Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Lutowe mamusie 2014

Zgłoś nadużycie #2871 27 sierpnia 2013, 11:47

qasha Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 2203 Podziękowania: 705
ja zaraz idę lepic pierogi ;)

Zgłoś nadużycie #2872 27 sierpnia 2013, 11:53

kirsti30 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 850 Podziękowania: 193
qasha ślicznie :) rośniemy :)
Dorota nie mogę się przywyczaić do twojego profilu, mam namyśli zdjęcie :) .
Ja też miałam jakieś dziwne sny. A to że mój nie dostał przeniesienia, a późńiej że ludzie jeździli niewidocznymi samochodami i że kupowałam ubranka dla dzidzi w jakimś starodawnym sklepie :)
Jedno wiem, znalazłam rewelacyjną poszewke na kołdre dzisiaj, jak tylko przyjade do domu to przerobie ją na zasłony do kuchni :) hihihi.
Z tym goleniem to faktycznie, mam nadzieję że mój nie zmienił zdania od ostatniego razu i mnie ogoli normalnie ;) hje hje.
Polecam świetną stronke dzisiaj dotałam od koleżanki :) i co myślicie na temat wielorazowych pieluszek? http://www.wielorazowo.pl/

Zgłoś nadużycie #2873 27 sierpnia 2013, 12:07

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
bo to wszystko przez was bo nikogo wieczorem juz nie bylo i mi sie nudzilo :P
 



Zgłoś nadużycie #2874 27 sierpnia 2013, 12:20

kirsti30 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 850 Podziękowania: 193
i polecam :) http://dziecisawazne.pl/magda-karpienia-rozmowa-o-mleku-mamy-i-mleku-modyfikowan... jak macie jakies warte uwagi stronki prosze dzielcie sie :D

Zgłoś nadużycie #2875 27 sierpnia 2013, 12:47

Ece Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1069 Podziękowania: 468
Hejka!
Ale piękne brzusie macie kobietki,takie okraglutkie.Cudne :-)
Babeluniek-ale dziwny sen.
Dorota93-widze ze siły wróciły :-) .Sliczne zdjatko masz w profilu :-) .
Kirsti30-ja nie narzekam na życie intymne ;-) .O pieluszkach wielorazowych slyszalam,ale zdania nie mam ,bo nie uzywalam i nie wiem czy się odważę. Pampki wygodniejsze,choć wyrzuty sumienia są,bo się górę śmieci produkuje. Co do mleka to zdecydowanie cycek-zawsze świeże, pod ręka,super sprawa :-) .Bardzo milo wspominam karmienie piersią i mam nadzieje,ze tym razem tez się uda :-) .
Ma lnka-najpierw dzidzia będzie z nami w pokoju,wygodniej z uwagi na nocne karmienie.A latem zrobimy remont i pokój dla bobaska.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsNlQxFaaXTNdDJXRF9kakN2cXJabVExbEhfSWlDUFE#gid=0





Zgłoś nadużycie #2876 27 sierpnia 2013, 12:50

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720

Ece napisał(a)

Hejka!
Ale piękne brzusie macie kobietki,takie okraglutkie.Cudne :-)
Babeluniek-ale dziwny sen.
Dorota93-widze ze siły wróciły :-) .Sliczne zdjatko masz w profilu :-) .
Kirsti30-ja nie narzekam na życie intymne ;-) .O pieluszkach wielorazowych slyszalam,ale zdania nie mam ,bo nie uzywalam i nie wiem czy się odważę. Pampki wygodniejsze,choć wyrzuty sumienia są,bo się górę śmieci produkuje. Co do mleka to zdecydowanie cycek-zawsze świeże, pod ręka,super sprawa :-) .Bardzo milo wspominam karmienie piersią i mam nadzieje,ze tym razem tez się uda :-) .
Ma lnka-najpierw dzidzia będzie z nami w pokoju,wygodniej z uwagi na nocne karmienie.A latem zrobimy remont i pokój dla bobaska.


tak siły wróciły, w końcu :) zaraz zabieram się za krokiety. Jak robicie naleśniki? Bo mi wychodzą takie dziwne :/
 



Zgłoś nadużycie #2877 27 sierpnia 2013, 13:13

Ece Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1069 Podziękowania: 468
2 jajka,20dag mąki wrocławskiej,łyżka oleju,pol szkl. wody,szkl.  mleka,sol.
Przesiewam makę,wbijam jaja,olej,sol,wodę i mieszam mikserem.Odstawiam na 30 min.Potem smazę na patelni do nalesnikow,bez dodatku tłuszczu,ale musi byc dobrze nagrzania.Z tej porcji wyjdzie ok.10 szt.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsNlQxFaaXTNdDJXRF9kakN2cXJabVExbEhfSWlDUFE#gid=0





Zgłoś nadużycie #2878 27 sierpnia 2013, 13:16

Ece Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1069 Podziękowania: 468
Mi zawsze z tego przepisu wychodzą :-) .Tylko ważne jest żeby ciasto odstalo to pol godziny przed smazeniem.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsNlQxFaaXTNdDJXRF9kakN2cXJabVExbEhfSWlDUFE#gid=0





Zgłoś nadużycie #2879 27 sierpnia 2013, 13:17

babeluniek Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 950 Podziękowania: 222
Ja od siebie tylko dodam, że jak dam wodę gazowaną to one są takie pulchniejsze :)
Zawsze robię na oko :)

Zgłoś nadużycie #2880 27 sierpnia 2013, 13:23

Ece Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1069 Podziękowania: 468

babeluniek napisał(a)

Ja od siebie tylko dodam, że jak dam wodę gazowaną to one są takie pulchniejsze :)
Zawsze robię na oko :)


Moja tesciowa tez tak robi,a ja zawsze zapominać o tej wodzie gazowanej i daje zwykłą.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsNlQxFaaXTNdDJXRF9kakN2cXJabVExbEhfSWlDUFE#gid=0





Zgłoś nadużycie #2881 27 sierpnia 2013, 13:24

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
dzięki dziewczyny :*
 



Zgłoś nadużycie #2882 27 sierpnia 2013, 13:35

diaglab Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 818 Podziękowania: 285
Ja właśnie chce stosować tetrowe pieluchy ale tylko jak będę z dzidzia w domu- jak będę wychodzic to oczywiście pampersy. Owszem tetrowe trzeba prać prasowac itd. Ale biorąc pod uwagę fakt że trzeba praktycznie co chwilke zmienić pieluche - nie wyrobi się finansowo na pampersy :-) a sióstra używa właśnie po części takie i takie i jest zadowolona :-)

Zgłoś nadużycie #2883 27 sierpnia 2013, 13:50

qasha Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 2203 Podziękowania: 705
zrobiłam ponad 50 sztuk pierozków, zjadłam porcję i odpoczywam ;)
jutro kolejna czesc lepienia ;)

co do pieluch - ja jeszcze sie nie zastanawiałam, ale chyba z wygodnictwa pampersy.

naleśniki zawsze na oko i zawsze daje wodę gazowaną ;)

Zgłoś nadużycie #2884 27 sierpnia 2013, 14:06

babeluniek Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 950 Podziękowania: 222
Dziewczyny, na pobranie krwi do morfologii muszę iść na czczo?

Zgłoś nadużycie #2885 27 sierpnia 2013, 14:07

mjankun Początkująca
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 59 Podziękowania: 7
Podziwiam  was kobitki za te tetrowe pieluchy ja jestem chyba zbyt leniwa ;( Także u mnie beda krolowac jednorazowki...


Zgłoś nadużycie #2886 27 sierpnia 2013, 14:07

mjankun Początkująca
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 59 Podziękowania: 7
Podziwiam  was kobitki za te tetrowe pieluchy ja jestem chyba zbyt leniwa ;( Także u mnie beda krolowac jednorazowki...


Zgłoś nadużycie #2887 27 sierpnia 2013, 14:07

mjankun Początkująca
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 59 Podziękowania: 7
Podziwiam  was kobitki za te tetrowe pieluchy ja jestem chyba zbyt leniwa ;( Także u mnie beda krolowac jednorazowki...


Zgłoś nadużycie #2888 27 sierpnia 2013, 14:07

mjankun Początkująca
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 59 Podziękowania: 7
Podziwiam  was kobitki za te tetrowe pieluchy ja jestem chyba zbyt leniwa ;( Także u mnie beda krolowac jednorazowki...


Zgłoś nadużycie #2889 27 sierpnia 2013, 14:08

mjankun Początkująca
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 59 Podziękowania: 7
Podziwiam  was kobitki za te tetrowe pieluchy ja jestem chyba zbyt leniwa ;( Także u mnie beda krolowac jednorazowki...


Zgłoś nadużycie #2890 27 sierpnia 2013, 14:09

mjankun Początkująca
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 59 Podziękowania: 7
Podziwiam  was kobitki za te tetrowe pieluchy ja jestem chyba zbyt leniwa ;( Także u mnie beda krolowac jednorazowki...