Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

KWIECIEŃ 2018

Zgłoś nadużycie #2151 2 lutego 2018, 22:12

OliwiaMama Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 520 Podziękowania: 102

magdzia napisał(a)

Ja chce rodzic w zabrzu na zamkowej (centrum zdrowia kobiety i dziecka)bylam juz tam 2 razy (2 poronienia)warunki super,polecam lekarzy pielęgniarki wogole opieka no i moja lekarka tam pracuje😎 a jak mlody bedzie chciał szybko przyjść na świat i nie dojedziemy do Zabrza to witaj raciborska bo blisko mamy i też słyszałam same dobre opinie 😊




A więc jakby coś poszło nie tak i do Zabrza nie dacie rady dojechać to z całego serca polecam szpital na raciborskiej :) z pewnością będziesz zadowolona :)




Zgłoś nadużycie #2152 2 lutego 2018, 22:23

Anastazja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2017 Posty: 500 Podziękowania: 91
Oliwiamama super 😊 ale bedzie duza dziewczynka




Zgłoś nadużycie #2153 2 lutego 2018, 22:24

Anastazja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2017 Posty: 500 Podziękowania: 91
Dziewczyny wrzucajcie zdjecia swoich brzuszkow bo juz niedlugo i nie bedziemy mialy pileczek😊




Zgłoś nadużycie #2154 2 lutego 2018, 22:36

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415

OliwiaMama napisał(a)

Hej :) ja po wizycie wszystko ok, dostałam skierowanie na cięcie więc 12.02 jadę do szpitala umówić termin :) malutka waży już 2500gram (będzie duża dziewczyna) 😍😍😍. Następne wizyty 15.02, 27.02 i 9.03 :)


Oooo spora :) duzo masz tych wizyt, w sensie czesto :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #2155 2 lutego 2018, 22:39

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415

Anastazja napisał(a)

Dziewczyny wrzucajcie zdjecia swoich brzuszkow bo juz niedlugo i nie bedziemy mialy pileczek😊


Oooo jaki duzy!
Ja swoj wrzuce w przyszlym tyg. W ogole jak ubiore luzne ubrania to nie widac ze w ciszy jestem. Nadal chodze w swoich normalnych spodniach ;) az dziwne! W poprzedniej ciazy bylam baleronem :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #2156 2 lutego 2018, 22:40

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415
A ja dzis kupilam uzywany fotelik ale w stanie bdb :) cybex aton. Teraz na liscie mam adaptery do wozka.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #2157 2 lutego 2018, 22:42

OliwiaMama Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 520 Podziękowania: 102
Bardzo często też mnie to trochę dziwi ale tak jak już pisałam wcześniej dobre ubezpieczenie mam i na szczęście nie muszę płacić za wizyty bo jak bym musiała płacić to chyba bym zbankrutowala :) a tak to to nawet fajnie że tak często :)




Zgłoś nadużycie #2158 2 lutego 2018, 22:43

OliwiaMama Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 520 Podziękowania: 102

Anastazja napisał(a)

Dziewczyny wrzucajcie zdjecia swoich brzuszkow bo juz niedlugo i nie bedziemy mialy pileczek😊




Śliczny brzuszek :) :*




Zgłoś nadużycie #2159 2 lutego 2018, 22:56

Anastazja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2017 Posty: 500 Podziękowania: 91

motylek1909 napisał(a)

Oooo jaki duzy!
Ja swoj wrzuce w przyszlym tyg. W ogole jak ubiore luzne ubrania to nie widac ze w ciszy jestem. Nadal chodze w swoich normalnych spodniach ;) az dziwne! W poprzedniej ciazy bylam baleronem :)



No wlasnie spory 😂 a to jeszcze troche czasu...poki co przytylam jakies 10 kg, z dnia na dzien mam coraz wiekszy a niuni sie spodobaly okolice pepka do boksowania 😄




Zgłoś nadużycie #2160 3 lutego 2018, 9:59

olga1205 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 220 Podziękowania: 38
Ja mam równe 10kg plus i jakies 2mc przed sobą,ciekawe ile jeszcze przybiore.A tu zdjęcie moich dwóch miłości 😍😍😍


Zgłoś nadużycie #2161 3 lutego 2018, 12:30

Anastazja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2017 Posty: 500 Podziękowania: 91

olga1205 napisał(a)

Ja mam równe 10kg plus i jakies 2mc przed sobą,ciekawe ile jeszcze przybiore.A tu zdjęcie moich dwóch miłości 😍😍😍



Oooo jakie slodkie zdjecie 😊




Zgłoś nadużycie #2162 3 lutego 2018, 20:41

OliwiaMama Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 520 Podziękowania: 102

olga1205 napisał(a)

Ja mam równe 10kg plus i jakies 2mc przed sobą,ciekawe ile jeszcze przybiore.A tu zdjęcie moich dwóch miłości 😍😍😍



Ooo jakie słodkie :*




Zgłoś nadużycie #2163 4 lutego 2018, 9:09

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415

olga1205 napisał(a)

Ja mam równe 10kg plus i jakies 2mc przed sobą,ciekawe ile jeszcze przybiore.A tu zdjęcie moich dwóch miłości 😍😍😍


Cudownie :) to sa najlepsze chwile! :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #2164 4 lutego 2018, 18:55

Anastazja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2017 Posty: 500 Podziękowania: 91
Dziewczyny macie jakiś sprawdzony i wiarygodny sklep internetowy z artykułami dla dzieciaczkow?




Zgłoś nadużycie #2165 4 lutego 2018, 21:03

OliwiaMama Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 520 Podziękowania: 102

Anastazja napisał(a)

Dziewczyny macie jakiś sprawdzony i wiarygodny sklep internetowy z artykułami dla dzieciaczkow?




Ja wszystko zamawiam na allegro po prostu sprawdzam dobrze sprzedającego opinie, czytam dokładnie aukcje itd.. I zawsze wszystko dochodzi i jest ok :) 80% moich zakupów przez internet opiera się na allegro i zawsze jestem zadowolona :)




Zgłoś nadużycie #2166 5 lutego 2018, 0:44

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415

Anastazja napisał(a)

Dziewczyny macie jakiś sprawdzony i wiarygodny sklep internetowy z artykułami dla dzieciaczkow?


Co konkretnie chcialabys kupic?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #2167 5 lutego 2018, 1:06

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415
Madziulka - dzis masz wizyte! Daj znac po :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #2168 5 lutego 2018, 10:36

Anastazja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2017 Posty: 500 Podziękowania: 91

motylek1909 napisał(a)

Co konkretnie chcialabys kupic?


Brakuje mi rzeczy dla mnie do szpitala typu podklady majtki wielorazowe wkladki laktacyjne itd itd waniene kosmetyki, rozgladam sie tez za babysensse, fajnie jakbym wszystko w jednym sklepie zamowila, nie chce placic kilka razy za przesylke...




Zgłoś nadużycie #2169 5 lutego 2018, 11:14

Madziulka8 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 396 Podziękowania: 96
Hej,
Motylek - tak dzisiaj miałam randkę z moim synkiem :) Mały ma już 2 kg, dr prognozuje wagę ponad 3,5 kg przy porodzie. 20.02 mam przyjść na kolejne USG jeśli się uda 3D. Mówi, że trochę się spóźniłam i może nie wyjść :(
Generalnie wszystko ok, brzuch mi się spina dalej więc leżeć i odpoczywać więcej niż działać, wiec kładę się do netflixa :)
Najszczęśliwsza godzina tego roku - 10.04 21:04 ☺

Zgłoś nadużycie #2170 5 lutego 2018, 11:58

OliwiaMama Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 520 Podziękowania: 102

Anastazja napisał(a)

Brakuje mi rzeczy dla mnie do szpitala typu podklady majtki wielorazowe wkladki laktacyjne itd itd waniene kosmetyki, rozgladam sie tez za babysensse, fajnie jakbym wszystko w jednym sklepie zamowila, nie chce placic kilka razy za przesylke...



Ja ostanio kupowalam prawie wszystko to samo co Ty i wszystko znalazlam u jednego sprzedajacego na allegro :) a kosmetyki to sie oplaca w rossmanie tam caly czas sa jakies promocje :)