Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Lutowe mamusie 2014

Zgłoś nadużycie #251 11 czerwca 2013, 16:16

Konto usunięte
Angel kochana wiesz że Ci życzę II kresek!!!

Zgłoś nadużycie #252 11 czerwca 2013, 16:48

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2406 Podziękowania: 552

Gatta napisał(a)

Angel kochana wiesz że Ci życzę II kresek!!!


Wiem, wiem bo dobra osóbka z Ciebie :D dobrze ze to już niedługo i wszystko sie wyjaśni i albo wte albo wewte :D




Zgłoś nadużycie #253 11 czerwca 2013, 18:26

anusiaczek Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 99 Podziękowania: 17
Jestem juz po usg. Aparatura dopochwowego usg była zapsuta, zrobił mi przez brzuch.Pęcherzyk ma 13mm urósł od czwartku 9mm :) Widać nawet kropeczkę w pęcherzyku :) . Mam przyjśc za tydzień sprawdzić czy wszystko ok i czy bije już serduszko :) .Odziwo dzisiaj nie podawałam mu daty OM a na aparacie mam, że to 6t i 2 d, czyli zgadzałoby się dokładnie z datą om.hmm a jeszcze parę dni temu ponoć pęcherzyk był o tydzień młodszy..hmm.
Dorota93-trudno powiedzieć w którym tygodniu jesteś ja miałam 3136 i jestem jak się okazuje dzisiaj z usg w 6.
Z tego co się orientuje to normy są bardzo szerokie. Wpisz sobie w google kaltulator bety i Ci pokaże chociaż przy wyniku powinnaś mieć normy. Ważne jest by beta przyrastała w ciągu 48h min. 66%


Zgłoś nadużycie #254 11 czerwca 2013, 19:00

camelkova Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 182 Podziękowania: 32
Witam Was dziewczynki! :)
Myślałam, że będę Styczniówką, ale wg dzisiejszego USG termin mam na 5luty :)
Także dołączam do szczęśliwych Lutówek także ;***

Całuję gorąco Was wszystkie :) ;*
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmVppXjtV1DNdC1LRVVEak1rSFdsX29WaTl...
Udało się ! Będę młodą mamą :)

Zgłoś nadużycie #255 11 czerwca 2013, 19:12

luxurious Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 13323 Podziękowania: 1247

anusiaczek napisał(a)

Jestem juz po usg. Aparatura dopochwowego usg była zapsuta, zrobił mi przez brzuch.Pęcherzyk ma 13mm urósł od czwartku 9mm :) Widać nawet kropeczkę w pęcherzyku :) . Mam przyjśc za tydzień sprawdzić czy wszystko ok i czy bije już serduszko :) .Odziwo dzisiaj nie podawałam mu daty OM a na aparacie mam, że to 6t i 2 d, czyli zgadzałoby się dokładnie z datą om.hmm a jeszcze parę dni temu ponoć pęcherzyk był o tydzień młodszy..hmm.
Dorota93-trudno powiedzieć w którym tygodniu jesteś ja miałam 3136 i jestem jak się okazuje dzisiaj z usg w 6.
Z tego co się orientuje to normy są bardzo szerokie. Wpisz sobie w google kaltulator bety i Ci pokaże chociaż przy wyniku powinnaś mieć normy. Ważne jest by beta przyrastała w ciągu 48h min. 66%


Jak to byla zepsuta? Chodzisz prywatnie do lekarza? Super, ze pecherzyk rosnie i wszystko jest ja najbadziej oki :)

Zgłoś nadużycie #256 11 czerwca 2013, 19:15

luxurious Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 13323 Podziękowania: 1247

camelkova napisał(a)

Witam Was dziewczynki! :)
Myślałam, że będę Styczniówką, ale wg dzisiejszego USG termin mam na 5luty :)
Także dołączam do szczęśliwych Lutówek także ;***

Całuję gorąco Was wszystkie :) ;*


Ogromne gratulacje :) luty tez fajny miesiac :P A nie wiadomo kiedy sie urodzi styczen tez moze przeciez byc :P Tak na granicy jestesmy hehe .

Zgłoś nadużycie #257 11 czerwca 2013, 19:17

luxurious Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 13323 Podziękowania: 1247
A jak idziecie w tym 6 tyg na usg to dostajecie od razu skierowanie na jakies badania? Mocz, krew itd. ?? Czy w pozniejszym etapie?

Zgłoś nadużycie #258 11 czerwca 2013, 19:20

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
ja dostake skierowanie za tydzień na najbliższej wizycie a jestem 4/5 tc
 



Zgłoś nadużycie #259 11 czerwca 2013, 19:24

Konto usunięte

luxurious napisał(a)

super gratulacje przyrostu :) Kiedy masz wizyte u lekarza?


Wizytę mam w czwartek rano ;)

Zgłoś nadużycie #260 11 czerwca 2013, 19:25

luxurious Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 13323 Podziękowania: 1247
Dorota93 nic nie klikalas jednak w oczekiwaniu na cud? To tylko tak chwilowo byla klotnia :)
Ty juz tez bylas na usg czy dopiero idzesz? Teraz to jeszcze czasem moze nic nie widac? No nie wiem tak sie pytam, bo w pl to calkiem inaczej niz tu. A to twoja pierwsza ciaza?

Zgłoś nadużycie #261 11 czerwca 2013, 19:26

luxurious Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 13323 Podziękowania: 1247

motyl1909 napisał(a)

Wizytę mam w czwartek rano ;)


Ty juz chyba tez pare razy bylas u lekarza na usg? A dlaczego tak ci wyszlo, ze ciaza mlodsza sie okazala? Mialas bardzo nieregularne cykle czy jak?

Zgłoś nadużycie #262 11 czerwca 2013, 19:26

Konto usunięte

Dorota93 napisał(a)

ja dostake skierowanie za tydzień na najbliższej wizycie a jestem 4/5 tc


Dorota, a jesteś 93 rocznik? ja też jestem 5/6 tydzień, w czwartek dowiem się dokładniej ;)

Zgłoś nadużycie #263 11 czerwca 2013, 19:27

Konto usunięte

luxurious napisał(a)

Ty juz chyba tez pare razy bylas u lekarza na usg? A dlaczego tak ci wyszlo, ze ciaza mlodsza sie okazala? Mialas bardzo nieregularne cykle czy jak?


Nie, miałam regularne cykle. Po prostu owulacja mi się tak przesunęła, może ze stresów. TAk byłam już na USG i było widać tylko 4mm pęcherzyk.

Zgłoś nadużycie #264 11 czerwca 2013, 19:29

luxurious Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 13323 Podziękowania: 1247
motyl1909 to za 2 dni pewnie juz duzo wiecej bedzie widac :) Ty tez jestes taki mlody rocznik? To ja stara baba bo 84 :)

Zgłoś nadużycie #265 11 czerwca 2013, 19:31

Konto usunięte

luxurious napisał(a)

motyl1909 to za 2 dni pewnie juz duzo wiecej bedzie widac :) Ty tez jestes taki mlody rocznik? To ja stara baba bo 84 :)


E tam, wcale nie jesteś stara... Tak, jestem rocznik 93 ;)

Zgłoś nadużycie #266 11 czerwca 2013, 19:32

Konto usunięte
luxurious a Ty kiedy masz wizytę?

Zgłoś nadużycie #267 11 czerwca 2013, 19:45

luxurious Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 13323 Podziękowania: 1247

motyl1909 napisał(a)

luxurious a Ty kiedy masz wizytę?


Jeszcze sie nei zapisalam. Ale tu to pewnie pod koniec lipca. W przyszlym tygodniu jade do pl na miesiac to sobie zrobie wizyte na 24 czerwiec. :)

Zgłoś nadużycie #268 11 czerwca 2013, 19:45

luxurious Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 13323 Podziękowania: 1247

motyl1909 napisał(a)

E tam, wcale nie jesteś stara... Tak, jestem rocznik 93 ;)


Bedziesz w moim wieku to ze troje dzieciaczkow bedziesz miala :) Cos sie troche pozno zbaralam za dorabianie rodzienstwa :)

Zgłoś nadużycie #269 11 czerwca 2013, 19:47

Konto usunięte

luxurious napisał(a)

Bedziesz w moim wieku to ze troje dzieciaczkow bedziesz miala :) Cos sie troche pozno zbaralam za dorabianie rodzienstwa :)


Tak, marzy nam się trójka dzieci ;)

Zgłoś nadużycie #270 11 czerwca 2013, 19:55

Dorota93 Supermama
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 10747 Podziękowania: 1720
"Dorota, a jesteś 93 rocznik? ja też jestem 5/6 tydzień, w czwartek dowiem się dokładniej "
Tak 93 :)