Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Lipcówki 2016r :)

Zgłoś nadużycie #551 30 maja 2016, 18:10

magda0612 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 236 Podziękowania: 12
ladykate to już ładna waga :) :) pewnie jeszcze z 1kg przybierze przez miesiąc :) Zbliżamy się wszystkie do końca :D


Zgłoś nadużycie #552 30 maja 2016, 21:08

Mamarazydwa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 313 Podziękowania: 15
No i dupa. Znowu ani kropla a juz sie zapowiadało na niezłą burze😩
A ja truskawkami obrzeram sie od ponad tygodnia😋 mój mąż codziennie kupuje łubiankę truskaw i pęka ona u nas w jeden dzień. Trochę mi sie juz przeżarły. Teraz czekam na czereśnie i maliny😁 mam nadzieje, ze zdążę zanim Kosti sie urodzi bo później to juz cholera wie, jak Mały będzię reagował na owoce


Zgłoś nadużycie #553 30 maja 2016, 21:59

monika8991 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 183 Podziękowania: 12
Ladykate jaki już duży bobo :D

Mi mąż w sobotę wieczorem kupił 1,5 kg truskawek i dziś już mi się skończyły. Z jogurcikiem pyszne są :)

Zgłoś nadużycie #554 30 maja 2016, 22:19

magda0612 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 236 Podziękowania: 12
a u nas 3 razy konkretnie popadało :) ale powietrze takie samo- parno i duszno ;/


Zgłoś nadużycie #555 31 maja 2016, 1:04

ladykate Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 198 Podziękowania: 36
U nas tylko postraszyło. Jak zwykle przeszło bokiem.

Mamarazdwa chcesz powiedzieć, że u Was jak już jest wichura, to sosen brakuje?

Uwielbiam truskawki :-D

Wiecie co, trochę się pękam, jak małż ma nocki. Do tego moja mama wyjechała i do piątku jej nie będzie. Mam numer do super sąsiadki i mogę dzwonić o każdej porze dnia i nocy, ale co mama, to mama, na małża też mogę liczyć.

Czekam na paczki - już wszystko zamówione, albo w domu. Brakuje mi tylko kilku aptecznych rzeczy, kółka dmuchanego i Rogala, jeśli się na niego zdecyduję. No i szczotki,, ale może jutro dokupię.

Czas na spakowanie torby - już powinna dawno być, ale jak zwykle wszystko odkładam na później.


Zgłoś nadużycie #556 31 maja 2016, 1:08

ladykate Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 198 Podziękowania: 36
Magda też miałam zawsze takie marzenia, z tym domkiem, przeszklonym dachem i obserwacją gwiazd, burz i deszczów. Romantyczna natura.

No wiercipięcik waży już swoje, bo i w końcu to 36 tydzień, ma prawo ;-)

Suwaczek mi się ciągle tnie :-/


Zgłoś nadużycie #557 31 maja 2016, 9:05

monika8991 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 183 Podziękowania: 12
Ale u mnie dziś fajnie jest :) widać ze deszcz padał bo powietrze takie fajne :)

Normalnie bobas mi się przekrecil :O do tej pory leżała główką do dołu i ruchy od dwóch miesięcy czułam w lewym boku . A od wczoraj coś się zmieniło.. mała atakuje mi pęcherz i czuje ja z prawej strony i na środku. Z lewej już nie :/ ciekawe czy lekarz zrobi mi dziś usg jak mu o tym powiem.. mógłby sprawdzić co tam się dzieje

Zgłoś nadużycie #558 31 maja 2016, 11:14

Mamarazydwa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 313 Podziękowania: 15

ladykate napisał(a)

U nas tylko postraszyło. Jak zwykle przeszło bokiem.

Mamarazdwa chcesz powiedzieć, że u Was jak już jest wichura, to sosen brakuje?

Uwielbiam truskawki :-D

Wiecie co, trochę się pękam, jak małż ma nocki. Do tego moja mama wyjechała i do piątku jej nie będzie. Mam numer do super sąsiadki i mogę dzwonić o każdej porze dnia i nocy, ale co mama, to mama, na małża też mogę liczyć.

Czekam na paczki - już wszystko zamówione, albo w domu. Brakuje mi tylko kilku aptecznych rzeczy, kółka dmuchanego i Rogala, jeśli się na niego zdecyduję. No i szczotki,, ale może jutro dokupię.

Czas na spakowanie torby - już powinna dawno być, ale jak zwykle wszystko odkładam na później.


Nie😀 bardziej chodziło mi, ze nas większości omija ale jak cos do nas przyjdzie to juz tak pożądnie. Sosen to u nas nie braknie bo my pod lasem mieszkamy. Teraz właśnie ku radości mojego dziecka mamy wysyp chrabąszczy. Skubaniec nic sie nie boi. Łapie je i przychodzi mi pokazać. Dodam, ze ja sie trochę boje robactwa.
Dziewczyny, co robicie dziś na obiad, bo nie mam pomysłu, co by tu zjeść.


Zgłoś nadużycie #559 31 maja 2016, 12:33

ladykate Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 198 Podziękowania: 36
Na obiad proponuję truskawki z truskawkami 😁


Zgłoś nadużycie #560 31 maja 2016, 14:09

Mamarazydwa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 313 Podziękowania: 15

ladykate napisał(a)

Na obiad proponuję truskawki z truskawkami 😁


Na juz tak od tygodnia jem. A na śniadanie mama mi zapodała kluseczki z serka waniliowego polane truskawkami. Na obiad znadłabym chyba cos innego jednak☺️


Zgłoś nadużycie #561 31 maja 2016, 14:13

magda0612 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 236 Podziękowania: 12
No jestem, byłam w zusie i zrobiłam sobie ten internetowy profil- teraz bede mogła wszystko załatwiać i sprawdzać przez internet. Ja dziś jak mówiłam zupka szparagowa- a robie ją tak porcja na 2 dni dla ok. 2 osób: kupiłam 2 pęczki szparagów- takich średnich, nie za grubych, muszą byc ładne kremowe. Do garnka wlewam 7 szklanek wody. Szparagi myje i skrobie. Oskrobane łupinki wrzucam do garnka i gotuje około 15 min- jest wtedy lepszy aromat. Póżniej wyciągam cedzakiem. Następnie do garnka wrzucam pokrojone na 1cm- 1,5cm szparagi i 2 kostki rososłowe (jak ktoś jest przeciwny kostkom to może prędzej nagotować bulion drobiowy) i gotuje około 30-40 min. Póżniej smakuje czy jest wystarczające słona, pierna i doprawiam do smaku, zaciągam odrobinę mąką i śmietanką 18%. Jak kto nie lubi gryźć to może zupkę zblendować -b edzie wtedy zupka krem. Ja do zupki robię lane kluski (2 jajka i 100gr. mąki). dla smaku jak ktoś lubi odrobine koperku na talerz. Można podawać też z grzankami lub bagietkami czosnkowymi :)


Zgłoś nadużycie #562 31 maja 2016, 15:03

monika8991 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 183 Podziękowania: 12
Ja dziś kupiłam sobie kalafior i będę wcinac, uwielbiam :)

Słuchajcie wróciłam niedawno z wizyty.. lekarz powiedział ze szybko urodze i mówi żebym jeszcze chociaż dwa tyg wytrzymała :O no nieźle.. podobno mam baaaaardzo krótka szyjke już i mam brać nospe i nie przemeczac się. Pocieszyl mnie tym ze za ponad tydzień będę miała już donoszona ciążę bo donoszona jest z końcem 36 tc :) chociaż to mnie uspokoilo :)

Zgłoś nadużycie #563 31 maja 2016, 15:32

magda0612 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 236 Podziękowania: 12
łał... no to fajnie... będzie pierwsza rozpakowana :) ja sobie mówie "byle po obronie, później niech się dzieje co chce". dorzucam zdjęcie zupki :)


Zgłoś nadużycie #564 31 maja 2016, 15:56

Mamarazydwa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 313 Podziękowania: 15
Kochana, spokojnie. Ja już od 3 tygodni rodzę😜 Mam nadzieje, że jeszcze ze 3 będę rodziła😀A przynajmniej do soboty wytrzymam, bo mam urodziny Jeremiego


Zgłoś nadużycie #565 31 maja 2016, 21:33

ladykate Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 198 Podziękowania: 36
Zupka pyszna, aż ślinka cieknie.

Monia oszczędzaj się kobito dla tego maleństwa.

Paczki zaczęły przychodzić jak szalone, co chwilę a to sms z paczkomatu, a to kurier, a to poczta 😁


Zgłoś nadużycie #566 31 maja 2016, 22:41

Mamarazydwa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 313 Podziękowania: 15
No u mnie przyszły dziś dwie ostatnie. Juz nic więcej nie kupuje. Miało być mało bo miałam praktycznie wszystko po Jeremim a w końcu i tak w cholerę kasy poszło. Te dzieciory takie drogie są


Zgłoś nadużycie #567 31 maja 2016, 22:44

magda0612 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 236 Podziękowania: 12
ja chce w tym tygodniu kupić też już wszystko, żeby mieć już z głowy i zacząć się pakować. Niby się mówi, że zostały pierdoły, ale na nie nigdy nie ma czasu żeby kupić ;/


Zgłoś nadużycie #568 31 maja 2016, 23:59

ladykate Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 198 Podziękowania: 36
No właśnie powiem Wam, że tych pierdół to miałam całą listę. Choć i tak trochę rzeczy odrzuciłam kierując się doświadczeniami z dawnych ;-) lat. Ale i tak kupując w necie sporo zaoszczędziłam mimo opłat za przesyłkę.

.... A torba nadal nie spakowana. Jutro muszę wyprać kosiuli do szpitala. I obiecuję tu publicznie :-D większość rzeczy spakować. Proszę mnie pilnować.

Dziewczyny w czerwcówkach mają chyba coś na kształt tabelki, które już się rozpakowały i ją powoli uzupełniają. Może też byśmy coś takiego sobie zrobiły?...


Zgłoś nadużycie #569 1 czerwca 2016, 8:51

monika8991 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 183 Podziękowania: 12
Fajny pomysł z tą tabelka :) ja z kupowaniem ostatnich drobiazgów muszę poczekać do męża wypłaty, jeszcze tydzień.
Jejku jak w moim pokoju jest gorąco w nocy (poddasze), cala mokra się budzę. Nie wiem jak my tu dzieciaczka będziemy trzymać w tej saunie :(

Zgłoś nadużycie #570 1 czerwca 2016, 9:15

Mamarazydwa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 313 Podziękowania: 15
Ja tez jestem jak najbardziej za z tą tabelką.
U mnie wreszcie sie ochłodziło, w nocy była burza i padało.
Tak zmieniając temat. Jak tam dziewczyny, macie w domu już szaleństwo związane z Euro? Mój mąż na szczęście jakimś tam fanem ogromnym nie jest. Ogląda ale bez większej podniety. Ja mówiąc szczerze mam juz dość. Gdzie sie człowiek nie obróci tam piłkarze albo jak na złośliwie mówię: nasze księżniczki. Jeszcze sie nie zaczęło a ja juz żygam😉