławki... Potrzebujesz teraz dużo wypoczynku. Nie dziwię się że nie miałaś do nich cierpliwości... Ja odkąd jestem w ciąży nie ogarniam pijanyh ludzi :D odpoczywaj :*

Zgłoś nadużycie #3275 31 sierpnia 2013, 23:12

Konto usunięte
Ciekawe jak Nasz Babeluniek się czuje ...

Zgłoś nadużycie #3276 31 sierpnia 2013, 23:15

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Teraz zaluje ze tyle robilam i sie martwie. A moze to tylko powiekszajaca sie macica? Kurde boje sie teraz!
 



Zgłoś nadużycie #3277 31 sierpnia 2013, 23:24

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
Wzielam witaminy z magnezem i leze :) chyba nie mam co panikowac tylko bardziej uwazac. Ja teznie ogarniam pijanych ludzi. masakra :D nie mam do nich sily :p
 



Zgłoś nadużycie #3278 31 sierpnia 2013, 23:41

Konto usunięte
Nic na pewno Ci nie jest i nie będzie :) i z Maleństwem też jest na pewno wszystko dobrze :) miałam tak już z 10 razy, poprostu się przepracowałaś ,za dużo na nogach.. Ja miałam remont kilka dni temu i za dużo się narobiłam , a potem cały dzień z bólem brzucha na kanapie...nospa prawie wcale mi nie pomoga ,najlepszy jest odpoczynek :)

Zgłoś nadużycie #3279 1 września 2013, 8:02

maInka Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 192 Podziękowania: 52
Dorota i jak ?? To na pewno od przeforsowania się i nerwów.! U mnie z rana wczoraj było to samo. Leżałam cały dzień . magnez + nospa. dzisiaj jest trochę lepiej. ... Tak jak dziewczyny pisały- teraz jest czas dla nas!!!
Choć moi bliscy tego chyba nie rozumieją :/ -dziś od rana tylko telefony a to dopiero 8. :/


Zgłoś nadużycie #3280 1 września 2013, 8:45

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
A narazie bez wiekszych zmian ale zaraz K pojdzie mi do apteki. Odpoczywam dzis :)
 



Zgłoś nadużycie #3281 1 września 2013, 8:49

Konto usunięte
Odpoczywaj jak najwięcej !!! :)

Zgłoś nadużycie #3282 1 września 2013, 8:58

kirsti30 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 850 Podziękowania: 193
Halo halo.
Jak tam babeluniek? Też się martwie o nią.
Dorota ty to pewnie jak i ja....za dużo za jednym razem. Ja dzisiaj na szczeście nie czuje się tak tragicznie, ale kłócia w macicy czuje :( jeśli bóle będą nie do wytrzymania jedziemy na izbe przyjęć ale jak narazie jest ok. I nie ma plamień. A że boli, to ja odbieram to jako że rosne i że wszystko jest ok.
Udanego dnia wam życze kobiety. My na 11 na basen :)

Zgłoś nadużycie #3283 1 września 2013, 9:03

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
no tylko ja czuje właśnie takie choćby skurcze w macicy...
Bo my myślimy, że jak mamy więcej siły to możemy góry przenosić. A tu psikus !
My na 14 na jakieś skupienie dla narzeczonych musimy jechać przedślubne, a potem dalej będę leżeć :)
Wy też zróbcie se niedzielę leniucha :)
 



Zgłoś nadużycie #3284 1 września 2013, 9:04

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

maInka napisał(a)

Dorota i jak ?? To na pewno od przeforsowania się i nerwów.! U mnie z rana wczoraj było to samo. Leżałam cały dzień . magnez + nospa. dzisiaj jest trochę lepiej. ... Tak jak dziewczyny pisały- teraz jest czas dla nas!!!
Choć moi bliscy tego chyba nie rozumieją :/ -dziś od rana tylko telefony a to dopiero 8. :/


olej ich, niedziela jest :) U mnie deszczowo i wietrznie.
 



Zgłoś nadużycie #3285 1 września 2013, 9:06

Ece Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1069 Podziękowania: 468
hejka!
Dorota-dzis tylko lezysz i pachniesz ;-) .Zadnego wstawania,dzwigania itd.Tez mi się wydaje,ze to efekt przygotowywania imprezki,a z tego co pisalas,to roboty bylo sporo.Takze dzis jestes krolowa a K bedzie sie Toba opiekowal ;-) .Trzymam kciuki,zeby szybko przestalo bolec.
Ma lnka-wspolczuję tycb telefonow od samego rana,ja poinformowalam wszystkich ze teraz do 10 sypiam ;-) i mam swiety spokoj z rana. :-) .
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsNlQxFaaXTNdDJXRF9kakN2cXJabVExbEhfSWlDUFE#gid=0





Zgłoś nadużycie #3286 1 września 2013, 9:08

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

Ece napisał(a)

hejka!
Dorota-dzis tylko lezysz i pachniesz ;-) .Zadnego wstawania,dzwigania itd.Tez mi się wydaje,ze to efekt przygotowywania imprezki,a z tego co pisalas,to roboty bylo sporo.Takze dzis jestes krolowa a K bedzie sie Toba opiekowal ;-) .Trzymam kciuki,zeby szybko przestalo bolec.
Ma lnka-wspolczuję tycb telefonow od samego rana,ja poinformowalam wszystkich ze teraz do 10 sypiam ;-) i mam swiety spokoj z rana. :-) .


no już lata nade mną :D Poszedl po pieczywko a teraz po nospe i magnez :D jak do jutra nie przejdzie to zadzwonie do pewnosci do lekarza, poki co poczekam :)
wy też odpoczywajcie !
 



Zgłoś nadużycie #3287 1 września 2013, 9:14

Ece Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1069 Podziękowania: 468
Kirsti-milej zabawy na basenie :-) .
Babeluniek-koniecznie daj znac co u Ciebie bo wszystkie sie tu martwimy
o Ciebie.
Qasha-jak mija urlop?
U nas też dziś wietrznie,ale niebo lazurowe i mam nadzieję ze tak do konca dnia zostanie. :-) .
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsNlQxFaaXTNdDJXRF9kakN2cXJabVExbEhfSWlDUFE#gid=0





Zgłoś nadużycie #3288 1 września 2013, 9:39

babeluniek Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 950 Podziękowania: 222
Czesc.
Kochane jesteście! Ale nie martwcie się.
Wczoraj raz wymiotowalam, dzisiaj od rana też mnie mdli. Nie wiem dlaczego to wszystko wróciło :-(

Zgłoś nadużycie #3289 1 września 2013, 9:45

Ece Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1069 Podziękowania: 468

babeluniek napisał(a)

Czesc.
Kochane jesteście! Ale nie martwcie się.
Wczoraj raz wymiotowalam, dzisiaj od rana też mnie mdli. Nie wiem dlaczego to wszystko wróciło :-(


A bierzesz jeszcze te lekarstwa na wymioty?
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsNlQxFaaXTNdDJXRF9kakN2cXJabVExbEhfSWlDUFE#gid=0





Zgłoś nadużycie #3290 1 września 2013, 9:49

babeluniek Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 950 Podziękowania: 222
Nie. Już dość dawno je odstawilam.
Teraz zaczynam obwiniac o to witaminy. Może nie wezmę ich przez kilka dni...